Μεταγραφές Basketball 2026-2027
Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027
Καλημέρα στη παρέα, ο Κλειτος έγραψε πως υπάρχει μέλος στο ΔΣ που αργεί τις μεταγραφές. Ποιοι είναι αυτή τη στιγμή στη ΚΑΕ ακριβώς ξέρουμε; Αφήστε το kyroskylo, ήταν απάντηση δεν γινόταν να τη στείλω σκέτη
-
makispaspartou
- Δημοσιεύσεις: 5467
- Εγγραφή: Παρ 17 Ιαν 2014, 20:15
Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027
Με ανατροπή παραμονής Ταιρί - Ομορούγι και απόκτηση Σιλντς, Μακίσικ, Φαλ είμαστε ευχαριστημένοι ?
Ιδανικό θα ήταν πχ. ανανέωση τριετής των Ταιρί και Ομορούγι και δανεισμός τους σε ομάδες του Euro Cup που θα έχουν βασικό ρόλο.
Ιδανικό θα ήταν πχ. ανανέωση τριετής των Ταιρί και Ομορούγι και δανεισμός τους σε ομάδες του Euro Cup που θα έχουν βασικό ρόλο.
Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027
Θα είναι μεγάλο λαθος η μη ανανέωση Ταϊρι. Είναι παίκτης που έδειξε οτι ειναι ετοιμος για το στεπ απ.
Πιστεύω αξίζει να ρισκάρουμε (αν το βλεπουν ως ρίσκο). Είναι πιθανό να εξελιχθεί σε παικτη Ευρωλίγκας (χφτου ειπα την φράση που σιχαίνομαι)
Είναι μεγάλη υπόθεση να δημιουργήσεις εσυ εναν τέτοιο.
Με Ταϊρι, Σιλντς, Φαλ κλείνει το ροστερ και ειναι τουμπανο.
Απο Έλληνες πέρα απο Κακλαμανάκη (Δεν εχει υπογραψει ακομα ε?) θα ήθελα άλλον ενα αλλα δεν ξέρω τι υπάρχει διαθέσιμο.
Πιστεύω αξίζει να ρισκάρουμε (αν το βλεπουν ως ρίσκο). Είναι πιθανό να εξελιχθεί σε παικτη Ευρωλίγκας (χφτου ειπα την φράση που σιχαίνομαι)
Είναι μεγάλη υπόθεση να δημιουργήσεις εσυ εναν τέτοιο.
Με Ταϊρι, Σιλντς, Φαλ κλείνει το ροστερ και ειναι τουμπανο.
Απο Έλληνες πέρα απο Κακλαμανάκη (Δεν εχει υπογραψει ακομα ε?) θα ήθελα άλλον ενα αλλα δεν ξέρω τι υπάρχει διαθέσιμο.
- Shivaspace
- Δημοσιεύσεις: 4333
- Εγγραφή: Πέμ 10 Σεπ 2020, 14:19
Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027
PAOK Telasolica όπως Tau Ceramica
θα νομίζει οτι πρόκειται για χορηγό..κι απ αυτούς περιμένουμε ειδήσεις!
θα νομίζει οτι πρόκειται για χορηγό..κι απ αυτούς περιμένουμε ειδήσεις!
- These users thanked the author Shivaspace for the post:
- paok-porter1337
Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027
Σύμπτυξη του Τέλης Θεσσαλονικεύς είναι
- These users thanked the author Tolaros for the post (total 7):
- tsachou, paok-porter1337, paokkerkir, Unpsofable78, katafraktos, Ally Samagoal, fkar
Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027
Οχι, περιμενω καποιον καλυτερο του Σιλντς, απο το ΝΒΑ. Καθως και μια ακομη εκπληξη.makispaspartou έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 10:17Με ανατροπή παραμονής Ταιρί - Ομορούγι και απόκτηση Σιλντς, Μακίσικ, Φαλ είμαστε ευχαριστημένοι ?
Ιδανικό θα ήταν πχ. ανανέωση τριετής των Ταιρί και Ομορούγι και δανεισμός τους σε ομάδες του Euro Cup που θα έχουν βασικό ρόλο.
Μ'αρεσει ο Ομπρουγι, ο αλλος εμπεριεχει μεγαλο ρισκο. Ειμαστε πολυ καλα στο 5. Προτιμω Ταιρι. Αυτους τους δυο τους θεωρω πολυ ψαγμενες κινησεις που τις πιστωνονται Μπουντουρης Βεζυρτζης.
- Shivaspace
- Δημοσιεύσεις: 4333
- Εγγραφή: Πέμ 10 Σεπ 2020, 14:19
Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027
ποιος φαλ και ποιος μακίσικ ρε αλάνια..μόνο εμένα πιάνει αλλεργία μ αυτα τα ονόματα?, ας ξεκαθαρίσουμε επιτέλους με τον μπριν γιατί είμαι σίγουρος πως θα τον γλυκο κοιτούν οι γιουρολιγκάτοι τρομάρα τους, κάτι ναν και λοιπούς δεν τους έβλεπε φέτος
-
Michalios92
- Δημοσιεύσεις: 122
- Εγγραφή: Κυρ 24 Μάιος 2026, 21:01
Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027
Ποιος Ντιλικίνα ρε Κλείτο ειδικά σε σχέση με τον τουρμποκίνητο Tyree
Κατι τέτοια ακούω και καραφλίαζω ακόμα παραπάνω.
Κατι τέτοια ακούω και καραφλίαζω ακόμα παραπάνω.
- These users thanked the author Michalios92 for the post (total 3):
- john78, rockcity4, Franky
- Maurice_Escargot
- Δημοσιεύσεις: 4203
- Εγγραφή: Κυρ 23 Οκτ 2022, 11:28
Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027
Malakai ελα στο Τελασολικα!
Κι εγω ειμαι ξεκαθαρα υπερ παραμονης Tyree. Και προφανως εχει ενεργοποιηθει η οψιον και υπαρχει συμβολαιο, εκτος εαν στην ΚΑΕ δεν μπορεσαν να διεκπεραιωσουν κι αυτο.
Κι εγω ειμαι ξεκαθαρα υπερ παραμονης Tyree. Και προφανως εχει ενεργοποιηθει η οψιον και υπαρχει συμβολαιο, εκτος εαν στην ΚΑΕ δεν μπορεσαν να διεκπεραιωσουν κι αυτο.
-
makispaspartou
- Δημοσιεύσεις: 5467
- Εγγραφή: Παρ 17 Ιαν 2014, 20:15
Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027
Έχω την αίσθηση ότι το γεγονός ότι το σκουλήκι έκλεισε Σπανούλη και αποφάσισε να αυξήσει το μπάτζετ κάπως μας μπέρδεψε και το ότι κινηθήκαμε γρήγορα και σχεδόν κλείσαμε το ρόστερ φαίνεται τώρα σαν να βιαστήκαμε.
Δε συμφωνώ αν γίνονται τέτοιες δεύτερες σκέψεις, θεωρώ ότι πρέπει να γίνει αυτό που θέλει ο Τρινκιέρι.
Δε συμφωνώ αν γίνονται τέτοιες δεύτερες σκέψεις, θεωρώ ότι πρέπει να γίνει αυτό που θέλει ο Τρινκιέρι.
- These users thanked the author makispaspartou for the post:
- freemind
-
Michalios92
- Δημοσιεύσεις: 122
- Εγγραφή: Κυρ 24 Μάιος 2026, 21:01
Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027
Ισως για αυτο να αργήσαν και οι ανακοινώσεις;makispaspartou έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 11:25 Έχω την αίσθηση ότι το γεγονός ότι το σκουλήκι έκλεισε Σπανούλη και αποφάσισε να αυξήσει το μπάτζετ κάπως μας μπέρδεψε και το ότι κινηθήκαμε γρήγορα και σχεδόν κλείσαμε το ρόστερ φαίνεται τώρα σαν να βιαστήκαμε.
Δε συμφωνώ αν γίνονται τέτοιες δεύτερες σκέψεις, θεωρώ ότι πρέπει να γίνει αυτό που θέλει ο Τρινκιέρι.
Δεν ξέρω μια σκέψη κάνω
-
Michalios92
- Δημοσιεύσεις: 122
- Εγγραφή: Κυρ 24 Μάιος 2026, 21:01
Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027
https://x.com/Real_JimmyGreen/status/20 ... 14642?s=20
Ψίλο παπατζής φαίνεται αλλά ήθελα να το μοιραστώ μαζί σας...
Για Μακίσικ τι λέτε?
Ψίλο παπατζής φαίνεται αλλά ήθελα να το μοιραστώ μαζί σας...
Για Μακίσικ τι λέτε?
Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027
Ο ομάδα κινείται μεταγραφικά χωρίς να βλέπει αντιπάλους.Τι μας νοιάζει ποιον θα πάρει ο ρούλης.Ας γυρίσει ο Γκάλης και ο Γιαννάκης.Εμεις έχουμε κάνει προετοιμασία μήνες τώρα για την επιστροφή μας,με coach παρών στο γήπεδο πριν αναλάβει,με επιλεκτικές μεταγραφές ,ένας και ένας ,παίκτες πολυσύνθετους,με χτίσιμο ελληνικού κορμού.Τωρα μένει το "κερασάκι" ή και δύο-τρια.Ισως όχι όλα τώρα καθώς αλλαγές επιτρέπονται πολλές.
Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027
Δε νομίζω να μπερδεύτηκαν ή βιάστηκαν, έπρεπε να είχανε γίνει 1-2 πιο ποιοτικές και δυνατές κινήσεις στα γκαρντ, με εξαίρεση φυσικά τον Καλάθη που είναι δυνατή κίνηση. O Tyree έτσι όπως είναι η ομάδα, είναι απαραίτητος. Έχει μεγάλες δυνατότητες. Εκτός, αν φέρουν κάποιον απο το ΝΒΑ στη θέση του. Αλλά αυτό έπρεπε να γίνει στα υπόλοιπα γκαρντ που ήρθανε, οχι για τον Tyree.
Ξαφνιάζομαι με το ξάφνιασμά σας για την "αμπαλοσύνη" Influencers, ΥouTubers... Τα ίδια και στα υπόλοιπα αθλήματα, ειδικά στο ποδόσφαιρο.
Ξαφνιάζομαι με το ξάφνιασμά σας για την "αμπαλοσύνη" Influencers, ΥouTubers... Τα ίδια και στα υπόλοιπα αθλήματα, ειδικά στο ποδόσφαιρο.