Μεταγραφές Ιανουαρίου 2009

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
trobonaras
Δημοσιεύσεις: 263
Εγγραφή: Παρ 04 Ιαν 2008, 18:46
Τοποθεσία: Toumba city

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2009

Δημοσίευση από trobonaras »

εδω οι καλυτερες μεταγραφες του ιανουαριου.

«Δέθηκα με την ομάδα»

Οι Πάμπλο Κοντρέρας, Μίροσλαβ Σνάουτσνερ και Στέλιος Μαλεζάς ανανέωσαν την Παρασκευή (6/2) την παραμονή τους στον ΠΑΟΚ καθώς βρέθηκαν στα γραφεία της ΠΑΕ και έβαλαν την υπογραφή τους στην επέκταση των συμβολαίων τους με το «Δικέφαλο». Οι δύο πρώτοι μέχρι το 2012 και ο τρίτος ως το 2013.

Ο Κοντρέρας τόνισε ότι ρόλο στην απόφασή του έπαιξε το «δέσιμό» του με την ομάδα: «Είμαι πολύ ικανοποιημένος από την εξέλιξη. Είναι κάτι που ήθελα εγώ, η οικογένεια μου και η ομάδα. Όταν ήρθα στον ΠΑΟΚ δεν είχα στο μυαλό μου ότι θα μείνω τόσο. Ηθελα να τιμήσω το αρχικό συμβόλαιο που έληγε το 2010. Δέθηκα, όμως, με την ομάδα». Στο συμβόλαιο του Κοντρέρας μπήκε ρήτρα αποδέσμευσης πέντε εκατ. ευρώ.

Ανάλογη ικανοποίηση για την περαιτέρω συνεργασία του με τον ΠΑΟΚ εξέφρασε και ο Σνάουτσνερ, ο οποίος δήλωσε ακόμη: «Είναι αλήθεια ότι κάνω καλή χρονιά, αλλά σημασία έχει να κερδίζει η ομάδα. Θα προσπαθήσουμε όλοι μαζί να πάμε τον ΠΑΟΚ ψηλά».

Ο Μαλεζάς, από την πλευρά του δήλωσε: «Σήμερα δικαιώθηκαν οι κόποι ετών. Είναι κάτι που το ήθελα πολύ. Στην καλή αγωνιστική μου παρουσία έχω μεγάλη βοήθεια από τους συμπαίκτες μου, ειδικά από τον Κοντρέρας και τον Μάρκος Αντόνιο». Ο Μαλεζάς θα έχει πλέον και πολύ καλύτερες απολαβές καθώς αυτές σχεδόν τριπλασιάστηκαν.

Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΠΑΕ ΠΑΟΚ αναφέρει τα εξής: «Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ ανακοινώνει πως συμφώνησε για την επέκταση των συμβολαίων με τους Πάμπλο Κοντρέρας (έως 30.6.2012), Mίροσλαβ Σνάουτσνερ (έως 30.6.2012) και Στέλιο Μαλεζά (έως 30.6.2013)».
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2009

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Αν και το πε η γατα ο Κρεσιτς πιστευω θα ρθει ειναι και νεος εξελιξιμος και πολυ ταλαντουχος .. Ο πανιωνιος φερνει καλους πορτιερο...
Άβαταρ μέλους
ioanmits
Δημοσιεύσεις: 1665
Εγγραφή: Κυρ 23 Δεκ 2007, 13:56
Τοποθεσία: Στο πιο ψηλότερο βουνό...

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2009

Δημοσίευση από ioanmits »

Κάποιον Βασέλ, που αναφέρει σήμερα η Γάτα, ξέρετε ποιος είναι; Λέει ότι προσπαθήσαμε το Γενάρη και θα ξαναεπανέλθουμε το καλοκαίρι
Άβαταρ μέλους
scouser4
Δημοσιεύσεις: 947
Εγγραφή: Τετ 01 Οκτ 2008, 11:25
Τοποθεσία: Πειραιάς

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2009

Δημοσίευση από scouser4 »

Άγγλος επιθετικός της Μάντσεστερ σίτι αδερφέ.
Άβαταρ μέλους
Yiankos
Moderator
Δημοσιεύσεις: 2296
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 21:32
Τοποθεσία: Τούμπα

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2009

Δημοσίευση από Yiankos »

Μετά και την παράτηση που πήρε το τόπικ, ήρθε η ώρα να κλείσει για τα καλά το χειμερινό μεταγραφικό μας τόπικ!
381 σελίδες - 5.705 post - τρεις μεταγραφές (Σορλέν - Λίνο - Χούτος) και καλό καλοκαίρι τώρα ..
Προσεκτικά και με ψυχραιμιά ..
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”