Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Πρέπει να την έχει ψωνίσει πολύ άσχημα ο Σικαμπάλα ε;
- Federacion
- Δημοσιεύσεις: 1678
- Εγγραφή: Δευ 07 Ιουν 2010, 09:53
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
γιατι ξύνεις πληγές;
τεσπα.
ηθελα να πω για τον τεβεζ που λέει ένας φίλος παραπάνω
ότι δεν πρεπει να βιαστούμε.
Να τον κρίνουμε απο την αποδοσή στον επόμενο γύρο του ΟΥΕΦΑ...
τεσπα.
ηθελα να πω για τον τεβεζ που λέει ένας φίλος παραπάνω
ότι δεν πρεπει να βιαστούμε.
Να τον κρίνουμε απο την αποδοσή στον επόμενο γύρο του ΟΥΕΦΑ...
- ταλεντούχος
- Δημοσιεύσεις: 4
- Εγγραφή: Δευ 27 Δεκ 2010, 09:51
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
ενας Μήτρογλου, θα ήταν οτι πρεπει για την ΠΑΟΚΑΡΑ μας!!!
- Federacion
- Δημοσιεύσεις: 1678
- Εγγραφή: Δευ 07 Ιουν 2010, 09:53
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Τα χειμερινά πετάει ο γάυρος.
Με μήτρογλου ο γαυρος έκανε τη χειροτερη σεζόν στα 20 τελευταία χρόνια.
γι αυτα & για όλους τους λόγους του κόσμου...

Με μήτρογλου ο γαυρος έκανε τη χειροτερη σεζόν στα 20 τελευταία χρόνια.
γι αυτα & για όλους τους λόγους του κόσμου...

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
αν ειναι δυνατον μητρογλου...
τζεμπουρ λαιμαι και τελος μπροστα....
τζεμπουρ λαιμαι και τελος μπροστα....
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Αυτό είναι πρώτο πόστ με @@...ταλεντούχος έγραψε:ενας Μήτρογλου, θα ήταν οτι πρεπει για την ΠΑΟΚΑΡΑ μας!!!
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Πλακα πλακα, Σικαμπαλα θα γουσταρα ασχημα... και φορ μπροστα, ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΜΙΑ ΜΗΤΡΟΓΛΟΥ, μιλαμε για πολυ τσογλανι, δεν μπορω να τον φανταστω στα ασπρομαυρα...ενω ο κυριος Τζιμπουρ, ειναι καψουρα μεγαλη! Αλλα βασικα απο φορ εχουμε ΚΛΑΟΥΣ και δεν μασαμε

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
ετσι να μην το ξεχναμε και αυτο...adamroxas έγραψε:Αλλα βασικα απο φορ εχουμε ΚΛΑΟΥΣ και δεν μασαμε![]()
![]()
![]()
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Οντως..shark4 έγραψε:O Σικαμπαλα ειναι η αρρωστια μας ...
[youtube]L53YPHUdk1c[/youtube]
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος moican4 την Δευ 27 Δεκ 2010, 20:44, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- Federacion
- Δημοσιεύσεις: 1678
- Εγγραφή: Δευ 07 Ιουν 2010, 09:53
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
eleos έγραψε:Αυτό είναι πρώτο πόστ με @@...ταλεντούχος έγραψε:ενας Μήτρογλου, θα ήταν οτι πρεπει για την ΠΑΟΚΑΡΑ μας!!!
1ο ποστ!!!εντυπωσιακό!
συμπερασμα 2 κίτρινές ΚΟΚΚΙΝΗ στον Μητρογλου.
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21284
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
PAOKfanAthens έγραψε:Τα μαγικά του Σικαμπάλα!
Απίστευτα πράγματα κάνει ο Σικαμπάλα μετατρέποντας τα παιχνίδια της Ζάμαλεκ σε one man show (video).Σε δαιμονιώδη φόρμα βρίσκεται ο Σικαμπάλα. ο 24χρονος μεσοεπιθετικός ήταν ο μεγάλος πρωταγωνιστικής της ομάδας του στη νίκη με 2-0 επί της Ουαντί Ντεγλά.
Ο βιρτουόζος άσος σκόραρε το πρώτο τέρμα δημιούργησε το δεύτερο, ενώ είχε και δοκάρι αφού προηγουμένως ξεπέρασε με μαεστρία όποιον βρήκε στο διάβα του.
Ο Σικαμπάλα έκανε επίδειξη των ικανοτήτων του ντριμπλάροντας με χαρακτηριστική άνεση του αντίπαλους αμυντικούς, ενώ οι εμπνεύσεις του σε ότι αφορά την τελική προσπάθειες ήταν εκπληκτικές.
Το 10άρι της Ζάμαλεκ βρίσκεται στην πρώτη θέση του πίνακα των σκόρερ με 9 γκολ.
Δείτε το video με τις εντυπωσιακές ενέργειες του Σικαμπάλα.
[youtube]mfqoYWookS8&feature=player_embedded[/youtube]
sport24
εχω μεινει μ@λ@κ@ς με τα μαγικα σικαμπαλα ,οπως κ με τη μαγικη ανυπαρξια των αμυντικων της παραπληγικης ουαντι ντεγλα!
η δικη μου μεγαλη καψουρα ειναι ενας επιτελικος μεσος τυπου σορλεν.που να τον ευρεις βεβαια,εκτος κ αν εχουμε σε λιγες μερες ανακοινωσεις περι τα διοικητικα ...
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21284
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
-
Dimg4
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
GI4NNEN4 έγραψε:Πρέπει να την έχει ψωνίσει πολύ άσχημα ο Σικαμπάλα ε;
Γι'αυτο το ταβανι του ειναι εκει που παιζει φιλε, να τα χαιρεται