Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Τα πανηγύρια στην σκουλικοφωλια δεν θα κρατήσουν πολυ,καθως θα έρχονται μια μια οι πιστολιές που τραβήξανε
Τοτε θα ευχόντουσαν να ειχαν πέσει για να συγχωνευόντουσαν με κανεναν αιγινιακο
Αλλα ξέχασα εχουν τον παραγοντάρα λαμπρουκο που ειναι μανουλα στην οικονομική διαχείρηση
Τοτε θα ευχόντουσαν να ειχαν πέσει για να συγχωνευόντουσαν με κανεναν αιγινιακο
Αλλα ξέχασα εχουν τον παραγοντάρα λαμπρουκο που ειναι μανουλα στην οικονομική διαχείρηση
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
trel@menos έγραψε:δεν ξερω αν υπαρχει μεγαλυτερη ντροπη απο το να εισαι αρειανος σημερα.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
μεγάλη κουβέντα είπες ρε φίλε.trel@menos έγραψε:δεν ξερω αν υπαρχει μεγαλυτερη ντροπη απο το να εισαι αρειανος σημερα.
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31581
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Πάντως υπάρχει τρόπος να σωθεί η κούλα.Αυτοί οι 200 που μπουκάρανε χτές μπορούν να επανορθώσουν το κακό, επαναλαμβάνοντας το ντού την Κυριακή, λίγο βορειότερα, στα Πηγάδια .Πάλι με τα χρώματα της ομάδας τους αλλα χωρίς το δικέφαλο.Διακοπή ,-3 και τάβλα ο λάμπρος.

-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54431
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Καταραμένε, έτσι και το διαβάσει αυτό ΑΕΚτζής, έσωσες την Α.Ε.Κ.!
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
kataramenos5 έγραψε:Πάντως υπάρχει τρόπος να σωθεί η κούλα.Αυτοί οι 200 που μπουκάρανε χτές μπορούν να επανορθώσουν το κακό, επαναλαμβάνοντας το ντού την Κυριακή, λίγο βορειότερα, στα Πηγάδια .Πάλι με τα χρώματα της ομάδας τους αλλα χωρίς το δικέφαλο.Διακοπή ,-3 και τάβλα ο λάμπρος.
![]()
Σοβαρά τώρα έτσι και το δει αυτό κανείς στάνταρ θα το προσπαθήσουν..!!
- PAOKSaLoNiCa
- Δημοσιεύσεις: 473
- Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 16:30
- angelheart
- Δημοσιεύσεις: 1825
- Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:38
- Τοποθεσία: Άνω Τούμπα και Άνω Περαία
- Επικοινωνία:
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Παιδιά δεν είναι όλοι οι Αρειανοί το ίδιο. Για όποιον έτυχε και δεν το διάβασε το συνιστώ με έμφασηtrel@menos έγραψε:δεν ξερω αν υπαρχει μεγαλυτερη ντροπη απο το να εισαι αρειανος σημερα.
Κώδικας: Επιλογή όλων
http://www.sport24.gr/Columns/giannis-ioannidis/aytos_etoimazetai_na_agorasei_ton_arh.2211405.htmlRe: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
οι οπαδοί του ΟΦΗ γιατί δεν έκαναν ντου;
Στο 72ο λεπτό έγινε το 0-2.
Στο 72ο λεπτό έγινε το 0-2.
- PaOkArAsIrAkLiO
- Δημοσιεύσεις: 1996
- Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Θεωρώ το λιγότερο μεγάλη αδικία να πέφτει η ΑΕΚ, που τα πιτσιρίκια της έδωσαν την ψυχή τους όλη τη χρονιά για να μην τη ρίξουν αγωνιστικά και να σώζονται τα σκουλήκια με δυο παιχνίδια που ο 3ος και ο 5ος της βαθμολογίας (ντεμεκ συμπτωματικά) κάνανε τα χειρότερά τους παιχνίδια! Είναι σκάνδαλο να πέφτει με αυτόν τον τρόπο η ΑΕΚ και να μένει στην κατηγορία η ντροπή της Θεσσαλονίκης και όλου του Βορρά!!! Σκουλήκια αρειανοί στα 100 εκεί εκεί στη Β' Εθνική!!!
Μπορεί να φαίνονται κάπως όλα αυτά που γράφω, αλλά πραγματικά σαν φίλαθλος και όχι ως οπαδός του ΠΑΟΚ στεναχωρήθηκα χθες, γιατί πιστεύω πως το ελληνικό πρωτάθλημα σε καμία περίπτωση δεν θα είναι το ίδιο χωρίς την ΑΕΚ.
Μπορεί να φαίνονται κάπως όλα αυτά που γράφω, αλλά πραγματικά σαν φίλαθλος και όχι ως οπαδός του ΠΑΟΚ στεναχωρήθηκα χθες, γιατί πιστεύω πως το ελληνικό πρωτάθλημα σε καμία περίπτωση δεν θα είναι το ίδιο χωρίς την ΑΕΚ.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
kataramenos5 έγραψε:Πάντως υπάρχει τρόπος να σωθεί η κούλα.Αυτοί οι 200 που μπουκάρανε χτές μπορούν να επανορθώσουν το κακό, επαναλαμβάνοντας το ντού την Κυριακή, λίγο βορειότερα, στα Πηγάδια .Πάλι με τα χρώματα της ομάδας τους αλλα χωρίς το δικέφαλο.Διακοπή ,-3 και τάβλα ο λάμπρος.
![]()
είσαι αρχηγός ρε κατ
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54431
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
hitman έγραψε:ήξεραν ότι ο Σάκης δεν είχε πει την τελευταία του λέξη!
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31581
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙI
Ή ήξεραν κατι παραπάνω ?hitman έγραψε:ήξεραν ότι ο Σάκης δεν είχε πει την τελευταία του λέξη!