Ολυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 19/1 18:00 conn-xTV/ant1 Satellite

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του Κυπέλλου Ελλάδος 2011 και όλων των παρελλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
trel@menos
Δημοσιεύσεις: 2502
Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 08:12

Re: Ολυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 19/1 18:00 conn-xTV

Δημοσίευση από trel@menos »

θελω ντορτι με παμπλο, σαλπι, σναουτσνερ( :mrgreen: ) και χαλκια απο βολε (αν παιζει τερμα ο κηπουρος).
λουτσα και ξυλο στον φουσταρα το θρυλο.
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: Ολυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 19/1 18:00 conn-xTV

Δημοσίευση από giapas »

Koiτάξτε παιδιά , αλλο πραγμα η αισιοδοξία και άλλο η ρεαλιστικη προσέγγιση όταν πας να προσεγγίσεις έναν αγώνα.

Δεν ειπα τίποτα παραπάνω απο τα προφανη... εχω πιο σημαντικες αγωνιστικές ελλείψεις απο γαυρο,θα παιξω χωρις κοσμο στη ρεβανς και το κορακι (στη καλυτερη περιπτωση) θα δωσει τα αμφισβητούμενα και τα σπορια στο δαφνοστεφανωμένο αγόρι.

Αυτα ειναι 3 ντεζαβανταζ. Ο γαυρος δε βλέπω να μπαινει στο γηπεδο με κάποιο σημαντικο προβλημα. Ειτε ψυχολογικο , ειτε αγωνιστικο, ειτε εξωαγωνιστικο. Και τα κοκορια γεννανε στο Πειραια αυτη την εποχη.

Μακάρι να μπορέσουμε να τα ξεπεράσουμε τα θέματά μας και να πανηγυρισουμε μια ΜΕΓΑΛΗ προκριση.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106644
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Ολυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 19/1 18:00 conn-xTV

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Την Τετάρτη θα μαζευτούμε στου Πλάτωνα.
Άβαταρ μέλους
ioanmits
Δημοσιεύσεις: 1664
Εγγραφή: Κυρ 23 Δεκ 2007, 13:56
Τοποθεσία: Στο πιο ψηλότερο βουνό...

Re: Ολυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 19/1 18:00 conn-xTV

Δημοσίευση από ioanmits »

Pegasus έγραψε:Γιατί τόση απαισιοδοξία ρε παιδιά; Σας πείθει ο Ολυμπιακός;
Αδελφέ, η απαισιοδοξία δεν έχει να κάνει με τον ολυμπιακό, αλλά με εμάς.. αν παίξουμε όπως στο α΄ημίχρονο με το βόλο βλέπω πως θα επιστρέψουμε με βαριά ήττα... δεν είναι κάθε μέρα πασχαλιά...
Επίπλέον, η βέβαια τιμωρία της Τούμπας για τη ρεβάνς μας κάνει όλους ακόμη πιο απαισιόδοξους...
Άβαταρ μέλους
Argonaut4
Δημοσιεύσεις: 5274
Εγγραφή: Παρ 17 Δεκ 2010, 13:08
Τοποθεσία: -Black&White London-

Re: Ολυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 19/1 18:00 conn-xTV

Δημοσίευση από Argonaut4 »

Αποστόλη θα είμαι εκεί ...εννοείτε να είμαι καλά μέχρι τότε.....γιατί με αυτά που διαβάζω ποτέ δε ξέρεις!!
Άβαταρ μέλους
Pegasus
Δημοσιεύσεις: 3187
Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 20:24

Re: Ολυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 19/1 18:00 conn-xTV

Δημοσίευση από Pegasus »

ioanmits έγραψε:
Pegasus έγραψε:Γιατί τόση απαισιοδοξία ρε παιδιά; Σας πείθει ο Ολυμπιακός;
Αδελφέ, η απαισιοδοξία δεν έχει να κάνει με τον ολυμπιακό, αλλά με εμάς.. αν παίξουμε όπως στο α΄ημίχρονο με το βόλο βλέπω πως θα επιστρέψουμε με βαριά ήττα... δεν είναι κάθε μέρα πασχαλιά...
Επίπλέον, η βέβαια τιμωρία της Τούμπας για τη ρεβάνς μας κάνει όλους ακόμη πιο απαισιόδοξους...
Ούτε ο Ολυμπιακός παίζει καλά. Μήπως πριν τον Άγιαξ παίζαμε καλά, δεν προέβλεπαν ούλοι τεσσάρες και τέτχια; Θα μου πεις άλλες οι ομάδες. Ναι αλλά άλλες και οι συνθήκες. Στα δύσκολα πάμε καλά εκτός αν βγάλουμε μόνοι μας τα μάτια μας (βλέπε παράλληλη - θάνατος του Βιτόλο και αποβολή Ίβιτς στο παιχνίδι πρωταθλήματος)... Θα δούμε βέβαια, μπάλα είναι αυτή.. :nairepaok:
tsachou
Δημοσιεύσεις: 510
Εγγραφή: Σάβ 17 Μάιος 2008, 14:58

Re: Ολυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 19/1 18:00 conn-xTV

Δημοσίευση από tsachou »

πολυ δυσκολο παιχνιδι...ο γαυρος ανα διαστηματα παιζει μπαλαρα...το θεμα ειναι οτι σε τετοια ματς μεγαλο ρολο παιζει το παθος και η αποφασιστικοτητα οποτε αν ολα πανε καλα μπορουμε να τους κανουμε ζημια και να ερθουμε στην τουμπα χωρις να κυνηγαμε το σκορ...


υγ. δεν προβλεπω ποσο θα ληξει αλλα λεω να πονταρω το σπιτι μου οτι θα σκοραρει το δευτερο γκολ στην καριερα του ο σναουτσερ :opaokara: :opaokara:
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: Ολυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 19/1 18:00 conn-xTV

Δημοσίευση από giapas »

ΑποστόληςΑ έγραψε:Την Τετάρτη θα μαζευτούμε στου Πλάτωνα.
To Πλατωνικό στέκι έχει αναβαθμιστεί?
Θα εχει connex τελικα??
Άβαταρ μέλους
Argonaut4
Δημοσιεύσεις: 5274
Εγγραφή: Παρ 17 Δεκ 2010, 13:08
Τοποθεσία: -Black&White London-

Re: Ολυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 19/1 18:00 conn-xTV

Δημοσίευση από Argonaut4 »

Δεν ξέρω φίλε Γιάπα.....αλλά θα δώσουμε το παρόν και θα πάμε σε μια καφετέρια ποιο κάτω άμα δε κάτσει.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106644
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Ολυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 19/1 18:00 conn-xTV

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Κοινώς θα μπουκάρουμε ΠΑΟΚτσήδικα, όπως τα αδέλφια μας που δεν έχουν εισιτήρια!
Άβαταρ μέλους
bL@De
Δημοσιεύσεις: 212
Εγγραφή: Κυρ 16 Μάιος 2010, 16:57
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη

Re: Ολυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 19/1 18:00 conn-xTV

Δημοσίευση από bL@De »

GI4NNEN4 έγραψε:Προς τους φίλους (και τους ποδοσφαιριστές) του Ολυμπιμπιακού:

Η σωστή στάση στα τέσσερα είναι αυτή...
Εικόνα

Όχι αυτή...
Εικόνα

Άντε! Μάθετέ το επιτέλους!

Credit goes to...
http://faeenamalaka.blogspot.com/
ΘΕΟΣ :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
rasputin
Δημοσιεύσεις: 160
Εγγραφή: Κυρ 17 Ιαν 2010, 12:30

Re: Ολυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 19/1 18:00 conn-xTV

Δημοσίευση από rasputin »

Καμια ομαδα στην Ελλαδα δεν παιζει μπαλαρα. Μην τρωτε προλογο απο τα ΜΜΕ. Ενα ωραιο γκολ του γαυρου το παρουσιαζουν σαν το γκολ της δεκαετιας. Παιζουν καλυτερα στην εδρα τους, αλλα εχουμε αποδειξει οτι με μια λογικη διαιτησια μπορουμε να παρουμε αποτελεσμα στο καραισκακη. Απο την αλλη το ιδιο μπορουνε να κανουν και αυτοι στην Τουμπα, ειδικα σε μια αδεια Τουμπα. Ποδοσφαιρο ειναι, και ειναι καλη ομαδα φετος για ελληνικα δεδομενα.

Τελος παντων, πιστευω οτι και με λιγη τυχη(οχι αλλουσ τραυματισμους, και οχι πολλες καρτες) και αντικειμενικη διαιτησια να παμε καλα.

Δεν ξερω τι εντεκαδα θα κατεβασει ο Χαβος, αλλα βλεπω να κραταει τους πιτσιρικαδες τουλαχιστον στην αρχη στον παγκο. Η ψυχολογια σε αυτα τα ματς παιζει μεγαλο ρολο, και ελπιζω να βραζει το αιμα τους(των πιτισρικαδων) για να παιξουν.

:pano:
Άβαταρ μέλους
eleos
Δημοσιεύσεις: 2394
Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 13:56
Τοποθεσία: Σαλλλονίκη - Northshire Abbey

Re: Ολυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 19/1 18:00 conn-xTV

Δημοσίευση από eleos »

Ξεκίνα Μούσλι Σάλπι μπροστά να βγάλουμε γούστα!

Πάντως στα αμυντικά χαφ, πρεπει - λογικά - να ξεκινήσει Γκαρσία με Φωτάκη.
Είναι λίγο αμπτάλης όμως ο Φωτάκης και με το κοράκι βλέπω πάλι να μένουμε με 10...

Τέσπα, για να δούμε
Άβαταρ μέλους
Moko
Δημοσιεύσεις: 304
Εγγραφή: Πέμ 30 Δεκ 2010, 01:57

Re: Ολυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 19/1 18:00 conn-xTV

Δημοσίευση από Moko »

Καλαμακώστε τους αντιμπουγατσικούς ΤΩΡΑ ΛΑΙΜΑΙ.

Καθαρίστε το παιχνίδι εκεί μέσα να τελειώνουμε να πάμε στους επόμενους, άντε γρήγορα όμως γιατί έχουμε ένα κύπελλο να πάρουμε.
Άβαταρ μέλους
D.A.A.T.
Δημοσιεύσεις: 2682
Εγγραφή: Κυρ 31 Αύγ 2008, 23:04

Re: Ολυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 19/1 18:00 conn-xTV

Δημοσίευση από D.A.A.T. »

απο οτι λενε ο φωτακης θα παιξει δεξια και ο γκαρσια μαζι με τον τσουκαλα στα χαφ με τον ιβιτσ μπροστα..προφανως προτιμουσα τον μπαλαφα ΑΛΛΑ ο σταυρος σε αυτη τη φαση θελει στηριξη σε αυτο το μεγαλο ματσ..ειμαι σιγουρος οτι θα τα δωσει ολα και ελπιζω να τα καταφερει
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Κύπελλο Ελλάδος”