Μεταγραφές Ιανουαρίου 2009

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
trobonaras
Δημοσιεύσεις: 263
Εγγραφή: Παρ 04 Ιαν 2008, 18:46
Τοποθεσία: Toumba city

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2009

Δημοσίευση από trobonaras »

ρε black, μην ειναι βοσνιος???????
ο ζλαταν φορουσε καπελακι οταν ηρθε..
και ο δαρλας βασικα φοραει αλλα αυτος επαιζε χτες..ετσι κ αλλιως δεν εχουμε μεγαλο ονομα επιθετικο ελληνα.

τωρα που το ξανασκεφτομαι,και τον κοντρερας εχω δει με καπελακι!

μην ειναι χιλιανος????
Άβαταρ μέλους
scouser4
Δημοσιεύσεις: 947
Εγγραφή: Τετ 01 Οκτ 2008, 11:25
Τοποθεσία: Πειραιάς

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2009

Δημοσίευση από scouser4 »

Ο Μπιζέρα φοράει καπελάκι ? Ούτε αυτός έπαιζε χτες.Μην είναι Ουρουγουανός ??? :)
Άβαταρ μέλους
Steenage
Δημοσιεύσεις: 2375
Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2008, 21:51
Τοποθεσία: Vorras

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2009

Δημοσίευση από Steenage »

Απο την γατα :lol: :lol: :lol: :lol:

Εικόνα
Άβαταρ μέλους
greekboy1981
Δημοσιεύσεις: 16
Εγγραφή: Κυρ 09 Δεκ 2007, 23:23

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2009

Δημοσίευση από greekboy1981 »

Καλά εκεί κάτω στην Γάτα είναι χαζοί ... η εντελώς ασχετοι απο ποδόσφαιρο! Η μεταγγραφική περίοδος του χειμώνα τελείωσε κι αυτοί μας λενε για Αμπουμπακαρί??? κι οτι μπηκαμε λεεί σφήνα σε γρια και βλαχοτυρο κιολας??? χαχααχαχαχαχαχαχ τοσο μ@λ@κες δεν εχω ξαναδει !! Ρε σείς εκεί κάτω στην Γάτα , θα σας δωσω τρελα νεα .....Ο ΠΑΟΚ ΕΧΕΙ ΗΔΗ ΣΥΜΦΩΝΗΣΕΙ ΜΕ ΤΟΝ ΡΟΝΑΛΝΤΙΝΙΟ ΜΥΣΤΙΚΑ , ΕΠΙΣΗΣ ΚΛΕΙΝΟΥΜΕ ΡΟΥΝΕΪ ΚΑΙ ΒΑΝ ΝΤΕΡ ΣΑΡ ΑΠΟ ΜΑΝΤΣΕΣΤΕΡ ΓΟΥΝΑΙΤΕΝΤ ΚΑΙ ΕΝΑΝ ΙΝΔΟ ΠΙΤΣΙΡΙΚΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ ΣΙΚΑΜΠΑΛΑ ... ΤΟ ΟΝΟΜΑ ΤΟΥ ΕΙΝΑΙ ΣΕΙΧΑΝ ΓΙΑΤΑΠΟΥΣΤΡΑΧΕΙΛΙΑ ( SEYHAN YATAPUSTRAHILYA ) 19 ΕΤΩΝ 10ΑΡΙ , ΠΟΛΥ ΚΑΛΟΣ ΣΤΗΝ ΝΤΡΙΠΛΑ ΚΑΙ ΕΦΕΣΗ ΣΤΟ ΣΚΟΡΑΡΙΣΜΑ ...ΑΓΩΝΙΖΕΤΑΙ ΣΤΟ ΝΕΟ ΔΕΛΧΙ .....Ο ΒΡΥΖΑΣ ΗΔΗ ΕΚΛΕΙΣΕ ΓΙΑ ΤΟ ΚΑΛΟΚΑΙΡΙ ...

σορρυ για τα κεφαλαια απλα ηθελα να ρίξω εναν παπα για την εφημεριδα Γατα , δεν εχω σκοπο να προσβάλλω τον ΠΑΟΚ ...αντε να δουμε θα το γραψουν στην γατα????
χαχαχαχ :? :? :? :? :? :? :? :? :?
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2009

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Παίρνει τον Ντάριο Κρέσιτς
Εν αρχή ήταν η επιθυμία του ΠΑΟΚ και του Φερνάντο Σάντος και στη συνέχεια ο ενθουσιασμός του ίδιου να παίξει στον ΠΑΟΚ. Ο Πορτογάλος θεωρεί ότι στο πρόσωπο του Ντάριο Κρέσιτς ο ΠΑΟΚ μπορεί να έχει έναν τερματοφύλακα αξιόπιστο, που μπορεί να αποτελέσει ιδανικό δίδυμο με τον Κώστα Χαλκιά και στη συνέχεια το διάδοχό του στη θέση του τερματοφύλακα. Σύμφωνα με πληροφορίες της στήλης, ο ΠΑΟΚ έχει συμφωνήσει ήδη με τον μάνατζερ του Κροάτη τερματοφύλακα και, εννοείται, με τον ίδιο τον ποδοσφαιριστή.

Το συμβόλαιό του με τον Πανιώνιο τελειώνει στις 30 Ιουνίου και από τώρα, σύμφωνα με το νόμο, είναι ελεύθερος να διαπραγματευτεί τη μεταγραφή του σε άλλη ομάδα. Και αυτό έκανε εδώ και αρκετό καιρό. Υπογραφές δεν υπάρχουν, απλά προσυμφωνία. Αλλωστε η οικονομική πρόταση του ΠΑΟΚ είναι εξαιρετική. Σχεδόν διπλάσια από αυτήν των «κυανέρυθρων», εξ ου και η ειλημμένη απόφαση του Κροάτη τερματοφύλακα να μετακομίσει στη Θεσσαλονίκη. Αυτά προς το πα
απο Γκολντει ο Στελλας



Καλος τερματοφυλακας μακαρι να εφερνε βεβαια και τον Εστογιανοφ μαζι του.. :shock:
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15147
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2009

Δημοσίευση από free4 »

Αιντεεεεεεε
Ξεκινήσαμε...

greekboy1981 έγραψες αδερφέ!! χαχαχα
Άβαταρ μέλους
pyrgioths
Δημοσιεύσεις: 1760
Εγγραφή: Κυρ 09 Δεκ 2007, 01:17
Τοποθεσία: pyrgos-athina

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2009

Δημοσίευση από pyrgioths »

MANIAKOS έγραψε:Παίρνει τον Ντάριο Κρέσιτς
Εν αρχή ήταν η επιθυμία του ΠΑΟΚ και του Φερνάντο Σάντος και στη συνέχεια ο ενθουσιασμός του ίδιου να παίξει στον ΠΑΟΚ. Ο Πορτογάλος θεωρεί ότι στο πρόσωπο του Ντάριο Κρέσιτς ο ΠΑΟΚ μπορεί να έχει έναν τερματοφύλακα αξιόπιστο, που μπορεί να αποτελέσει ιδανικό δίδυμο με τον Κώστα Χαλκιά και στη συνέχεια το διάδοχό του στη θέση του τερματοφύλακα. Σύμφωνα με πληροφορίες της στήλης, ο ΠΑΟΚ έχει συμφωνήσει ήδη με τον μάνατζερ του Κροάτη τερματοφύλακα και, εννοείται, με τον ίδιο τον ποδοσφαιριστή.

Το συμβόλαιό του με τον Πανιώνιο τελειώνει στις 30 Ιουνίου και από τώρα, σύμφωνα με το νόμο, είναι ελεύθερος να διαπραγματευτεί τη μεταγραφή του σε άλλη ομάδα. Και αυτό έκανε εδώ και αρκετό καιρό. Υπογραφές δεν υπάρχουν, απλά προσυμφωνία. Αλλωστε η οικονομική πρόταση του ΠΑΟΚ είναι εξαιρετική. Σχεδόν διπλάσια από αυτήν των «κυανέρυθρων», εξ ου και η ειλημμένη απόφαση του Κροάτη τερματοφύλακα να μετακομίσει στη Θεσσαλονίκη. Αυτά προς το πα
απο Γκολντει ο Στελλας



Καλος τερματοφυλακας μακαρι να εφερνε βεβαια και τον Εστογιανοφ μαζι του.. :shock:

χλωμο......το εχει γραψει "η γατα" πρωτη........ :P
Άβαταρ μέλους
sidpanos
Δημοσιεύσεις: 4148
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2009

Δημοσίευση από sidpanos »

ρε ζήση γιατί κρέσιτς και όχι γκσπούρνινγκ?
Άντε καλά ο ένας είναι ελεύθερος...οκ
Αλλά ο άλλος είναι τερματοφυλακάραααααααα
Άβαταρ μέλους
gsavvas
Δημοσιεύσεις: 166
Εγγραφή: Δευ 31 Δεκ 2007, 14:09
Τοποθεσία: ΜΟΝΟ ΠΑΟΚ....

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2009

Δημοσίευση από gsavvas »

Δεν χρειάζεται παράθεση όταν απαντούμε στο ακριβώς προηγούμενο ποστ!
Thx, Admin Team



+1 στον αδερφό τα λέει πολύ καλά xaxaxxaxa
Άβαταρ μέλους
Photis
Δημοσιεύσεις: 9119
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 19:04
Τοποθεσία: Cyprus

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2009

Δημοσίευση από Photis »

Εξαιρετικός τερματατζής ο κρέσιτς!!!!Αλλά ο γκσπούρνινγκ είναι άπαιχτος....

:?
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11024
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2009

Δημοσίευση από gash04 »

Σκέψου να παίζεις με Βάζελο πλέι όφ και να έχεις χάσει τον Χαλκιά!
Φτού φτού στον Σκόρδα. :lol:
Άβαταρ μέλους
pyrgioths
Δημοσιεύσεις: 1760
Εγγραφή: Κυρ 09 Δεκ 2007, 01:17
Τοποθεσία: pyrgos-athina

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2009

Δημοσίευση από pyrgioths »

sidpanos έγραψε:ρε ζήση γιατί κρέσιτς και όχι γκσπούρνινγκ?
Άντε καλά ο ένας είναι ελεύθερος...οκ
Αλλά ο άλλος είναι τερματοφυλακάραααααααα

ΨΥΧΡΑΙΜΙΑ ΡΕΕΕΕ!!!!εχουμε τερμα!!!!αλλου θα δωθουν τα λεφτα!!!!!


υγ:εμενα παντως και ο μπλαζιτς του λεβαδιακου δεν με χαλαγε καθολου!!!
:)
Άβαταρ μέλους
pyrgioths
Δημοσιεύσεις: 1760
Εγγραφή: Κυρ 09 Δεκ 2007, 01:17
Τοποθεσία: pyrgos-athina

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2009

Δημοσίευση από pyrgioths »

Θέμα με Λουκαρέλι

Τα "τερτίπια" του Κριστιάνο Λουκαρέλι αναμένεται να του στοιχίσουν τη συνέχεια της καριέρας του στην Πάρμα. Ο Ιταλός, πρώην διεθνής επιθετικός των «τζιαλομπλού», αποχώρησε στα μέσα της προπόνησης της ομάδας την Πέμπτη, κάνοντας γνωστό πως επιθυμεί να αποχωρήσει από τη δυο φορές κυπελλούχο ΟΥΕΦΑ, λόγω των κακών σχέσεων με τον τεχνικό των «παρμέντσι», Φραντσέκο Γκουϊντολίν.

Μάλιστα, παρέδωσε και το περιβραχιόνιο του αρχηγού και αποκλείστηκε από την αποστολή για τον εκτός έδρας αγώνα της Παρασκευής με την Ανκόνα, στο πλαίσιο της 24ης αγωνιστικής της Serie B.

Ο πρόεδρος της Πάρμα, Τομάζο Τζιράλντι, αναμένεται να έχει συνάντηση με τον παίκτη τις επόμενες μέρες, ώστε να ξεκαθαρίσει η κατάσταση.

http://www.sport-fm.gr/article/163985


αυτον δεν ηθελε να φερει ο Βρυζας το καλοκαιρι πριν τον μουσλιμοβιτς???????
μηπως καποιος κρυβεται και τωρα απο πισω?????????
εεεεεεε εκει στην "γατα" εχετε θεμαααα!!!!!!!!
:)
Άβαταρ μέλους
danirifle
Bet Guru 2021
Δημοσιεύσεις: 11636
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 14:03
Τοποθεσία: ΣΑΜΟΣ

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2009

Δημοσίευση από danirifle »

πολύ χλωμό το βλέπω για λουκαρέλι παιδιά... ο άνθρωπος αν και είναι μεγάλος (καμιά 34 νομίζω), είναι παικταράς!!
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21739
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: Μεταγραφές Ιανουαρίου 2009

Δημοσίευση από pilotos »

Παικταράς ήταν όσο ήταν στη Λιβόρνο, παρά τις ιδιοτροπίες του...
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”