19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

_paokara__
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: Τρί 15 Μαρ 2011, 02:46

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από _paokara__ »

ΡΕ ΧΑΒΟ ΟΥΤΕ ΑΛΑΓΗ ????ΜΕΤΑ ΤΙΣ ΔΗΛΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΚΑΝΕΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΙΧΤΗ???ΘΑ ΤΡΕΛΑΘΟΥΜΕ ΕΝΤΕΛΩΣ ΕΙΣΑΙ ΣΙΓΟΥΡΟΣ ΟΤΙ ΕΙΣΑΙ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ
Καλό θα ήταν για την αισθητική του forum να μην γράφουμε ΚΕΦΑΛΑΙΑ!
Thx, Admin Team
Dimg4

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από Dimg4 »

Οτι ναναι, αντι να του δωσουμε ματς γιατι αυτος μαζι με αλλα παιδια ειναι το μελλον μας, τον αχρηστευει. Ο Χαβος ειναι απλα επικινδυνος πλεον σε θεμα διαχειρισης παικτων. Εγω ειδα μια βελτιωση στον Μπιλυ και περιμενα ενα σερι συμμετοχων να εβλεπα που θα εφτανε η βελτιωση.
Τωρα τι κινητρο μπορει να εχει? Σου λεει και που προσπαθησα με πεταξε στην ακρη παλι για να παιζει ντε και καλα ο τρισμεγιστος Βιερινια
Άβαταρ μέλους
sernikos
Δημοσιεύσεις: 801
Εγγραφή: Πέμ 19 Μαρ 2009, 00:25
Τοποθεσία: Serres

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από sernikos »

αν τον εβαζε θα φωναζαν καποιοι αλλοι
γιατι απο οσα ειδαμε παρα τη βελτιωση του, ο βασιλακης ακομη τρακερνει σε αμυντικους...
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Εάν δεν παίξει τη Κυριακή είναι ολέθριο σφάλμα του Χάβου.
Άβαταρ μέλους
Karelias
Δημοσιεύσεις: 3600
Εγγραφή: Πέμ 23 Δεκ 2010, 19:14

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από Karelias »

sernikos έγραψε:αν τον εβαζε θα φωναζαν καποιοι αλλοι
γιατι απο οσα ειδαμε παρα τη βελτιωση του, ο βασιλακης ακομη τρακερνει σε αμυντικους...
Εδώ τρακέρνει ο Σάλπι, ο Κούτσια δεν θα τρακέρνει...
Dimg4

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από Dimg4 »

sernikos έγραψε:αν τον εβαζε θα φωναζαν καποιοι αλλοι
γιατι απο οσα ειδαμε παρα τη βελτιωση του, ο βασιλακης ακομη τρακερνει σε αμυντικους...
Οκ απο την εξεδρα τοτε θα βελτιωθει
_paokara__
Δημοσιεύσεις: 33
Εγγραφή: Τρί 15 Μαρ 2011, 02:46

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από _paokara__ »

sernikos έγραψε:αν τον εβαζε θα φωναζαν καποιοι αλλοι
γιατι απο οσα ειδαμε παρα τη βελτιωση του, ο βασιλακης ακομη τρακερνει σε αμυντικους...
ΕΝΩ ΟΙ ΑΛΛΟΙ ΔΕΝ ΤΡΑΚΕΡΝΟΥΝ !!!ΑΥΤΗ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΗ ΔΙΑΧΕΙΡΗΣΗ ΠΑΙΧΤΩΝ ΑΠΟ ΤΟ ΜΠΡΑΒΟ ΒΑΣΙΛΗ ΚΑΙ ΤΟ ΞΕΛΑΣΠΩΜΑ ΜΕ ΤΟΝ ΓΑΒΡΟ ΟΥΤΕ ΑΛΑΓΗ ΑΛΛΑ ΣΤΗΝ ΚΕΡΚΙΔΑ???? ΤΙ ΦΟΒΑΤΑΙ ΜΗΝ ΒΑΛΕΙ ΑΚΟΜΑ ΚΑΝΕΝΑ ΓΚΟΛ ΚΑΙ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΟΝ ΒΓΑΛΕΙ?ΚΑΤΙ ΜΟΥ ΛΕΕΙ ΟΤΙ ΜΕΡΙΚΟΙ ΠΑΙΧΤΕΣ ΠΡΕΠΕΙ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΟΡΟ ΣΤΟ ΣΥΜΒΟΛΑΙΟ ΝΑ ΠΑΙΖΟΥΝ ΕΝΑΝ ΟΡΙΣΜΕΝΟ ΑΡΙΘΜΟ ΠΑΙΧΝΙΔΙΩΝ ΑΛΛΙΩΣ ΔΕΝ ΕΞΗΓΕΙΤΑΙ ΜΙΛΑΜΕ ΓΙΑ ΤΡΕΛΛΑ ΠΡΑΓΜΑΤΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΚΑΙ ΜΕ ΑΘΑΝΑΣΙΑΔΗ ΤΣΟΥΚΑΛΑ ΣΑΚΕΛΛΑΡΙΟΥ ΜΠΑΛΑΦΑ

Καλό θα ήταν για την αισθητική του forum να μην γράφουμε ΚΕΦΑΛΑΙΑ!
Thx, Admin Team

Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Sera4 την Τετ 13 Απρ 2011, 17:49, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Λόγος: στο εχουμε επισημανει πολλες φορες για τα κεφαλαια...εφαρμοσε το...
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από MANIAKOS »

μην το παρακανουμε ο μπλαφας δεν ειναι παικτης α εθνικης και οτσουκ σακ απλα παικτες ροστερ...
Άβαταρ μέλους
xrictoforoc
Δημοσιεύσεις: 1312
Εγγραφή: Δευ 15 Νοέμ 2010, 22:30
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από xrictoforoc »

Πάντως μετανιώνω,που σκέφτηκα με λάθος τρόπο τον ερχομό του.
Σκέφτηκα:Εδώ θα γίνει ποδοσφαιριστής,κάτι γαυροβάζελοι θα τον κατέστρεφαν,θα τον είχαν όλο πάγκο και δεν θα τον έβαζαν ποτέ και τέτοια.
Δεν περίμενα πάντως να το κάναμε και εμείς σε ένα παίκτη που χρυσοπληρώσαμε έτσι...Βάλτον για να βγάλει τα λεφτά του.
Τελικά ο Βασιλάκης είναι ο τελευταίος που φταίει,πραγματικά το πιστεύω αυτό,έχει ΤΟΣΟΟΟΟΟ ταλέντο και εμείς του έχουμε γ@μήσει την ψυχολογία,την κατάσταση,το ταλέντο του,ΟΛΑ!
Αν δεν παίξει και στο επόμενο ματς,καλύτερα να το διώξουμε το παιδί να παίξει και κάπου λίγη μπάλα.
monopaokre
Δημοσιεύσεις: 509
Εγγραφή: Παρ 16 Ιούλ 2010, 18:12

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από monopaokre »

Διόρθωσε με αν κάνω λάθος αλλά νομίζω πως πέρσι έγραψε λιγο πολύ μια 30αρα συμμετοχές...
Άβαταρ μέλους
xrictoforoc
Δημοσιεύσεις: 1312
Εγγραφή: Δευ 15 Νοέμ 2010, 22:30
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από xrictoforoc »

monopaokre έγραψε:Διόρθωσε με αν κάνω λάθος αλλά νομίζω πως πέρσι έγραψε λιγο πολύ μια 30αρα συμμετοχές...
Είχε 26 συμμετοχές με 2 γκολ και σίγουρα παραπάνω απο τις μισές θα ήταν ως αλλαγή.
Σε λέει κάτι το οτι σε δύο χρόνια έχει μόλις 35 σ'όλες τις διοργανώσεις;
Πάντως εγώ πιστεύω πως δεν έχει χρησιμοποιηθεί σωστά και όσο θα έπρεπε...
Άβαταρ μέλους
ronaldo
Δημοσιεύσεις: 1601
Εγγραφή: Τρί 08 Απρ 2008, 23:13
Επικοινωνία:

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από ronaldo »

26 συμμετοχες τις 4 μόνο βασικός και στις 2 από αυτές έβαλε γκολ
οι υπολοιπες συμμετοχες ήταν 10 λεπτες συνηθως
Άβαταρ μέλους
cellophan
Δημοσιεύσεις: 3464
Εγγραφή: Δευ 03 Αύγ 2009, 03:24

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από cellophan »

xrictoforoc έγραψε:Πάντως μετανιώνω,που σκέφτηκα με λάθος τρόπο τον ερχομό του.
Σκέφτηκα:Εδώ θα γίνει ποδοσφαιριστής,κάτι γαυροβάζελοι θα τον κατέστρεφαν,θα τον είχαν όλο πάγκο και δεν θα τον έβαζαν ποτέ και τέτοια.
Δεν περίμενα πάντως να το κάναμε και εμείς σε ένα παίκτη που χρυσοπληρώσαμε έτσι...Βάλτον για να βγάλει τα λεφτά του.
Τελικά ο Βασιλάκης είναι ο τελευταίος που φταίει,πραγματικά το πιστεύω αυτό,έχει ΤΟΣΟΟΟΟΟ ταλέντο και εμείς του έχουμε γ@μήσει την ψυχολογία,την κατάσταση,το ταλέντο του,ΟΛΑ!
Αν δεν παίξει και στο επόμενο ματς,καλύτερα να το διώξουμε το παιδί να παίξει και κάπου λίγη μπάλα.

Χριστόφορε, συγχώρεσε με αλλά αυτό το ταλέντο που λες εγώ τουλάχιστον δεν το έχω δει. Ο Φορτούνης για παράδειγμα ή ο Φετφατζίδης το έχουν δείξει. Και όχι μέσα σε δύο χρόνια, αλλά από την πρώτη στιγμή που πάτησαν το χόρτο στις ομάδες τους στη Super League.
:pano:
monopaokre
Δημοσιεύσεις: 509
Εγγραφή: Παρ 16 Ιούλ 2010, 18:12

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από monopaokre »

ronaldo έγραψε:26 συμμετοχες τις 4 μόνο βασικός και στις 2 από αυτές έβαλε γκολ
οι υπολοιπες συμμετοχες ήταν 10 λεπτες συνηθως


Ο Κλάους πόσες φορές έχει μπει απο το 70' και μετά και σού κανε γκολ? Τουλάχιστον 4... Δεν λέω ότι καλώς μένει έξω τώρα γιατί όντως έδειχνε μια προσπάθεια που ακόμη κι αυτή όμως δεν ανταποκρινόταν σε καμιά περίπτωση σ'αυτά για τα οποία προοριζόταν...Αλλά όχι και οτι κάψαμε ποδοσφαιρικά τον Κουτσιανικούλη!!! Το μυαλό μας κάψαμε ποδασφαιρικά όταν τον πήραμε..

ΥΓ: Συγγνώμη που δεν τον έκανα θεό από ένα τυχερό(αν μη τι άλλο) γκολ κατά του γαύρου...
Άβαταρ μέλους
xrictoforoc
Δημοσιεύσεις: 1312
Εγγραφή: Δευ 15 Νοέμ 2010, 22:30
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: 19. Βασίλης Κουτσιανικούλης

Δημοσίευση από xrictoforoc »

monopaokre έγραψε:
ronaldo έγραψε:26 συμμετοχες τις 4 μόνο βασικός και στις 2 από αυτές έβαλε γκολ
οι υπολοιπες συμμετοχες ήταν 10 λεπτες συνηθως


Ο Κλάους πόσες φορές έχει μπει απο το 70' και μετά και σού κανε γκολ? Τουλάχιστον 4... Δεν λέω ότι καλώς μένει έξω τώρα γιατί όντως έδειχνε μια προσπάθεια που ακόμη κι αυτή όμως δεν ανταποκρινόταν σε καμιά περίπτωση σ'αυτά για τα οποία προοριζόταν...Αλλά όχι και οτι κάψαμε ποδοσφαιρικά τον Κουτσιανικούλη!!! Το μυαλό μας κάψαμε ποδασφαιρικά όταν τον πήραμε..

ΥΓ: Συγγνώμη που δεν τον έκανα θεό από ένα τυχερό(αν μη τι άλλο) γκολ κατά του γαύρου...
Απέδειξε τι αξίζει όταν ήταν στον Τέλη,απέδειξε σε κάποιες αγωνιστικές τελευταία οτι αν θέλει παίζει πολύ καλά.
Θυμάστε πως ήταν ο Βιεϊρίνια τον πρώτο του χρόνο;Πριν και μετά τον τραυματισμό;ΧΑΛΙΑ!
Αλλά τον εμπιστεύτηκε ο Σάντος και έγινε διάσημος στην Ευρώπη,γιατί να μην κάνουμε και ένα Ελληνάκι που το κατέχει;Δεν έχουμε σωστή διαχείρηση στους παίκτες και αυτό είναι που φταίει στο οτι δεν έχετε δει κάτι ικανοποιητικό για τις προσδοκίες σας.
Στον Τέλη πάντως και με δύσκολους αντιπάλους απέδειξε πολλά,γιατί απλά έπερνε ευκαιρίες.

Συμφωνώ,δεν έγινε κάτι που έβαλε ένα τυχαίο γκολ,αλλά πρέπει να τον εμπιτευτούμε και αυτόν λίγο,φαντάσου ψυχολογία που θα έχει αυτός τώρα,πάνω που έπερνε τα πάνω του,πάλι βοηθός του νερουλά.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”