9.Δημήτρης Σαλπιγγίδης

τρελαg4
Δημοσιεύσεις: 122
Εγγραφή: Σάβ 26 Φεβ 2011, 00:36

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από τρελαg4 »

Αν οχι να το βάλει, ας κάνει φαρμακερή ασίστ για γκολάρα.
Δεν με χαλάει καθόλου.
ΓΚΟΛ να 'ναι κι οτι να 'ναι.
ΑΙΝΤΕ ΠΑΟΚΑΡΑ !
:nairepaok:
Άβαταρ μέλους
eleos
Δημοσιεύσεις: 2394
Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 13:56
Τοποθεσία: Σαλλλονίκη - Northshire Abbey

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από eleos »

Εγώ τον θέλω MVP, να κουβαλήσει την ομάδα πάνω του.
Χρειαζόμαστε αρχηγούς αυτή τη στιγμή με ουσία μέσα στο γήπεδο.

Καλή τύχη άυριο Μήτσο, γερά.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106583
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Ξέρει να κάνει πλασέ, ακόμη και με το αριστερό, όπως με την Εθνική μέσα στην Ουκρανία. Ξεκούραση δεν έχει ώστε να κάνει sprint και να ξεμαρκαρίζεται συνεχώς, αλλά και να έχει καθαρό μυαλό να τελειώνει τις φάσεις με τη μία.
Άβαταρ μέλους
D.A.A.T.
Δημοσιεύσεις: 2682
Εγγραφή: Κυρ 31 Αύγ 2008, 23:04

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από D.A.A.T. »

πλασε δεν ξερει να κανει.ουτε τεχνικη εχει.μεχρι τωρα η προσφορα του ειναι αστεια και στα αποδυτηρια και στις 4 γραμμες..

Αλλα ειναι ο Σαλπιγγιδης....Και ειναι προσωπικοτητα..Και αυτο το ματσ (ακομα και σε τραγικη χρονια) οφειλεις να τον εχεις βασικο γιατι εχει την προσωπικοτητα να το παρει..Παρτο !!!!!!!!!!!!
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από giapas »

Einai γατα ειναι γατα, ο κοντος με τη τη γραβατα
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από gash04 »

Βάλτο γαμώ την τρέλα σου και θα ξεχάσω τι έχασες στην Τσσκα αν όχι όμως θα σε κρεμάσουμε στην Αριστοτέλους και θα σε κάψουμε σαν τον Ιούδα!

Μου χρωστάς πολλά γκολ για φέτος και ακόμα δεν τα έχεις πιάσει τελείωνε και άσε στην άκρη τα ψυχολογικά ολόκληρος άντρας-άνθρωπας!!

Άιντε λαίμαι και θα πχιούμε αριάν και 4 οκάδες ρακί στο όνομα σου μετά.
Άβαταρ μέλους
adamroxas
Δημοσιεύσεις: 1345
Εγγραφή: Τρί 08 Δεκ 2009, 12:26

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από adamroxas »

ΑποστόληςΑ έγραψε:Ξέρει να κάνει πλασέ, ακόμη και με το αριστερό, όπως με την Εθνική μέσα στην Ουκρανία. Ξεκούραση δεν έχει ώστε να κάνει sprint και να ξεμαρκαρίζεται συνεχώς, αλλά και να έχει καθαρό μυαλό να τελειώνει τις φάσεις με τη μία.
Μήπως ηταν κατα τυχη? :roll: :roll: :roll:
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106583
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Δεν είναι τυχαίος ο παίκτης! Σκασμένος είναι!
Άβαταρ μέλους
Parolos
Δημοσιεύσεις: 6468
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 17:33

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Parolos »

Λοιπόν σήμερα ξέρεις εσύ..
Μπουρδουκλοκοντρόλ με πιγουνι-στήθος-γόνατο, μήτο και δίχτυα..!!
Άντε αγόρι μου το χρωστάς από τα 2 τελευταία ματς...!!
Dimg4

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Dimg4 »

:lol: :lol: :lol:

To κραταει for παστελωμα στην Τουμπα. Μια προκριση εδωσε εκτος εδρας, μια σε κλειστη Τουμπα.. ε ωρα ειναι η τριτη να ειναι μεσα στην κολαση!!!!
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21296
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από navigator11 »

οι βοήθειες που δίνει αμυντικά είναι εντυπωσιακές.αν καθόταν κ εκείνη η σουτάρα χθές ...
Άβαταρ μέλους
stephanos
Δημοσιεύσεις: 3257
Εγγραφή: Κυρ 10 Αύγ 2008, 01:47

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από stephanos »

teratios2 προς dj_Timo έγραψε: τι λέει δεν έχει πολύ δουλειά το θρεντ του ξάδερφου σήμερα και ξεμυτίσαμε;
teratios2 προς dj_Timo έγραψε:τώρα έρχομαι απ του στίμπελ έλτρον να σου πω
dj_timo προς teratios2 έγραψε:Φτανει τοσο, αρκετα ασχοληθηκα. Ας παω στου ξαδερφου το τοπικ γιατι πολυ "ξεμυτησα"
Άντε ρε παπάρες. Ακόμη να έρθετε, βαρέθηκα μόνος μου! :lol:

Σκύλιασε σήμερα ο Σάλπι. Χρωστάει ένα γκολ στην Τούμπα σε μεγάλο ματς. Το πιο κοντινό είναι ο επαναληπτικός.
Dimg4

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Dimg4 »

Εφτασεεε :lol: :lol:

Γεματη Τουμπα, με 1-0 παμε τελικο... ονειρεμενο σεναριο... μακαρι
Άβαταρ μέλους
nyxteridas
Δημοσιεύσεις: 861
Εγγραφή: Παρ 11 Απρ 2008, 15:13

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από nyxteridas »

dj_timo έγραψε:
To κραταει for παστελωμα στην Τουμπα. Μια προκριση εδωσε εκτος εδρας, μια σε κλειστη Τουμπα.. ε ωρα ειναι η τριτη να ειναι μεσα στην κολαση!!!!

Δεν έδωσε καμιά πρόκριση, διεύρυνε το προβάδισμά μας
Άβαταρ μέλους
teratios2
Δημοσιεύσεις: 273
Εγγραφή: Πέμ 06 Ιαν 2011, 01:15

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από teratios2 »

τι να του πεις ρε συ Στέφανε, πολύ καλός ήταν σημερα...όσο για τα γκολ, περίμενα να του φύγει το άγχος, μετά το πρώτο γκολ, περίμενα να του φύγει μετά το πρώτο κρίσιμο (με Δυναμό), είδα και με τον γάβρο και λέω πάει, του φυγε...και έρχεται η μόσχα και κάνει τα ίδια...

τέσπα, πάντως απ ότι θυμάμαι και τα παλιά τα χρόνια λίγο χασογκόλης ήτανε...απλά τότε δεν είχαμε τίποτα άλλο αξίας οπότε όλα περνούσαν απ αυτόν και φαινόταν παραπάνω...

anyway, δεν περιμένω 25 γκολ, περιμένω όμως να είναι ότι και ο Γκαρσία, ο Κοντρέρας, ο Μούσλι, ο Ίβιτς, ήτοι, σταθερά παρών στους μεγάλους αγώνες...ειδάλλως, γιατί σε πήραμε ρε Μήτσο;...τα γκαφρά που παίρνεις έχουν και ευθύνες, είσαι το πρώτο συμβόλαιο σημαίνει πως θα είσαι και το πρώτο βιολί εκεί που χρειάζεται και εκεί που χρειάζεται είναι τα ζόρικα...

στον Εργοτέλη και στην Καβάλα κάνε ότι θες, αλλά όταν ξανάρθει η ΤΣΣΚΑ μην μπερδέψεις τα πόδια σου, οκ;...

Υ.Γ.
σήμερα πάντως ήταν πολύ καλός

Υ.Γ.2
έξω από την 5 στο πίσω μέρος των διαφημιστικών πινακίδων έγραφε όλο το φθινόπωρο ένα ξεχασμένο "κοντέ πούστη"...μετά το Ζάγκρεμπ πάω στο γήπεδο και βλέπω το "πούστη" να έχει σβηστεί με μπογιά...μετά τον γκέι το κεκλεισμένων ξαναπάω και έχει σβηστεί και το "κοντέ"...ας μην μασήσει και πάρει τον ΠΑΟΚ απ το χέρι σε 2-3 αγώνες και θα γραφτούν άλλα καλά...το θέμα είναι πως πρέπει να καταλάβει πως μετά την ιστορία του δεν υπάρχει ενδιάμεση λύση, ή θα γίνει ήρωας ή αποδιοπομπαίος τράγος...το ενδιάμεσο το έχει χάσει...
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”