Μεταγραφές Ιανουαρίου 2010

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106644
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2010

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

D.A.A.T. έγραψε:ειναι ξεκαθαρο γιατι ερχεται ελπιδοφορος επιθετικος με ρισκο και οχι πρωτοκλασ
σατος..τα λεφτα του πρωτοκλασατου θα πανε σε αυτον που αποφασιστηκε για το καλοκαιρι.
+1
Άβαταρ μέλους
Lord
Δημοσιεύσεις: 4147
Εγγραφή: Δευ 27 Οκτ 2008, 23:40
Τοποθεσία: Ξεσαλόνικα

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2010

Δημοσίευση από Lord »

Παίδες μήπως υπάρχει περίπτωση να κάνουμε συμβόλαιο στον μαυρούκο και μετά να τον δώσουμε δανεικό για έξι μήνες να δούμε τι κάνει????
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15056
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2010

Δημοσίευση από Sera4 »

σαφως και ειναι μια οψιον...
Άβαταρ μέλους
Lord
Δημοσιεύσεις: 4147
Εγγραφή: Δευ 27 Οκτ 2008, 23:40
Τοποθεσία: Ξεσαλόνικα

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2010

Δημοσίευση από Lord »

Η αγαπημένη μας γάτα γράφει για Μαντούκα.. :D
Άρα ΔΕΝ ενδιαφερόμαστε για Μαντούκα.. :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15056
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2010

Δημοσίευση από Sera4 »

αφου γραφτηκε εδω μεσα πριν λιγες μερες...να δεις που θα πουν και για ταχτσιδη... :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
Lord
Δημοσιεύσεις: 4147
Εγγραφή: Δευ 27 Οκτ 2008, 23:40
Τοποθεσία: Ξεσαλόνικα

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2010

Δημοσίευση από Lord »

Μπα,αύριο πρωτοσέλιδο θα είναι ο Κέζμαν.. :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
tolis14
Δημοσιεύσεις: 2541
Εγγραφή: Τετ 13 Φεβ 2008, 11:00

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2010

Δημοσίευση από tolis14 »

Παντως όσο ακουω τον ατζεντη του Σαλπι να λεει οτι η προτεραιοτητα του πελατη του ειναι το εξωτερικο, τοσο περισσοτερο πιστευω οτι θα ερθει σε μας το καλοκαιρι...
Άβαταρ μέλους
arisk
Δημοσιεύσεις: 2026
Εγγραφή: Κυρ 25 Μάιος 2008, 21:32
Τοποθεσία: Ακριβώς απο πίσω σου...

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2010

Δημοσίευση από arisk »

eleos έγραψε:Ο Σάλπι έχει ΗΔΗ συμβόλαιο με την ομάδα μας και το θέμα είναι ΜΟΝΟ το ΠΟΤΕ θα έρθει.
Τώρα, καλοκαίρι (το πιθανότερο) ή θα φύγει μετά το παγκόσμιο εξωτερικό (και θα πάρουμε ΕΜΕΙΣ τα φράγκα της μετεγγραφής).
Δυστυχώς δεν υπάρχει ούτε μία περίπτωση στο εκατομμύριο να γίνει αυτό, δηλαδη να πουληθεί ο Σαλπιγγίδης στο εξωτερικό το καλοκαίρι και να καρπωθεί τα χρήματα ο ΠΑΟΚ...
Εκτός του ότι δεν πρόκειται να γίνει κάτι τέτοιο, υπάρχει και νομικό κώλυμα, αφού δεν γίνεται να κάνει δύο μεταγραφές ένας παίκτης στη διάρκεια της ίδιας μεταγραφικής περιόδου (παρα μόνο στο "νησί")...
Και τέλος, ο Σαλπιγγίδης δεν έχει υπογράψει κανένα χαρτί με τον ΠΑΟΚ... Οι πιθανότητες είναι συντριπτικά υπέρ του να έρθει στον ΠΑΟΚ το καλοκαίρι (και στοίχημα σε όποιον θέλει, ότι θέλει ότι δεν πρόκειται να γίνει η μεταγραφή τώρα το Γενάρη όπως λένε κάποιοι), αλλά ώς σήμερα δεν έχει υπογραφεί κανένα χαρτί...
Άβαταρ μέλους
eleos
Δημοσιεύσεις: 2394
Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 13:56
Τοποθεσία: Σαλλλονίκη - Northshire Abbey

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2010

Δημοσίευση από eleos »

Φίλε arisk δε τα λέω απο το μυαλό μου, κάτι ξέρω.

Θα φανεί πάντως εντός των ημερών, εγώ αυτά ξέρω αυτά σας λέω.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106644
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2010

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Πολύ χαίρομαι όταν γελοιοποιούνται οι διαμορφωτές της κοινής γνώμης ... Ευτυχώς που δεν καταντήσαμε γελοίοι, ώστε ΚΑΘΕ μέρα οι δημοσιογράφοι να αναρωτιούνται : "Θα έρθει ο Ουρφ (Κεμπαπ), ή δεν θα έρθει";
Εμείς θα κλείνουμε τον Μοράες, ή τον Νιγηριανό χωρίς κανείς να αντιληφθεί τίποτε κι εκείνοι ακόμα θα κυνηγούνε τον "παικταρά"!
Άβαταρ μέλους
Falegkos
Δημοσιεύσεις: 4319
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 14:50

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2010

Δημοσίευση από Falegkos »

1) ο κοντος το καλοκαίρι θα ερθει...σε καμια περίπτωση τωρα γιατι θα πρέπει να αγοραστεί και ο πατερας δεν τον αφήνει τζαμπε ελεύθερο.
2)ο Μαυρουκος (τον λεμε ολοι ετσι γιατι ξεχνάμε το ονομα χαχα ) πιστεύω θα αποκτηθεί και θελω να μείνει στην ομάδα(παικταρα ειναι ο μικρός ελπιζω να παρει ευκαιρίες που εχουν πάρει άλλοι....).
3) Εντινιο.... ακομη και να αποκτηθεί δεν υπάρχει πρόβλημα...μουσλι αιωνια τραυματίας παπαζογλου δεν υπάρχει οπότε παλι 3 επιθετικούς θα εχουμε στην ουσία μαζι με φιλομενο αν επιστρέψει)

4) Ολοι στον ΠΑΟΚ θελουν να έρθουν εγω αυτο βλέπω :opaokara:
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15056
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2010

Δημοσίευση από Sera4 »

καλα ρε φαλεγκο ο μουσλι αιωνια τραυματιας και ο φιλομενο που ειναι 3 μηνες νοκ αουτ τπτ??? :lol: :lol:

καλα εννοειται οτι ολοι θελουν να παιξουν στον ΠΑΟΚ.... :D :D
tigon4
Δημοσιεύσεις: 2014
Εγγραφή: Πέμ 09 Ιούλ 2009, 00:32
Τοποθεσία: βορρας

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2010

Δημοσίευση από tigon4 »

εγω δεν κρατιεμαι, θελω να δω τον κριστιανο........live στην τουμπα.
Άβαταρ μέλους
Falegkos
Δημοσιεύσεις: 4319
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 14:50

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2010

Δημοσίευση από Falegkos »

Sera4 έγραψε:καλα ρε φαλεγκο ο μουσλι αιωνια τραυματιας και ο φιλομενο που ειναι 3 μηνες νοκ αουτ τπτ??? :lol: :lol:

καλα εννοειται οτι ολοι θελουν να παιξουν στον ΠΑΟΚ.... :D :D
ο φιλομενο στον αστερα εκανε γεμάτες χρονιές και σε μας έφαγε τρελο τραυματισμό...γιαυτο δεν του την λεω.
Ο μουσλι κανει μασα στα 3 μετρα και παθαίνει τράβηγμα.... και μένει ενα μήνα εξω :? πλεον δεν υπάρχει...ασε που τα λεφτα που παίρνει ειναι ΤΡΕΛΑ....
Άβαταρ μέλους
Realcon
Δημοσιεύσεις: 3610
Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 01:48

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2010

Δημοσίευση από Realcon »

Αποβλήθηκε από το πρωτάθλημα η Μουσκρόν!!!

Ο Οκβουνβάνε αν είναι καλός, έτσι όπως τον παρουσιάζουνε τα μέσα μαζικής ενημέρωσης. Καλά θα είναι να τον πάρουμε μιας και δεν θα μας στοιχίσει σχεδόν τίποτε.

Το βλέπω ως χρηματική ευκαιρία και σαν γεγονός ότι ο παίκτης είναι γκολτζής. Αυτό είναι που λένε πιάσε την ευκαιρία τώρα που σου δίνετε.
Παπάζογλου το άκουσες; Παίξε μπάλα αγόρι μου δεν σε βλέπω καλά. (άσχετο)
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”