αυτο θα εγραφα,απο την πισω καμερα δειχνει πολυ τεχνικη!Azrael έγραψε:πολυ καλη εκτελεση και του Κουλουρη παντως
Ατρόμητος-ΠΑΟΚ 8/2 19:30 CosmoteS & LaolaTV
- Παλαιολόγος
- Δημοσιεύσεις: 8528
- Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10
Re: Ατρόμητος-ΠΑΟΚ 8/2 19:30 CosmoteS & LaolaTV
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106624
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
-
xrisitsapa
- Δημοσιεύσεις: 5438
- Εγγραφή: Δευ 27 Σεπ 2010, 18:11
Re: Ατρόμητος-ΠΑΟΚ 8/2 19:30 CosmoteS & LaolaTV
παιζει ο πελκας που ειναι ακομα καλυτεροςPAOK_Antarctica έγραψε:ΠΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΤΑΝΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΙΖΕΙ Η ΠΑΙΚΤΟΥΡΑ Ο ΜΠΙΣΕ;;;
Re: Ατρόμητος-ΠΑΟΚ 8/2 19:30 CosmoteS & LaolaTV
Μπραβο ρε Θυμιο!!!Τελεια εκτελεση!!!
Η ομαδα εχει τρομερη ποιοτητα!!!!
Η ομαδα εχει τρομερη ποιοτητα!!!!
- Παλαιολόγος
- Δημοσιεύσεις: 8528
- Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10
Re: Ατρόμητος-ΠΑΟΚ 8/2 19:30 CosmoteS & LaolaTV
ο λουτσε προτιμουσε ακομα και καντουρι αντι πελκα ή μπισε!xrisitsapa έγραψε:παιζει ο πελκας που ειναι ακομα καλυτεροςPAOK_Antarctica έγραψε:ΠΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΤΑΝΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΙΖΕΙ Η ΠΑΙΚΤΟΥΡΑ Ο ΜΠΙΣΕ;;;
Re: Ατρόμητος-ΠΑΟΚ 8/2 19:30 CosmoteS & LaolaTV
Ο Μουλεν μου αρεσει, κινειται ΣΥΝΕΧΕΙΑ.
Αν μη τι αλλο σιγουρα δεν ειναι στυλ πεθαμενος περιπατητης παικτης. (να μην λεμε ονοματα
)
Αν μη τι αλλο σιγουρα δεν ειναι στυλ πεθαμενος περιπατητης παικτης. (να μην λεμε ονοματα
- Notorious4
- Δημοσιεύσεις: 1065
- Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2015, 21:38
-
Dimg4
- Παλαιολόγος
- Δημοσιεύσεις: 8528
- Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10
-
xrisitsapa
- Δημοσιεύσεις: 5438
- Εγγραφή: Δευ 27 Σεπ 2010, 18:11
Re: Ατρόμητος-ΠΑΟΚ 8/2 19:30 CosmoteS & LaolaTV
ενα απο τα μεγαλα λαθη του στην αρχη ηταν αυτο.Παλαιολόγος έγραψε:ο λουτσε προτιμουσε ακομα και καντουρι αντι πελκα ή μπισε!xrisitsapa έγραψε:παιζει ο πελκας που ειναι ακομα καλυτεροςPAOK_Antarctica έγραψε:ΠΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΤΑΝΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΙΖΕΙ Η ΠΑΙΚΤΟΥΡΑ Ο ΜΠΙΣΕ;;;
αν δεν επαιζε ο καντουρι αλλα οποιος το αξιζε, θα ειχαμε καθαρισει το πρωταθλημα τωρα
Re: Ατρόμητος-ΠΑΟΚ 8/2 19:30 CosmoteS & LaolaTV
Ο Ουαρντα στη κερκιδα,φιλακια στελνει.Τι ατομο ειναι αυτο ρε φιλε

-
mbison
Re: Ατρόμητος-ΠΑΟΚ 8/2 19:30 CosmoteS & LaolaTV
Παλαιολόγος έγραψε:το πρωτο δεν το ειδα
αλλα ετσι οπως μπηκαν στο β ειμαστε για πολλα!
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106624
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Ατρόμητος-ΠΑΟΚ 8/2 19:30 CosmoteS & LaolaTV
Τελείως διαφορετικοί πάικτες. Άλλα πράγματα κάνει ο ένας και άλλα ο άλλος στο γήπεδο. Πρέπει να παίζουν ΚΑΙ οι δύο.xrisitsapa έγραψε:παιζει ο πελκας που ειναι ακομα καλυτεροςPAOK_Antarctica έγραψε:ΠΩΣ ΣΤΟ ΔΙΑΤΑΝΟ ΓΙΝΕΤΑΙ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΙΖΕΙ Η ΠΑΙΚΤΟΥΡΑ Ο ΜΠΙΣΕ;;;