19. Βασίλης Κουτσιανικούλης
-
_paokara__
- Δημοσιεύσεις: 33
- Εγγραφή: Τρί 15 Μαρ 2011, 02:46
Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης
ΡΕ ΧΑΒΟ ΟΥΤΕ ΑΛΑΓΗ ????ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΙΧΤΗ???ΘΑ ΤΡΕΛΑΘΟΥΜΕ ΕΝΤΕΛΩΣ ΕΙΣΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ
Καλό θα ήταν για την αισθητική του forum να μην γράφουμε ΚΕΦΑΛΑΙΑ!
Thx, Admin Team
Καλό θα ήταν για την αισθητική του forum να μην γράφουμε ΚΕΦΑΛΑΙΑ!
Thx, Admin Team
-
Dimg4
Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης
Οτι ναναι, αντι να του δωσουμε ματς γιατι αυτος μαζι με αλλα παιδια ειναι το μελλον μας, τον αχρηστευει. Ο Χαβος ειναι απλα επικινδυνος πλεον σε θεμα διαχειρισης παικτων. Εγω ειδα μια βελτιωση στον Μπιλυ και περιμενα ενα σερι συμμετοχων να εβλεπα που θα εφτανε η βελτιωση.
Τωρα τι κινητρο μπορει να εχει? Σου λεει και που προσπαθησα με πεταξε στην ακρη παλι για να παιζει ντε και καλα ο τρισμεγιστος Βιερινια
Τωρα τι κινητρο μπορει να εχει? Σου λεει και που προσπαθησα με πεταξε στην ακρη παλι για να παιζει ντε και καλα ο τρισμεγιστος Βιερινια
Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης
αν τον εβαζε θα φωναζαν καποιοι αλλοι
γιατι απο οσα ειδαμε παρα τη βελτιωση του, ο βασιλακης ακομη τρακερνει σε αμυντικους...
γιατι απο οσα ειδαμε παρα τη βελτιωση του, ο βασιλακης ακομη τρακερνει σε αμυντικους...
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης
Εδώ τρακέρνει ο Σάλπι, ο Κούτσια δεν θα τρακέρνει...sernikos έγραψε:αν τον εβαζε θα φωναζαν καποιοι αλλοι
γιατι απο οσα ειδαμε παρα τη βελτιωση του, ο βασιλακης ακομη τρακερνει σε αμυντικους...
-
Dimg4
Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης
Οκ απο την εξεδρα τοτε θα βελτιωθειsernikos έγραψε:αν τον εβαζε θα φωναζαν καποιοι αλλοι
γιατι απο οσα ειδαμε παρα τη βελτιωση του, ο βασιλακης ακομη τρακερνει σε αμυντικους...
-
_paokara__
- Δημοσιεύσεις: 33
- Εγγραφή: Τρί 15 Μαρ 2011, 02:46
Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης
ΕΝΩ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΔΕΝ ΤΡΑΚΕΡΝΟΥΝ !!!ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΠΑΙΧΤΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΠΡΑΒΟ ΒΑΣΙΛΗ ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΛΑΣΠΩΜΑ ΜΕ ΤΟΝ ΓΑΒΡΟ ΟΥΤΕ ΑΛΑΓΗ ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΚΕΡΚΙΔΑ???? ΤΙ ΦΟΒΑΤΑΙ ΜΗΝ ΒΑΛΕΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΝΕΝΑ ΓΚΟΛ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΒΓΑΛΕΙ?ΚΑΤΙ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΜΕΡΙΚΟΙ ΠΑΙΧΤΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΟΡΟ ΣΤΟ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΝΑ ΠΑΙΖΟΥΝ ΕΝΑΝ ΟΡΙΣΜΕΝΟ ΑΡΙΘΜΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ ΑΛΛΙΩΣ ΔΕΝ ΕΞΗΓΕΙΤΑΙ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΡΕΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΜΕ ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗ ΤΣΟΥΚΑΛΑ ΣΑΚΕΛΛΑΡΙΟΥ ΜΠΑΛΑΦΑsernikos έγραψε:αν τον εβαζε θα φωναζαν καποιοι αλλοι
γιατι απο οσα ειδαμε παρα τη βελτιωση του, ο βασιλακης ακομη τρακερνει σε αμυντικους...
Καλό θα ήταν για την αισθητική του forum να μην γράφουμε ΚΕΦΑΛΑΙΑ!
Thx, Admin Team
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Sera4 την Τετ 13 Απρ 2011, 17:49, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: στο εχουμε επισημανει πολλες φορες για τα κεφαλαια...εφαρμοσε το...
Λόγος: στο εχουμε επισημανει πολλες φορες για τα κεφαλαια...εφαρμοσε το...
Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης
μην το παρακανουμε ο μπλαφας δεν ειναι παικτης α εθνικης και οτσουκ σακ απλα παικτες ροστερ...
- xrictoforoc
- Δημοσιεύσεις: 1312
- Εγγραφή: Δευ 15 Νοέμ 2010, 22:30
- Τοποθεσία: Αθήνα
Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης
Πάντως μετανιώνω,που σκέφτηκα με λάθος τρόπο τον ερχομό του.
Σκέφτηκα:Εδώ θα γίνει ποδοσφαιριστής,κάτι γαυροβάζελοι θα τον κατέστρεφαν,θα τον είχαν όλο πάγκο και δεν θα τον έβαζαν ποτέ και τέτοια.
Δεν περίμενα πάντως να το κάναμε και εμείς σε ένα παίκτη που χρυσοπληρώσαμε έτσι...Βάλτον για να βγάλει τα λεφτά του.
Τελικά ο Βασιλάκης είναι ο τελευταίος που φταίει,πραγματικά το πιστεύω αυτό,έχει ΤΟΣΟΟΟΟΟ ταλέντο και εμείς του έχουμε γ@μήσει την ψυχολογία,την κατάσταση,το ταλέντο του,ΟΛΑ!
Αν δεν παίξει και στο επόμενο ματς,καλύτερα να το διώξουμε το παιδί να παίξει και κάπου λίγη μπάλα.
Σκέφτηκα:Εδώ θα γίνει ποδοσφαιριστής,κάτι γαυροβάζελοι θα τον κατέστρεφαν,θα τον είχαν όλο πάγκο και δεν θα τον έβαζαν ποτέ και τέτοια.
Δεν περίμενα πάντως να το κάναμε και εμείς σε ένα παίκτη που χρυσοπληρώσαμε έτσι...Βάλτον για να βγάλει τα λεφτά του.
Τελικά ο Βασιλάκης είναι ο τελευταίος που φταίει,πραγματικά το πιστεύω αυτό,έχει ΤΟΣΟΟΟΟΟ ταλέντο και εμείς του έχουμε γ@μήσει την ψυχολογία,την κατάσταση,το ταλέντο του,ΟΛΑ!
Αν δεν παίξει και στο επόμενο ματς,καλύτερα να το διώξουμε το παιδί να παίξει και κάπου λίγη μπάλα.
-
monopaokre
- Δημοσιεύσεις: 509
- Εγγραφή: Παρ 16 Ιούλ 2010, 18:12
Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης
Διόρθωσε με αν κάνω λάθος αλλά νομίζω πως πέρσι έγραψε λιγο πολύ μια 30αρα συμμετοχές...
- xrictoforoc
- Δημοσιεύσεις: 1312
- Εγγραφή: Δευ 15 Νοέμ 2010, 22:30
- Τοποθεσία: Αθήνα
Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης
Είχε 26 συμμετοχές με 2 γκολ και σίγουρα παραπάνω απο τις μισές θα ήταν ως αλλαγή.monopaokre έγραψε:Διόρθωσε με αν κάνω λάθος αλλά νομίζω πως πέρσι έγραψε λιγο πολύ μια 30αρα συμμετοχές...
Σε λέει κάτι το οτι σε δύο χρόνια έχει μόλις 35 σ'όλες τις διοργανώσεις;
Πάντως εγώ πιστεύω πως δεν έχει χρησιμοποιηθεί σωστά και όσο θα έπρεπε...
Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης
26 συμμετοχες τις 4 μόνο βασικός και στις 2 από αυτές έβαλε γκολ
οι υπολοιπες συμμετοχες ήταν 10 λεπτες συνηθως
οι υπολοιπες συμμετοχες ήταν 10 λεπτες συνηθως
Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης
xrictoforoc έγραψε:Πάντως μετανιώνω,που σκέφτηκα με λάθος τρόπο τον ερχομό του.
Σκέφτηκα:Εδώ θα γίνει ποδοσφαιριστής,κάτι γαυροβάζελοι θα τον κατέστρεφαν,θα τον είχαν όλο πάγκο και δεν θα τον έβαζαν ποτέ και τέτοια.
Δεν περίμενα πάντως να το κάναμε και εμείς σε ένα παίκτη που χρυσοπληρώσαμε έτσι...Βάλτον για να βγάλει τα λεφτά του.
Τελικά ο Βασιλάκης είναι ο τελευταίος που φταίει,πραγματικά το πιστεύω αυτό,έχει ΤΟΣΟΟΟΟΟ ταλέντο και εμείς του έχουμε γ@μήσει την ψυχολογία,την κατάσταση,το ταλέντο του,ΟΛΑ!
Αν δεν παίξει και στο επόμενο ματς,καλύτερα να το διώξουμε το παιδί να παίξει και κάπου λίγη μπάλα.
Χριστόφορε, συγχώρεσε με αλλά αυτό το ταλέντο που λες εγώ τουλάχιστον δεν το έχω δει. Ο Φορτούνης για παράδειγμα ή ο Φετφατζίδης το έχουν δείξει. Και όχι μέσα σε δύο χρόνια, αλλά από την πρώτη στιγμή που πάτησαν το χόρτο στις ομάδες τους στη Super League.
-
monopaokre
- Δημοσιεύσεις: 509
- Εγγραφή: Παρ 16 Ιούλ 2010, 18:12
Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης
ronaldo έγραψε:26 συμμετοχες τις 4 μόνο βασικός και στις 2 από αυτές έβαλε γκολ
οι υπολοιπες συμμετοχες ήταν 10 λεπτες συνηθως
Ο Κλάους πόσες φορές έχει μπει απο το 70' και μετά και σού κανε γκολ? Τουλάχιστον 4... Δεν λέω ότι καλώς μένει έξω τώρα γιατί όντως έδειχνε μια προσπάθεια που ακόμη κι αυτή όμως δεν ανταποκρινόταν σε καμιά περίπτωση σ'αυτά για τα οποία προοριζόταν...Αλλά όχι και οτι κάψαμε ποδοσφαιρικά τον Κουτσιανικούλη!!! Το μυαλό μας κάψαμε ποδασφαιρικά όταν τον πήραμε..
ΥΓ: Συγγνώμη που δεν τον έκανα θεό από ένα τυχερό(αν μη τι άλλο) γκολ κατά του γαύρου...
- xrictoforoc
- Δημοσιεύσεις: 1312
- Εγγραφή: Δευ 15 Νοέμ 2010, 22:30
- Τοποθεσία: Αθήνα
Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης
Απέδειξε τι αξίζει όταν ήταν στον Τέλη,απέδειξε σε κάποιες αγωνιστικές τελευταία οτι αν θέλει παίζει πολύ καλά.monopaokre έγραψε:ronaldo έγραψε:26 συμμετοχες τις 4 μόνο βασικός και στις 2 από αυτές έβαλε γκολ
οι υπολοιπες συμμετοχες ήταν 10 λεπτες συνηθως
Ο Κλάους πόσες φορές έχει μπει απο το 70' και μετά και σού κανε γκολ? Τουλάχιστον 4... Δεν λέω ότι καλώς μένει έξω τώρα γιατί όντως έδειχνε μια προσπάθεια που ακόμη κι αυτή όμως δεν ανταποκρινόταν σε καμιά περίπτωση σ'αυτά για τα οποία προοριζόταν...Αλλά όχι και οτι κάψαμε ποδοσφαιρικά τον Κουτσιανικούλη!!! Το μυαλό μας κάψαμε ποδασφαιρικά όταν τον πήραμε..
ΥΓ: Συγγνώμη που δεν τον έκανα θεό από ένα τυχερό(αν μη τι άλλο) γκολ κατά του γαύρου...
Θυμάστε πως ήταν ο Βιεϊρίνια τον πρώτο του χρόνο;Πριν και μετά τον τραυματισμό;ΧΑΛΙΑ!
Αλλά τον εμπιστεύτηκε ο Σάντος και έγινε διάσημος στην Ευρώπη,γιατί να μην κάνουμε και ένα Ελληνάκι που το κατέχει;Δεν έχουμε σωστή διαχείρηση στους παίκτες και αυτό είναι που φταίει στο οτι δεν έχετε δει κάτι ικανοποιητικό για τις προσδοκίες σας.
Στον Τέλη πάντως και με δύσκολους αντιπάλους απέδειξε πολλά,γιατί απλά έπερνε ευκαιρίες.
Συμφωνώ,δεν έγινε κάτι που έβαλε ένα τυχαίο γκολ,αλλά πρέπει να τον εμπιτευτούμε και αυτόν λίγο,φαντάσου ψυχολογία που θα έχει αυτός τώρα,πάνω που έπερνε τα πάνω του,πάλι βοηθός του νερουλά.