László Bölöni

Άβαταρ μέλους
brigate4
Δημοσιεύσεις: 1620
Εγγραφή: Πέμ 19 Νοέμ 2009, 15:06

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από brigate4 »

Τελειωμένο είναι το θέμα. Πιθανός επόμενος Σέρτζιο και Αρχάγγελος.
Άβαταρ μέλους
shark4
Δημοσιεύσεις: 4754
Εγγραφή: Δευ 24 Αύγ 2009, 10:47

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από shark4 »

Kαι εγω φιθλε μου κατι τετοιο βλεπω... Και το πιο πιθανο ειναι οτι θα πορευτουμε φετος με την βοηθεια της Παναγιας ... ;) 8-)
Άβαταρ μέλους
vasilis.A
Δημοσιεύσεις: 1264
Εγγραφή: Τετ 11 Ιαν 2012, 23:56

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από vasilis.A »

εχουμε συνηθισει στα εγκληματα...ας κανουμε ακομα μερικα...να διωξουμε τον Μπολονι και ας γυρισουμε στο παρελθον...σε ολα τα επιπεδα...βοηθα Παναγια μου...
Τρόμος
Δημοσιεύσεις: 4887
Εγγραφή: Τετ 08 Ιουν 2011, 13:57
Τοποθεσία: Παγουριστάν
Επικοινωνία:

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Τρόμος »

shark4 έγραψε:Kαι εγω φιθλε μου κατι τετοιο βλεπω... Και το πιο πιθανο ειναι οτι θα πορευτουμε φετος με την βοηθεια της Παναγιας ... ;) 8-)
Να πω στον Νιμανί να απαντάει στο "Φανούρης" ή είναι νωρίς ακόμα; :lol: :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
guardian4
Δημοσιεύσεις: 4144
Εγγραφή: Δευ 11 Ιαν 2010, 20:23

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από guardian4 »

KilledByDeath_4 έγραψε:Καλοκαιρι αποχωρησεις Βιτολο και του μετριου αλλα ποδοσφαιριστη τουλαχιστον Μουσλι(Φιλομενο,Σαβινι που προφανως και δεν προσφεραν)
Καλοκαιρι ηρθαν Λαζαρ(*επιλογη Μπολονι με λιγα για την ποιοτητα του λεφτα) ,Γεωργιαδης,Σπαντασιο,Ρομπερτ (κλαινε και οι πετρες).
Ως εδω καλα ειχες ελειψεις μεν που δεν καλυφτηκαν αλλα το ροστερ ηταν αξιοπρεπες.

Χειμωνα αποχωρησεις Βιερινια,Κοντρερας,Αριας,Σπαντατσιο(λογω ανετοιμοτητας κυριως και απαιτησης του ιδιου να ειναι ενδεκαδα).
Ηρθε Νιμανι με 35.000.
Ανεβασε επιπεδο τον Κλαους-Μαλεζα-Εττο,δουλεψε τον Γιαννου-Κατσικα,ανεδειξε Σταφυλιδη-Αποστολοπουλο-Παναγιωτουδη και ετοιμαζει σταθερα Ποποβιτς -Πελκα.Εκανε τον Σακης να μοιαζει ποδοσφαιριστης.

Και μετα απο ολα αυτα και τα διοικητικα εγκληματα που εγιναν με την σαρδελοποιηση του ροστερ εγω ο μ@λ@κ@ς απορω που ακριβως φταιει ο κοουτς περα απο καποια λαθη κοουτσαρισματος που κανουν ολοι οι προπονητες...
Για μενα για τις συνθηκες που δουλευει ,το φτωχο και γηρασμενο ροστερ και την παραλληλη αναπτυξη παικτων ειναι ηδη ακρως επιτυχημενος και προσωπικα μπορει να κουραζει που το λεω αν φυγει θα προκειτε για εγκλημα και καθαρα για να ανοιξει ο δρομος για φαγοποτια...

υγ. Κολκα ποσα ρε ?


+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++




EDIT: ++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7283
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από DC »

Καλά ... μην το δένετε και κόμπο ότι θα φύγει ο Μπόλονι.
Ο Ζήσης δεν είναι χαζός.
Άβαταρ μέλους
Argonaut4
Δημοσιεύσεις: 5274
Εγγραφή: Παρ 17 Δεκ 2010, 13:08
Τοποθεσία: -Black&White London-

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Argonaut4 »

Δεν επρεπε να φύγει ουτε ο Βιερίνια ούτε ο Κοντρέρας......ούτε ο Ζαγόρ ήταν χαζός.

Ζήσης - Ζαγόρ μας δουλέψανε και μας δουλεύουνε ψιλό γαζί.......άλλο η χαζομάρα και άλλο το μπάλωμα διοικητικών ντεμεκ στραβοπατημάτων.


Αμα είναι να διώξουνε τον Μπόλονι γιατι ενοχλεί...........θα τον διώξουν και δε θα το πάρουμε χαμπάρι πως και γιατί.
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7283
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από DC »

Έλα τώρα ... αυτό το "θα τον διώξουν γιατί ενοχλεί" είναι παραμυθάκι για μικρά παιδιά. Από το περασμένο καλοκαίρι το πιπιλίζουν και ακόμα εδώ είναι.
Αν ενοχλούσε ούτε θα τον είχαν προσλάβει αλλά και θα τον είχαν διώξει πολύ νωρίτερα.
Αν ο Λάζλο φύγει, θα φύγει μόνο για οικονμικούς λόγους. Ούτε για αποψιλωμένο ρόστερ, ούτε για ασυμφωνία χαρακτήρων.

Ο Ζαγόρ χαζός ήταν. Που ασχολήθηκε με τον ΠΑΟΚ.
Πες μου εσύ ΕΝΑΝ πρόεδρο που να μην έφυγε σαν λαμόγιο. ΕΝΑΝ.
Θα έρθει και του Ζήση η σειρά.
Άβαταρ μέλους
Argonaut4
Δημοσιεύσεις: 5274
Εγγραφή: Παρ 17 Δεκ 2010, 13:08
Τοποθεσία: -Black&White London-

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Argonaut4 »

Δεν ειπα κανέναν λαμόγιο.

Και γιατί να φύγει μόνο για το οικονομικό ρε Ντισί........γιατί κολλάτε μόνο στο οικονομικό.

Στο ότι η ομάδα χχχχχχχ και αυτός δε βλέπει φως και δεν τον βοηθάνε τι να κάνει.....να κάτσει να τρώει παπά και να τα ακούει κι όλας?
Άβαταρ μέλους
KilledByDeath_4
Δημοσιεύσεις: 295
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:36

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από KilledByDeath_4 »

Οσο για τον προπονητη μονο οικονομικο δεν ειναι το θεμα.Τους πειραζει που δεν κανει χασπι,που μιλαει για ενισχυση,για την αποδυναμωση του ροστερ,που θελει να επιλεγει αυτος παικτες ( και αυτο κρατηστε το) ,οσο πειραζει και τους αρδ που τους εχει γραμμενους στα παπαρια του. Θα μπορουσα να επικαλεστω εγω κατα του Μπολονι οτι ειπε λαθος του κοσμου να φυγει ο ζαγορακης ή οτι επικροτει τον κοντο αλλα δεν το κανω γιατι με νοιαζει απλα μονο ο ΠΑΟΚ να εχει στην συγκεκριμενη θεση τον καταλληλο ανθρωπο.


υγ.αφου αποδειχτηκαν λαμογια μετα τον Παντελακη πως ηθελες να φυγουν με αγκαλιτσες και φιλια ? αντε και ο ζαγορακης να δεχτω δεν ειναι λαμογιο,τα αποτελεσματα απο την διοικηση του ομως δεν διαφερουν και πολυ απο αυτων που αποδεδειγμενα ηταν. 8 χαρτια μεσα η ομαδα,παικτες απληρωτοι εναν χρονο,τιμωρια απο ουεφα,περηφανες αποδεσμευσεις , τωρα λιγος,ανικανος,εγκληματιας,λαμογιο οπως θες πεστο το αποτελεσμα μετραει.Και εγκληματα να μην εκανε με τετοια αποτελεσματα χρησης μονο καλο ηταν να φυγει,για τον ΠΑΟΚ.Αν αποδειχτει λιγος,ανικανος,εγκληματιας ή λαμογιο ο Ζησης φυσικα θα ερθει η σειρα του,γιατι να μην ερθει ?
Άβαταρ μέλους
karl
Δημοσιεύσεις: 2313
Εγγραφή: Δευ 24 Ιαν 2011, 23:32
Τοποθεσία: Αμβούργο

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από karl »

Έλεος - Είναι δυνατόν να τίθεται θέμα Bölöni;

Για μένα το μεγαλύτερο ξενέρωμα φέτος - ειδικά αυτή τη στιγμή. Αν υπάρχει έστω και ένας παράγοντας στο αγωνιστικό επίπεδο που να μπορεί να δώσει μια ελπίδα - είναι ο Bölöni
Δηλ. σε τι άλλο μπορείς να βασιστείς σε περίοδο με τόσο στενό οικονομικό πλαίσιo; Άντε - το τι έφυγαν παίκτες φέτος όσο πικρό και αν ήταν πήγαζε από μια οικονομική αναγκαιότητα.

Αλλα αυτό τώρα;

Μήπως ήρθε η στιγμή να δώσει ο κόσμος τώρα ένα ηχηρό μήνυμα υπέρ Bölöni; Και να πει ότι αυτό ακριβώς το θέμα είναι η κόκkινη γραμμή.
Άβαταρ μέλους
elpaoki
Δημοσιεύσεις: 849
Εγγραφή: Παρ 18 Φεβ 2011, 20:08

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από elpaoki »

ολα αυτα ειναι αναλογα με το πως το βλεπει ο καθενας..ο κοσμος αυτα τα 4 χρονια εδειξε τοση εμπιστοσυνη και και προσφερε ειδικα φετος σε δυσκολες συνθηκες..εγιναν απο το καλοκαιρι τοσα..το θεμα ειναι ο καθενας αν μπορει να εμπιστευτει τον βρυζα τωρα σαν προεδρο αλλα γενικα και την δοιηκηση και να μην ειναι καχυποπτος σε οποιοδηποτε θεμα που παρουσιαζουν οι αρδ..ομως τετοια εμπιστοσυνη ειχαμε και πριν και καταληξαμε ετσι..βεβαια αυτο εξαρταται και απο τον βρυζα και να μην κανει τα λαθη του παρελθοντος και το βασικο ειναι οι συνεντευξεις τυπου..αν δηλαδη θεωρουμε οτι θελουν να διωξουν τον μπολονι θα κοιταμε την διοικηση συνεχεια με καχυποψια(δικαιολογημενα μεχρι ενα σημειο)και ολα θα μας φαινονται συνομωσιες του καθενα...
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7283
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από DC »

Argonaut4 έγραψε:Δεν ειπα κανέναν λαμόγιο.

Και γιατί να φύγει μόνο για το οικονομικό ρε Ντισί........γιατί κολλάτε μόνο στο οικονομικό.

Στο ότι η ομάδα χχχχχχχχχ και αυτός δε βλέπει φως και δεν τον βοηθάνε τι να κάνει.....να κάτσει να τρώει παπά και να τα ακούει κι όλας?
Το "λαμόγια" εγώ το είπα και το είπα για να δείξω ότι η προσφώνηση "λαμόγιο" για κάποιον πρόεδρο του ΠΑΟΚ, έχει χάσει την βαρύτητά και την σημασία της προ πολλού.
Ο Μπόλονι ηξερε από πέρυσι που ερχόταν. Ούτε αυτός είναι χαζός. Και δηλαδή τι παππά τρώει; Δεν βλέπει τι γίνεται;
Διαφωνώ κάθετα για την "xxxxxxxxxx" και αν ήταν να φύγει επειδή έφυγε ο Κοντρέρας ή επειδή πουλήθηκε ο Βιειρίνια, θα το είχε κάνει από τα Χριστούγεννα. Εκτός αν νομίζεις ότι θα τον φρέναραν τα 300 της ρήτρας του.
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από Photis »

Argonaut4 έγραψε:Δεν ειπα κανέναν λαμόγιο.

Και γιατί να φύγει μόνο για το οικονομικό ρε Ντισί........γιατί κολλάτε μόνο στο οικονομικό.

Στο ότι η ομάδα xxxxxxxx και αυτός δε βλέπει φως και δεν τον βοηθάνε τι να κάνει.....να κάτσει να τρώει παπά και να τα ακούει κι όλας?
Ήδη τα ΜΜΕ αρχίσανε το παιχνιδάκι τους...
:pano:
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: László Bölöni

Δημοσίευση από giapas »

Αυτό εννοεί ο ντισι όταν λέει οικονομικό.

Είτε για το συμβόλαιο του, είτε για την αδυναμία της διοίκησης να του δώσει ένα επαρκές μπατζετ για μια αξιοπρεπή ομάδα.

Και εγώ συμφωνώ ότι άμα φύγει , θα είναι 100% για τα λεφτά.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Προπονητικό team”