εδω οι καλυτερες μεταγραφες του ιανουαριου.
«Δέθηκα με την ομάδα»
Οι Πάμπλο Κοντρέρας, Μίροσλαβ Σνάουτσνερ και Στέλιος Μαλεζάς ανανέωσαν την Παρασκευή (6/2) την παραμονή τους στον ΠΑΟΚ καθώς βρέθηκαν στα γραφεία της ΠΑΕ και έβαλαν την υπογραφή τους στην επέκταση των συμβολαίων τους με το «Δικέφαλο». Οι δύο πρώτοι μέχρι το 2012 και ο τρίτος ως το 2013.
Ο Κοντρέρας τόνισε ότι ρόλο στην απόφασή του έπαιξε το «δέσιμό» του με την ομάδα: «Είμαι πολύ ικανοποιημένος από την εξέλιξη. Είναι κάτι που ήθελα εγώ, η οικογένεια μου και η ομάδα. Όταν ήρθα στον ΠΑΟΚ δεν είχα στο μυαλό μου ότι θα μείνω τόσο. Ηθελα να τιμήσω το αρχικό συμβόλαιο που έληγε το 2010. Δέθηκα, όμως, με την ομάδα». Στο συμβόλαιο του Κοντρέρας μπήκε ρήτρα αποδέσμευσης πέντε εκατ. ευρώ.
Ανάλογη ικανοποίηση για την περαιτέρω συνεργασία του με τον ΠΑΟΚ εξέφρασε και ο Σνάουτσνερ, ο οποίος δήλωσε ακόμη: «Είναι αλήθεια ότι κάνω καλή χρονιά, αλλά σημασία έχει να κερδίζει η ομάδα. Θα προσπαθήσουμε όλοι μαζί να πάμε τον ΠΑΟΚ ψηλά».
Ο Μαλεζάς, από την πλευρά του δήλωσε: «Σήμερα δικαιώθηκαν οι κόποι ετών. Είναι κάτι που το ήθελα πολύ. Στην καλή αγωνιστική μου παρουσία έχω μεγάλη βοήθεια από τους συμπαίκτες μου, ειδικά από τον Κοντρέρας και τον Μάρκος Αντόνιο». Ο Μαλεζάς θα έχει πλέον και πολύ καλύτερες απολαβές καθώς αυτές σχεδόν τριπλασιάστηκαν.
Αναλυτικά η ανακοίνωση της ΠΑΕ ΠΑΟΚ αναφέρει τα εξής: «Η ΠΑΕ ΠΑΟΚ ανακοινώνει πως συμφώνησε για την επέκταση των συμβολαίων με τους Πάμπλο Κοντρέρας (έως 30.6.2012), Mίροσλαβ Σνάουτσνερ (έως 30.6.2012) και Στέλιο Μαλεζά (έως 30.6.2013)».
Μεταγραφές Ιανουαρίου 2009
- trobonaras
- Δημοσιεύσεις: 263
- Εγγραφή: Παρ 04 Ιαν 2008, 18:46
- Τοποθεσία: Toumba city
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2009
Αν και το πε η γατα ο Κρεσιτς πιστευω θα ρθει ειναι και νεος εξελιξιμος και πολυ ταλαντουχος .. Ο πανιωνιος φερνει καλους πορτιερο...
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2009
Κάποιον Βασέλ, που αναφέρει σήμερα η Γάτα, ξέρετε ποιος είναι; Λέει ότι προσπαθήσαμε το Γενάρη και θα ξαναεπανέλθουμε το καλοκαίρι
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2009
Μετά και την παράτηση που πήρε το τόπικ, ήρθε η ώρα να κλείσει για τα καλά το χειμερινό μεταγραφικό μας τόπικ!
381 σελίδες - 5.705 post - τρεις μεταγραφές (Σορλέν - Λίνο - Χούτος) και καλό καλοκαίρι τώρα ..
Προσεκτικά και με ψυχραιμιά ..
381 σελίδες - 5.705 post - τρεις μεταγραφές (Σορλέν - Λίνο - Χούτος) και καλό καλοκαίρι τώρα ..
Προσεκτικά και με ψυχραιμιά ..