Ατρόμητος-ΠΑΟΚ 8/2 19:30 CosmoteS & LaolaTV

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του Κυπέλλου Ελλάδος και όλων των παραλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
Παλαιολόγος
Δημοσιεύσεις: 8528
Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10

Re: Ατρόμητος-ΠΑΟΚ 8/2 19:30 CosmoteS & LaolaTV

Δημοσίευση από Παλαιολόγος »

Azrael έγραψε:πολυ καλη εκτελεση και του Κουλουρη παντως
αυτο θα εγραφα,απο την πισω καμερα δειχνει πολυ τεχνικη!
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106624
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Ατρόμητος-ΠΑΟΚ 8/2 19:30 CosmoteS & LaolaTV

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Πολύ καλός ο Γκοτσόπουλος.
xrisitsapa
Δημοσιεύσεις: 5438
Εγγραφή: Δευ 27 Σεπ 2010, 18:11

Re: Ατρόμητος-ΠΑΟΚ 8/2 19:30 CosmoteS & LaolaTV

Δημοσίευση από xrisitsapa »

PAOK_Antarctica έγραψε:ΠΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΤΑΝΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΙΖΕΙ Η ΠΑΙΚΤΟΥΡΑ Ο ΜΠΙΣΕ;;;
παιζει ο πελκας που ειναι ακομα καλυτερος
mpafos4
Δημοσιεύσεις: 5350
Εγγραφή: Παρ 27 Νοέμ 2009, 13:13

Re: Ατρόμητος-ΠΑΟΚ 8/2 19:30 CosmoteS & LaolaTV

Δημοσίευση από mpafos4 »

Μπραβο ρε Θυμιο!!!Τελεια εκτελεση!!!

Η ομαδα εχει τρομερη ποιοτητα!!!!
Άβαταρ μέλους
Παλαιολόγος
Δημοσιεύσεις: 8528
Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10

Re: Ατρόμητος-ΠΑΟΚ 8/2 19:30 CosmoteS & LaolaTV

Δημοσίευση από Παλαιολόγος »

xrisitsapa έγραψε:
PAOK_Antarctica έγραψε:ΠΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΤΑΝΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΙΖΕΙ Η ΠΑΙΚΤΟΥΡΑ Ο ΜΠΙΣΕ;;;
παιζει ο πελκας που ειναι ακομα καλυτερος
ο λουτσε προτιμουσε ακομα και καντουρι αντι πελκα ή μπισε!
Άβαταρ μέλους
CCCP
Δημοσιεύσεις: 6621
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 23:26

Re: Ατρόμητος-ΠΑΟΚ 8/2 19:30 CosmoteS & LaolaTV

Δημοσίευση από CCCP »

Ο Μουλεν μου αρεσει, κινειται ΣΥΝΕΧΕΙΑ.

Αν μη τι αλλο σιγουρα δεν ειναι στυλ πεθαμενος περιπατητης παικτης. (να μην λεμε ονοματα :mrgreen: )
Άβαταρ μέλους
Notorious4
Δημοσιεύσεις: 1065
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2015, 21:38

Re: Ατρόμητος-ΠΑΟΚ 8/2 19:30 CosmoteS & LaolaTV

Δημοσίευση από Notorious4 »

Θεός Ουάρντα :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
alp920
Δημοσιεύσεις: 2234
Εγγραφή: Πέμ 12 Ιαν 2012, 09:52
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Ατρόμητος-ΠΑΟΚ 8/2 19:30 CosmoteS & LaolaTV

Δημοσίευση από alp920 »

Πιο πολύ σήμερα για τον Κουλούρη χάρηκα
Dimg4

Re: Ατρόμητος-ΠΑΟΚ 8/2 19:30 CosmoteS & LaolaTV

Δημοσίευση από Dimg4 »

Με αυτον τον Μπισε μεχρι και ο Κλαους θα εβαζε γκολ
Άβαταρ μέλους
Παλαιολόγος
Δημοσιεύσεις: 8528
Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10

Re: Ατρόμητος-ΠΑΟΚ 8/2 19:30 CosmoteS & LaolaTV

Δημοσίευση από Παλαιολόγος »

ρε σεις ειδατε ουαρντα; :lol: :lol:
xrisitsapa
Δημοσιεύσεις: 5438
Εγγραφή: Δευ 27 Σεπ 2010, 18:11

Re: Ατρόμητος-ΠΑΟΚ 8/2 19:30 CosmoteS & LaolaTV

Δημοσίευση από xrisitsapa »

Παλαιολόγος έγραψε:
xrisitsapa έγραψε:
PAOK_Antarctica έγραψε:ΠΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΤΑΝΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΙΖΕΙ Η ΠΑΙΚΤΟΥΡΑ Ο ΜΠΙΣΕ;;;
παιζει ο πελκας που ειναι ακομα καλυτερος
ο λουτσε προτιμουσε ακομα και καντουρι αντι πελκα ή μπισε!
ενα απο τα μεγαλα λαθη του στην αρχη ηταν αυτο.
αν δεν επαιζε ο καντουρι αλλα οποιος το αξιζε, θα ειχαμε καθαρισει το πρωταθλημα τωρα
kayde
Δημοσιεύσεις: 3043
Εγγραφή: Παρ 01 Ιούλ 2016, 01:38

Re: Ατρόμητος-ΠΑΟΚ 8/2 19:30 CosmoteS & LaolaTV

Δημοσίευση από kayde »

Ο Ουαρντα στη κερκιδα,φιλακια στελνει.Τι ατομο ειναι αυτο ρε φιλε :lol: :lol:
mbison

Re: Ατρόμητος-ΠΑΟΚ 8/2 19:30 CosmoteS & LaolaTV

Δημοσίευση από mbison »

Παλαιολόγος έγραψε:το πρωτο δεν το ειδα
αλλα ετσι οπως μπηκαν στο β ειμαστε για πολλα!
:lol:
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106624
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Ατρόμητος-ΠΑΟΚ 8/2 19:30 CosmoteS & LaolaTV

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

xrisitsapa έγραψε:
PAOK_Antarctica έγραψε:ΠΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΤΑΝΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΙΖΕΙ Η ΠΑΙΚΤΟΥΡΑ Ο ΜΠΙΣΕ;;;
παιζει ο πελκας που ειναι ακομα καλυτερος
Τελείως διαφορετικοί πάικτες. Άλλα πράγματα κάνει ο ένας και άλλα ο άλλος στο γήπεδο. Πρέπει να παίζουν ΚΑΙ οι δύο.
Άβαταρ μέλους
Azrael
Δημοσιεύσεις: 6660
Εγγραφή: Σάβ 14 Δεκ 2013, 21:03
Τοποθεσία: Dagobah

Re: Ατρόμητος-ΠΑΟΚ 8/2 19:30 CosmoteS & LaolaTV

Δημοσίευση από Azrael »

εκπληκτικη αποκρουση Πασχαλακη
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Κύπελλο Ελλάδος”