9.Δημήτρης Σαλπιγγίδης
- nyxteridas
- Δημοσιεύσεις: 861
- Εγγραφή: Παρ 11 Απρ 2008, 15:13
-
Dimg4
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
nyxteridas έγραψε:dj_timo έγραψε:
To κραταει for παστελωμα στην Τουμπα. Μια προκριση εδωσε εκτος εδρας, μια σε κλειστη Τουμπα.. ε ωρα ειναι η τριτη να ειναι μεσα στην κολαση!!!!
Δεν έδωσε καμιά πρόκριση, διεύρυνε το προβάδισμά μας
Μετα την προκριση που μας εδωσε στο Ζαγκρεμπ και με γαυρο περιμενουμε και ενα μπαλακι στο αεκακι.
-
Dimg4
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
nyxteridas έγραψε:μπα υπάρχει και το ενδιάμεσο. Πρόεδρος της ΠΑΕ...
Ουτε μια στο εκατομμυριο
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
Οτι καλες ευκαιριες δημιουργησαμε εγιναν απο την πλευρα του...
Δεξια γενικα εχω πει οτι ειναι πολυ καλυτερος απο την κορυφη..
Στην κορυφη παλευει με τα "θηρια" και τα ακουει κιολας ενω δεξια προκαλει πιο πολλα προβληματα...
Δεξια γενικα εχω πει οτι ειναι πολυ καλυτερος απο την κορυφη..
Στην κορυφη παλευει με τα "θηρια" και τα ακουει κιολας ενω δεξια προκαλει πιο πολλα προβληματα...
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
Συμπαθητικός.
Πάλι δεν βρήκες εστία, αλλά δεν μπορεί, 7,5 X 2,5 μέτρα είναι, θα τη βρούμε την ποτάνα, που θα πάει.
Πάλι δεν βρήκες εστία, αλλά δεν μπορεί, 7,5 X 2,5 μέτρα είναι, θα τη βρούμε την ποτάνα, που θα πάει.
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
Οσο θα τρεχει να μαρκαρει και να κανει τακλιν σε ολο το γηπεδο τοσο πιο δυσκολο θα ειναι γι'αυτον να βρει τις ανασες που πρεπει οταν φτασει σε θεση για να σκοραρει........για οποιον δεν μπορει να το καταλαβει,θα πω απλα πως μετα τους 170 σφυγμους,αρχιζεις να μην βλεπεις!
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
dj_timo έγραψε:nyxteridas έγραψε:dj_timo έγραψε:
To κραταει for παστελωμα στην Τουμπα. Μια προκριση εδωσε εκτος εδρας, μια σε κλειστη Τουμπα.. ε ωρα ειναι η τριτη να ειναι μεσα στην κολαση!!!!
Δεν έδωσε καμιά πρόκριση, διεύρυνε το προβάδισμά μας
Μετα την προκριση που μας εδωσε στο Ζαγκρεμπ και με γαυρο περιμενουμε και ενα μπαλακι στο αεκακι.
δεν ειναι σκεπτικο αυτο..συμφωνα με τη λογικη σου μας αποκλεισε με τη ΤΣΣΚΑ.Ειλικρινα και μπαμπας του να εισαι δεν νομιζω να εισαι ικανοποιημενος με 3 καλες εμφανισεις τη σεζον.Ειναι τραγικο να κανεις κανονικη,καλοπροαιρετη και ομορφη κριτικη σε ολα τα αλλα τοπικ και εδω να κλεινεις τα ματια.Ο προσχθεσινος σαλπιγγιδης ειναι αυτος που ολοι θελουμε να βλεπουμε.Αυτος μεσα στην χρονια ειναι ενας σωσιας του.
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
Όσον αφορά το Σάλπι, τα πράγματα (για μένα) είναι (μάλλον) απλά και κακώς σχολιάζεται ακόμη και το αν πέρδεται ή όχι κατά τη διάρκεια των αγώνων...Ο παίκτης ήρθε σε μας εξαιρετικά επιβαρυμένος από την περασμένη σεζόν και από το μουντιάλ...Φάνηκε από τα πρώτα παιχνίδια ότι δεν είχε "φρεσκάδα"...Η διαχείρισή του έπρεπε να είναι πολύ πιο προσεκτική γιατί ακριβώς δε στηρίζεται στην τεχνική του, αλλά στα αθλητικά του προσόντα...
Αντ' αυτού έπαιξε πάντοτε και οπουδήποτε...Το "οπουδήποτε" είναι η 2η "πληγή" σε σχέση με αυτόν τον παίκτη...Δεν υπήρξε ποτέ ξεκάθαρη άποψη για το πως θα μεγιστοποιήσει η ομάδα τα προσόντα του...Δεν υπήρξε ποτέ πλάνο ή σύστημα για την αξιοποίησή του...Η (μέτρια) μέχρι τώρα πορεία του είναι (εν πολλοίς) απόρροια του "μπάτε μέσα και παίξτε..." που εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων επικρατεί φέτος...
Αν κάποια στιγμή γίνουν σοβαρές προσπάθειες να ενταχθεί στο παιχνίδι του ΠΑΟΚ σύμφωνα με το τι μπορεί να κάνει και τι όχι, τότε θα μπορέσουμε να κρίνουμε ασφαλέστερα την απόδοσή του...
Αντ' αυτού έπαιξε πάντοτε και οπουδήποτε...Το "οπουδήποτε" είναι η 2η "πληγή" σε σχέση με αυτόν τον παίκτη...Δεν υπήρξε ποτέ ξεκάθαρη άποψη για το πως θα μεγιστοποιήσει η ομάδα τα προσόντα του...Δεν υπήρξε ποτέ πλάνο ή σύστημα για την αξιοποίησή του...Η (μέτρια) μέχρι τώρα πορεία του είναι (εν πολλοίς) απόρροια του "μπάτε μέσα και παίξτε..." που εκτός ελαχίστων εξαιρέσεων επικρατεί φέτος...
Αν κάποια στιγμή γίνουν σοβαρές προσπάθειες να ενταχθεί στο παιχνίδι του ΠΑΟΚ σύμφωνα με το τι μπορεί να κάνει και τι όχι, τότε θα μπορέσουμε να κρίνουμε ασφαλέστερα την απόδοσή του...
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106638
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
-
Dimg4
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
δεν ειναι σκεπτικο αυτο..συμφωνα με τη λογικη σου μας αποκλεισε με τη ΤΣΣΚΑ.Ειλικρινα και μπαμπας του να εισαι δεν νομιζω να εισαι ικανοποιημενος με 3 καλες εμφανισεις τη σεζον.Ειναι τραγικο να κανεις κανονικη,καλοπροαιρετη και ομορφη κριτικη σε ολα τα αλλα τοπικ και εδω να κλεινεις τα ματια.Ο προσχθεσινος σαλπιγγιδης ειναι αυτος που ολοι θελουμε να βλεπουμε.Αυτος μεσα στην χρονια ειναι ενας σωσιας του.[/quote][/quote][/quote]
Εδω κλεινω τα ματια? Δηλαδη στην Τουρκια που εβαλε ο Μουσλι το γκολ δε λεμε ολοι οτι μας χαρισε προκριση??? Ρε θα με τρελανετε??? Ολοι μα ολοι αυτο δε λετε ακομα??? Οτι μας εφερε προκριση??? Μονο εδω θα αντιδρατε? Στην Τσσκα μεσα μονο ο Σαλπι εχασε ευκαιρια? Ο Ιβιτς? Ο Μουσλι?
Δηλαδη ο Σαλπι εβαλε τα γκολ αλλα δεν εφερε προκρισεις, εβαλε ο Μουσλι στην Τουρκια και μας εφερε προκριση.
Ο Σαλπι εχασε το γκολ στην Ρωσια και μας απεκλεισε, ο Ιβιτς και ο Μουσλι που τις εχασαν κι αυτοι δε φταινε.
Κατα τα αλλα εγω κλεινω τα ματια
Εδω κλεινω τα ματια? Δηλαδη στην Τουρκια που εβαλε ο Μουσλι το γκολ δε λεμε ολοι οτι μας χαρισε προκριση??? Ρε θα με τρελανετε??? Ολοι μα ολοι αυτο δε λετε ακομα??? Οτι μας εφερε προκριση??? Μονο εδω θα αντιδρατε? Στην Τσσκα μεσα μονο ο Σαλπι εχασε ευκαιρια? Ο Ιβιτς? Ο Μουσλι?
Δηλαδη ο Σαλπι εβαλε τα γκολ αλλα δεν εφερε προκρισεις, εβαλε ο Μουσλι στην Τουρκια και μας εφερε προκριση.
Ο Σαλπι εχασε το γκολ στην Ρωσια και μας απεκλεισε, ο Ιβιτς και ο Μουσλι που τις εχασαν κι αυτοι δε φταινε.
Κατα τα αλλα εγω κλεινω τα ματια
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
μα αυτο ακριβως λεω..ενα γκολ δεν σημαινει οτι κρινει προκριση ,ουτε οτι τη χανει μονος του..Σαν να μη διαβασες τι εγραψα
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
έστω ο μούσλι μέσα στην τουρκία το έβαλε και σου έδωσε την πρόκριση,αλλά θα μπορούσες να φύγεις και με νίκη εάν ο ανιψίος γιος ξάδερφος μπατζανάκι κουμπάρος σου δεν έκανε πάλι την μλκία του αιώνα!
Υ.Γ.Που να έβαζε και εκείνο....αγαλμα θα τον κάνατε!
Υ.Γ.Που να έβαζε και εκείνο....αγαλμα θα τον κάνατε!
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
Είμαστε των άκρων η Θεό θα τον κανουμε η εγκληματία σαν παίκτη του ΠΑΟΚ δεν μπορουμε να τον αντιμετωπίσουμε
; Χωρίς θεοποίηση αλλα και να μην του χρεωνουμε ότι κακό νομιζουμε ότι συμβαίνει στην ομάδα ;
; Χωρίς θεοποίηση αλλα και να μην του χρεωνουμε ότι κακό νομιζουμε ότι συμβαίνει στην ομάδα ;