Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Έχεις δίκαιο.
Εδώ είναι το topic φαντασιώσεων...
Εδώ είναι το topic φαντασιώσεων...
-
dimitris1988
- Δημοσιεύσεις: 37
- Εγγραφή: Τετ 20 Ιαν 2010, 00:31
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
ΠΑΙΔΙΑ ΜΙΑ ΕΡΩΤΗΣΗ....ΓΙΑ ΤΣΙΜΠΟΥΡ ...ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ΜΠΟΡΟΥΜΕ ΝΑ ΤΟΝ ΠΑΡΟΥΜΕ 'Η ΚΑΙ ΑΠΟ ΙΑΝΟΥΑΡΙΟ?
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Από καλοκαίρι,απλά μπορεί να συμφωνήσει από τώρα.. 
-
dimitris1988
- Δημοσιεύσεις: 37
- Εγγραφή: Τετ 20 Ιαν 2010, 00:31
-
Dimg4
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
και πρεεεεπει να τον παρουμε!!!! κλαους, τζιμπουρ, βιερινια και σαλπι!!!!!
-
dimitris1988
- Δημοσιεύσεις: 37
- Εγγραφή: Τετ 20 Ιαν 2010, 00:31
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
δεν γινεται να εξαγορασουμε το υπολοιπο του συμβολαιου του και να τον παρουμε απο τωρα?
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
τα είπες ολαsernikos έγραψε:εγω θα ηθελα μερικους παικτες οι οποιοι θα μας βγουνε και τσαμπα
1. τον μητσαρα τον σαλπιγγιδη με την εκρηκτικοτητα του και το ευκολο γκολ
2. τον βοσνιο επιβητορα ζλαταν τον εκδικητη με 25 ματς και 15 γκολακια
3. τον ζαβολιαρη ιβιτς με τις ασιστ του
4. τον τρομοκρατη μπουσαιντι με τις επελασεις και τις συστημενες βομβες-σεντρες
5. τον ακουραστο και συγκεντρωμενο και στην αμυνα λινο
6. τον νεο-ακουραστο παμπλο τσε γκαρσια
7. τον περσινο χαλκια
8. τον κουτσια του τελη
9. τον ζαρ του youtube
10. τον τεραστιο σορλεν
με τετοια ομαδα κανεις γιογιο τα ρωσακια..
![]()
![]()
να βαλω μαλεζα στην αμυνα και δεκαρι κοντρερας η θα με δείρετε ?
- paoki_sweden
- Δημοσιεύσεις: 1798
- Εγγραφή: Σάβ 08 Δεκ 2007, 21:51
- Τοποθεσία: Stockholm
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Malezas will dance zeimbekika! But I agree with contreras 10ari
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Βρε παιδια, αμα γινει τελικα το κονε με τους αραβες.
Αλλαζω γνωμη.
Δεν θελω τζεμπουρ.
ΘΕΛΩ
ΦΟΡΛΑΝ
ΠΟΥ ΗΔΗ ΞΕΡΕΙ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΟΚ
ΟΠΩΣ ΤΟ ΧΕ ΔΗΛΩΣΕΙ ΑΛΛΩΣΤΕ ΚΙ Ο ΙΔΙΟΣ(ΜΕΤΑ ΤΟ ΜΟΥΝΤΙΑΛ)
ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΜΠΛΑΡΑ ΤΟΝ ΓΚΑΡΣΙΑ!!!!
ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΟΤΑΝ ΤΟΝ ΕΙΧΑΝ ΡΩΤΗΣΕΙ
ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΡΗ
ΓΕΛΑΣΕ
ΕΙΝΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΜΕΝΟΣ ΛΕΜΕΕΕΕ!!

Αλλαζω γνωμη.
Δεν θελω τζεμπουρ.
ΘΕΛΩ
ΦΟΡΛΑΝ
ΠΟΥ ΗΔΗ ΞΕΡΕΙ ΠΟΛΛΑ ΓΙΑ ΤΟΝ ΠΑΟΚ
ΟΠΩΣ ΤΟ ΧΕ ΔΗΛΩΣΕΙ ΑΛΛΩΣΤΕ ΚΙ Ο ΙΔΙΟΣ(ΜΕΤΑ ΤΟ ΜΟΥΝΤΙΑΛ)
ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΜΠΛΑΡΑ ΤΟΝ ΓΚΑΡΣΙΑ!!!!
ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΟΤΑΝ ΤΟΝ ΕΙΧΑΝ ΡΩΤΗΣΕΙ
ΓΙΑ ΤΟΝ ΑΡΗ
ΓΕΛΑΣΕ
ΕΙΝΑΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΜΕΝΟΣ ΛΕΜΕΕΕΕ!!
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΚΑΙ ΝΤΕΛΠΙΕΡΟ
ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ ΚΑΙ ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΚΟΥΝΙΑ ΠΑΟΚΙ.
ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΑΛΛΑΓΗ ΤΟΝ ΤΡΕΛΟ ΤΟΝ ΚΕΖΜΑΝ.

ΓΟΥΣΤΑΡΕΙ ΚΑΙ ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΑ ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΑΠΟ ΚΟΥΝΙΑ ΠΑΟΚΙ.
ΚΑΙ ΘΕΛΩ ΑΛΛΑΓΗ ΤΟΝ ΤΡΕΛΟ ΤΟΝ ΚΕΖΜΑΝ.
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Ο ΒΙΕΡΙΝΙΑ ( ΓΙΑ ΚΑΛΗ ΜΑΣ ΤΥΧΗ) ΕΙΝΑΙ ΣΤΟΥΣ ΠΑΙΚΤΕΣ ΠΟΥ ΑΝΗΚΟΥΝ ΣΤΟΝ ΠΑΟΚ.
ΕΙΣΑΙ ΟΦ ΤΟΠΙΚ.
ΧΕΧΕ
ΕΙΣΑΙ ΟΦ ΤΟΠΙΚ.
ΧΕΧΕ
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Το nick του θα φταίει... Με την κατάλληλη παρέα βέβαια.. Μία απαγορευμένη βραδιά... 
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Ο ΠΙΟ ΚΑΛΟΣ, Ο ΠΑΟΚΤΣΗΣ, ΕΧΕΙ ΣΚΟΤΩΣΕΙ ΓΑΥΡΟ
ΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟ
ΚΑΙ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥ ΕΧΕΙ ΠΙΕΙ
ΕΝΑ ΚΑΡΑΒΙ...
ΜΑΥΡΟ!!