λουτσα και ξυλο στον φουσταρα το θρυλο.
Ολυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 19/1 18:00 conn-xTV/ant1 Satellite
- trel@menos
- Δημοσιεύσεις: 2502
- Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 08:12
Re: Ολυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 19/1 18:00 conn-xTV
θελω ντορτι με παμπλο, σαλπι, σναουτσνερ(
) και χαλκια απο βολε (αν παιζει τερμα ο κηπουρος).
λουτσα και ξυλο στον φουσταρα το θρυλο.
λουτσα και ξυλο στον φουσταρα το θρυλο.
Re: Ολυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 19/1 18:00 conn-xTV
Koiτάξτε παιδιά , αλλο πραγμα η αισιοδοξία και άλλο η ρεαλιστικη προσέγγιση όταν πας να προσεγγίσεις έναν αγώνα.
Δεν ειπα τίποτα παραπάνω απο τα προφανη... εχω πιο σημαντικες αγωνιστικές ελλείψεις απο γαυρο,θα παιξω χωρις κοσμο στη ρεβανς και το κορακι (στη καλυτερη περιπτωση) θα δωσει τα αμφισβητούμενα και τα σπορια στο δαφνοστεφανωμένο αγόρι.
Αυτα ειναι 3 ντεζαβανταζ. Ο γαυρος δε βλέπω να μπαινει στο γηπεδο με κάποιο σημαντικο προβλημα. Ειτε ψυχολογικο , ειτε αγωνιστικο, ειτε εξωαγωνιστικο. Και τα κοκορια γεννανε στο Πειραια αυτη την εποχη.
Μακάρι να μπορέσουμε να τα ξεπεράσουμε τα θέματά μας και να πανηγυρισουμε μια ΜΕΓΑΛΗ προκριση.
Δεν ειπα τίποτα παραπάνω απο τα προφανη... εχω πιο σημαντικες αγωνιστικές ελλείψεις απο γαυρο,θα παιξω χωρις κοσμο στη ρεβανς και το κορακι (στη καλυτερη περιπτωση) θα δωσει τα αμφισβητούμενα και τα σπορια στο δαφνοστεφανωμένο αγόρι.
Αυτα ειναι 3 ντεζαβανταζ. Ο γαυρος δε βλέπω να μπαινει στο γηπεδο με κάποιο σημαντικο προβλημα. Ειτε ψυχολογικο , ειτε αγωνιστικο, ειτε εξωαγωνιστικο. Και τα κοκορια γεννανε στο Πειραια αυτη την εποχη.
Μακάρι να μπορέσουμε να τα ξεπεράσουμε τα θέματά μας και να πανηγυρισουμε μια ΜΕΓΑΛΗ προκριση.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106644
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Ολυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 19/1 18:00 conn-xTV
Αδελφέ, η απαισιοδοξία δεν έχει να κάνει με τον ολυμπιακό, αλλά με εμάς.. αν παίξουμε όπως στο α΄ημίχρονο με το βόλο βλέπω πως θα επιστρέψουμε με βαριά ήττα... δεν είναι κάθε μέρα πασχαλιά...Pegasus έγραψε:Γιατί τόση απαισιοδοξία ρε παιδιά; Σας πείθει ο Ολυμπιακός;
Επίπλέον, η βέβαια τιμωρία της Τούμπας για τη ρεβάνς μας κάνει όλους ακόμη πιο απαισιόδοξους...
Re: Ολυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 19/1 18:00 conn-xTV
Αποστόλη θα είμαι εκεί ...εννοείτε να είμαι καλά μέχρι τότε.....γιατί με αυτά που διαβάζω ποτέ δε ξέρεις!!
Re: Ολυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 19/1 18:00 conn-xTV
Ούτε ο Ολυμπιακός παίζει καλά. Μήπως πριν τον Άγιαξ παίζαμε καλά, δεν προέβλεπαν ούλοι τεσσάρες και τέτχια; Θα μου πεις άλλες οι ομάδες. Ναι αλλά άλλες και οι συνθήκες. Στα δύσκολα πάμε καλά εκτός αν βγάλουμε μόνοι μας τα μάτια μας (βλέπε παράλληλη - θάνατος του Βιτόλο και αποβολή Ίβιτς στο παιχνίδι πρωταθλήματος)... Θα δούμε βέβαια, μπάλα είναι αυτή..ioanmits έγραψε:Αδελφέ, η απαισιοδοξία δεν έχει να κάνει με τον ολυμπιακό, αλλά με εμάς.. αν παίξουμε όπως στο α΄ημίχρονο με το βόλο βλέπω πως θα επιστρέψουμε με βαριά ήττα... δεν είναι κάθε μέρα πασχαλιά...Pegasus έγραψε:Γιατί τόση απαισιοδοξία ρε παιδιά; Σας πείθει ο Ολυμπιακός;
Επίπλέον, η βέβαια τιμωρία της Τούμπας για τη ρεβάνς μας κάνει όλους ακόμη πιο απαισιόδοξους...
Re: Ολυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 19/1 18:00 conn-xTV
πολυ δυσκολο παιχνιδι...ο γαυρος ανα διαστηματα παιζει μπαλαρα...το θεμα ειναι οτι σε τετοια ματς μεγαλο ρολο παιζει το παθος και η αποφασιστικοτητα οποτε αν ολα πανε καλα μπορουμε να τους κανουμε ζημια και να ερθουμε στην τουμπα χωρις να κυνηγαμε το σκορ...
υγ. δεν προβλεπω ποσο θα ληξει αλλα λεω να πονταρω το σπιτι μου οτι θα σκοραρει το δευτερο γκολ στην καριερα του ο σναουτσερ

υγ. δεν προβλεπω ποσο θα ληξει αλλα λεω να πονταρω το σπιτι μου οτι θα σκοραρει το δευτερο γκολ στην καριερα του ο σναουτσερ
Re: Ολυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 19/1 18:00 conn-xTV
To Πλατωνικό στέκι έχει αναβαθμιστεί?ΑποστόληςΑ έγραψε:Την Τετάρτη θα μαζευτούμε στου Πλάτωνα.
Θα εχει connex τελικα??
Re: Ολυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 19/1 18:00 conn-xTV
Δεν ξέρω φίλε Γιάπα.....αλλά θα δώσουμε το παρόν και θα πάμε σε μια καφετέρια ποιο κάτω άμα δε κάτσει.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106644
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Ολυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 19/1 18:00 conn-xTV
Κοινώς θα μπουκάρουμε ΠΑΟΚτσήδικα, όπως τα αδέλφια μας που δεν έχουν εισιτήρια!
Re: Ολυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 19/1 18:00 conn-xTV
ΘΕΟΣGI4NNEN4 έγραψε:Προς τους φίλους (και τους ποδοσφαιριστές) του Ολυμπιμπιακού:
Η σωστή στάση στα τέσσερα είναι αυτή...
Όχι αυτή...
Άντε! Μάθετέ το επιτέλους!
Credit goes to...
http://faeenamalaka.blogspot.com/
Re: Ολυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 19/1 18:00 conn-xTV
Καμια ομαδα στην Ελλαδα δεν παιζει μπαλαρα. Μην τρωτε προλογο απο τα ΜΜΕ. Ενα ωραιο γκολ του γαυρου το παρουσιαζουν σαν το γκολ της δεκαετιας. Παιζουν καλυτερα στην εδρα τους, αλλα εχουμε αποδειξει οτι με μια λογικη διαιτησια μπορουμε να παρουμε αποτελεσμα στο καραισκακη. Απο την αλλη το ιδιο μπορουνε να κανουν και αυτοι στην Τουμπα, ειδικα σε μια αδεια Τουμπα. Ποδοσφαιρο ειναι, και ειναι καλη ομαδα φετος για ελληνικα δεδομενα.
Τελος παντων, πιστευω οτι και με λιγη τυχη(οχι αλλουσ τραυματισμους, και οχι πολλες καρτες) και αντικειμενικη διαιτησια να παμε καλα.
Δεν ξερω τι εντεκαδα θα κατεβασει ο Χαβος, αλλα βλεπω να κραταει τους πιτσιρικαδες τουλαχιστον στην αρχη στον παγκο. Η ψυχολογια σε αυτα τα ματς παιζει μεγαλο ρολο, και ελπιζω να βραζει το αιμα τους(των πιτισρικαδων) για να παιξουν.

Τελος παντων, πιστευω οτι και με λιγη τυχη(οχι αλλουσ τραυματισμους, και οχι πολλες καρτες) και αντικειμενικη διαιτησια να παμε καλα.
Δεν ξερω τι εντεκαδα θα κατεβασει ο Χαβος, αλλα βλεπω να κραταει τους πιτσιρικαδες τουλαχιστον στην αρχη στον παγκο. Η ψυχολογια σε αυτα τα ματς παιζει μεγαλο ρολο, και ελπιζω να βραζει το αιμα τους(των πιτισρικαδων) για να παιξουν.
Re: Ολυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 19/1 18:00 conn-xTV
Ξεκίνα Μούσλι Σάλπι μπροστά να βγάλουμε γούστα!
Πάντως στα αμυντικά χαφ, πρεπει - λογικά - να ξεκινήσει Γκαρσία με Φωτάκη.
Είναι λίγο αμπτάλης όμως ο Φωτάκης και με το κοράκι βλέπω πάλι να μένουμε με 10...
Τέσπα, για να δούμε
Πάντως στα αμυντικά χαφ, πρεπει - λογικά - να ξεκινήσει Γκαρσία με Φωτάκη.
Είναι λίγο αμπτάλης όμως ο Φωτάκης και με το κοράκι βλέπω πάλι να μένουμε με 10...
Τέσπα, για να δούμε
Re: Ολυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 19/1 18:00 conn-xTV
Καλαμακώστε τους αντιμπουγατσικούς ΤΩΡΑ ΛΑΙΜΑΙ.
Καθαρίστε το παιχνίδι εκεί μέσα να τελειώνουμε να πάμε στους επόμενους, άντε γρήγορα όμως γιατί έχουμε ένα κύπελλο να πάρουμε.
Καθαρίστε το παιχνίδι εκεί μέσα να τελειώνουμε να πάμε στους επόμενους, άντε γρήγορα όμως γιατί έχουμε ένα κύπελλο να πάρουμε.
Re: Ολυμπιακός Π. - Π.Α.Ο.Κ. 19/1 18:00 conn-xTV
απο οτι λενε ο φωτακης θα παιξει δεξια και ο γκαρσια μαζι με τον τσουκαλα στα χαφ με τον ιβιτσ μπροστα..προφανως προτιμουσα τον μπαλαφα ΑΛΛΑ ο σταυρος σε αυτη τη φαση θελει στηριξη σε αυτο το μεγαλο ματσ..ειμαι σιγουρος οτι θα τα δωσει ολα και ελπιζω να τα καταφερει

