Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικά
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Δηλαδή η 14η χώρα στην κατάταξη θα παίζει και ο πρωταθλητής της τρεις προκριματικούς;
Από πότε ισχύει αυτό;
Δεν είμαστε 14η χώρα αυτή τη στιγμή; Για να πέσουμε πιο κάτω πρεπει να προχωρησει η Ντιναμο,δεν μας απειλεί αλλη χώρα.
Κάτι έχω χάσει ή κάτι έχει αλλάξει.
Από πότε ισχύει αυτό;
Δεν είμαστε 14η χώρα αυτή τη στιγμή; Για να πέσουμε πιο κάτω πρεπει να προχωρησει η Ντιναμο,δεν μας απειλεί αλλη χώρα.
Κάτι έχω χάσει ή κάτι έχει αλλάξει.
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Ο πρωταθλητης της 13ης και 14ης χωρας ξεκινανε απο τον γ προκριματικο,που σημαινει ΔΕΝ παιζουν στους πρωτους 2 (α και β)
Παιζουν σε 2 προκριματικους,στον γ και στον δ (play off)
H διαφορά ειναι πως επειδη 99% ο κάτοχος τσουλου βγσινει απ ευθειας και απο την χωρα του,απελευθερωνεται μια θεση και κερδισμενος βγαινει ο πρωταθλητης της 11ης χωρας που παει στους ομιλους αντι να παιξει εναν προκριματικο γυρο (τα play off)
2ος κερδισμενος βγαινει ο πρωταθλητης της 13ης χωρας που παιρνει την θεση του πρωταθλητη της 11ης χωρας που παει απ ευθειας στους ομιλους και αφηνει μια κενη θεση στα play off.
H ελλαδα με την προκριση της Σλαβια Πραγας εχασε την 13η θεση,οποτε σαν 14η θα στειλει τον πρωταθλητη του 2020 στον προβλεπομενο γ προκριματικο....
Παιζουν σε 2 προκριματικους,στον γ και στον δ (play off)
H διαφορά ειναι πως επειδη 99% ο κάτοχος τσουλου βγσινει απ ευθειας και απο την χωρα του,απελευθερωνεται μια θεση και κερδισμενος βγαινει ο πρωταθλητης της 11ης χωρας που παει στους ομιλους αντι να παιξει εναν προκριματικο γυρο (τα play off)
2ος κερδισμενος βγαινει ο πρωταθλητης της 13ης χωρας που παιρνει την θεση του πρωταθλητη της 11ης χωρας που παει απ ευθειας στους ομιλους και αφηνει μια κενη θεση στα play off.
H ελλαδα με την προκριση της Σλαβια Πραγας εχασε την 13η θεση,οποτε σαν 14η θα στειλει τον πρωταθλητη του 2020 στον προβλεπομενο γ προκριματικο....
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Μία σημαντική υπενθύμιση. Η κλήρωση κάθε γύρου γίνετε πριν ολοκληρωθεί ο προηγούμενος γύρος. Συνεπώς οι ομάδες μπαίνουν στην κληρωτίδα ως ζευγάρι με την κατάταξη της ισχυρότερης ομάδας.
Πέρυσι π.χ. η ΑΕΚ έπαιξε με την Βίντι διότι η Σέλτικ ήταν ισχυρή.
Αν συνεπώς ο ΠΑΟΚ είναι στους αδύνατους του τρίτου γύρου, τότε, αν φυσικά περάσει, θα κουβαλήσει την κατάταξη του αντιπάλου της στον επόμενο γύρο.
Αυτό σημαίνει πως αν μία ισχυρότερη ομάδα αποκλειστεί στον Β' γύρο δεν ευνοεί την κατάταξη του ΠΑΟΚ στον Γ' γύρο. Η κλήρωση του Γ' γύρου γίνετε ΠΡΙΝ γίνουν τα παιχνίδια του Β' γύρου.
Πάντως με μια πρώτη ματιά, ο κύριος δύσβατος αντίπαλος είναι η πρωταθλήτρια Ολλανδίας. Κόντρα σε όλες τις υπόλοιπες θα είμαστε το θεωρητικό φαβορί.
Πέρυσι π.χ. η ΑΕΚ έπαιξε με την Βίντι διότι η Σέλτικ ήταν ισχυρή.
Αν συνεπώς ο ΠΑΟΚ είναι στους αδύνατους του τρίτου γύρου, τότε, αν φυσικά περάσει, θα κουβαλήσει την κατάταξη του αντιπάλου της στον επόμενο γύρο.
Αυτό σημαίνει πως αν μία ισχυρότερη ομάδα αποκλειστεί στον Β' γύρο δεν ευνοεί την κατάταξη του ΠΑΟΚ στον Γ' γύρο. Η κλήρωση του Γ' γύρου γίνετε ΠΡΙΝ γίνουν τα παιχνίδια του Β' γύρου.
Πάντως με μια πρώτη ματιά, ο κύριος δύσβατος αντίπαλος είναι η πρωταθλήτρια Ολλανδίας. Κόντρα σε όλες τις υπόλοιπες θα είμαστε το θεωρητικό φαβορί.
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
https://kassiesa.home.xs4all.nl/bert/ue ... r2019.html
Στις 22 Ιουλίου θα ξέρουμε με ποιον ή ποιους θα παίξουμε στις 6 ή 7 Αυγούστου
ΥΓ._____ 12/05/19 εως 06/08/19
Σχεδόν 3 μήνες....12 ολόκληρες εβδομάδες χωρίς αγωνιστικές υποχρεώσεις,για να προετοιμαστούμε για 4 ματς μέσα στον Αύγουστο,έτσι ώστε η August 29, 2019 να είναι η πιο χαρούμενή μας μέρα!
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Ο ένας μεγάλος στόχος είναι στα επόμενα 10 χρόνια να πάρουμε αρκετά πρωταθλήματα.
Σαν πρωταθλητές ο επόμενος μεγάλος στόχος δεν είναι απλά το C.L ,αλλά η απ ευθείας είσοδος στους ομίλους,χωρίς να χρειάζεται να δίνουμε προκριματικά.
Οπότε ο ΠΑΟΚ θα πρέπει να έχει σαν στόχο η Ελλάδα να σκαρφαλώσει στην 11η (το πιο εφικτό προς το παρόν) θέση
Για όσους μπορούν να "διαβάσουν" τους πίνακες,εν τάχει βλέπουμε πως την επόμενη χρονιά είναι ανέφικτο.
https://kassiesa.home.xs4all.nl/bert/ue ... k2020.html
Ο στόχος θα πρέπει να είναι Διετίας
https://kassiesa.home.xs4all.nl/bert/ue ... k2021.html
Στις αγωνιστικές Ευρωπαικές χρονιές 2019-20 και 2020-21 θα πρέπει να συγκεντρώσουμε για να ξεπεράσουμε
τις παρακάτω χώρες...
11.Ukraine__________ -3.100
12.Netherlands______ -2.800
13.Cyprus___________ -2.625
14.Denmark__________ -2.625
15.Czech Republic___ -0.700
----------------------------------
17.Croatia___________ +0.500
21.Switzerland_______ +1.300
Βέβαια για να παραμείνουν εκεί οι διαφορές πρέπει να γίνουν πραγματάκια και φέτος.
Ajax - Real Madrid ____1-2
Chelsea - Dynamo Kyiv
Dinamo Zagreb - Benfica
Sevilla - Slavia Prague
Οι ομάδες που έβαλα με bold καλό είναι να προκριθούν και να σταματήσουν την συγκομιδή των ομάδων από τις χώρες που ανταγωνιζόμαστε!
S.O.S
Σαν πρωταθλητές ο επόμενος μεγάλος στόχος δεν είναι απλά το C.L ,αλλά η απ ευθείας είσοδος στους ομίλους,χωρίς να χρειάζεται να δίνουμε προκριματικά.
Οπότε ο ΠΑΟΚ θα πρέπει να έχει σαν στόχο η Ελλάδα να σκαρφαλώσει στην 11η (το πιο εφικτό προς το παρόν) θέση
Για όσους μπορούν να "διαβάσουν" τους πίνακες,εν τάχει βλέπουμε πως την επόμενη χρονιά είναι ανέφικτο.
https://kassiesa.home.xs4all.nl/bert/ue ... k2020.html
Ο στόχος θα πρέπει να είναι Διετίας
https://kassiesa.home.xs4all.nl/bert/ue ... k2021.html
Στις αγωνιστικές Ευρωπαικές χρονιές 2019-20 και 2020-21 θα πρέπει να συγκεντρώσουμε για να ξεπεράσουμε
τις παρακάτω χώρες...
11.Ukraine__________ -3.100
12.Netherlands______ -2.800
13.Cyprus___________ -2.625
14.Denmark__________ -2.625
15.Czech Republic___ -0.700
----------------------------------
17.Croatia___________ +0.500
21.Switzerland_______ +1.300
Βέβαια για να παραμείνουν εκεί οι διαφορές πρέπει να γίνουν πραγματάκια και φέτος.
Ajax - Real Madrid ____1-2
Chelsea - Dynamo Kyiv
Dinamo Zagreb - Benfica
Sevilla - Slavia Prague
Οι ομάδες που έβαλα με bold καλό είναι να προκριθούν και να σταματήσουν την συγκομιδή των ομάδων από τις χώρες που ανταγωνιζόμαστε!
S.O.S
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Δεν ξαναγράφω εδώ τίποτα μέχρι να κριθούν όλα μαθηματικά.ΤΙΠΟΤΑ
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Doomlord4 έγραψε:Ο πρωταθλητης της 13ης και 14ης χωρας ξεκινανε απο τον γ προκριματικο,που σημαινει ΔΕΝ παιζουν στους πρωτους 2 (α και β)
Παιζουν σε 2 προκριματικους,στον γ και στον δ (play off)
H διαφορά ειναι πως επειδη 99% ο κάτοχος τσουλου βγσινει απ ευθειας και απο την χωρα του,απελευθερωνεται μια θεση και κερδισμενος βγαινει ο πρωταθλητης της 11ης χωρας που παει στους ομιλους αντι να παιξει εναν προκριματικο γυρο (τα play off)
2ος κερδισμενος βγαινει ο πρωταθλητης της 13ης χωρας που παιρνει την θεση του πρωταθλητη της 11ης χωρας που παει απ ευθειας στους ομιλους και αφηνει μια κενη θεση στα play off.
H ελλαδα με την προκριση της Σλαβια Πραγας εχασε την 13η θεση,οποτε σαν 14η θα στειλει τον πρωταθλητη του 2020 στον προβλεπομενο γ προκριματικο....
Άρα δεν άλλαξε τίποτα, ότι ίσχυε ισχύει,δύο γύρους ο πρωταθλητής Ελλάδας για να μπει στους ομίλους,εκτός αν υποχωρήσουμε στην 15η θέση οπότε θα χρειαστούμε τρεις προκριματικούς από τη σεζόν 20-21.
Άρα δεν είχε δίκιο ο φίλος,εκτός αν έγραψε κάτι που δεν κατάλαβα.
- Vet_eranos
- Δημοσιεύσεις: 1063
- Εγγραφή: Τρί 01 Ιαν 2008, 22:11
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Doomlord4 έγραψε:Άλλη μια ματιά στο κοντινό μέλλον.
Αυτά που θα διαβάσετε σε εφημερίδες και site σε κανα τετράμηνο![]()
3rd Qualifying Round for Champions
01.PSV Eindhoven ή Ajax
02.Celtic
03.København (50/50 να πάρει το πρωτάθλημα)
04.Astana
05.Ludogorets Razgrad
06.Dinamo Zagreb
07.BATE Borisov
4th Qualifying Round for Champions (8 teams)
01.PSV Eindhoven ή Ajax
02.Celtic
03.København
04.Young Boys
**.Viktoria Plzen
05.Dinamo Zagreb
06.BATE Borisov
Υ.Γ 01 Dinamo Zagreb/BATE Borisov/Malmö FF συνεχίζουν στους 32,οπότε μπορεί να βελτιώσουν την θέση τους.
Υ.Γ 02 Η Δανία θα έχει στους δυνατούς ομάδα μόνο αν το πάρει η København.Αν το χάσει,όλοι θα ανέβουν μια θέση.
Υ.Γ 03 Στην Τσεχία η Viktoria Plzen είναι 2η με 4β πίσω από Slavia Pr. Αν το πάρει θα μπει σίγουρα στους δυνατούς (δεν νομίζω όμως)
Ντουμ, κανε μια ενημερωση αλλαξε τιποτα απο αυτα?? Αν κι ενας απλα καλος ΠΑΟΚ δεν φοβαται καμια απ'αυτες..ουτε τον κακο δαιμονα αιντχοβεν..
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Προσπαθώ να το κρατήσω αυτό για γουρι/χαμηλα τη μπάλα κτλ.Doomlord4 έγραψε:Δεν ξαναγράφω εδώ τίποτα μέχρι να κριθούν όλα μαθηματικά.ΤΙΠΟΤΑ
Δεν θέλω να το γκαντεμιάσω!
Αν όχι στις 15,τότε στις 22 θα τα πούμε όλα αναλυτικά!
Μπάνε θα στο εξηγήσω κι εσενα μετα!!
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Διάβαζα χθες ότι από φέτος ο πρωταθλητής ΠΑΟΚ δεν θα παίξει στον 3ο προκριματικό του Ch.L. αλλά στον δεύτερο, όπως πέρυσι, δηλαδή θα ξεκινήσει τους επίσημους αγώνες του στα μέσα Ιουλίου.
Η αλήθεια, όπως την παρουσιάζει το ινπαοκ, είναι κάπως διαφορετική:
Το μοναδικό σενάριο που φέρνει τον Δικέφαλο στον 2ο προκριματικό γύρο του επόμενου Champions League είναι αν το φετινό το κατακτήσει μια ομάδα που δεν πάρει το πρωτάθλημα στη χώρα της ή δεν κατακτήσει μια θέση που οδηγεί απευθείας στους ομίλους του θεσμού. Στην περίπτωση του Άγιαξ, ο τίτλος στην Ολλανδία δεν είναι κάτι σίγουρο καθώς ισοβαθμεί με την Αιντχόβεν στην πρώτη θέση, τέσσερις αγωνιστικές πριν το φινάλε, ενώ καμιά από τις δυο προνομιούχες ολλανδικές θέσεις δεν οδηγεί απευθείας στους ομίλους.
Σε κάθε άλλη περίπτωση, ο Δικέφαλος θα μπει στην κληρωτίδα του 3ου προκριματικού γύρου του Champions League, όπου -στο δρόμο των πρωταθλητών- είναι πολύ πιθανό να έχει τον Άγιαξ ως πιθανό αντίπαλο! Παντού μπροστά του…
Η αλήθεια, όπως την παρουσιάζει το ινπαοκ, είναι κάπως διαφορετική:
Το μοναδικό σενάριο που φέρνει τον Δικέφαλο στον 2ο προκριματικό γύρο του επόμενου Champions League είναι αν το φετινό το κατακτήσει μια ομάδα που δεν πάρει το πρωτάθλημα στη χώρα της ή δεν κατακτήσει μια θέση που οδηγεί απευθείας στους ομίλους του θεσμού. Στην περίπτωση του Άγιαξ, ο τίτλος στην Ολλανδία δεν είναι κάτι σίγουρο καθώς ισοβαθμεί με την Αιντχόβεν στην πρώτη θέση, τέσσερις αγωνιστικές πριν το φινάλε, ενώ καμιά από τις δυο προνομιούχες ολλανδικές θέσεις δεν οδηγεί απευθείας στους ομίλους.
Σε κάθε άλλη περίπτωση, ο Δικέφαλος θα μπει στην κληρωτίδα του 3ου προκριματικού γύρου του Champions League, όπου -στο δρόμο των πρωταθλητών- είναι πολύ πιθανό να έχει τον Άγιαξ ως πιθανό αντίπαλο! Παντού μπροστά του…
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Έχω φτιάξει ολόκληρο οδηγό (που παιζει να μην το διαβασε κανενας τα τελευταια χρόνια)
http://forum.paokmania.gr/viewtopic.php?f=81&t=4984
κοντεύουμε 200 σελίδες εδώ όπου σας γράφω από Νοέβρη μήνα τι θα γίνει...και συ ρε Απόστολε πας και μου διαβάζεις contra για να ενημερωθείς;

http://forum.paokmania.gr/viewtopic.php?f=81&t=4984
κοντεύουμε 200 σελίδες εδώ όπου σας γράφω από Νοέβρη μήνα τι θα γίνει...και συ ρε Απόστολε πας και μου διαβάζεις contra για να ενημερωθείς;
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Πολλά συγχαρητήρια για την άρτια ενημέρωση και σ ευχαριστούμε, αδερφέ Doomlord4...
Διαβάζοντας ως τώρα μόνο ένα κομμάτι απ όσα είχες τα κουράγια να γράψεις, με ήρθε στον νου μια πολύ παλιά, έως αρχαία, διαφήμιση, από τόσο πίσω, που ακόμα οι τηλεοράσεις μας ήταν ασπρόμαυρες και στην αφιερώνω...
[youtube]Wq05rJI-iys[/youtube]
Διαβάζοντας ως τώρα μόνο ένα κομμάτι απ όσα είχες τα κουράγια να γράψεις, με ήρθε στον νου μια πολύ παλιά, έως αρχαία, διαφήμιση, από τόσο πίσω, που ακόμα οι τηλεοράσεις μας ήταν ασπρόμαυρες και στην αφιερώνω...
[youtube]Wq05rJI-iys[/youtube]
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Ευχαριστώ αδερφέ μου,ελπίζω να νικήσουμε την κυριακή τον Λεβαδειακό,μόνο αυτό έχει σημασία τώρα!
Είπα δε θα γράψω τίποτα κι ολο και κάτι γράφω...αν το γκαντεμιάσω,δε θα μου το συγχωρήσω!
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
Να σαι καλά βρε λόρδε μου και να γράφεις συνέχεια σε παρακαλώ. Επειδή δεν γράφεις συχνά, πολλές φορές ενημερωνόμαστε από άσχετους.
Re: Κατάταξη του ΠΑΟΚ στις βαθμολογίες της UEFA -- Στατιστικ
στραβα τα αποτελέσματα του τσ.λ..
ο αγιαξ δεν έχει σιγουρεψει το πρωταθλημα και η τοτεναμ την τετραδα. η μια από τις 2 θα είναι τελικο με μπαρτσα ή λιβερπουλ.
ο αγιαξ δεν έχει σιγουρεψει το πρωταθλημα και η τοτεναμ την τετραδα. η μια από τις 2 θα είναι τελικο με μπαρτσα ή λιβερπουλ.