Δεν με χαλάει καθόλου.
ΓΚΟΛ να 'ναι κι οτι να 'ναι.
ΑΙΝΤΕ ΠΑΟΚΑΡΑ !
Μήπως ηταν κατα τυχη?ΑποστόληςΑ έγραψε:Ξέρει να κάνει πλασέ, ακόμη και με το αριστερό, όπως με την Εθνική μέσα στην Ουκρανία. Ξεκούραση δεν έχει ώστε να κάνει sprint και να ξεμαρκαρίζεται συνεχώς, αλλά και να έχει καθαρό μυαλό να τελειώνει τις φάσεις με τη μία.
teratios2 προς dj_Timo έγραψε: τι λέει δεν έχει πολύ δουλειά το θρεντ του ξάδερφου σήμερα και ξεμυτίσαμε;
teratios2 προς dj_Timo έγραψε:τώρα έρχομαι απ του στίμπελ έλτρον να σου πω
Άντε ρε παπάρες. Ακόμη να έρθετε, βαρέθηκα μόνος μου!dj_timo προς teratios2 έγραψε:Φτανει τοσο, αρκετα ασχοληθηκα. Ας παω στου ξαδερφου το τοπικ γιατι πολυ "ξεμυτησα"
dj_timo έγραψε:
To κραταει for παστελωμα στην Τουμπα. Μια προκριση εδωσε εκτος εδρας, μια σε κλειστη Τουμπα.. ε ωρα ειναι η τριτη να ειναι μεσα στην κολαση!!!!