László Bölöni
Re: László Bölöni
Kαι εγω φιθλε μου κατι τετοιο βλεπω... Και το πιο πιθανο ειναι οτι θα πορευτουμε φετος με την βοηθεια της Παναγιας ...

Re: László Bölöni
εχουμε συνηθισει στα εγκληματα...ας κανουμε ακομα μερικα...να διωξουμε τον Μπολονι και ας γυρισουμε στο παρελθον...σε ολα τα επιπεδα...βοηθα Παναγια μου...
Re: László Bölöni
Να πω στον Νιμανί να απαντάει στο "Φανούρης" ή είναι νωρίς ακόμα;shark4 έγραψε:Kαι εγω φιθλε μου κατι τετοιο βλεπω... Και το πιο πιθανο ειναι οτι θα πορευτουμε φετος με την βοηθεια της Παναγιας ...![]()
Re: László Bölöni
KilledByDeath_4 έγραψε:Καλοκαιρι αποχωρησεις Βιτολο και του μετριου αλλα ποδοσφαιριστη τουλαχιστον Μουσλι(Φιλομενο,Σαβινι που προφανως και δεν προσφεραν)
Καλοκαιρι ηρθαν Λαζαρ(*επιλογη Μπολονι με λιγα για την ποιοτητα του λεφτα) ,Γεωργιαδης,Σπαντασιο,Ρομπερτ (κλαινε και οι πετρες).
Ως εδω καλα ειχες ελειψεις μεν που δεν καλυφτηκαν αλλα το ροστερ ηταν αξιοπρεπες.
Χειμωνα αποχωρησεις Βιερινια,Κοντρερας,Αριας,Σπαντατσιο(λογω ανετοιμοτητας κυριως και απαιτησης του ιδιου να ειναι ενδεκαδα).
Ηρθε Νιμανι με 35.000.
Ανεβασε επιπεδο τον Κλαους-Μαλεζα-Εττο,δουλεψε τον Γιαννου-Κατσικα,ανεδειξε Σταφυλιδη-Αποστολοπουλο-Παναγιωτουδη και ετοιμαζει σταθερα Ποποβιτς -Πελκα.Εκανε τον Σακης να μοιαζει ποδοσφαιριστης.
Και μετα απο ολα αυτα και τα διοικητικα εγκληματα που εγιναν με την σαρδελοποιηση του ροστερ εγω ο μ@λ@κ@ς απορω που ακριβως φταιει ο κοουτς περα απο καποια λαθη κοουτσαρισματος που κανουν ολοι οι προπονητες...
Για μενα για τις συνθηκες που δουλευει ,το φτωχο και γηρασμενο ροστερ και την παραλληλη αναπτυξη παικτων ειναι ηδη ακρως επιτυχημενος και προσωπικα μπορει να κουραζει που το λεω αν φυγει θα προκειτε για εγκλημα και καθαρα για να ανοιξει ο δρομος για φαγοποτια...
υγ. Κολκα ποσα ρε ?
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
EDIT: ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Re: László Bölöni
Δεν επρεπε να φύγει ουτε ο Βιερίνια ούτε ο Κοντρέρας......ούτε ο Ζαγόρ ήταν χαζός.
Ζήσης - Ζαγόρ μας δουλέψανε και μας δουλεύουνε ψιλό γαζί.......άλλο η χαζομάρα και άλλο το μπάλωμα διοικητικών ντεμεκ στραβοπατημάτων.
Αμα είναι να διώξουνε τον Μπόλονι γιατι ενοχλεί...........θα τον διώξουν και δε θα το πάρουμε χαμπάρι πως και γιατί.
Ζήσης - Ζαγόρ μας δουλέψανε και μας δουλεύουνε ψιλό γαζί.......άλλο η χαζομάρα και άλλο το μπάλωμα διοικητικών ντεμεκ στραβοπατημάτων.
Αμα είναι να διώξουνε τον Μπόλονι γιατι ενοχλεί...........θα τον διώξουν και δε θα το πάρουμε χαμπάρι πως και γιατί.
Re: László Bölöni
Έλα τώρα ... αυτό το "θα τον διώξουν γιατί ενοχλεί" είναι παραμυθάκι για μικρά παιδιά. Από το περασμένο καλοκαίρι το πιπιλίζουν και ακόμα εδώ είναι.
Αν ενοχλούσε ούτε θα τον είχαν προσλάβει αλλά και θα τον είχαν διώξει πολύ νωρίτερα.
Αν ο Λάζλο φύγει, θα φύγει μόνο για οικονμικούς λόγους. Ούτε για αποψιλωμένο ρόστερ, ούτε για ασυμφωνία χαρακτήρων.
Ο Ζαγόρ χαζός ήταν. Που ασχολήθηκε με τον ΠΑΟΚ.
Πες μου εσύ ΕΝΑΝ πρόεδρο που να μην έφυγε σαν λαμόγιο. ΕΝΑΝ.
Θα έρθει και του Ζήση η σειρά.
Αν ενοχλούσε ούτε θα τον είχαν προσλάβει αλλά και θα τον είχαν διώξει πολύ νωρίτερα.
Αν ο Λάζλο φύγει, θα φύγει μόνο για οικονμικούς λόγους. Ούτε για αποψιλωμένο ρόστερ, ούτε για ασυμφωνία χαρακτήρων.
Ο Ζαγόρ χαζός ήταν. Που ασχολήθηκε με τον ΠΑΟΚ.
Πες μου εσύ ΕΝΑΝ πρόεδρο που να μην έφυγε σαν λαμόγιο. ΕΝΑΝ.
Θα έρθει και του Ζήση η σειρά.
Re: László Bölöni
Δεν ειπα κανέναν λαμόγιο.
Και γιατί να φύγει μόνο για το οικονομικό ρε Ντισί........γιατί κολλάτε μόνο στο οικονομικό.
Στο ότι η ομάδα χχχχχχχ και αυτός δε βλέπει φως και δεν τον βοηθάνε τι να κάνει.....να κάτσει να τρώει παπά και να τα ακούει κι όλας?
Και γιατί να φύγει μόνο για το οικονομικό ρε Ντισί........γιατί κολλάτε μόνο στο οικονομικό.
Στο ότι η ομάδα χχχχχχχ και αυτός δε βλέπει φως και δεν τον βοηθάνε τι να κάνει.....να κάτσει να τρώει παπά και να τα ακούει κι όλας?
- KilledByDeath_4
- Δημοσιεύσεις: 295
- Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:36
Re: László Bölöni
Οσο για τον προπονητη μονο οικονομικο δεν ειναι το θεμα.Τους πειραζει που δεν κανει χασπι,που μιλαει για ενισχυση,για την αποδυναμωση του ροστερ,που θελει να επιλεγει αυτος παικτες ( και αυτο κρατηστε το) ,οσο πειραζει και τους αρδ που τους εχει γραμμενους στα παπαρια του. Θα μπορουσα να επικαλεστω εγω κατα του Μπολονι οτι ειπε λαθος του κοσμου να φυγει ο ζαγορακης ή οτι επικροτει τον κοντο αλλα δεν το κανω γιατι με νοιαζει απλα μονο ο ΠΑΟΚ να εχει στην συγκεκριμενη θεση τον καταλληλο ανθρωπο.
υγ.αφου αποδειχτηκαν λαμογια μετα τον Παντελακη πως ηθελες να φυγουν με αγκαλιτσες και φιλια ? αντε και ο ζαγορακης να δεχτω δεν ειναι λαμογιο,τα αποτελεσματα απο την διοικηση του ομως δεν διαφερουν και πολυ απο αυτων που αποδεδειγμενα ηταν. 8 χαρτια μεσα η ομαδα,παικτες απληρωτοι εναν χρονο,τιμωρια απο ουεφα,περηφανες αποδεσμευσεις , τωρα λιγος,ανικανος,εγκληματιας,λαμογιο οπως θες πεστο το αποτελεσμα μετραει.Και εγκληματα να μην εκανε με τετοια αποτελεσματα χρησης μονο καλο ηταν να φυγει,για τον ΠΑΟΚ.Αν αποδειχτει λιγος,ανικανος,εγκληματιας ή λαμογιο ο Ζησης φυσικα θα ερθει η σειρα του,γιατι να μην ερθει ?
υγ.αφου αποδειχτηκαν λαμογια μετα τον Παντελακη πως ηθελες να φυγουν με αγκαλιτσες και φιλια ? αντε και ο ζαγορακης να δεχτω δεν ειναι λαμογιο,τα αποτελεσματα απο την διοικηση του ομως δεν διαφερουν και πολυ απο αυτων που αποδεδειγμενα ηταν. 8 χαρτια μεσα η ομαδα,παικτες απληρωτοι εναν χρονο,τιμωρια απο ουεφα,περηφανες αποδεσμευσεις , τωρα λιγος,ανικανος,εγκληματιας,λαμογιο οπως θες πεστο το αποτελεσμα μετραει.Και εγκληματα να μην εκανε με τετοια αποτελεσματα χρησης μονο καλο ηταν να φυγει,για τον ΠΑΟΚ.Αν αποδειχτει λιγος,ανικανος,εγκληματιας ή λαμογιο ο Ζησης φυσικα θα ερθει η σειρα του,γιατι να μην ερθει ?
Re: László Bölöni
Έλεος - Είναι δυνατόν να τίθεται θέμα Bölöni;
Για μένα το μεγαλύτερο ξενέρωμα φέτος - ειδικά αυτή τη στιγμή. Αν υπάρχει έστω και ένας παράγοντας στο αγωνιστικό επίπεδο που να μπορεί να δώσει μια ελπίδα - είναι ο Bölöni
Δηλ. σε τι άλλο μπορείς να βασιστείς σε περίοδο με τόσο στενό οικονομικό πλαίσιo; Άντε - το τι έφυγαν παίκτες φέτος όσο πικρό και αν ήταν πήγαζε από μια οικονομική αναγκαιότητα.
Αλλα αυτό τώρα;
Μήπως ήρθε η στιγμή να δώσει ο κόσμος τώρα ένα ηχηρό μήνυμα υπέρ Bölöni; Και να πει ότι αυτό ακριβώς το θέμα είναι η κόκkινη γραμμή.
Για μένα το μεγαλύτερο ξενέρωμα φέτος - ειδικά αυτή τη στιγμή. Αν υπάρχει έστω και ένας παράγοντας στο αγωνιστικό επίπεδο που να μπορεί να δώσει μια ελπίδα - είναι ο Bölöni
Δηλ. σε τι άλλο μπορείς να βασιστείς σε περίοδο με τόσο στενό οικονομικό πλαίσιo; Άντε - το τι έφυγαν παίκτες φέτος όσο πικρό και αν ήταν πήγαζε από μια οικονομική αναγκαιότητα.
Αλλα αυτό τώρα;
Μήπως ήρθε η στιγμή να δώσει ο κόσμος τώρα ένα ηχηρό μήνυμα υπέρ Bölöni; Και να πει ότι αυτό ακριβώς το θέμα είναι η κόκkινη γραμμή.
Re: László Bölöni
ολα αυτα ειναι αναλογα με το πως το βλεπει ο καθενας..ο κοσμος αυτα τα 4 χρονια εδειξε τοση εμπιστοσυνη και και προσφερε ειδικα φετος σε δυσκολες συνθηκες..εγιναν απο το καλοκαιρι τοσα..το θεμα ειναι ο καθενας αν μπορει να εμπιστευτει τον βρυζα τωρα σαν προεδρο αλλα γενικα και την δοιηκηση και να μην ειναι καχυποπτος σε οποιοδηποτε θεμα που παρουσιαζουν οι αρδ..ομως τετοια εμπιστοσυνη ειχαμε και πριν και καταληξαμε ετσι..βεβαια αυτο εξαρταται και απο τον βρυζα και να μην κανει τα λαθη του παρελθοντος και το βασικο ειναι οι συνεντευξεις τυπου..αν δηλαδη θεωρουμε οτι θελουν να διωξουν τον μπολονι θα κοιταμε την διοικηση συνεχεια με καχυποψια(δικαιολογημενα μεχρι ενα σημειο)και ολα θα μας φαινονται συνομωσιες του καθενα...
Re: László Bölöni
Το "λαμόγια" εγώ το είπα και το είπα για να δείξω ότι η προσφώνηση "λαμόγιο" για κάποιον πρόεδρο του ΠΑΟΚ, έχει χάσει την βαρύτητά και την σημασία της προ πολλού.Argonaut4 έγραψε:Δεν ειπα κανέναν λαμόγιο.
Και γιατί να φύγει μόνο για το οικονομικό ρε Ντισί........γιατί κολλάτε μόνο στο οικονομικό.
Στο ότι η ομάδα χχχχχχχχχ και αυτός δε βλέπει φως και δεν τον βοηθάνε τι να κάνει.....να κάτσει να τρώει παπά και να τα ακούει κι όλας?
Ο Μπόλονι ηξερε από πέρυσι που ερχόταν. Ούτε αυτός είναι χαζός. Και δηλαδή τι παππά τρώει; Δεν βλέπει τι γίνεται;
Διαφωνώ κάθετα για την "xxxxxxxxxx" και αν ήταν να φύγει επειδή έφυγε ο Κοντρέρας ή επειδή πουλήθηκε ο Βιειρίνια, θα το είχε κάνει από τα Χριστούγεννα. Εκτός αν νομίζεις ότι θα τον φρέναραν τα 300 της ρήτρας του.
Re: László Bölöni
Ήδη τα ΜΜΕ αρχίσανε το παιχνιδάκι τους...Argonaut4 έγραψε:Δεν ειπα κανέναν λαμόγιο.
Και γιατί να φύγει μόνο για το οικονομικό ρε Ντισί........γιατί κολλάτε μόνο στο οικονομικό.
Στο ότι η ομάδα xxxxxxxx και αυτός δε βλέπει φως και δεν τον βοηθάνε τι να κάνει.....να κάτσει να τρώει παπά και να τα ακούει κι όλας?
Re: László Bölöni
Αυτό εννοεί ο ντισι όταν λέει οικονομικό.
Είτε για το συμβόλαιο του, είτε για την αδυναμία της διοίκησης να του δώσει ένα επαρκές μπατζετ για μια αξιοπρεπή ομάδα.
Και εγώ συμφωνώ ότι άμα φύγει , θα είναι 100% για τα λεφτά.
Είτε για το συμβόλαιο του, είτε για την αδυναμία της διοίκησης να του δώσει ένα επαρκές μπατζετ για μια αξιοπρεπή ομάδα.
Και εγώ συμφωνώ ότι άμα φύγει , θα είναι 100% για τα λεφτά.