László Bölöni
- Sick Bastard
- Δημοσιεύσεις: 11453
- Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00
Re: László Bölöni
Δεν διαφωνώ σε τίποτα. Απλά λέω ότι και να τα είχαμε σαν ΠΑΟΚ, σε τι είδους γενικότερο σύστημα θα τα εφαρμόζαμε.
Re: László Bölöni
Φοβαμαι οτι ειτε λογω της οικονομικης κρισης , ειτε λογω των αποφασεων της ΟΕΥΦΑ , ειτε λογω του οτι το συγκεκριμενο τοπικ μπορει να εχει ημερομηνια ληξης το καλοκαιρι , το μονοπατι που περιγραφεται πολυ σωστα πιο πανω , θα το διαβουμε φετος.... θες με την "βοηθεια της Παναγιας "
, θες με τιποτε αλλο , παντως η αισθηση μου ειναι οτι θα το περασουμε ....
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος shark4 την Τετ 04 Απρ 2012, 12:20, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: László Bölöni
δυστυχώς έτσι είναι...DC έγραψε:Το 2ο μάστορα.Maximus έγραψε:Τελικά η δημιουργία μίας νενανικής ομάδας από το μηδέν είναι μία ουτοπία, ένα ανέφικτό όνειρο ή μήπως μπορεί να γίνει πραγματικότητα, αλλά εμείς μάλλον δεν θα έχουμε την υπομονή να το δουμε να γινεται?
Εμείς εδώ ξέρουμε τα πάντα και είμαστε τα πάντα. Είμαστε πρόεδροι, προπονητές, παίκτες, μάνατζερς, σκάουτερς, λογιστές, δικαστές κλπ.
Εμείς εδώ απαιτούσαμε από τον Ζαγοράκη πριν 4 χρόνια, να κάνει εξυγείανση αλλά να διώξει και τις σαρδέλες. Εμ μάστορα, με συναγρίδες εξυγείανση δεν γίνεται. Και χοροπηδούσαμε όλοι μας και τρέχαμε να εξυγειάνουμε τα αεροδρόμια με τον Γκαρσία, τον Κοντρέρας, τον Μούσλι, τον Κονσεϊσάο, τον Μπιζέρα, τον Σαβίνι κλπ.
Και με προπονητές των 600.000 ευρώ, ε; Γιατί αυτοί των 100.000 είναι ή κολλητοί ή γιδοβοσκοί.
Επειδή πολλοί αναρωτήθηκαν πότε θα χαρούμε κι εμείς όπως οι οπαδοί του ΑΠΟΕΛ, σε ανύποπτο χρόνο ρώτησα σε ποιο κατάρτι θα κρεμούσαμε τον Ζαγόρ αν μας έφερνε τον Γιοβάνοβιτς και μερικούς από τους διωγμένους του ΑΠΟΕΛ, πριν 4-5 χρόνια.
Ρητορικό το ερώτημα καθότι όπως βλέπεις, ακόμα και στο ακριβώς προηγούμενο ποστ, η κακή χθεσινή εμφάνιση προσωποποιήται στους "κακούς" Χαλκιά- Τσιρίλο-Μπαλάφα (ο οποίος ίσως ήταν ο καλύτερος παίκτης μας εχθές) ενώ ο Γεωργιάδης, ο Λάζαρ, ο Λίνο και κάποιοι άλλοι, μάγεψαν με την απόδοσή τους. Όπως μάγευε και ο Γκαρσία στις προηγούμενες γκέλες εντός.
Και μη πας μακριά. Αν την σήμερον ημέρα δεν βρίσεις τον Σάλπι και τον Μπαλάφα, είσαι ένας ημίαιμος νεοΠΑΟΚσής. Άσχετα αν έπαιρνες διαρκείας όταν τα στιγμιότυπα τα έδειχνε στην ΥΕΝΕΔ ο Φουντουκίδης.
Κατάλαβες τώρα παππού; Ούτε νεανική ούτε ηλικιωμένη ομάδα δεν μπορούμε να δημιουργήσουμε, γιατί όσο και να μη μας αρέσει, έναν Κόκαλη και έναν Μαρινάκη ψάχνουμε. Να εξαφανίσουν όλη την αντιπολίτευση, να ρεγουλάρουν τις φυλλάδες τους και να καβατζώσουμε και τα κοράκια. Ποιος "ΠΑΟΚ είσαι";
- Dinos_Liverpool
- Δημοσιεύσεις: 5199
- Εγγραφή: Κυρ 16 Μάιος 2010, 00:28
Re: László Bölöni
Α όχι κι έτσι είναι ... Ο Φουντουκίδης στη ΕΙΡΤ ήτανε. Διακογιάννης και Φουντουκίδης ΕΙΡΤ (ειδήσεις, Αθηναϊκή Κυριακή). Αργυρίου, Μπόμπης, Γερακάρης ΥΕΝΕΔ ...
Αλλά που να θυμάται ο DC ... μικρούλης είναι !

Αλλά που να θυμάται ο DC ... μικρούλης είναι !
- Maximus
- Δημοσιεύσεις: 5939
- Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
- Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...
Re: László Bölöni
Συγνώμη, αλλα αν δεν εχει ο Ζαγορακης και ο Βρύζας γνώση για το τι πρεπει να γίνει, τότε ποιος έχει??? Ο Θανάσης ο περιπτερας?lamosas έγραψε:Επαναλαμβάνω το πρόβλημα δεν είναι ούτε το βρωμικό πρωτάθλημα, ούτε η "γκρίνια" του οπαδού. Το πρόβλημα είναι ότι οι διοικούντες μας δεν έχουν μήτε το υπόβαθρο μήτε τη γνώση να οδηγήσουν την ομάδα σε τέτοια μονοπάτια. Τα παραδείγματα πολλά, έχουν ειπωθεί πολλάκις και θα κουράσω αν τα επαναλάβω.
Η δική μου εκτίμηση είναι, ότι όπως σε όλα τα πράγματα στην Ελλαδα, όλοι ξέρουν τι πρέπει να γίνει και τι πρέπει να κάνουν, αλλά για κάποιους άλλους λόγους δεν το κανουν...
Εν προκειμένω, η δική μου εκτίμηση είναι ότι ο Ζαγοράκης 1) προσπάθησε να "εξαγοράσει" όσο πιο σύντομα γίνεται την στήριξη που ειχε απο τον κόσμο και 2) φοβήθηκε/πιέστηκε/ δεν ήθελε να μπλέξει με την γκρίνια και την ελλειψη υπομονής των οπαδών που θα προέκυπτε από την πενταετία του χτισίματος της νεανικής ομάδας και την έλλειψη αγωνιστικών στόχων...
Κοινώς δηλαδή την πάτησε όπως ο Ντέμης στην κούλα πριν λίγα χρόνια... Εριξε χρήμα να παρει καλούς παίχτες, επένδυσε στην ανάπτυξη (εις βαρος της εξυγιανσης), με σκοπό να τα "πάρει πίσω" οταν εβγαινε στον Τσου Λου ή επαιρνε πρωταθλημα...
Και οι δύο εγχειρήσεις πέτυχαν, αλλα ο ασθενής απέθανε. Την συνέχεια την ξέρετε και για τις δύο περιπτώσεις... Η κούλα το έχασε στα χαρτιά, ο ΠΑΟΚ από τον σπανάθα και στην ατυχία με τον Αγιαξ...
Δεν φταίει ουτε μόνο ο Ζαγοράκης, ούτε μόνο η πίεση που ασυναίσθητα βγαζουν οι οπαδοί. Η αλήθεια είναι στην μέση και πρέπει να το παραδεχθούμε.
Ποτέ δεν ειναι αργά όμως. Ας κρατηθεί ο Μπόλονι, ας ξεκινήσει η δουλειά απο τώρα. Να το εξηγήσουν στον κόσμο όμως, να παρουσιάσουν το πλάνο τους. Αν διώξουν τον Μπόλονι και φερουν κανενα "Δώνη", θα ξενερώσουμε πολύ άσχημα.
- Sick Bastard
- Δημοσιεύσεις: 11453
- Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00
Re: László Bölöni
Σόρρυ, αλλά τα χτυπας όλα στο μπλέντερ, τα κάνεις έναν αχταρμά και βγάζεις ένα συμπέρασμα που δεν στέκεται πουθενά. 1ον και κυριότερον ο κόσμος ζήτησε αλήθεια απο τον κ. Ζαγοράκη και μέχρι τώρα χωλαίνουμε πάρα πολύ σε αυτόν τον τομέα για να μην πω τίποτε χειρότερο.DC έγραψε:Το 2ο μάστορα.Maximus έγραψε:Τελικά η δημιουργία μίας νενανικής ομάδας από το μηδέν είναι μία ουτοπία, ένα ανέφικτό όνειρο ή μήπως μπορεί να γίνει πραγματικότητα, αλλά εμείς μάλλον δεν θα έχουμε την υπομονή να το δουμε να γινεται?
Εμείς εδώ ξέρουμε τα πάντα και είμαστε τα πάντα. Είμαστε πρόεδροι, προπονητές, παίκτες, μάνατζερς, σκάουτερς, λογιστές, δικαστές κλπ.
Εμείς εδώ απαιτούσαμε από τον Ζαγοράκη πριν 4 χρόνια, να κάνει εξυγείανση αλλά να διώξει και τις σαρδέλες. Εμ μάστορα, με συναγρίδες εξυγείανση δεν γίνεται. Και χοροπηδούσαμε όλοι μας και τρέχαμε να εξυγειάνουμε τα αεροδρόμια με τον Γκαρσία, τον Κοντρέρας, τον Μούσλι, τον Κονσεϊσάο, τον Μπιζέρα, τον Σαβίνι κλπ.
Και με προπονητές των 600.000 ευρώ, ε; Γιατί αυτοί των 100.000 είναι ή κολλητοί ή γιδοβοσκοί.
Επειδή πολλοί αναρωτήθηκαν πότε θα χαρούμε κι εμείς όπως οι οπαδοί του ΑΠΟΕΛ, σε ανύποπτο χρόνο ρώτησα σε ποιο κατάρτι θα κρεμούσαμε τον Ζαγόρ αν μας έφερνε τον Γιοβάνοβιτς και μερικούς από τους διωγμένους του ΑΠΟΕΛ, πριν 4-5 χρόνια.
Ρητορικό το ερώτημα καθότι όπως βλέπεις, ακόμα και στο ακριβώς προηγούμενο ποστ, η κακή χθεσινή εμφάνιση προσωποποιήται στους "κακούς" Χαλκιά- Τσιρίλο-Μπαλάφα (ο οποίος ίσως ήταν ο καλύτερος παίκτης μας εχθές) ενώ ο Γεωργιάδης, ο Λάζαρ, ο Λίνο και κάποιοι άλλοι, μάγεψαν με την απόδοσή τους. Όπως μάγευε και ο Γκαρσία στις προηγούμενες γκέλες εντός.
Και μη πας μακριά. Αν την σήμερον ημέρα δεν βρίσεις τον Σάλπι και τον Μπαλάφα, είσαι ένας ημίαιμος νεοΠΑΟΚσής. Άσχετα αν έπαιρνες διαρκείας όταν τα στιγμιότυπα τα έδειχνε στην ΥΕΝΕΔ ο Φουντουκίδης.
Κατάλαβες τώρα παππού; Ούτε νεανική ούτε ηλικιωμένη ομάδα δεν μπορούμε να δημιουργήσουμε, γιατί όσο και να μη μας αρέσει, έναν Κόκαλη και έναν Μαρινάκη ψάχνουμε. Να εξαφανίσουν όλη την αντιπολίτευση, να ρεγουλάρουν τις φυλλάδες τους και να καβατζώσουμε και τα κοράκια. Ποιος "ΠΑΟΚ είσαι";
Απο κεί να αρχίσοουμε γιατί και μετά να ξετυλίξουμε το κουβάρι. Γιατί αυτό το εύκολο ''επιχείρημα'' περί κόμπλεξ και στοχοποίησης έχει κουράσει πάρα πολύ ειλικρινά.
Re: László Bölöni
Φίλε Μάξιμε, στην συνέντευξη που αναρτήθηκε σήμερα στην κεντρική ο Μπόλονι αναφέρει τους στόχους που προφανώς έχουν συμφωνηθεί με την διοίκηση και κάνει ιδιαίτερη μνεία στους πιτσιρικάδες. Επιπλέον, δηλώνει εμμέσως πλην σαφώς το αυτονόητο, δηλαδή ότι η ομάδα δύσκολα θα προκριθεί σε ομίλους τσου λου με το υπάρχον ρόστερ, αφού δεν προβλέπονται ακριβές μεταγραφές. Κάτι που απ’ έξω απ’ έξω έχει δηλώσει και η διοίκηση τονίζοντας πως πρώτος και ζωτικής σημασίας στόχος είναι η οικονομική εξυγίανση.
Εμείς όμως δεν εννοούμε να το καταλάβουμε και ονειρευόμαστε μεταγραφές και ισάξιους αντικαταστάτες των Γκαρσία, Κοντρέρας, Βιεϊρίνια.
Κατά τα άλλα έχουμε υπομονή. Υποθέτω όση έχουμε και με το μπάσκετ. Btw η σημερινή συνέντευξη του Μπάνε έχει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον. Φανταστείτε να τα ακούγαμε αυτά φόρα παρτίδα από τον Ζαγόρ ή να τα ακούσουμε έτσι ωμά από τον Ζήση. Κρίμα, γιατί όσο κι αν τα έλεγε ωμά ο Σάντος δεν συνηθίσαμε ακόμα να ακούμε και να αποδεχόμαστε δυσάρεστες αλήθειες.
Εμείς όμως δεν εννοούμε να το καταλάβουμε και ονειρευόμαστε μεταγραφές και ισάξιους αντικαταστάτες των Γκαρσία, Κοντρέρας, Βιεϊρίνια.
Κατά τα άλλα έχουμε υπομονή. Υποθέτω όση έχουμε και με το μπάσκετ. Btw η σημερινή συνέντευξη του Μπάνε έχει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον. Φανταστείτε να τα ακούγαμε αυτά φόρα παρτίδα από τον Ζαγόρ ή να τα ακούσουμε έτσι ωμά από τον Ζήση. Κρίμα, γιατί όσο κι αν τα έλεγε ωμά ο Σάντος δεν συνηθίσαμε ακόμα να ακούμε και να αποδεχόμαστε δυσάρεστες αλήθειες.
Re: László Bölöni
Φίλε maximus αυτό δεν είναι επιχείρημα και το καταλαβαίνεις νομίζω και μόνος σου. Το ότι έπαιξαν ποδόσφαιρο δεν τους κάνει αυτόματα και ικανούς να οδηγήσουν ένα όντως προβληματικό καράβιMaximus έγραψε: Συγνώμη, αλλα αν δεν εχει ο Ζαγορακης και ο Βρύζας γνώση για το τι πρεπει να γίνει, τότε ποιος έχει??? Ο Θανάσης ο περιπτερας?![]()
Εδώ ακριβώς απαντάς και μόνος σου στο γιατί αυτή η διοίκηση δεν είχε την ικανότητα να διαχειριστεί τα μεγάλα κεφάλαια που ήρθαν στην ομάδα. Λες έριξε χρήμα να πάρει καλούς παίχτες, ενώ όλοι ξέρουμε, όπως αποδείχτηκε βέβαια, πως μόνο καλοί δεν ήταν αυτοί οι παίχτες, έτσι μεγάλο μέρος των μεταγραφικών κινήσεων που είχαν γίνει κόστισαν πολύ χρήμα χωρίς την αναμενόμενη απόδοση. Σημειωτέον πως η παραπάνω "πολιτική" δεν θέλει και ιδιαίτερη γνώση και μελέτη του αντικειμένου.Maximus έγραψε: Κοινώς δηλαδή την πάτησε όπως ο Ντέμης στην κούλα πριν λίγα χρόνια... Εριξε χρήμα να παρει καλούς παίχτες, επένδυσε στην ανάπτυξη (εις βαρος της εξυγιανσης), με σκοπό να τα "πάρει πίσω" οταν εβγαινε στον Τσου Λου ή επαιρνε πρωταθλημα...
Εδώ με βρίσκεις απόλυτα σύμφωνο. Όχι μόνο να τον κρατήσουν, αλλά το κυριότερο, να τηρήσουν τις οδηγίες του όσον αφορά το αγωνιστικό σαν ευαγγέλιο.Maximus έγραψε:Ποτέ δεν ειναι αργά όμως. Ας κρατηθεί ο Μπόλονι, ας ξεκινήσει η δουλειά απο τώρα. Να το εξηγήσουν στον κόσμο όμως, να παρουσιάσουν το πλάνο τους. Αν διώξουν τον Μπόλονι και φερουν κανενα "Δώνη", θα ξενερώσουμε πολύ άσχημα.
- Dinos_Liverpool
- Δημοσιεύσεις: 5199
- Εγγραφή: Κυρ 16 Μάιος 2010, 00:28
Re: László Bölöni
Othin, μισό λεπτό.
Είναι δύσκολο, φυσικά, αλλά δεν πρέπει να το παλέψουμε ? Με όποιους παίκτες έχουμε, ας είναι και πιτσιρίκια. Μια δυο μεταγραφές δεν θα γίνουν ? Βάζεις στόχο τη δεύτερη θέση και το διατυμπανίζεις. Όχι, δεν ξέρω αν είναι καλό ή όχι και τέτοια γλυκανάλατα. Με τι κίνητρο να πάρει ο κόσμος τα μίνι διαρκείας, εάν δεν το πιστεύει και δεν το θέλει (δεν ξέρω πιο από τα δύο είναι χειρότερο) ο ίδιος ο κόουτς ?
Δεν μ' άρεσαν κάποια πράγματα. Δεν ξερω πως τα είπε και τι εννοούσε, ξέρω ότι άμα τα έλεγε άλλος θα πέφταμε να τον φάμε. Βγαίνουν οι παίκτες και λένε "έχουμε στόχο τη 2η θέση" και ο κόουτς "ναι μεν αλλά". Δεν γίνονται αυτά.
Η ομάδα νοσεί εμφανώς από τότε που φύγανε οι Pablo και Adelino και δεν έχει βρει λύσεις.
Προπονητής με περγαμηνές είναι και καλά δείγματα έδωσε στην αρχή. Αλλά πρέπει να βελτιώσει την εικόνα της ομάδας με το υπάρχον υλικό και να μην ασχολείται με την κερκίδα και τα μένω-φεύγω.
Τα λέγαμε προχθές, αλλά δεν πίστευα με τίποτα ότι θα χάναμε πάλι. Το κακό έχει παραγίνει. Φαρσοκωμωδία έχει καταντήσει το πράγμα. Χειρότερη ομάδα ΔΕΝ είμαστε από την Τρίπολη και τα Γιάννενα και έπρεπε να κερδίζαμε ... ασυζητητί.
Είναι δύσκολο, φυσικά, αλλά δεν πρέπει να το παλέψουμε ? Με όποιους παίκτες έχουμε, ας είναι και πιτσιρίκια. Μια δυο μεταγραφές δεν θα γίνουν ? Βάζεις στόχο τη δεύτερη θέση και το διατυμπανίζεις. Όχι, δεν ξέρω αν είναι καλό ή όχι και τέτοια γλυκανάλατα. Με τι κίνητρο να πάρει ο κόσμος τα μίνι διαρκείας, εάν δεν το πιστεύει και δεν το θέλει (δεν ξέρω πιο από τα δύο είναι χειρότερο) ο ίδιος ο κόουτς ?
Δεν μ' άρεσαν κάποια πράγματα. Δεν ξερω πως τα είπε και τι εννοούσε, ξέρω ότι άμα τα έλεγε άλλος θα πέφταμε να τον φάμε. Βγαίνουν οι παίκτες και λένε "έχουμε στόχο τη 2η θέση" και ο κόουτς "ναι μεν αλλά". Δεν γίνονται αυτά.
Η ομάδα νοσεί εμφανώς από τότε που φύγανε οι Pablo και Adelino και δεν έχει βρει λύσεις.
Προπονητής με περγαμηνές είναι και καλά δείγματα έδωσε στην αρχή. Αλλά πρέπει να βελτιώσει την εικόνα της ομάδας με το υπάρχον υλικό και να μην ασχολείται με την κερκίδα και τα μένω-φεύγω.
Τα λέγαμε προχθές, αλλά δεν πίστευα με τίποτα ότι θα χάναμε πάλι. Το κακό έχει παραγίνει. Φαρσοκωμωδία έχει καταντήσει το πράγμα. Χειρότερη ομάδα ΔΕΝ είμαστε από την Τρίπολη και τα Γιάννενα και έπρεπε να κερδίζαμε ... ασυζητητί.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Dinos_Liverpool την Τετ 04 Απρ 2012, 13:45, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- Maximus
- Δημοσιεύσεις: 5939
- Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
- Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...
Re: László Bölöni
Προβλημα ισως να είχαν στον οικονομικο σχεδιασμό, όχι στο αγωνιστικό κομμάτι και στην φιλοσοφία που πρεπει να έχει η ομαδα. Αγωνιστικά, επιμένω, ότι ενας πρωην ποδοσφαιριστής είναι ο κατάλληλος για να σχεδιάσει φιλοσοφία. Ολοι οι προπονητές (πλην ελαχιστων) πρωην ποδοσφαιριστες ειναι.lamosas έγραψε:
Φίλε maximus αυτό δεν είναι επιχείρημα και το καταλαβαίνεις νομίζω και μόνος σου. Το ότι έπαιξαν ποδόσφαιρο δεν τους κάνει αυτόματα και ικανούς να οδηγήσουν ένα όντως προβληματικό καράβι
lamosas έγραψε: Εδώ ακριβώς απαντάς και μόνος σου στο γιατί αυτή η διοίκηση δεν είχε την ικανότητα να διαχειριστεί τα μεγάλα κεφάλαια που ήρθαν στην ομάδα. Λες έριξε χρήμα να πάρει καλούς παίχτες, ενώ όλοι ξέρουμε, όπως αποδείχτηκε βέβαια, πως μόνο καλοί δεν ήταν αυτοί οι παίχτες, έτσι μεγάλο μέρος των μεταγραφικών κινήσεων που είχαν γίνει κόστισαν πολύ χρήμα χωρίς την αναμενόμενη απόδοση. Σημειωτέον πως η παραπάνω "πολιτική" δεν θέλει και ιδιαίτερη γνώση και μελέτη του αντικειμένου.
Μα αυτό προσπαθώ να εξηγήσω αδερφε μου lamosas... Ότι μπορει μερικες μεταγραφικες κινησεις να μην πετυχαν, αλλά στο σύνολο τους και οι δυο (ο Ντεμης και ο Ζαγορακης) αν δεν είχαν εξωαγωνιστικούς παράγοντες ή περισσοτερη τύχη στο πλευρο τους, θα είχαν καταφέρει να πάρουν το πρωταθλημα απέναντι στο κατεστημενο των γαυροβαζελων.
Αν ειναι έτσι, εμεις δεν ψάχνουμε για πρόεδρο, αλλα για τον μαγο χουντινι! Οτι βγαινει από το καπελο, να γινεται χρυσός! Γινεται αυτο? Δεν γίνεται...
- Maximus
- Δημοσιεύσεις: 5939
- Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
- Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...
Re: László Bölöni
Οντως αδερφε, από την συνεντευξη φαίνεται ότι γουσταρει και μαλλον θα μεινει και του χρόνου. Αυτό είναι πολύ ενθαρρυντικό. Αρκεί βεβαίως όταν τελειώσει η χρονια, να γινει μια κοινη συνεντευξη με Βρυζα, Κωσταντινιδη, Μπολονι και να αναλυθει το πλανο που εχουν στο μυαλο τους, ετσι ωστε να ανεβει λιγο η εμπιστοσύνη των οπαδων.Othin έγραψε:Φίλε Μάξιμε, στην συνέντευξη που αναρτήθηκε σήμερα στην κεντρική ο Μπόλονι αναφέρει τους στόχους που προφανώς έχουν συμφωνηθεί με την διοίκηση και κάνει ιδιαίτερη μνεία στους πιτσιρικάδες. Επιπλέον, δηλώνει εμμέσως πλην σαφώς το αυτονόητο, δηλαδή ότι η ομάδα δύσκολα θα προκριθεί σε ομίλους τσου λου με το υπάρχον ρόστερ, αφού δεν προβλέπονται ακριβές μεταγραφές. Κάτι που απ’ έξω απ’ έξω έχει δηλώσει και η διοίκηση τονίζοντας πως πρώτος και ζωτικής σημασίας στόχος είναι η οικονομική εξυγίανση.
Εμείς όμως δεν εννοούμε να το καταλάβουμε και ονειρευόμαστε μεταγραφές και ισάξιους αντικαταστάτες των Γκαρσία, Κοντρέρας, Βιεϊρίνια.
Κατά τα άλλα έχουμε υπομονή. Υποθέτω όση έχουμε και με το μπάσκετ. Btw η σημερινή συνέντευξη του Μπάνε έχει πολύ μεγάλο ενδιαφέρον. Φανταστείτε να τα ακούγαμε αυτά φόρα παρτίδα από τον Ζαγόρ ή να τα ακούσουμε έτσι ωμά από τον Ζήση. Κρίμα, γιατί όσο κι αν τα έλεγε ωμά ο Σάντος δεν συνηθίσαμε ακόμα να ακούμε και να αποδεχόμαστε δυσάρεστες αλήθειες.
Τσου λου και τιτλους βέβαια, ας μην περιμένουμε και πολλά. Αν και με τα χαλια των υπολοίπων, κατι μπορει να γίνει. Και φυσικά μην ξεχνάμε την σημαντική παρακαταθηκη των ευρωπαικων βαθμων των τελευταιων χρονων. Για να δουμε...
In Boloni we trust...
Re: László Bölöni
λιγο να το αναλυσουμε αυτο το οικονομικη εξυγιανση για να μην μπερδευομαστε...ο ΠΑΟΚ αυτη τη στιγμη καλειται να μαζεψει 5 μυρια μεχρι τελη ιουνη για να μην ηχησουν οι περηφανες καμπανες της ουεφα...μονο που επειδη απο τα φετινα δε βγαινουν θα βαλει χερι και στα εσοδα που λογιζονται για την επομενη χρονια(δηλαδη θα βαλει χερι στον προυπολογισμο της επομενης χρονιας) και σαφως καταλαβαινουμε τι σημαινει αυτο...Othin έγραψε: Κάτι που απ’ έξω απ’ έξω έχει δηλώσει και η διοίκηση τονίζοντας πως πρώτος και ζωτικής σημασίας στόχος είναι η οικονομική εξυγίανση.
δεν προκειται για οικονομικη εξυγιανση...αυτο ηταν που ''γινοταν'' 5 χρονια τωρα μαζι με τη ρεβολουσιον...οικονομικη επιβιωση λεγεται και αν θες μπορεις να παραλειψεις και το οικονομικη...
Re: László Bölöni
Φίλε Ντίνο δεν νομίζω πως διαφωνούμε σε αυτά. Και ο Μπόλονι είπε σαφέστατα πως ο στόχος είναι η πρώτη θέση στα play off και ότι η ομάδα θα προετοιμαστεί και θα παλέψει γι αυτό. Δεν θεώρησε δύσκολη την πρώτη θέση στα play off (με το υπάρχον ρόστερ προφανώς), αλλά την πρόκριση σε ομίλους του τσου λου, πράγμα που θεωρώ αλήθεια.Dinos_Liverpool έγραψε:Othin, μισό λεπτό.
Είναι δύσκολο, φυσικά, αλλά δεν πρέπει να το παλέψουμε ? Με όποιους παίκτες έχουμε, ας είναι και πιτσιρίκια. Μια δυο μεταγραφές δεν θα γίνουν ? Βάζεις στόχο τη δεύτερη θέση και το διατυμπανίζεις. Όχι, δεν ξέρω αν είναι καλό ή όχι και τέτοια γλυκανάλατα. Με τι κίνητρο να πάρει ο κόσμος τα μίνι διαρκείας, εάν δεν το πιστεύει και δεν το θέλει (δεν ξέρω πιο από τα δύο είναι χειρότερο) ο ίδιος ο κόουτς ?
Δεν μ' άρεσαν κάποια πράγματα. Δεν ξερω πως τα είπε και τι εννοούσε, ξέρω ότι άμα τα έλεγε άλλος θα πέφταμε να τον φάμε. Βγαίνουν οι παίκτες και λένε "έχουμε στόχο τη 2η θέση" και ο κόουτς "ναι μεν αλλά". Δεν γίνονται αυτά.
Η ομάδα νοσεί εμφανώς από τότε που φύγανε τα Pablo και Adelino και δεν έχει βρει λύσεις.
Προπονητής με περγαμηνές είναι και καλά δείγματα έδωσε στην αρχή. Αλλά πρέπει να βελτιώσει την εικόνα της ομάδας με το υπάρχον υλικό και να μην ασχολείται με την κερκίδα και τα μένω-φεύγω.
Τα λέγαμε προχθές, αλλά δεν πίστευα με τίποτα ότι θα χάναμε πάλι. Το κακό έχει παραγίνει. Φαρσοκωμωδία έχει καταντήσει το πράγμα. Χειρότερη ομάδα ΔΕΝ είμαστε από την Τρίπολη και τα Γιάννενα και έπρεπε να κερδίζαμε ... ασυζητητί.
Εξάλλου, ο Σάντος είχε μιλήσει πιο σκληρά για το τότε επίπεδο της ομάδας. Ακόμα και τη χρονιά που χτυπήσαμε το πρωτάθλημα δήλωνε σε όλους τους τόνους πως η ομάδα είχε πιάσει ταβάνι.
Κι εγώ φυσικά ξαφνιάστηκα από την ήττα στην Τούμπα. Ωστόσο, κάτι οι ελλείψεις βασικών παικτών, κάτι η τραγική απόδοση σχεδόν όλων όσων έπαιξαν, κάτι το δύο στα δύο στις απόπειρες επίθεσης του αντιπάλου κι έγινε το κακό. Χρειάζεται όμως και προπονητής για να κερδίσουμε το Γιάννενο στην Τούμπα?
Το επαναλαμβανόμενο γεγονός να δέχεσαι γκολ στην αρχή το αποδίδεις στον Μπόλονι. Εδώ δεν συμφωνώ απόλυτα. Ο προπονητής μπορεί να φταίει στο ότι δέχεσαι συχνά γκολ, αλλά στο ότι το γκολ το δέχεσαι συχνά στην αρχή του αγώνα δείχνει σαφέστατα επιπόλαιη και αλαζονική αντιμετώπιση του αγώνα από τους παίκτες. Δεν μπορεί να το αποδίδεις σε λάθος τακτική! Ο προπονητής φταίει μέχρι το βαθμό που δεν μπορεί να αλλάξει αυτήν τη νοοτροπία των παικτών. Ωστόσο, ο Μπόλονι έχει τονίσει επανειλημμένα τη σημασία της ψυχολογίας της ομάδας και το ότι δουλεύει πάνω και σε αυτό. Το απέδειξε μάλιστα σε μεγάλο βαθμό με τα εντυπωσιακά εκτός έδρας διπλά που πέτυχε η ομάδα μετά από χρόνια. Πριν από αυτά τα ματς είχε μιλήσει για την ανάγκη απόκτησης ψυχολογίας νικητή στα εκτός έδρας. Δεν γίνεται ο προπονητής να διώχνει την κακή ψυχολογία που ταλαιπωρούσε χρόνια την ομάδα στο ΟΑΚΑ και να δημιουργεί κόμπλεξ στα εντός έδρας.
Ούτε είναι λάθος τακτικής αν ο κάθε αμυντικός κλωτσάει αέρα ή σκύβει για να περάσει η μπάλα στον αντίπαλο, χάνει πέναλτι ή αν ο τερματοφύλακας χάνει τη μπάλα μέσα από τα χέρια του. Αυτά είναι κραυγαλέα ατομικά λάθη και δε μπορεί να χρεώνονται στον προπονητή.
Και μια ερώτηση... τακτικής: ποιον πρέπει να ξεκινήσει ο Μπόλονι στον επόμενο αγώνα στα αριστερά? Τον Γεωργιάδη που προχθές σερνότανε ή τον Νιμανί που τουλάχιστον στάθηκε ικανοποιητικά, απειλούσε περισσότερο κι έδωσε και την ασίστ? Σημειωτέον πως ο Νιμανί κοστίζει περίπου επτά φορές λιγότερο. Δεν το γράφω για να απαξιώσω τον Γεωργιάδη, κάθε άλλο. Πιστεύω πολύ στις δυνατότητές του κι ελπίζω να δουλέψει και να εξελιχθεί σε αναντικατάστατο εξτρέμ της ομάδας μας, αλλά και της Εθνικής. Ήδη έχει κάνει μερικά πολύ καλά παιχνίδια. Όταν όμως ο άλλος από τον πάγκο ξεκινάει κάποιον στην ενδεκάδα, ίσως έχει τους λόγους του, τους οποίους εμείς βλέπουμε κατόπιν εορτής, πχ εμείς δεν ξέρουμε για την φυσική κατάσταση, τη δουλειά του στις προπονήσεις ή το φορμάρισμα του κάθε παίκτη την συγκεκριμένη στιγμή. Επιπλέον, άλλες απαιτήσεις έχει κάθε αγώνας ανάλογα με τον αντίπαλο. Καλό θα είναι να βγουν παικταράδες και οι δύο, αφού έχουν διαφορετικά χαρακτηριστικά και έτσι μεγαλώνουν οι επιλογές μας.
Ο Μπόλονι δικαιούται σίγουρα τουλάχιστον να τελειώσει τη σαιζόν και να κριθεί έπειτα με βάση τα αποτελέσματα, την συνολική αποτίμηση της εικόνας της ομάδας όλη τη χρονιά και τις προοπτικές που άνοιξε ή στέρησε από την ομάδα. Α, και μάλλον και την οικονομική δυνατότητα της ομάδας, αφού το cost/benefit είναι το άλφα και το ωμέγα αυτήν την στιγμή, σύμφωνα με την διοίκηση. Μπορεί οι δηλώσεις του μερικές φορές να φαίνονται «περίεργες», αλλά οι πράξεις του μέχρι στιγμής δείχνουν σοβαρότητα και συνέπεια.
Η προπονητολογία ούτως ή άλλως αυτή τη στιγμή μόνον κακό μπορεί να κάνει στην ομάδα. Και αν κάποιοι χρειάζονται «ξύπνημα», αυτοί είναι μάλλον οι παίκτες. Ειδικά μάλιστα αν αληθεύουν αυτά που ακούγονται για την εξωγηπεδική ζωή ορισμένων, τότε δεν χρειάζονται απλώς «ξύπνημα». Και δεν είναι δίκαιο να φορτώνεται το φταίξιμο ένας άνθρωπος, επειδή κάποια κωλόπαιδα δεν εκτιμάνε το που βρίσκονται και ποιες είναι οι ευθύνες τους.
Συγγνώμη για το τελευταίο, αλλά όσο το σκέφτομαι εκνευρίζομαι!
Όπως κατάλαβες φίλε Ντίνο, τα περισσότερα δεν αφορούν σε εσένα! Ξεκίνησα να γράφω για τον Μπόλονι και το έκανα μυθιστόρημα, συγγνώμη.
Πάντα φιλικά.
- abc_o_ karpouzas
- Δημοσιεύσεις: 7616
- Εγγραφή: Παρ 20 Ιουν 2008, 15:12
- Τοποθεσία: seven hill town
Re: László Bölöni
sera αρχιζεις και κουραζεις ρε φιλε με τις ....επαναστασεις και τα ρεβολουσια....
αν ειναι να πεις κατι καλο πες το χωρις αναφορα στο χθες
αναφορα σε φιλοσοφιες και αλλες π@παριες που ποτε δεν θα επιβεβαιωθουν
απο αυτα που ειπε ο λαζλο μαλλον μενει
και ειναι ακρως σωστο να λεει οτι το τσ λου ειναι ρισκο ενω το εθρο το παλευουμε καλητερα
ολοι θελουμε τσ λου αλλα και ο βαζελος το ηθελε και εκατσε πανω στο ριπαπα
για μενα λοιπον ...καλιο 5 και στο χερι παρα 10 και καρτερι
αν ειναι να πεις κατι καλο πες το χωρις αναφορα στο χθες
αναφορα σε φιλοσοφιες και αλλες π@παριες που ποτε δεν θα επιβεβαιωθουν
απο αυτα που ειπε ο λαζλο μαλλον μενει
και ειναι ακρως σωστο να λεει οτι το τσ λου ειναι ρισκο ενω το εθρο το παλευουμε καλητερα
ολοι θελουμε τσ λου αλλα και ο βαζελος το ηθελε και εκατσε πανω στο ριπαπα
για μενα λοιπον ...καλιο 5 και στο χερι παρα 10 και καρτερι
- Dinos_Liverpool
- Δημοσιεύσεις: 5199
- Εγγραφή: Κυρ 16 Μάιος 2010, 00:28
Re: László Bölöni
Χα χα ... ωραίος ρε Othin! Εντάξει, δεν είναι και μυθιστόρημα ...
Όχι προπονητολογία από μένα. Προπονητοκριτική κάνω, με τα λίγα που ξέρω.
Είναι καταξιωμένος και ΜΑΚΑΡΙ να μείνει για να αποδώσει το έργο του. Άλλο αυτό και άλλο η κριτική που του γίνεται (όχι μόνο από μας, από όλο τον κόσμο του ΠΑΟΚ γίνεται).
Έχω πει για μερικά εξωαγωνιστικά στραβά του: παρεξηγήσεις (με τον κόσμο και με μία δημοσιογράφο, νομίζω) και τα μένω-φεύγω. Δεν το συζητώ γι' αυτά.
Όταν χάνεις 5 φορές απανωτά με τον ίδιο τρόπο, υπάρχει σαφές θέμα τακτικής, ειδικά όταν ο αντίπαλος είναι κατώτερος. Πιο πίσω οι γραμμές, 4-3-2-1 και όχι 4-2-3-1, ΒΑΖΕΙΣ ΚΑΤΣΙΚΑ που ήταν έτοιμος και όχι Μπαλάφα (ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ ΜΕ ΤΟ ΣΩΤΟ CB !!!). Τι νόημα έχουν τα αποτυχημένα πειράματα με το Σώτο πίσω ? Τι κάνουν στις προπονήσεις για να διορθώσουν το πρόβλημα ?
Ρώτα ειλικρινά τον εαυτό σου, εάν έχανε άλλος κόουτς αυτά τα ματς, θα έλεγες πάλι ότι δεν είναι θέμα τακτικής ?
Στην ερώτησή σου για Γεωργιάδη ή Νιμανί δεν νομίζω καν να τίθεται θέμα.
ΥΓ. Παρεμπιπτόντως, έλα με τη Δράμα ή τη Λιβαδιά στην Κ-20 (χρωστάμε ένα αναβληθέν με Λιβαδιά) να δούμε μαζί την ομάδα και να σου δείξω τον Αγγελίδη. CB που το 'χει (γερό να είναι το παιδί). Να είσαι σίγουτος ότι θα δεις και αρκετά άλλα τσακάλια.
Όχι προπονητολογία από μένα. Προπονητοκριτική κάνω, με τα λίγα που ξέρω.
Είναι καταξιωμένος και ΜΑΚΑΡΙ να μείνει για να αποδώσει το έργο του. Άλλο αυτό και άλλο η κριτική που του γίνεται (όχι μόνο από μας, από όλο τον κόσμο του ΠΑΟΚ γίνεται).
Έχω πει για μερικά εξωαγωνιστικά στραβά του: παρεξηγήσεις (με τον κόσμο και με μία δημοσιογράφο, νομίζω) και τα μένω-φεύγω. Δεν το συζητώ γι' αυτά.
Όταν χάνεις 5 φορές απανωτά με τον ίδιο τρόπο, υπάρχει σαφές θέμα τακτικής, ειδικά όταν ο αντίπαλος είναι κατώτερος. Πιο πίσω οι γραμμές, 4-3-2-1 και όχι 4-2-3-1, ΒΑΖΕΙΣ ΚΑΤΣΙΚΑ που ήταν έτοιμος και όχι Μπαλάφα (ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ ΜΕ ΤΟ ΣΩΤΟ CB !!!). Τι νόημα έχουν τα αποτυχημένα πειράματα με το Σώτο πίσω ? Τι κάνουν στις προπονήσεις για να διορθώσουν το πρόβλημα ?
Ρώτα ειλικρινά τον εαυτό σου, εάν έχανε άλλος κόουτς αυτά τα ματς, θα έλεγες πάλι ότι δεν είναι θέμα τακτικής ?
Στην ερώτησή σου για Γεωργιάδη ή Νιμανί δεν νομίζω καν να τίθεται θέμα.
ΥΓ. Παρεμπιπτόντως, έλα με τη Δράμα ή τη Λιβαδιά στην Κ-20 (χρωστάμε ένα αναβληθέν με Λιβαδιά) να δούμε μαζί την ομάδα και να σου δείξω τον Αγγελίδη. CB που το 'χει (γερό να είναι το παιδί). Να είσαι σίγουτος ότι θα δεις και αρκετά άλλα τσακάλια.