Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Ally Samagoal
Δημοσιεύσεις: 319
Εγγραφή: Σάβ 28 Ιουν 2025, 19:45

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από Ally Samagoal »

Leonardo10 έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 15:22
Unpsofable78 έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 14:57 @Developer4
Με αναγκάζεις να συνεχίσω τα οφ τοπικ.
Θα μπορούσες να πας να εκθειασεις την ομάδα μπάσκετ στο αντίστοιχο, όπως καθημερινά συμβαίνει με ένα mention.

Στο μπάσκετ φίλε μου έχουμε φτιάξει μία καλή ομάδα. Σίγουρα πολύ καλύτερη από την περσινή, με κάποιους παίκτες που παρέμειναν στον κορμό από την ομάδα Χατζόπουλου, όπως Μουρ, Περσιδης. Εγιναν όμως πολύ δυνατές κινήσεις, πχ Καλαθης, Αλεξάντερ αλλά και κάποιες όπως του Χατζινς, που αποτελεί ερωτηματικό.

Σίγουρα όμως όχι την ομάδα που περίμενε η πλειοψηφία του κόσμου, σύμφωνα με τις προσδοκίες που δημιούργησαν οι "φιλοκυβερνητικοι" δημοσιογράφοι και opinion makers - insiders.

Από κει πέρα, το να δημιουργήσεις στο μπάσκετ ένα καλό ροστερ επιπέδου Eurocup, απαιτεί λιγότερα από δέκα μύρια (7 είναι περίπου αλλά θα σου βάλω 10).
Δηλαδή όσα περίπου θα κοστίσει η μεταγραφή Γιαννούλη με πληρωμή ομάδας συμβολαίων.

Επίσης, στο μπάσκετ υπάρχει ΤΟ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ ΛΑΘΟΥΣ.
Μπορείς να κάνεις οποιαδήποτε στιγμή διορθωτικές κινήσεις και μεταγραφές.

Στο ποδόσφαιρο, ειδικά σε μία μεταβατική χρονιά όπου για πρώτη φορά ο ΠΑΟΚ προσπαθεί να λειτουργήσει με ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΗ ΛΟΓΙΚΗ, θέτοντας σε ρόλο Αθλητικού Διευθυντή τον Ματος, τεχνικού διευθυντή τον Βιειρινια και προσλαμβανοντας έναν νέο και κατά τους ειδικούς υποσχόμενο προπονητή με σύγχρονες ποδοσφαιρικες ιδέες, οι κινήσεις πρέπει να είναι προσεκτικές και να αποφασιστουν με ταυτόχρονη αξιολόγηση του ροστερ από τον νέο προπονητή.

Επίσης το ποδόσφαιρο δεν είναι μπάσκετ, που μπορείς οποιαδήποτε στιγμή να απαλλαγείς από συμβόλαια. Στο μπάσκετ τα συμβόλαια σπάζουν για πλάκα.

Όπως επίσης, στο μπάσκετ με 2-3 μύρια φέρνεις σούπερ σταρ Ευρωλιγκα, στο ποδόσφαιρο κάνα Χατζηδιακο που θα χλευαζουν οι γνωστοί άγνωστοι.
Ο Σιλντς πχ πόσα παίρνει ξέρεις; 1.5 μήπως;

Τέλος στο μπάσκετ, δεν υπάρχει cost control. Αντίθετα όσα πιο πολλά ξοδεύει φέτος μια ομάδα, τόσο περισσότερο αυξάνει τις πιθανότητες της να πείσει τους ιθύνοντες της Ευρωλίγκα για συμβόλαιο franchise.

Η μέρα με τη νύχτα φίλε μου. Λυπάμαι που στο χάλασα.

ΥΓ :Τα μπλα μπλα τα δικά μου, όπως με υφακι γράφεις, είναι όλα με επιχειρήματα.
ΥΓ2: Αν θες να συνεχίσουμε την κουβέντα πήγαινε στο κατάλληλο τοπικ
10 εκατομμύρια μπατζετ + το προπονητικό με 2.8 εκ ετήσια έσοδα που έχει ο ΠΑΟΚ, όχι με 50 εκ έσοδα. Στο μπάσκετ για να έχεις μια πολύ καλή ομάδα Eurocup μπαίνεις μέσα 10+ μυρια, για μια πολύ καλή ομάδα Ευρωλίγκας 17+, η ΠΑΕ όχι την χρονιά που μας πέρασε, την προηγούμενη, παρουσίασε κέρδη.
Οπως μπορεί και του χρόνου να πουλήσει Μύθου, Χατσίδη, Ζαφείρη και να βγάλει όλη την σεζόν χωρίς να βάλει ευρώ, αυτό στο μπάσκετ δεν θα συμβεί ποτέ.
Οπότε αυτός ο συλλογισμός όσο κάνει ο γιαννουλησ Κοστίζει όλο το ρόστερ που τον χρησιμοποιεί και ο Μαρινακης btw είναι παντελώς αχρείαστος.
Παρεπιμπτοντως ο μπασκετικός βαζελος έχει παραπάνω έσοδα χρήσης από τον ποδοσφαιρικό ΠΑΟΚ (δες ισολογισμούς στο ΓΕΜΗ). Οπως επίσης ο ποδοσφαιρικός ΠΑΟΚ έχει και πάνω από 60 εκατομμύρια κόστος λειτουργίας. Οπως και να το δεις όπως και να τα φέρεις ο ποδοσφαιρικός ΠΑΟΚ μπαίνει πολύ πιο μέσα από τον μπασκετικό ΠΑΟΚ. Άλλωστε τόσα χρόνια η ζημιά είναι 15-20 εκατομμύρια (αναρτημένα είναι όλα στο ΓΕΜΗ) αλλά εσύ βρήκες μια χρονιά στην οποία ο ΠΑΟΚ είχε γύρω στα 60 χιλιάρικα κέρδη (όσο και το ενοίκιο που πρότεινε η ΚΑΕ ΠΑΟΚ στον ΑΣ ΠΑΟΚ για το Παλατάκι). Στο χέρι του Μυστακίδη και του κάθε Μυστακίδη είναι να ανεβάσει τα έσοδα (αυτό έκανε και ο Γιαννακοπουλος στον βαζελο) του μπασκετικού ΠΑΟΚ αλλά βλέπεις αποφάσισε να κάνει παιχνιδάκια με τον ΑΣ ΠΑΟΚ για το γήπεδο με γελοία ενοίκια. Είναι επίσης στο χέρι του να κάνει εμπορικούς χώρους στο γήπεδο, να το βελτιώσει, να επενδύσει σε αυτό, να δώσει όνομα στο γήπεδο, να κυνηγήσει μεγαλύτερο τηλεοπτικό, να αναπτύξει ακαδημίες, να βρει έναν τρόπο τέλος πάντων να αυξήσει τα έσοδα. Αλλά αντί να προσπαθήσει να κάνει ότι μπορεί για να ανεβάσει τα έσοδα του μπασκετικού ΠΑΟΚ (μόνο μέσω γηπέδου γίνεται αυτό) αποφάσισε να κάνει προπονητικό κέντρο έτσι ώστε η ομάδα να είναι όσο λιγότερο χρόνο γίνεται στο γήπεδο για να επιτύχει χαμηλότερο ενοίκιο. Ουσιαστικά τα πόδια του πυροβολεί όσον αφορά αυτό το θέμα.
These users thanked the author Ally Samagoal for the post (total 2):
Unpsofable78, paok apo epilogi
perestroik4
Δημοσιεύσεις: 126
Εγγραφή: Τετ 02 Ιούλ 2025, 23:59

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από perestroik4 »

Έχει κάνα 10 σελίδες με ότι άλλο εκτός από μεταγραφές και σεντόνια επί σεντονιων αλλά βλέπω το δικό μου ποστ πείραξε και διαγράφηκε, λογικό
Άβαταρ μέλους
Мир
Δημοσιεύσεις: 10039
Εγγραφή: Τετ 16 Ιούλ 2014, 23:44
Τοποθεσία: London

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από Мир »

1. Το λάθος με το depth chart ειναι οτι υπαρχουν παικτες οπως ο Ταισον που δεν εχει συμβολαιο με την ομαδα ουτε ειναι κλεισμενος.

2. Για το μπάσκετ, διαβάζουμε ότι ο τράκης κατάφερε να είναι πολύ κοντά σε ισοσκελισμένα έσοδα/έξοδα που μου ακούγεται δύσκολο, αλλά και το 10εκ πεταμένα είναι υπερβολή.
Επίσης τα οποία έσοδα από εμπορικότητα, εισιτήρια ή πωλήσεις έχει αποκτήσει το ποδόσφαιρο δημιουργήθηκαν από τις συνεχείς οικονομικές ενέσεις στη ΠΑΕ και τις ακαδημίες, δεν έρχονται/καθονται αφειλοκερδος τα ταλέντα, ούτε τα πρωταθλήματα και τα κύπελλα. Το 100-0 διαιτησία δεν σταμάτησε χωρίς να ματώσεις.

3. Δεν είναι όλα binary, πχ άριστος ή άχρηστος.

4. Δεν επικροτώ να διώχνεις στεγνα (ακόμα και ακατάλληλους λόγο ηλικίας) σήμαιες τις ομάδας επειδή ζητούσαν την ενότητα του συλλόγου ή δεν έφεραν το αποτέλεσμα σε 2-3 μήνες. Αυτό το καιροσκοπικό το θεωρώ λάθος για κάποια πρόσωπα του αθλητισμού που έκατσαν 10ετιες στην ομάδα.
These users thanked the author Мир for the post (total 2):
Unpsofable78, paok apo epilogi
Άβαταρ μέλους
Athens
Δημοσιεύσεις: 5730
Εγγραφή: Κυρ 25 Οκτ 2009, 21:25

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από Athens »

μια αδεια για να παιξεις ευρωλιγκα κοστιζει απο 50 εως 100 μυρια...
μια συμμετοζη στο τσαμπιονς λιγκ σε κανει πλουσιο
embuji
Δημοσιεύσεις: 4350
Εγγραφή: Κυρ 14 Ιούλ 2024, 17:37

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από embuji »

nunies4 έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 15:34 Βρε εδω Γιανουλη περιμεναμε και Γιανουλη δεν βλεπουμε...
Ποιον Ντιμπαλα;
Προτιμω να μιλαω για τον Dybala και ας μην ξερει καν που πεφτει η τουμπα παρα να βλεπω τα σεντονια το ενα πισω απο το αλλο.
tzim01
Δημοσιεύσεις: 118
Εγγραφή: Σάβ 06 Ιουν 2026, 15:43

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από tzim01 »

γραφτηκε καπου για τον ιταλοαιγυπτιο?
Maklaz
Δημοσιεύσεις: 2137
Εγγραφή: Δευ 06 Ιουν 2022, 09:49

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από Maklaz »

Γιατί κουτουρντίσατε πάλι ;
Ally Samagoal
Δημοσιεύσεις: 319
Εγγραφή: Σάβ 28 Ιουν 2025, 19:45

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από Ally Samagoal »

Athens έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 15:37 μια αδεια για να παιξεις ευρωλιγκα κοστιζει απο 50 εως 100 μυρια...
μια συμμετοζη στο τσαμπιονς λιγκ σε κανει πλουσιο
Δεν νομίζω να πλήρωσε η Μπεσίκτας, η Βαλενθια, η Μονακό κτλ. 50-100 εκατομμύρια για να μπουν. Ούτε νομίζω ότι η Ευρωλίγκα ζήτησε 50-100 εκατομμύρια από την Μπουργκ. Στο χέρι του κάθε ιδιοκτήτη είναι να κάνει ομάδα να σηκώσει Γιουροκαπ για να μπει τσάμπα και αν δείξει έργο να παραμείνει στην Ευρωλίγκα. Τώρα αν κάποιες ομάδες επιλέγουν να φτιάχνουν ομάδες με αναπληρωματικούς παίκτες που πέρσι έπαιζαν FIBA Europe cup και βασικούς παίκτες που έπαιζαν Ιαπωνιες, Ιταλιες, Γαλλιες κτλ μάλλον σημαίνει ότι δεν έχουν και θέμα να σκάσουν τα 50-100 εκατομμύρια για να μπουν
Άβαταρ μέλους
tolis14
Δημοσιεύσεις: 2541
Εγγραφή: Τετ 13 Φεβ 2008, 11:00

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από tolis14 »

perestroik4 έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 15:36 Έχει κάνα 10 σελίδες με ότι άλλο εκτός από μεταγραφές και σεντόνια επί σεντονιων αλλά βλέπω το δικό μου ποστ πείραξε και διαγράφηκε, λογικό
Μπορεί στο χωριό σου το να αποκαλείς άλλους ανθρώπους μ@λ@κες να είναι νορμάλ αλλά σε γενικές γραμμές δεν είναι και τόσο αποδεκτή συμπεριφορά.
These users thanked the author tolis14 for the post (total 5):
Ally Samagoal, Unpsofable78, nunies4, paok apo epilogi, giaxxo
Άβαταρ μέλους
FreeWatcher
Δημοσιεύσεις: 1348
Εγγραφή: Δευ 07 Σεπ 2020, 00:12

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από FreeWatcher »

Ε ρε με το μπάσκετ.
Φτάνει!!!
Πολλά τα εκατομμύρια στο μπάσκετ.
Τεράστια η σπυριάρα.
Μέσα στις μεταγραφές ποδοσφαίρου σχολιάζετε πάντως.
Athens πριν σκορπίσεις τα εκατομμύρια το νου σου.
Το ενοίκιο!!!
Η ΜΑΝΑ ΤΟΥ ΣΥΛΛΟΓΟΥ έτσι?
Μην ξεχνιόμαστε.
These users thanked the author FreeWatcher for the post (total 2):
margas, giaxxo
Άβαταρ μέλους
Athens
Δημοσιεύσεις: 5730
Εγγραφή: Κυρ 25 Οκτ 2009, 21:25

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από Athens »

Ally Samagoal έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 15:46
Athens έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 15:37 μια αδεια για να παιξεις ευρωλιγκα κοστιζει απο 50 εως 100 μυρια...
μια συμμετοζη στο τσαμπιονς λιγκ σε κανει πλουσιο
Δεν νομίζω να πλήρωσε η Μπεσίκτας, η Βαλενθια, η Μονακό κτλ. 50-100 εκατομμύρια για να μπουν. Ούτε νομίζω ότι η Ευρωλίγκα ζήτησε 50-100 εκατομμύρια από την Μπουργκ. Στο χέρι του κάθε ιδιοκτήτη είναι να κάνει ομάδα να σηκώσει Γιουροκαπ για να μπει τσάμπα και αν δείξει έργο να παραμείνει στην Ευρωλίγκα. Τώρα αν κάποιες ομάδες επιλέγουν να φτιάχνουν ομάδες με αναπληρωματικούς παίκτες που πέρσι έπαιζαν FIBA Europe cup και βασικούς παίκτες που έπαιζαν Ιαπωνιες, Ιταλιες, Γαλλιες κτλ μάλλον σημαίνει ότι δεν έχουν και θέμα να σκάσουν τα 50-100 εκατομμύρια για να μπουν
Ο Σπύρος Καβαλιεράτος μίλησε για το ποσό που πιθανόν να χρειάζεται μία ομάδα για να αποκτήσει άδεια, λέγοντας: “Η JB Capital έβγαλε 85 εκατομμύρια την αξία της άδειας. Το ξεκίνημα είναι 85. Αυτό δεν σημαίνει ότι είναι το μίνιμουμ, αλλά λένε ότι έχουν μία έρευνα που λέει ότι η αξία αυτή είναι 85.

Είναι ανάλογα και με την οικονομία της χώρας και την πόλη. Για μία ομάδα όπως η Χάποελ Τελ Αβίβ, 85 θα είναι θεωρώ. Για μία ομάδα σαν τον ΠΑΟΚ μπορεί να είναι 85 και εκεί ή λίγο λιγότερο. Η MARCA και εσείς όπως είπατε, λέει ότι θα πάει από 45 έως 70. Εγώ λέω ότι μπορεί να πάει και πάνω από 85″.

Ο Χάρης Σταύρου συμπλήρωσε: “Το Παρίσι μπορεί να πάει 100 εκατομμύρια. Η Θεσσαλονίκη δεν μπορεί να πάει εκεί. Η Θεσσαλονίκη θα πάει στα 50, θα είναι πιο χαμηλά. Όχι ότι ο Μυστακίδης δεν έχει να δώσει 80 εκατομμύρια, αλλά είναι διαφορετική η αξιολόγηση”.
Άβαταρ μέλους
nkoss
Δημοσιεύσεις: 937
Εγγραφή: Σάβ 16 Ιαν 2016, 21:44

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από nkoss »

Metagrafakias έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 13:07
tolis14 έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 12:36
nkoss έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 12:14

Παναθηναϊκός φίλε. Στον προτείνω. Πολύ καλή ομάδα. Πληρώνει με λεφτά, κάνει μεταγραφές νωρίς και είναι πρίγκηπες όλοι εκεί μέσα. Κάτι άκουσα ότι μπορείς να μπεις στο γήπεδο και τζάμπα. Όχι σαν εμάς εδώ που πληρώνουμε και βλέπουμε ένα μάτσο χάλια.
Στο μεταξύ όλοι οι χουβαρντάδες που ξοδεύουν τα εκατομμύρια των άλλων σαν στραγάλια όταν πάνε στη λαϊκή αν έχουν τα κεράσια 4€ και όχι 3€, παίρνουν 1,5 κιλό και όχι δύο μην τιναξουν την μπάνκα στον αέρα
Τι να κάνουμε ρε φίλε παιδιά του μεροκάματου είμαστε,δεν είμαστε στη λίστα Forbes να αγοράζουμε ποδοσφαιρικές ομάδες,ξενοδοχεία και λιμάνια…
Τρομερές απαντήσει πάντως κάποιοι ε;;;
Αλλάξτε ομάδα ρε αν δεν σας αρέσει,άκου εκεί να τολμάς να κάνεις κριτική και να συγκρίνεσαι με τους ανταγωνιστές σου πως κινούνται…
μιλάμε για θρασσος..
την επόμενη φορά που θα πάτε στον εργοδότη σας να ζητήστε αύξηση και σας πει δικά μου είναι τα λεφτά ότι θέλω θα τα κάνω κι αν δε σου αρέσει πάνε αλλού,να δω πόσο άνετοι θα είστε!!!
Νόμιζα ότι ήταν ειρωνικό το σχόλιο του φίλου και απάντησα ειρωνικά. Δεν κατάλαβα ότι ήταν κριτική.
Να εξηγήσω μόνο ότι για όσους έχουν ζήσει τον ΠΑΟΚ τις δεκαετίες του 2010, του 2000, του 1990 και πιο πίσω, είναι δύσκολο να δεχθούν τέτοιου είδους κριτική. Το "βάλε λεφτά" δεν είναι καν κριτική. Ειδικά όταν οι μεταγραφές είναι σε εξέλιξη. Να τις δούμε πρώτα.
Επίσης, δεν θα έκανα προσβλητική κριτική σε κάποιον που με φροντίζει ή μου προσφέρει πράγματα. Είτε αυτός είναι η διοίκηση της ομάδας μου, είτε ο εργοδότης μου. Αν αισθανόμουν ότι με εκμεταλλέυονται, τότε στην 1η περίπτωση θα προσπαθούσα να αλλάξω διοίκηση πείθοντας με επιχειρήματα κι άλλους ή στην 2η περίπτωση θα άλλαζα εργοδότη.
Άβαταρ μέλους
Dimitris_L4
Δημοσιεύσεις: 5776
Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2015, 12:41

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από Dimitris_L4 »

Ρε σεις τωρα σοβαρα...?? Θα αναλυσουμε τι γινεται στο μπασκετ?? Εδω παμε προετοιμασια με μια μεταγραφη κ θα διαβαζουμε ποσο κοστιζει η θεση στην ευρωλιγκα?? ΕΛΕΟΣ..
These users thanked the author Dimitris_L4 for the post (total 4):
xpek20, thios4, embuji, margas
xpek20
Δημοσιεύσεις: 467
Εγγραφή: Τρί 29 Ιούλ 2025, 00:43

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από xpek20 »

Sardan έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 00:26 Μάγκες μια συμβουλή πολύ φιλικά....υπάρχει κι άλλη ζωή πλέον της μιζέριας γύρω απ' τον πλανήτη ΠΑΟΚ...μπαίνω κάνα δυο φορές τη μέρα, χάνω τζάμπα κάνα μισάωρο να διαβάζω ποσταρίσματα και πάω στη γυναίκα μου και γκρινιάζω γιατί δεν κρεβατομουρμουριαζει....ορισμένοι την διυληση του κώνωπα την έχετε πάει σε επίπεδα που δεν είχε φανταστεί ούτε ο κωνωπας....πάρτε κάνα φίλο για κάνα μπυρακι, ωραία είναι κι εκτός δικτύου....μην ψάχνετε το "και" του άλλου ούτε ποιανού καλά είναι πιο μεγάλα και ποιος κάνει κουμάντο και τι είπε και δεν είπε ο άλλος...
Μπορούμε να το κάνουμε pin αυτό; Ξεφεύγει η κατάσταση εδώ μέσα
renegade
Δημοσιεύσεις: 19504
Εγγραφή: Κυρ 27 Ιαν 2019, 12:49

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από renegade »

Ήμαρτον.,. είστε πέρα από τελείως οφτοπικ και εντελώς άσχετοι
Φτάνει
These users thanked the author renegade for the post (total 3):
xpek20, margas, Montrealiotis
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”