Μεταγραφές Ιανουαρίου 2009
- trobonaras
- Δημοσιεύσεις: 263
- Εγγραφή: Παρ 04 Ιαν 2008, 18:46
- Τοποθεσία: Toumba city
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2009
ρε black, μην ειναι βοσνιος???????
ο ζλαταν φορουσε καπελακι οταν ηρθε..
και ο δαρλας βασικα φοραει αλλα αυτος επαιζε χτες..ετσι κ αλλιως δεν εχουμε μεγαλο ονομα επιθετικο ελληνα.
τωρα που το ξανασκεφτομαι,και τον κοντρερας εχω δει με καπελακι!
μην ειναι χιλιανος????
ο ζλαταν φορουσε καπελακι οταν ηρθε..
και ο δαρλας βασικα φοραει αλλα αυτος επαιζε χτες..ετσι κ αλλιως δεν εχουμε μεγαλο ονομα επιθετικο ελληνα.
τωρα που το ξανασκεφτομαι,και τον κοντρερας εχω δει με καπελακι!
μην ειναι χιλιανος????
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2009
Ο Μπιζέρα φοράει καπελάκι ? Ούτε αυτός έπαιζε χτες.Μην είναι Ουρουγουανός ??? 
- greekboy1981
- Δημοσιεύσεις: 16
- Εγγραφή: Κυρ 09 Δεκ 2007, 23:23
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2009
Καλά εκεί κάτω στην Γάτα είναι χαζοί ... η εντελώς ασχετοι απο ποδόσφαιρο! Η μεταγγραφική περίοδος του χειμώνα τελείωσε κι αυτοί μας λενε για Αμπουμπακαρί??? κι οτι μπηκαμε λεεί σφήνα σε γρια και βλαχοτυρο κιολας??? χαχααχαχαχαχαχαχ τοσο μ@λ@κες δεν εχω ξαναδει !! Ρε σείς εκεί κάτω στην Γάτα , θα σας δωσω τρελα νεα .....Ο ΠΑΟΚ ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΣΥΜΦΩΝΗΣΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΡΟΝΑΛΝΤΙΝΙΟ ΜΥΣΤΙΚΑ , ΕΠΙΣΗΣ ΚΛΕΙΝΟΥΜΕ ΡΟΥΝΕΪ ΚΑΙ ΒΑΝ ΝΤΕΡ ΣΑΡ ΑΠΟ ΜΑΝΤΣΕΣΤΕΡ ΓΟΥΝΑΙΤΕΝΤ ΚΑΙ ΕΝΑΝ ΙΝΔΟ ΠΙΤΣΙΡΙΚΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΣΙΚΑΜΠΑΛΑ ... ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΕΙΧΑΝ ΓΙΑΤΑΠΟΥΣΤΡΑΧΕΙΛΙΑ ( SEYHAN YATAPUSTRAHILYA ) 19 ΕΤΩΝ 10ΑΡΙ , ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΣ ΣΤΗΝ ΝΤΡΙΠΛΑ ΚΑΙ ΕΦΕΣΗ ΣΤΟ ΣΚΟΡΑΡΙΣΜΑ ...ΑΓΩΝΙΖΕΤΑΙ ΣΤΟ ΝΕΟ ΔΕΛΧΙ .....Ο ΒΡΥΖΑΣ ΗΔΗ ΕΚΛΕΙΣΕ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ...
σορρυ για τα κεφαλαια απλα ηθελα να ρίξω εναν παπα για την εφημεριδα Γατα , δεν εχω σκοπο να προσβάλλω τον ΠΑΟΚ ...αντε να δουμε θα το γραψουν στην γατα????
χαχαχαχ

σορρυ για τα κεφαλαια απλα ηθελα να ρίξω εναν παπα για την εφημεριδα Γατα , δεν εχω σκοπο να προσβάλλω τον ΠΑΟΚ ...αντε να δουμε θα το γραψουν στην γατα????
χαχαχαχ
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2009
Παίρνει τον Ντάριο Κρέσιτς
Εν αρχή ήταν η επιθυμία του ΠΑΟΚ και του Φερνάντο Σάντος και στη συνέχεια ο ενθουσιασμός του ίδιου να παίξει στον ΠΑΟΚ. Ο Πορτογάλος θεωρεί ότι στο πρόσωπο του Ντάριο Κρέσιτς ο ΠΑΟΚ μπορεί να έχει έναν τερματοφύλακα αξιόπιστο, που μπορεί να αποτελέσει ιδανικό δίδυμο με τον Κώστα Χαλκιά και στη συνέχεια το διάδοχό του στη θέση του τερματοφύλακα. Σύμφωνα με πληροφορίες της στήλης, ο ΠΑΟΚ έχει συμφωνήσει ήδη με τον μάνατζερ του Κροάτη τερματοφύλακα και, εννοείται, με τον ίδιο τον ποδοσφαιριστή.
Το συμβόλαιό του με τον Πανιώνιο τελειώνει στις 30 Ιουνίου και από τώρα, σύμφωνα με το νόμο, είναι ελεύθερος να διαπραγματευτεί τη μεταγραφή του σε άλλη ομάδα. Και αυτό έκανε εδώ και αρκετό καιρό. Υπογραφές δεν υπάρχουν, απλά προσυμφωνία. Αλλωστε η οικονομική πρόταση του ΠΑΟΚ είναι εξαιρετική. Σχεδόν διπλάσια από αυτήν των «κυανέρυθρων», εξ ου και η ειλημμένη απόφαση του Κροάτη τερματοφύλακα να μετακομίσει στη Θεσσαλονίκη. Αυτά προς το πα
απο Γκολντει ο Στελλας
Καλος τερματοφυλακας μακαρι να εφερνε βεβαια και τον Εστογιανοφ μαζι του..
Εν αρχή ήταν η επιθυμία του ΠΑΟΚ και του Φερνάντο Σάντος και στη συνέχεια ο ενθουσιασμός του ίδιου να παίξει στον ΠΑΟΚ. Ο Πορτογάλος θεωρεί ότι στο πρόσωπο του Ντάριο Κρέσιτς ο ΠΑΟΚ μπορεί να έχει έναν τερματοφύλακα αξιόπιστο, που μπορεί να αποτελέσει ιδανικό δίδυμο με τον Κώστα Χαλκιά και στη συνέχεια το διάδοχό του στη θέση του τερματοφύλακα. Σύμφωνα με πληροφορίες της στήλης, ο ΠΑΟΚ έχει συμφωνήσει ήδη με τον μάνατζερ του Κροάτη τερματοφύλακα και, εννοείται, με τον ίδιο τον ποδοσφαιριστή.
Το συμβόλαιό του με τον Πανιώνιο τελειώνει στις 30 Ιουνίου και από τώρα, σύμφωνα με το νόμο, είναι ελεύθερος να διαπραγματευτεί τη μεταγραφή του σε άλλη ομάδα. Και αυτό έκανε εδώ και αρκετό καιρό. Υπογραφές δεν υπάρχουν, απλά προσυμφωνία. Αλλωστε η οικονομική πρόταση του ΠΑΟΚ είναι εξαιρετική. Σχεδόν διπλάσια από αυτήν των «κυανέρυθρων», εξ ου και η ειλημμένη απόφαση του Κροάτη τερματοφύλακα να μετακομίσει στη Θεσσαλονίκη. Αυτά προς το πα
απο Γκολντει ο Στελλας
Καλος τερματοφυλακας μακαρι να εφερνε βεβαια και τον Εστογιανοφ μαζι του..
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2009
MANIAKOS έγραψε:Παίρνει τον Ντάριο Κρέσιτς
Εν αρχή ήταν η επιθυμία του ΠΑΟΚ και του Φερνάντο Σάντος και στη συνέχεια ο ενθουσιασμός του ίδιου να παίξει στον ΠΑΟΚ. Ο Πορτογάλος θεωρεί ότι στο πρόσωπο του Ντάριο Κρέσιτς ο ΠΑΟΚ μπορεί να έχει έναν τερματοφύλακα αξιόπιστο, που μπορεί να αποτελέσει ιδανικό δίδυμο με τον Κώστα Χαλκιά και στη συνέχεια το διάδοχό του στη θέση του τερματοφύλακα. Σύμφωνα με πληροφορίες της στήλης, ο ΠΑΟΚ έχει συμφωνήσει ήδη με τον μάνατζερ του Κροάτη τερματοφύλακα και, εννοείται, με τον ίδιο τον ποδοσφαιριστή.
Το συμβόλαιό του με τον Πανιώνιο τελειώνει στις 30 Ιουνίου και από τώρα, σύμφωνα με το νόμο, είναι ελεύθερος να διαπραγματευτεί τη μεταγραφή του σε άλλη ομάδα. Και αυτό έκανε εδώ και αρκετό καιρό. Υπογραφές δεν υπάρχουν, απλά προσυμφωνία. Αλλωστε η οικονομική πρόταση του ΠΑΟΚ είναι εξαιρετική. Σχεδόν διπλάσια από αυτήν των «κυανέρυθρων», εξ ου και η ειλημμένη απόφαση του Κροάτη τερματοφύλακα να μετακομίσει στη Θεσσαλονίκη. Αυτά προς το πα
απο Γκολντει ο Στελλας
Καλος τερματοφυλακας μακαρι να εφερνε βεβαια και τον Εστογιανοφ μαζι του..
χλωμο......το εχει γραψει "η γατα" πρωτη........
- sidpanos
- Δημοσιεύσεις: 4148
- Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
- Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2009
ρε ζήση γιατί κρέσιτς και όχι γκσπούρνινγκ?
Άντε καλά ο ένας είναι ελεύθερος...οκ
Αλλά ο άλλος είναι τερματοφυλακάραααααααα
Άντε καλά ο ένας είναι ελεύθερος...οκ
Αλλά ο άλλος είναι τερματοφυλακάραααααααα
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2009
Δεν χρειάζεται παράθεση όταν απαντούμε στο ακριβώς προηγούμενο ποστ!
Thx, Admin Team
+1 στον αδερφό τα λέει πολύ καλά xaxaxxaxa
Thx, Admin Team
+1 στον αδερφό τα λέει πολύ καλά xaxaxxaxa
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2009
Εξαιρετικός τερματατζής ο κρέσιτς!!!!Αλλά ο γκσπούρνινγκ είναι άπαιχτος....

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2009
Σκέψου να παίζεις με Βάζελο πλέι όφ και να έχεις χάσει τον Χαλκιά!
Φτού φτού στον Σκόρδα.
Φτού φτού στον Σκόρδα.
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2009
sidpanos έγραψε:ρε ζήση γιατί κρέσιτς και όχι γκσπούρνινγκ?
Άντε καλά ο ένας είναι ελεύθερος...οκ
Αλλά ο άλλος είναι τερματοφυλακάραααααααα
ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ ΡΕΕΕΕ!!!!εχουμε τερμα!!!!αλλου θα δωθουν τα λεφτα!!!!!
υγ:εμενα παντως και ο μπλαζιτς του λεβαδιακου δεν με χαλαγε καθολου!!!
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2009
Θέμα με Λουκαρέλι
Τα "τερτίπια" του Κριστιάνο Λουκαρέλι αναμένεται να του στοιχίσουν τη συνέχεια της καριέρας του στην Πάρμα. Ο Ιταλός, πρώην διεθνής επιθετικός των «τζιαλομπλού», αποχώρησε στα μέσα της προπόνησης της ομάδας την Πέμπτη, κάνοντας γνωστό πως επιθυμεί να αποχωρήσει από τη δυο φορές κυπελλούχο ΟΥΕΦΑ, λόγω των κακών σχέσεων με τον τεχνικό των «παρμέντσι», Φραντσέκο Γκουϊντολίν.
Μάλιστα, παρέδωσε και το περιβραχιόνιο του αρχηγού και αποκλείστηκε από την αποστολή για τον εκτός έδρας αγώνα της Παρασκευής με την Ανκόνα, στο πλαίσιο της 24ης αγωνιστικής της Serie B.
Ο πρόεδρος της Πάρμα, Τομάζο Τζιράλντι, αναμένεται να έχει συνάντηση με τον παίκτη τις επόμενες μέρες, ώστε να ξεκαθαρίσει η κατάσταση.
http://www.sport-fm.gr/article/163985
αυτον δεν ηθελε να φερει ο Βρυζας το καλοκαιρι πριν τον μουσλιμοβιτς???????
μηπως καποιος κρυβεται και τωρα απο πισω?????????
εεεεεεε εκει στην "γατα" εχετε θεμαααα!!!!!!!!

Τα "τερτίπια" του Κριστιάνο Λουκαρέλι αναμένεται να του στοιχίσουν τη συνέχεια της καριέρας του στην Πάρμα. Ο Ιταλός, πρώην διεθνής επιθετικός των «τζιαλομπλού», αποχώρησε στα μέσα της προπόνησης της ομάδας την Πέμπτη, κάνοντας γνωστό πως επιθυμεί να αποχωρήσει από τη δυο φορές κυπελλούχο ΟΥΕΦΑ, λόγω των κακών σχέσεων με τον τεχνικό των «παρμέντσι», Φραντσέκο Γκουϊντολίν.
Μάλιστα, παρέδωσε και το περιβραχιόνιο του αρχηγού και αποκλείστηκε από την αποστολή για τον εκτός έδρας αγώνα της Παρασκευής με την Ανκόνα, στο πλαίσιο της 24ης αγωνιστικής της Serie B.
Ο πρόεδρος της Πάρμα, Τομάζο Τζιράλντι, αναμένεται να έχει συνάντηση με τον παίκτη τις επόμενες μέρες, ώστε να ξεκαθαρίσει η κατάσταση.
http://www.sport-fm.gr/article/163985
αυτον δεν ηθελε να φερει ο Βρυζας το καλοκαιρι πριν τον μουσλιμοβιτς???????
μηπως καποιος κρυβεται και τωρα απο πισω?????????
εεεεεεε εκει στην "γατα" εχετε θεμαααα!!!!!!!!
Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2009
πολύ χλωμό το βλέπω για λουκαρέλι παιδιά... ο άνθρωπος αν και είναι μεγάλος (καμιά 34 νομίζω), είναι παικταράς!!
