Σε μια εκπομπή κάπου δεν θυμάμαι έγινε αναφορά ότι ένας από τους 2 μητρου-λονγκ το πήρε σε 5 μήνες και αυτό γιατί πίεσε η ομοσπονδία. Κανονικά λέει μπορεί να πάρει και πάνω από 10μηνες.Maurice_Escargot έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 06:31 Βασει νομου, ποτε θα εχει το ελληνικο διαβατηριο? Ειναι κατι το οποιο μπορουμε να ξερουμε?
Άρα ο Φαλ σίγουρα φέτος θα πιάσει θέση ξένου