Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του νέου πρωταθλήματος Superleague και όλων των παρελλειπομένων...
yiannisPAOKitalia
Δημοσιεύσεις: 3322
Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
Τοποθεσία: Bologna

Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11

Δημοσίευση από yiannisPAOKitalia »

Ναι, παντρεύεται η μά^α του taxiαρχου.

Autobanάρω τον εαυτό μου για μισή ώρα, γιατί αλλιώς θα την πετάξω τη χοντράδα..
Άβαταρ μέλους
Tetradje
Δημοσιεύσεις: 1029
Εγγραφή: Πέμ 13 Δεκ 2007, 21:10

Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11

Δημοσίευση από Tetradje »

Ποσες φορες το εχω ζησει αυτο? Θα ξεσπαθωσουμε λιγο να φυγουν τα νευρα και μετα η ζωη συνεχιζεται (δηλ. αυτοι θα σε γαμ@νε και συ θα υπομενεις)

Πανε και τα αντισωματα πανε και ολα...

Να δω ποτε θα διεκδικησουμε αποφασιστικα το δικαιο μας... Να δω ποτε οι δικες θα εξυπηρετουν πραγματικα τη δικαιοσυνη και οχι τους ισχυρους...
Άβαταρ μέλους
bane1980
Δημοσιεύσεις: 4863
Εγγραφή: Πέμ 30 Οκτ 2008, 16:20

Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11

Δημοσίευση από bane1980 »

Εγώ ποντάρω αλλού...

αφού δεν φάγαμε 2 αγωνιστικές ώστε να είναι ευχαριστημένοι και οι δύο βρυκόλακες, δεν θα με ξάφνιαζε να βρίσκαμε ένα "απρόσμενο σύμμαχο" στη διαδικασία της έφεσης, ώστε να μην παίξει ο γαύρος σε γεμάτη Τούμπα...
Άβαταρ μέλους
e8nos
Δημοσιεύσεις: 863
Εγγραφή: Κυρ 04 Μάιος 2008, 08:31
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Επικοινωνία:

Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11

Δημοσίευση από e8nos »

ωχ ναι ρε εχει γαμο η ανθουλα κατσε να βρω το προσκλητηριο!
Άβαταρ μέλους
8emis4
Δημοσιεύσεις: 611
Εγγραφή: Παρ 17 Ιούλ 2009, 16:34
Τοποθεσία: Από την Πόλη έρχομαι..

Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11

Δημοσίευση από 8emis4 »

ΤΟ ΝΟΥ ΣΑΣ ΜΟΥΝΙΑ, ΕΧΕΤΕ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΦΕΣΗ ΝΑ ΣΩΣΕΤΕ ΤΟΝ ΚΩΛΟ ΣΑΣ, ΜΗ ΤΗ ΣΠΑΤΑΛΗΣΕΤΕ.

Φιλε DAAT, η διοίκηση έχει κάνει αναμφίβολα πολλά λάθη στην αντιμετώπιση τέτοιων θεμάτων, αλλα τώρα είναι αργά για δάκρυα. Τώρα το λόγο πρέπει να πάρει ο λαός του ΠΑΟΚ, δεν μπορούμε συνεχώς να κρυβόμαστε πίσω από το Ζαγοράκη, είτε θεωρώντας τον υπεύθυνο για ο,τι πάει στραβά, είτε λιβανίζοντας τον πρωί βραδυ.

Τώρα είναι αργά για παρασκήνιο, είναι ώρα για το λαό του ΠΑΟΚ στο προσκήνιο

ΠΑΟΚ PE ΜΟΥΝΙΑ
Άβαταρ μέλους
Jordi_ 04
Δημοσιεύσεις: 944
Εγγραφή: Παρ 14 Μάιος 2010, 10:43

Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11

Δημοσίευση από Jordi_ 04 »

Αν δεν γίνει λαμογιά, με κόσμο στη ρεβάνς

25 Ιαν 2011 20:30, Από Σταύρος Κόλκας


Έτσι όπως έχει εξελιχθεί η κατάσταση, το πράγμα είναι πολύ απλό. Το πιθανότερο σενάριο είναι να γίνει η ρεβάνς εναντίον του Ολυμπιακού με κόσμο.

Η τιμωρία της μίας αγωνιστικής και το δικαίωμα έφεσης του ΠΑΟΚ, αναγκάζουν την ΕΠΟ να εκδικάσει την απόφαση μέχρι το πολύ τη Δευτέρα, όταν και χρονικά οι Θεσσαλονικείς θα δικαιούνται να εκδώσουν εισιτήρια για τη ρεβάνς του κυπέλλου.

Η ΕΠΟ, είναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΗ να κινήσει τις διαδικασίας στους χρόνους που θέλει ο ΠΑΟΚ, αφού υπάρχει το ενδεχόμενο αν συμβεί το αντίθετο, να εκπέσει η τιμωρία κεκλεισμένων των θυρών και ο ΠΑΟΚ να έχει ήδη εκτίσει μία ποινή που δεν του επιβλήθηκε τελικά.

Η υπόθεση στη δευτεροβάθμια επιτροπή της ΕΠΟ, είναι σίγουρο πως θα μειωθεί, αφού υπάρχει το δεδικασμένο του Παναθηναϊκού, ο οποίος πήγε με παρόμοια ποινή σε αυτή και το παιχνίδι κεκλεισμένων των θυρών εξαφανίστηκε.

Με αυτό το δεδικασμένο, ο ΠΑΟΚ το μόνο που έχει να φοβάται από εδώ και στο εξής, είναι οποιαδήποτε λαμογιά σκαρφιστούν – αν σκαρφιστούν – οι άνθρωποι της ΕΠΟ.

Εμείς θέλουμε να πιστεύουμε στην ισονομία και περιμένουμε να δούμε αν η ΕΠΟ πιστεύει και αυτή.

http://www.paok24.com/newsitem.asp?s=12&id=5546
Άβαταρ μέλους
D.A.A.T.
Δημοσιεύσεις: 2682
Εγγραφή: Κυρ 31 Αύγ 2008, 23:04

Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11

Δημοσίευση από D.A.A.T. »

μακαρι φιλε
Άβαταρ μέλους
Steenage
Δημοσιεύσεις: 2375
Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2008, 21:51
Τοποθεσία: Vorras

Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11

Δημοσίευση από Steenage »

ΜΑΜΙΟΛΕΣ κωλογαβροι θα σας ΜΑΜΗΣΟΥΜΕ τα μπρεκια

σκανδαλο αν δεν μας βγαλουν την ποινη
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11024
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11

Δημοσίευση από gash04 »

Εδώ σκάνδαλο ήταν το σημερινό δικαστήριο που το κάνανε όπως όπως Τρίτη για πρώτη φορά αντί για Πέμπτη.
Μ@λ@κες είναι να το κάνανε Πέμπτη και να βγάζανε απόφαση μετά απο 5 εργάσιμες και να μην προλάβαιναν να παίξουν κεκλεισμένων?


Τα καλά παιδιά ΤΕΛΟΣ
dimbar
Δημοσιεύσεις: 2575
Εγγραφή: Σάβ 07 Μαρ 2009, 22:54

Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11

Δημοσίευση από dimbar »

Δεν χρειάζονται πολλά λόγια.
Οτι ειναι να γίνει θα γίνει δεν χρειάζεται διαφήμιση και μεγαλόστωμες αναγγελίες.
Θα είμαστε δίπλα στην ομάδα.

:nairepaok:
Άβαταρ μέλους
novitok
Δημοσιεύσεις: 329
Εγγραφή: Παρ 02 Μάιος 2008, 10:21
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11

Δημοσίευση από novitok »

ellas ellas η χώρα της πουστιας
PAOKhead
Δημοσιεύσεις: 969
Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 20:26
Τοποθεσία: Τούμπα, Ιράν, Καμπότζη, Βιετνάμ

Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11

Δημοσίευση από PAOKhead »

8emis4 έγραψε:ΤΟ ΝΟΥ ΣΑΣ ΜΟΥΝΙΑ, ΕΧΕΤΕ ΕΥΚΑΙΡΙΑ ΜΕ ΤΗΝ ΕΦΕΣΗ ΝΑ ΣΩΣΕΤΕ ΤΟΝ ΚΩΛΟ ΣΑΣ, ΜΗ ΤΗ ΣΠΑΤΑΛΗΣΕΤΕ.

Φιλε DAAT, η διοίκηση έχει κάνει αναμφίβολα πολλά λάθη στην αντιμετώπιση τέτοιων θεμάτων, αλλα τώρα είναι αργά για δάκρυα. Τώρα το λόγο πρέπει να πάρει ο λαός του ΠΑΟΚ, δεν μπορούμε συνεχώς να κρυβόμαστε πίσω από το Ζαγοράκη, είτε θεωρώντας τον υπεύθυνο για ο,τι πάει στραβά, είτε λιβανίζοντας τον πρωί βραδυ.

Τώρα είναι αργά για παρασκήνιο, είναι ώρα για το λαό του ΠΑΟΚ στο προσκήνιο

ΠΑΟΚ PE ΜΟΥΝΙΑ
+1926 για το κρυφτο πισω απο το Ζαγορακη
Αν ισχυει το ΠΑΟΚ εισαι, εδω μας θελω
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21284
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11

Δημοσίευση από navigator11 »

8emis4 έγραψε:ΤΟ ΝΟΥ ΣΑΣ PE Μ@ΝΙΑ, ΜΙΑ ΣΠΙΘΑ ΑΡΚΕΙ ΓΙΑ ΝΑ ΑΝΑΨΕΙ Η ΦΩΤΙΑ ΠΟΥ ΘΑ ΣΑΣ ΚΑΨΕΙ.
ΚΙ Ο ΠΑΟΚ ΘΑ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟ Η ΑΦΟΡΜΗ...

μη σου πω απλώς ένας ... σπάθας . από ψυχής θα το ευχόμουν .

υγ πιστεύω ότι θα ομαλοποιηθεί η κατάσταση με την έφεση κ θα παίξουμε με κόσμο.το κλίμα ο πεοστεφανωμένος ήθελε να το δυναμιτίσει γιατί ξέρει ότι θα υπάρξουν ανεγκέφαλοι οπαδοί εν ώρα αγώνα που θα <<δουλέψουν>> ΥΠΕΡ ΤΟΥΣ,ιδίως μετά από τα σημερινά.πραγματικά νοιώθω ότι τους απογόνους τους συμφέρει πιο πολύ να'ναι φίσκα η τούμπα,σε έναν αγώνα με ΕΛΕΓΧΟΜΕΝΟ διαιτητή κ αστυνομία ΠΑΝΤΟΤΕ πρόθυμη για δράση.εύχομαι σαν κόσμος να φανούμε αντάξιοι των περιστάσεων κ να μη γίνουμε ΥΠΟΧΕΙΡΙΟ ξανά στα χέρια κάποιων,βλάπτοντας την ομάδα μας.ΠΡΟΕΞΟΦΛΩ ΟΤΙ Ο ΑΓΩΝΑΣ ΘΑ ΔΙΕΞΑΧΘΕΙ ΚΑΝΟΝΙΚΟΤΑΤΑ ΜΕΤΑ ΚΟΣΜΟΥ !
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος navigator11 την Τρί 25 Ιαν 2011, 21:17, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
D.A.A.T.
Δημοσιεύσεις: 2682
Εγγραφή: Κυρ 31 Αύγ 2008, 23:04

Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11

Δημοσίευση από D.A.A.T. »

dimbar έγραψε:Δεν χρειάζονται πολλά λόγια.
Οτι ειναι να γίνει θα γίνει δεν χρειάζεται διαφήμιση και μεγαλόστωμες αναγγελίες.
Θα είμαστε δίπλα στην ομάδα.

:nairepaok:

συμφωνω φιλε..ρεαλιστικα και χωρις πολλα πολλα..γραφεις νομιζω την ουσια
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Κλήσεις σε Απολογία & Τιμωρίες 2010/11

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Ανάμεσα στις αντιδράσεις που πρεπει επιτέλους να προβούμε ενάντια στην γελοία απόφαση των δικαστών, προτείνω και μια που θα φέρει οικονομική ανάσα στην ομάδα: Έρανο - κατάθεση συγκεκριμενου ποσού (πχ 20,00€) με ευθύνη των συνδέσμων, σε λογαριασμό που θα μας δώσει η ΠΑΕ. Νομίζω ότι το μεγαλύτερο πλήγμα που δεχόμαστε είναι το οικονομικό. Ας μην τους κάνουμε το χατίρι. Στο χέρι μας (τσέπη μας) είναι να ελαχιστοποιήσουμε έως εκμηδενίσουμε την επίπτωση της τιμωρίας.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα SuperLeague”