Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις καλαθοσφαιριστών στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
paok-porter1337
Δημοσιεύσεις: 913
Εγγραφή: Δευ 24 Νοέμ 2025, 15:48

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από paok-porter1337 »

Maurice_Escargot έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 06:31 Βασει νομου, ποτε θα εχει το ελληνικο διαβατηριο? Ειναι κατι το οποιο μπορουμε να ξερουμε?
Σε μια εκπομπή κάπου δεν θυμάμαι έγινε αναφορά ότι ένας από τους 2 μητρου-λονγκ το πήρε σε 5 μήνες και αυτό γιατί πίεσε η ομοσπονδία. Κανονικά λέει μπορεί να πάρει και πάνω από 10μηνες.

Άρα ο Φαλ σίγουρα φέτος θα πιάσει θέση ξένου
john4serres
Δημοσιεύσεις: 33923
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από john4serres »

Savv1974 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 05:31 Εγώ γιατί πιστευω ότι ο Φάλ θα παει στον ρουλη, απλά πρωτα γράφουν για ΠΑΟΚ και να το περασουν για επικοινωνιακή ήττα του ΠΑΟΚ μετά;
Ευχομαι να διαψευστω.
Αν ισχύει, τον θέλω.
Κι αν γίνει το αντίθετο; Πρώτα για Άρη γράφτηκε.
Άβαταρ μέλους
st4this
Δημοσιεύσεις: 4798
Εγγραφή: Τετ 08 Μάιος 2024, 19:01
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από st4this »

Εδω μας πηρε ποσους μηνες να παρει την ελληνοποιηση ο Τορρες στο βολει και δεν θυμαμαι καν αν την πηρε ακομα, περιεργο παντως που παικτης του γαυρου κοπηκε απο τις εξετασεις. Δεν θα τον αφηνε αν την επαιρνε σιγουρα, βλεπω ομως τον θελει και η Βιλερμπαν, αρα θα πρεπει να πληρωσουμε αρκετα παραπανω για παικτη που λογω τραυματισμου αποτελει μεγαλο ρισκο αν θα πιασει
Άβαταρ μέλους
KalamarGiannis
Δημοσιεύσεις: 3954
Εγγραφή: Δευ 07 Σεπ 2009, 18:30

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από KalamarGiannis »

τα παμε αυτά, γενικά φέτος θα πρέπει να πληρώσουμε παραπάνω για πολλούς λόγους:
1. να μας δει η αγορά ότι έχουμε χρήμα και να μας προτείνονται φοβεροί (κι ακριβοί) παίκτες
2. να προσελκύσουμε ταλέντο που θα ταν για κάτι παραπάνω (Γιουρολίγκα, μεγάλα club κτλ.)
3. να επικρατήσουμε του ανταγωνισμού - εγχώριου και ξένου- που δίνει τέτοια ποσά όπως εμείς.
4. Για τις εντυπώσεις για να φαίνεται ο Τέλης ότι έχει σακάκι να φορέσει...

Για τον Φαλ δε νομίζω ότι υπάρχει λογικός άνθρωπος του αθλήματος να πει όχι, το παίρνεις το ρίσκο και αποκτάς ένα πλεονέκτημα που δε το χει άλλος. Επιπλέον δε μπορείς να αφήσεις τον ανταγωνισμό να πάρει τέτοιο παίκτη.
These users thanked the author KalamarGiannis for the post (total 3):
st4this, Patron, Dimitrisou
Άβαταρ μέλους
namisenoiazei
Δημοσιεύσεις: 232
Εγγραφή: Παρ 24 Μάιος 2024, 12:01

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από namisenoiazei »

Δεν τον ξέρω το παλικάρι αλλά 2.18 ;;;;;;; Τι θηρίο είναι αυτό ; Από μένα είναι ναι

Αν τον θέλουμε/χρειαζόμαστε πιστεύω θα τον πάρουμε (τα υπόλοιπα για τον συμπολίτη δεν τα πιστεύω)
embuji
Δημοσιεύσεις: 4257
Εγγραφή: Κυρ 14 Ιούλ 2024, 17:37

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από embuji »

ΠΡΟΕΔΡΑ ΦΕΡΕ ΤΟ ΠΑΟΚΤΣΑΚΙ ΤΟΝ ΛΕΜΠΡΟΝΑ ΤΟΝ ΤΖΕΗΜΣ
These users thanked the author embuji for the post (total 3):
Kevin, Athens, Patron
Άβαταρ μέλους
namisenoiazei
Δημοσιεύσεις: 232
Εγγραφή: Παρ 24 Μάιος 2024, 12:01

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από namisenoiazei »

ΟΧΙ ΣΤΑ ΝΑΡΚΩΤΙΚΑ !!!!! :D :D :D :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
Kevin
Δημοσιεύσεις: 1177
Εγγραφή: Κυρ 23 Μαρ 2008, 12:48
Τοποθεσία: Βερολίνο

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από Kevin »

Εννοείται ότι αν μπορούμε να πάρουμε τον Φαλ πρέπει να το κάνουμε ακόμα κι αν υπάρχει το ρίσκο λόγω του τραυματισμού. Το θέμα είναι τι θα γίνει με το 3άρι και ενδεχομένως 4άρι που κατεβαίνει και στο 3. Αυτές οι δύο κινήσεις θα δείξουν το επίπεδο της ομάδας που θα έχουμε.
Berliner
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: Παρ 29 Μάιος 2026, 16:54

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από Berliner »

Dimitrisou έγραψε: Δευ 22 Ιουν 2026, 22:37 Εξαρταται τι θελουμε.
Ο Φαλ ειναι κινηση τυπου θελω το γιουροκαπ φετος.
Επισης ειναι λιγο unicorn για ευρωπη(στο τυλ του και το σωμα του υπαρχουν ο Ταβαρες,ο Χλινασον και αυτος).
Ο Κλιφ ειναι κινηση που στο μελλον μπορει να ειναι ο βασικος σου σεντερ.
Εγω θα επαιρνα Φαλ παντως και ας παιζει συγκεκριμενα παιχνιδια και χρονο.
Και απο του χρονου θα ειχα Κλιφ αφου τον ειχα δωσει φετος καπου να παιξει.
Συμφωνω 200%, και εαν ειδικα το τριαρι Κλαιμπερνιζει, τοτε οτι και να φερει ο Αρης, και οτι και να κρατησει η Μονακο (ή η Μπεσικτας) εχεις μια ομαδα που λειτουργει και ειανι συνεκτικη σε Ελλαδα και Ευρώπη.
These users thanked the author Berliner for the post:
Dimitrisou
Berliner
Δημοσιεύσεις: 4
Εγγραφή: Παρ 29 Μάιος 2026, 16:54

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από Berliner »

dtown έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 08:05
Savv1974 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 05:31 Εγώ γιατί πιστευω ότι ο Φάλ θα παει στον ρουλη, απλά πρωτα γράφουν για ΠΑΟΚ και να το περασουν για επικοινωνιακή ήττα του ΠΑΟΚ μετά;
Ευχομαι να διαψευστω.
Παιζει και αυτο το ενδεχομενο οντως ειδικα απο τη στιγμη που το εβγαλε ο συγκεκριμενος δημοσιογραφος.
ποιος το εβγαλε;
Άβαταρ μέλους
paok-porter1337
Δημοσιεύσεις: 913
Εγγραφή: Δευ 24 Νοέμ 2025, 15:48

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από paok-porter1337 »

Αναφορα για Φαλ απο Σταυρου το πρωι, πρεπει να ειμαστε αρκετα κοντα σε συμφωνια για 2 χρονια?

Άβαταρ μέλους
GianD
Δημοσιεύσεις: 314
Εγγραφή: Πέμ 28 Μάιος 2026, 10:33

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από GianD »

Από ότι καταλαβαίνω, μάλλον είμαστε οι μόνοι που του δίνουμε το διετές που ζητάει
These users thanked the author GianD for the post:
paok-porter1337
Άβαταρ μέλους
Maurice_Escargot
Δημοσιεύσεις: 4184
Εγγραφή: Κυρ 23 Οκτ 2022, 11:28

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από Maurice_Escargot »

Φερ'τε τον με κλειστα ματια.
These users thanked the author Maurice_Escargot for the post (total 2):
GianD, Dimitrisou
Άβαταρ μέλους
GianD
Δημοσιεύσεις: 314
Εγγραφή: Πέμ 28 Μάιος 2026, 10:33

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από GianD »

Πάντως βλέπω ότι αν έρθει ο δεινόσαυρος, ο Μουρ θα υπολογίζεται περισσότερο στο 4 παρά στο 5
These users thanked the author GianD for the post:
rockcity4
Dimitrisou
Δημοσιεύσεις: 2839
Εγγραφή: Τρί 31 Μάιος 2022, 17:21

Re: Μεταγραφές Basketball 2026-2027

Δημοσίευση από Dimitrisou »

KalamarGiannis έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 10:00 τα παμε αυτά, γενικά φέτος θα πρέπει να πληρώσουμε παραπάνω για πολλούς λόγους:
1. να μας δει η αγορά ότι έχουμε χρήμα και να μας προτείνονται φοβεροί (κι ακριβοί) παίκτες
2. να προσελκύσουμε ταλέντο που θα ταν για κάτι παραπάνω (Γιουρολίγκα, μεγάλα club κτλ.)
3. να επικρατήσουμε του ανταγωνισμού - εγχώριου και ξένου- που δίνει τέτοια ποσά όπως εμείς.
4. Για τις εντυπώσεις για να φαίνεται ο Τέλης ότι έχει σακάκι να φορέσει...

Για τον Φαλ δε νομίζω ότι υπάρχει λογικός άνθρωπος του αθλήματος να πει όχι, το παίρνεις το ρίσκο και αποκτάς ένα πλεονέκτημα που δε το χει άλλος. Επιπλέον δε μπορείς να αφήσεις τον ανταγωνισμό να πάρει τέτοιο παίκτη.
Αυτό ακριβώς.
Ο Τρινκιερι και το τιμ του προφανώς θα δουν εξετάσεις και θα ξέρουν και να τον διαχειριστούν για να είναι οκ.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”