Μάκης Χάβος

Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21284
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Μάκης Χάβος

Δημοσίευση από navigator11 »

το θεμα ειναι πως κ οποιοι δικαιολογημενα ειχαν αμφιβολιες για την προπονητικη υποσταση του χαβου πλεον τουλαχιστον εκτιμουν τη μετριοφροσυνη κ την εξυπναδα του στον τροπο που προσεγγιζει το θεμα της προσωπικης του συνεισφορας στην ανοδο της ομαδας.κατι το οποιο πιθανως κ δικαιολογει κ τα καλά λογια που καθ'ημεραν αρκετοι παιχτες λενε σε ερωτησεις που δεχονται για την παρτη του!<<σοφη>> τακτικη απο πλευρας του να εχει τους παιχτες αντι εαυτον σε πρωτο πλανο.σε αντιθεση με τον πρωην,καταλαβε πως το εισιτηριο παραμονης του το κρατουν σφιχτα στο χερι τους οι ... υφισταμενοι του κ οχι ο κοσμος,που θα "γουσταρει" απο (παχεα) λογια!

το οτι αποδεικνυεται εξυπνος ως προς το σκεπτεσθαι ο χαβος βεβαια ουτε τον ... ψηλωνει προπονητικα ουτε του προσδιδει την αναγκαια εμπειρια να κυβερνησει εντος χορτου την ομαδα!ειναι παντως ο τροπος διαχειρισης των ... ιδιορρυθμων παιχτων μας μια καλη ενδειξη για πιθανη εξελιξη του χαβου σε καλο προπονητη με την κυριολεκτικη εννοια της λεξεως,αποκτωντας παραστασεις κοντα σε καποιον τετοιο!το ευκταιο σεναριο κατα τη γνωμη μου!

υγ μολις τελειωσει οριστικα το θεμα των αραβων,θα μπορει να εκτεθει σοβαρη κριση κ περι της προϊσταμενης του χαβου αρχης.μηπως κ ευτυχης καταληξη του θεματος περισωσει καπως την εικονα ...
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8098
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: Μάκης Χάβος

Δημοσίευση από teod1980 »

Μάξιμε κατάλαβα τι είπες. απλά αναφέρομαι όχι τόσο στους χαρακτηρισμούς αλλά στο ότι δεν περίμενε κανείς να μείνει ως πρώτος τόσο καιρό. Το 90% πίστευε ότι θα είναι απλά υπηρεσιακός και περίμενε την έλευση ενός νέου προπονητή. Η κατάσταση εκείνων των ημερών αντί να είναι ήρεμη εντός της ομάδος, κάτι που αναμένεις με την αλλαγή ενός προπονητή, ήταν ένα σχετικό μπάχαλο (έφταιγε η επικοινωνιακή πολιτική της ΠΑΕ, έφταιγε η αγωνία των περισσοτέρων από εμάς, έφταιγε η πραγματικότητα στην ομάδα, έφταιγε η αγωνιστική ανυπαρξία μας;).
Αυτά λογικό ήταν να φέρουν εκνευρισμό σε όλους. Και εμείς αντί να πάμε πιο ομαλά σε μία κατάσταση (κάτι φυσιολογικό) πήγαμε σε ακόμα μία ζαριά και ενδεχόμενες ριζικές αλλαγές.
Βέβαια αν μου πει κάποιος ότι μπήκε ως πρώτος προπονητής από την αρχή και ότι τον πίστευε η διοίκηση, τότε δε μπορώ να πω τίποτα άλλο.
Άβαταρ μέλους
Maximus
Δημοσιεύσεις: 5939
Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...

Re: Μάκης Χάβος

Δημοσίευση από Maximus »

Τι να πω ρε παιδια...Αργει το εμβασμα απο το Καταρ και ανησυχώ...
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Μάκης Χάβος

Δημοσίευση από MANIAKOS »

βοηθο ο χαβος εχει?
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21284
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Μάκης Χάβος

Δημοσίευση από navigator11 »

ο γκρος πώς σου φαινεται για δεξι χερι ... ;

υγ εκλεισε πουθενα ο μελλων κολλαουζος του χαβου;
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Μάκης Χάβος

Δημοσίευση από MANIAKOS »

δε νομιζω θα ακουγοταν λογικα....περιμενει και αυτος τους αραβες...
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: Μάκης Χάβος

Δημοσίευση από giapas »

Maximus έγραψε:Τι να πω ρε παιδια...Αργει το εμβασμα απο το Καταρ και ανησυχώ...

Eχει μπλοκαριστεί το δίκτυο μεταφοράς των τραπεζών.

Τώρα λένε θα τα στείλουν με PAYPAL
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21284
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Μάκης Χάβος

Δημοσίευση από navigator11 »

τυπικα κ καλά λιγα 24ωρα εμειναν.δευτερα ... κοντη γιορτη!
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8333
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Μάκης Χάβος

Δημοσίευση από moican4 »

Χαλαρα..

Η ζωη ειναι ωραια, χαλαρα... :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
ioanmits
Δημοσιεύσεις: 1665
Εγγραφή: Κυρ 23 Δεκ 2007, 13:56
Τοποθεσία: Στο πιο ψηλότερο βουνό...

Re: Μάκης Χάβος

Δημοσίευση από ioanmits »

Η ΑΜΚ θα ανοίξει τη Δευτέρα, αλλά η διάρκειά της θα είναι περίπου ένας μήνας. Δεν σημαίνει ότι την άλλη Τρίτη 08:00 οι όποιοι επενδυτές θα καταβάλουν το ποσό.. Βέβαια πιστεύω ότι θα έχουν πάρει ως τότε την απόφασή τους και καλό είναι να έχουμε μια ενημέρωση από τον πρόεδρο..
Φαντάζεστε κάθε εργασιμη επί ένα μήνα 08:00 τον Μίνο έξω από την τράπεζα να περιμένει τους αράπηδες με τις κελεμπίες;;;; :)
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21284
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Μάκης Χάβος

Δημοσίευση από navigator11 »

υπο τετοιες συνθηκες - με το μινο οξω απ'την τραπεζα καραουλι - κ εγω θα σκεφτομουν σοβαροτατα να επενδυσω!

απο τη δευτερα κ επειτα νομιζω πως η κανουλα της πληροφοριοδοσιας θα ανοιξει!αρκει η ολη φαση να μην καταντησει μακροσυρτο σηριαλ ...
Άβαταρ μέλους
Maximus
Δημοσιεύσεις: 5939
Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...

Re: Μάκης Χάβος

Δημοσίευση από Maximus »

Δεν βλέπω αντίδραση για τα λεγόμενα του συγκεκριμένου άρθρου και αρχίζω και ανησυχώ... :D

Ο Χάβος απειλεί το ρεκόρ του Σάντος

Ένα πολύ σημαντικό ρεκόρ θα ισοφαρίσει ο Μάκης Χάβος, σε περίπτωση που ο ΠΑΟΚ κερδίσει το Σάββατο (13/11) την ΑΕΚ στο μεγάλο ντέρμπι της 10ης αγωνιστικής της Super League. Ο Έλληνας τεχνικός έχει συμπληρώσει πέντε συνεχόμενες νίκες από την ημέρα που κάθισε στον πάγκο του "Δικέφαλου", κάτι που έχει καταφέρει και ο πρώην τεχνικός του ΠΑΟΚ, Φερνάντο Σάντος. Βέβαια, ο Πορτογάλος επέκτεινε αυτό το σερί κατά ένα ματς, αφού στα τρία χρόνια που έκατσε στον "ασπρόμαυρο" πάγκο κατάφερε να έχει ρεκόρ έξι συνεχόμενες νίκες.

Ο Χάβος, αρχής γενομένης από τον αγώνα με την ΑΕΚ μπορεί να ισοφαρίσει αυτό το ρεκόρ και με "διπλό" στο "Καραϊσκάκης" να το ξεπεράσει. Το olaPAOK.gr έψαξε και βρήκε τα παιχνίδια του Φερνάντο Σάντος και του Μάκη Χάβου και σας τα παρουσιάζει. Θυμηθείτε τα γκολ του ΠΑΟΚ την περασμένη σεζόν, τα οποία διαμόρφωσαν το ρεκόρ του Σάντος, αλλά και αυτά που διαμόρφωσαν εκείνο του Χάβου.

ολαπαοκ

ΥΓ.

Το να κάνει Χριστούγεννα ο Χαβος στον πάγκο του ΠΑΟΚ, πόσο δίνει στο στοίχημα; :opaokara:
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: Μάκης Χάβος

Δημοσίευση από giapas »

1,50
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Μάκης Χάβος

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Κάποια στιγμή θα σπάσει το ρεκόρ, δεν μπορεί να κρατήσει άλλο. Αν όχι με την ΑΕΚ, τότε στο τηγάνι. Δεν δίνω πιθανότητες στον ΠΑΟΚ να κερδίσει εκεί μέσα για δύο λόγους:
1. Ο Μαρινάκης (και οι συν αυτώ) μίλησε για 50-50, όπερ μεταφράζεται σε 80-20 προκειμένου να πάρει πρωτάθλημα ο Ολυμπιακός.
2. Ο Ολυμπιακός είναι πιο ζωντανή ομάδα από την περυσινή.
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21284
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Μάκης Χάβος

Δημοσίευση από navigator11 »

θα ειμαι υπερευχαριστημενος,αν ισοφαρισει το ρεκορ! :nairepaok:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Προπονητικό team”