Φανέλα ΠΑΟΚ
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Τι φέρανε και τις μωβ και τις μαύρες ?sunnyblack έγραψε:Παραδόξως πήρανε την ομολογουμένως εντυπωσιακή μωβ...eorptol έγραψε:Να υποθεσω οπαδοί της μπεσικτας ;:)
ΚΆΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ ΤΩΝ ΓΑΒΡΟΒΑΖΕΛΩΝ
Άντε μαμώ τη κρίση μου κάντε καμιά έκπτωση ή προσφορά στα διαρκείας ρε
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
πριν μια ωρα περίπου πάντως δεν ειχε μωβ σίγουρα, εδω και οι ριγε ήταν 4 ολες κ ολες απο αυτές η μια αρκετα λερωμένη
Οποιος σκέφτεται να παει αυριο με το χανουμι να παρει φανέλα ας μην το επιχειρήσει καλύτερα γιατι μονο τη άσπρη (κ αν ) παιζει να βρει!
Οποιος σκέφτεται να παει αυριο με το χανουμι να παρει φανέλα ας μην το επιχειρήσει καλύτερα γιατι μονο τη άσπρη (κ αν ) παιζει να βρει!
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Δηλαδή ρε μάγκες ότι παπάτζα πουλάει ο κάθε Κλεάνθης για να διαφημίσει το μαγαζάκι του πρέπει να το υιοθετούμε και να του διαφημίζουμε το μαγαζί στο φόρουμ?
Ήδη σήμερα απ'όσα λένε οι αρδ η παε κινήθηκε νομικά ενάντια σε μούφα e-shop που πουλούσε προϊόντα του ΠΑΟΚ.
Ούτε cent στους κερατάδες που θέλουν να κονομήσουν στις πλάτες του ΠΑΟΚ μας.
Ήδη σήμερα απ'όσα λένε οι αρδ η παε κινήθηκε νομικά ενάντια σε μούφα e-shop που πουλούσε προϊόντα του ΠΑΟΚ.
Ούτε cent στους κερατάδες που θέλουν να κονομήσουν στις πλάτες του ΠΑΟΚ μας.
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Antifa κατ'αρχας το μηνυμα που εβαλα στο φορουμ ειναι απο το facebook του zorro4 και αυτο γιατι πολυ του ζητησαν την φανελα του ΠΑΟΚ καθαρη χωρις την μαλακια "παμε στοιχημα".
Θεμα κονομας δεν υπαρχει καθως ο ανθρωπος εφερε περιορισμενα κομματια για να ευχαριστησει τα αδερφια απο ροδο και οποιος αλλος ηθελε να την παρει.
Εμενα το πρωι που του παραγγειλα μου ειπε εχω αλλα 4-5 κομματια.
Θεμα κονομας δεν υπαρχει καθως ο ανθρωπος εφερε περιορισμενα κομματια για να ευχαριστησει τα αδερφια απο ροδο και οποιος αλλος ηθελε να την παρει.
Εμενα το πρωι που του παραγγειλα μου ειπε εχω αλλα 4-5 κομματια.
- sunnyblack
- Δημοσιεύσεις: 460
- Εγγραφή: Σάβ 30 Αύγ 2008, 17:38
- Τοποθεσία: Η χώρα του ποτέ
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Λοιπόν...Ήμουν αυτήκοος οτι για το αυριανό ματς περιμένουν εμπόρευμα.Τη μωβ την είχε χτες προφανώς λίγα κομμάτια και εξάντληση αποθέματος.Μαύρη εχθες δεν επιτρέπαν να διατεθεί από σήμερα ξεκίνησε η διάθεσή της.Όβερ.
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Δηλαδή ο Κλεάνθης όσο τις παίρνει τόσο τις πουλάει?
Δε νομίζω ρε αδερφέ.
Από την άλλη έχουμε μπουτίκ 10 ημερών.
Δώστε τους λίγο χρόνο να οργανωθούν και ζητήστε εκεί πρώτα, φανέλες χωρίς τον χορηγό.
Και όταν και αν σας αρνηθούν ότι θα φέρουν τότε ας καταφύγει ο καθένας όπου θέλει για να αγοράσει σκέτη τη φανέλα και πάλι όμως χωρίς διαφήμηση του μαγαζιού καθώς καλώς ή κακώς οποιαδήποτε αγορά προϊόντων ΠΑΟΚ από κατάστημα εκτός μπουτίκ (ή συνεργαζόμενου της) θεωρείται διαφυγόντα κέρδη για τον ΠΑΟΚ.
Τέλος δεν το είπα με εχθρικό τόνο προς εσένα.
Το είπα σαν συμβουλή/παρότρυνση.
Αλλά να μου λες ότι το βρήκες στο φβ του ζορό δε νομίζω να νομιμοποιεί την "παράνομη" διαφήμιση του κλεάνθη εκτός αν ζορό λέγεται συνθηματικά η γκοντσάρεβα ή ο Μαυροφρύδης.
Δε νομίζω ρε αδερφέ.
Από την άλλη έχουμε μπουτίκ 10 ημερών.
Δώστε τους λίγο χρόνο να οργανωθούν και ζητήστε εκεί πρώτα, φανέλες χωρίς τον χορηγό.
Και όταν και αν σας αρνηθούν ότι θα φέρουν τότε ας καταφύγει ο καθένας όπου θέλει για να αγοράσει σκέτη τη φανέλα και πάλι όμως χωρίς διαφήμηση του μαγαζιού καθώς καλώς ή κακώς οποιαδήποτε αγορά προϊόντων ΠΑΟΚ από κατάστημα εκτός μπουτίκ (ή συνεργαζόμενου της) θεωρείται διαφυγόντα κέρδη για τον ΠΑΟΚ.
Τέλος δεν το είπα με εχθρικό τόνο προς εσένα.
Το είπα σαν συμβουλή/παρότρυνση.
Αλλά να μου λες ότι το βρήκες στο φβ του ζορό δε νομίζω να νομιμοποιεί την "παράνομη" διαφήμιση του κλεάνθη εκτός αν ζορό λέγεται συνθηματικά η γκοντσάρεβα ή ο Μαυροφρύδης.
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Και που πανε ;
ΚΆΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ ΤΩΝ ΓΑΒΡΟΒΑΖΕΛΩΝ
ΚΆΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ ΤΩΝ ΓΑΒΡΟΒΑΖΕΛΩΝ
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος eorptol την Παρ 19 Οκτ 2012, 16:11, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Ο ανθρωπος μου ειπε οτι ειναι αντιπροσωπος umbro στα δωδεκανησα.
Επεισης μου ειπε οτι μερος των χρηματων πανε στην ΠΑΕ ΠΑΟΚ.
Απο την μπουτικ ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να παρεις φανελα χωρις το χορηγο επανω..
Επεισης μου ειπε οτι μερος των χρηματων πανε στην ΠΑΕ ΠΑΟΚ.
Απο την μπουτικ ΑΠΟΚΛΕΙΕΤΑΙ να παρεις φανελα χωρις το χορηγο επανω..
Re: Φανέλα ΠΑΟΚ
Λοιπόν, αντε γιατί πολύ μάλλον είχαν στο νου τους την κονόμα στο θέμα της φανέλας με αυτή την κ@λ@εταιρία, που πήγαν και βρήκαν οι παν-ασχετοι μέσα στον πανικό τους.
Ο αποχωρήσαντας σύμβουλος και μέλος της διοίκησης, αλλά και η παρέα του, έλεγαν ότι η συμφωνία με τον μεσάζοντα της umbro (σιγά μην μπορούσαν να φτάσουν ποτέ στη μητρική umbro που ασχολείται με την Man City και την εθνική Αγγλίας) έδεινε στην ΠΑΕ ΠΑΟΚ το αποκλειστικό δικαίωμα διάθεσης της φανέλας του ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ από την μπουτίκ της ομάδας και ΠΟΥΘΕΝΑ αλλού. Αυτό είπαν και μάλλον αυτό θα υπέγραψαν τελικά.
Ελα όμως που ο ροδίτης αντιπρόσωπος (δεν έχω τίποτα με τον άνθρωπο) βρήκε άκρη και έχει φανέλες και μάλιστα ατύπωτες. Και φαντάζομαι ότι έχει ατύπωτες φανέλες: 1ον γιατί δεν έχει τα λογότυπα του ΟΠΑΠ και 2ον γιατί έτσι ατύπωτες τις φέρνει ο μεσάζοντας και στον ΠΑΟΚ. Αρα και σε αυτόν κατέληξαν έτσι. Απευθείας από αυτή την εταιρία και ΠΑΡΑΝΟΜΑ βάσει της συμφωνίας με την ΠΑΕ.
Φιλαράκι μου είπε ότι φανέλα του ΠΑΟΚ φετινή ριγέ πωλείται και στη Θεσσαλονίκη από μεγάλο αθλητικό κατάστημα στη Βασ. Ολγας. Πάλι παράνομα, αφού υποτίθεται η ΠΑΕ έχει (;;;) το αποκλειστικό προνόμιο της διάθεσης.
Σκ@τ@ τα έχουν κάνει μου φαίνεται η σαρατσοπαρέα με την διάτρητη από παντού συμφωνία με την δεν ξέρω πως λέγεται (κάτι αρτ θυμάμαι) εταιρία. Τι στον π@υτσ@ μου κάνουν στο εμπορικό τμήμα; Αυτός στη Ρόδο (αν ισχύει η συμφωνία ξαναλέω) πουλάει παράνομα προιόντα του ΠΑΟΚ. Και πως θα πάρει κέρδος η ΠΑΕ ρε φίλε; Υπέγραψες κανένα συμφωνητικό; Δεν νομίζω... Μας πουλάνε όλοι τον παπά και εμείς κοιτάζουμε σαν χάνοι.
Αυτά. Οσο για τις φανέλες; καλές αν δεν είχαν την πατσαβουρε στάμπα στη μέση που δεν ξέρω και εγώ ποιος φωστήρας την σκέφτηκε και την έβαλε...
Ο αποχωρήσαντας σύμβουλος και μέλος της διοίκησης, αλλά και η παρέα του, έλεγαν ότι η συμφωνία με τον μεσάζοντα της umbro (σιγά μην μπορούσαν να φτάσουν ποτέ στη μητρική umbro που ασχολείται με την Man City και την εθνική Αγγλίας) έδεινε στην ΠΑΕ ΠΑΟΚ το αποκλειστικό δικαίωμα διάθεσης της φανέλας του ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΑ από την μπουτίκ της ομάδας και ΠΟΥΘΕΝΑ αλλού. Αυτό είπαν και μάλλον αυτό θα υπέγραψαν τελικά.
Ελα όμως που ο ροδίτης αντιπρόσωπος (δεν έχω τίποτα με τον άνθρωπο) βρήκε άκρη και έχει φανέλες και μάλιστα ατύπωτες. Και φαντάζομαι ότι έχει ατύπωτες φανέλες: 1ον γιατί δεν έχει τα λογότυπα του ΟΠΑΠ και 2ον γιατί έτσι ατύπωτες τις φέρνει ο μεσάζοντας και στον ΠΑΟΚ. Αρα και σε αυτόν κατέληξαν έτσι. Απευθείας από αυτή την εταιρία και ΠΑΡΑΝΟΜΑ βάσει της συμφωνίας με την ΠΑΕ.
Φιλαράκι μου είπε ότι φανέλα του ΠΑΟΚ φετινή ριγέ πωλείται και στη Θεσσαλονίκη από μεγάλο αθλητικό κατάστημα στη Βασ. Ολγας. Πάλι παράνομα, αφού υποτίθεται η ΠΑΕ έχει (;;;) το αποκλειστικό προνόμιο της διάθεσης.
Σκ@τ@ τα έχουν κάνει μου φαίνεται η σαρατσοπαρέα με την διάτρητη από παντού συμφωνία με την δεν ξέρω πως λέγεται (κάτι αρτ θυμάμαι) εταιρία. Τι στον π@υτσ@ μου κάνουν στο εμπορικό τμήμα; Αυτός στη Ρόδο (αν ισχύει η συμφωνία ξαναλέω) πουλάει παράνομα προιόντα του ΠΑΟΚ. Και πως θα πάρει κέρδος η ΠΑΕ ρε φίλε; Υπέγραψες κανένα συμφωνητικό; Δεν νομίζω... Μας πουλάνε όλοι τον παπά και εμείς κοιτάζουμε σαν χάνοι.
Αυτά. Οσο για τις φανέλες; καλές αν δεν είχαν την πατσαβουρε στάμπα στη μέση που δεν ξέρω και εγώ ποιος φωστήρας την σκέφτηκε και την έβαλε...
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54439
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες




