Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Μου αρεσει που τους εφταιγε ο Λινεν.... Που αν δεν ηταν αυτος θα ειχαν ηδη πεσει.... Βεβαια πηγαν και οι 200 μ@λακηδες που μπουκαραν και εδεσε το γλυκο....
Χωρις βεβαιως να ξεχναμε την αμεριστη συμπαρασταση της παραγκας ωστε να σωσει τα υποκαταστηματα της .....Ειναι κριμα παντως γι' αυτα τα παιδακια που επαιξαν μια ολοκληρη σεζον με την πλατη στο τοιχο και με ενα σωρο οικονομικα προβληματα...
Θα μου πεις ...Θα σου λειψει η Αεκ ? Ο ρουλης οσο να'ναι συνηθισμενος ειναι στα χωραφια της Β' εθνικης , αφηστε που εκει ειναι και η φυσικη του θεση...
Επιπροσθετως , ολα τα παραρτηματα της κοκκινης ΔΕΚΟ εμειναν στην κατηγορια....
Χωρις βεβαιως να ξεχναμε την αμεριστη συμπαρασταση της παραγκας ωστε να σωσει τα υποκαταστηματα της .....Ειναι κριμα παντως γι' αυτα τα παιδακια που επαιξαν μια ολοκληρη σεζον με την πλατη στο τοιχο και με ενα σωρο οικονομικα προβληματα...
Θα μου πεις ...Θα σου λειψει η Αεκ ? Ο ρουλης οσο να'ναι συνηθισμενος ειναι στα χωραφια της Β' εθνικης , αφηστε που εκει ειναι και η φυσικη του θεση...
Επιπροσθετως , ολα τα παραρτηματα της κοκκινης ΔΕΚΟ εμειναν στην κατηγορια....
- Sick Bastard
- Δημοσιεύσεις: 11453
- Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Ανοίγω να διαβάσω αυτό το τόπικ και βλέπω κάποιους να μυξοκλαίγονται που (μάλλον) έπεσε η κούλα.
Να το κοιτάξετε παιδιά κι άμεσα, γιορτές έρχονται κρίμα είναι να τις περάσετε σε νοσοκομεία/ψυχιατρεία.
ΨΟΦΟΣ ΣΤΗΝ ΚΟΥΛΑ ΨΟΦΟΣ ΚΑΙ ΣΠΕΡΜΑ ΣΤΗ ΠΙΟ ΣΙΧΑΜΕΝΗ ΚΑΙ ΣΙΧΑΜΕΡΗ ΟΜΑΔΑ ΜΕΤΑ ΤΟΝ GAY.
ΣΤΗ Γ ΕΘΝΙΚΗ ΚΙ ΕΚΕΙ ΝΑ ΜΕΙΝΕΤΕ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΠΗΞΕΙ Η ΝΑΜΟΥ ΣΑΣ. ΝΑ ΠΗΞΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΑΖΕΙ ΤΥΡΙ. ΟΥΣΤ
Να το κοιτάξετε παιδιά κι άμεσα, γιορτές έρχονται κρίμα είναι να τις περάσετε σε νοσοκομεία/ψυχιατρεία.
ΨΟΦΟΣ ΣΤΗΝ ΚΟΥΛΑ ΨΟΦΟΣ ΚΑΙ ΣΠΕΡΜΑ ΣΤΗ ΠΙΟ ΣΙΧΑΜΕΝΗ ΚΑΙ ΣΙΧΑΜΕΡΗ ΟΜΑΔΑ ΜΕΤΑ ΤΟΝ GAY.
ΣΤΗ Γ ΕΘΝΙΚΗ ΚΙ ΕΚΕΙ ΝΑ ΜΕΙΝΕΤΕ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΝΑ ΠΗΞΕΙ Η ΝΑΜΟΥ ΣΑΣ. ΝΑ ΠΗΞΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΣΤΑΖΕΙ ΤΥΡΙ. ΟΥΣΤ
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31585
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Ο καθένας με την άποψή και την ψυχοσύνθεσή του.Μια ψιλοσυμπάθεια παντως την έχουμε για την ξεδέρφη ίσως γιατί εκείνη η πορεία στην Ευρώπη το 76-77 μας έκανε να χαρούμε και να πανηγυρίσουμε για τις νίκες μιας ελληνικής ομάδας απέναντι σε ΚΠΡ και Ντέρμπυ.
- Sick Bastard
- Δημοσιεύσεις: 11453
- Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Καμία συμπάθεια για μια ομαδούλα ψέμα που μας τρυπούσε σε κάθε ευκαιρία. Που έπαιρνε Ριβάλντους και Σκόκους και δεν πλήρωνε τα χρέη του 44 κι ερχόταν εδώ κι έκανε παρέλαση με 0-4 όταν εμείς παίζαμε με σαρδέλες.
Μια ζωή στη κλάψα, μια ζωή στην απ έξω και καλά, αλλά όταν φτάνει το αγγούρι στον πρωκτό, χειρότεροι κι απ τον γαύρο. Τα ίδια έγιναν και στο μπάσκετ. Έπεσαν, όπως και στη μπάλα ΚΑΘΑΡΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ και μετά θυμήθηκαν τον ηλυσιακό.
Μια ζωή στη κλάψα, μια ζωή στην απ έξω και καλά, αλλά όταν φτάνει το αγγούρι στον πρωκτό, χειρότεροι κι απ τον γαύρο. Τα ίδια έγιναν και στο μπάσκετ. Έπεσαν, όπως και στη μπάλα ΚΑΘΑΡΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ και μετά θυμήθηκαν τον ηλυσιακό.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
ζούσα Νέα Φιλαδέλφεια τότε και εκείνες οι προκρίσεις της και όλη η ατμόσφαιρα θα μου μείνουν αξέχαστες αλλά, άλλη η εποχή και η ομάδα εκείνη άλλη η σημερινή κατάντια και πραγματικά το ευχαριστιέμαι αφάνταστα το φετινόkataramenos5 έγραψε:Ο καθένας με την άποψή και την ψυχοσύνθεσή του.Μια ψιλοσυμπάθεια παντως την έχουμε για την ξεδέρφη ίσως γιατί εκείνη η πορεία στην Ευρώπη το 76-77 μας έκανε να χαρούμε και να πανηγυρίσουμε για τις νίκες μιας ελληνικής ομάδας απέναντι σε ΚΠΡ και Ντέρμπυ.
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31585
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Σίκ, μεγαλώσαμε μάλλον σε άλλες εποχές.Αυτά που λές τα κάνανε πολλοί. Ε δε γίνεται να μισώ όλο τον κόσμο επειδή πριν 20 χρόνια έγινε τό να και τ άλλο.
Κρατάμε μόνο το γαύρο.
Κρατάμε μόνο το γαύρο.
-
Dimg4
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Ετσι ακριβως...Sick Bastard έγραψε:Καμία συμπάθεια για μια ομαδούλα ψέμα που μας τρυπούσε σε κάθε ευκαιρία. Που έπαιρνε Ριβάλντους και Σκόκους και δεν πλήρωνε τα χρέη του 44 κι ερχόταν εδώ κι έκανε παρέλαση με 0-4 όταν εμείς παίζαμε με σαρδέλες.
Μια ζωή στη κλάψα, μια ζωή στην απ έξω και καλά, αλλά όταν φτάνει το αγγούρι στον πρωκτό, χειρότεροι κι απ τον γαύρο. Τα ίδια έγιναν και στο μπάσκετ. Έπεσαν, όπως και στη μπάλα ΚΑΘΑΡΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ και μετά θυμήθηκαν τον ηλυσιακό.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Θα συμφωνήσω και εγωSick Bastard έγραψε:Καμία συμπάθεια για μια ομαδούλα ψέμα που μας τρυπούσε σε κάθε ευκαιρία. Που έπαιρνε Ριβάλντους και Σκόκους και δεν πλήρωνε τα χρέη του 44 κι ερχόταν εδώ κι έκανε παρέλαση με 0-4 όταν εμείς παίζαμε με σαρδέλες.
Μια ζωή στη κλάψα, μια ζωή στην απ έξω και καλά, αλλά όταν φτάνει το αγγούρι στον πρωκτό, χειρότεροι κι απ τον γαύρο. Τα ίδια έγιναν και στο μπάσκετ. Έπεσαν, όπως και στη μπάλα ΚΑΘΑΡΑ ΑΓΩΝΙΣΤΙΚΑ και μετά θυμήθηκαν τον ηλυσιακό.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
οπως τα ειχαμε πει δεν ενοιαζε τον στηθηκες στον ρουλη τον καρ...λη ...
ουτε η διαφορα βαθμων ουτε τα πλει οφ την 2 θεση 8ελουν εκει
οσοι λυπουνται την κουλα ξεχνανε πολυ ευκολα και ειναι επικινδυνο αυτο
αν ειμασταν εμεις στην θεση τους θα ειχαν κανει παρτυ
εκει εκει στην β εθνικη
και του χρονου ερχεται για παρεα ο ρουλης..
ουτε η διαφορα βαθμων ουτε τα πλει οφ την 2 θεση 8ελουν εκει
οσοι λυπουνται την κουλα ξεχνανε πολυ ευκολα και ειναι επικινδυνο αυτο
αν ειμασταν εμεις στην θεση τους θα ειχαν κανει παρτυ
εκει εκει στην β εθνικη
και του χρονου ερχεται για παρεα ο ρουλης..
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Αν είμασταν στην θέση τους οχι απλως πάρτυ θα κάναν,απο πεντάρα σε πεντάρα θα μας πηγαίναν
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31585
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Μα κι εμείς αυτό δε κάνουμε τώρα που τα χουμε?Δε σκίσαμε το ρούλη ?Δε θέλαμε να σκίσουμε κούλα και ζέλο?Δε θέλουμε να τους σκίσουμε του χρόνου?Αυτοί ήταν κακοί που το βλέπαν έτσι τότε, ενώ εμείς που βρεθήκαμε τώρα στη θέση τους είμαστε καλοί και άγιοι ?Αλλα σωστα εμείς παντα είμαστε "άλλο"
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
φιλε εμεισ δεν πηραμε παιχτες απο κανενα οταν ειχαν προβλημα πχ οκκα
δεν αφησαμε εκτος ευρωπης κανενα οπως εκαναν εμας με σπανο
εμεις δεν κατεβασαμε τα 2 με βαζελο για να μην παιξει η κουλα τσ
ξεχασες τις αποβολες 3 σερι χρονια στο οακα
ξεχασες το 0-4?
ξεχασες τις δηλωσεις δελα για ενα πλαστικο μπουκαλι στην τουμπα?
και ποσα αλλα και ειναι πολλα αυτα τα αλλα
καμια συμπαθεια σε αυτους καμια
δεν αφησαμε εκτος ευρωπης κανενα οπως εκαναν εμας με σπανο
εμεις δεν κατεβασαμε τα 2 με βαζελο για να μην παιξει η κουλα τσ
ξεχασες τις αποβολες 3 σερι χρονια στο οακα
ξεχασες το 0-4?
ξεχασες τις δηλωσεις δελα για ενα πλαστικο μπουκαλι στην τουμπα?
και ποσα αλλα και ειναι πολλα αυτα τα αλλα
καμια συμπαθεια σε αυτους καμια
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106609
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
+1hitman έγραψε:ήξεραν ότι ο Σάκης δεν είχε πει την τελευταία του λέξη!
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31585
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Εγω θυμάμαι οτι μέχρι και γαύρο υποστηρίξαμε σε κάτι μπαράζ για να μη πάρει πρωτάθλημα ο ρούλης ,χασαμε απ καλαμαριά για να πέσει άλλος κλπ κλπ.Αστο Μάρλευ και ας το κλείσουμε εδώ καλύτερα
- Sick Bastard
- Δημοσιεύσεις: 11453
- Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00