Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
paokkerkir
Δημοσιεύσεις: 947
Εγγραφή: Κυρ 09 Δεκ 2007, 16:34
Τοποθεσία: Κέρκυρα

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από paokkerkir »

Athens έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 14:01 προγραμματισμος και οργανωση λεγεται
στο μπασκετ φεραμε προπονητη ευρωλιγκας για να μαθει την ομαδα και οταν τελειωσαν οι διοργανωσεις ανελαβε
εκλεισε πολυ γρηγορα παικτες και ξεκιναει η ομαδα σχεδον πληρης εκτος απο την θεση 3 που πιστευω και αυτη θα την καλυψει συντομα..
δεν διστασε να διωξει βεζυρτζη και Μπουντουρη που τον στηριξαν στην αρχη και να φερει τον Τσιαρα που δεν ειχε καμια σχεση με την ομαδα...
ανακοινωσε νεο προπονητικο που θα ειναι ετοιμο το φθινοπωρο
επιχειρηματιας και στυγνος επαγγελματιας ο Τελης
ο Ιβαν με τεραστια περιουσια και προβλημα ρευστοτητας
δεν ελυσε την συνεργασια του με τον Λουτσε οπως επρεπε και εχει παραπονα ο Λουτσε,
εφερε προπονητη με μεγαλο ρισκο
στλεχωσε αριστα την ομαδα με 2 βετερανους αλλα τις αποφασεις τις παιρνει αυτος και η λογιστρια του
δυστυχως ο Ιβαν κουβαλαει συναισθηματισμο μεγαλο και οι αποφασεις του δεν ειναι τοσο τεχνοκρατικες και επαγγελματικες
Επιτέλους μετά από 100 πόστ αρλουμπολογίες φτάσαμε στο παρασύνθημα, κάποιος σε ξεκλείδωσε.

@Equalizer ελπίζω να μην σε ενοχλεί και το αρλουμπολογίες.
Άβαταρ μέλους
Dimitris_L4
Δημοσιεύσεις: 5777
Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2015, 12:41

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από Dimitris_L4 »

panpangr77 έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 14:16 who is Vitor Carvalho και
Stephan
El Shaarawy.
Τα τελευταία νέα από X
ΩΧΩΧΩΧΩΧΧ
Άβαταρ μέλους
GianD
Δημοσιεύσεις: 351
Εγγραφή: Πέμ 28 Μάιος 2026, 10:33

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από GianD »

Συγγνωμη, αλλα ο Ελ σαραουι ας παει στις γριες μαζι με τον Ινσινιε και τον Ντε σιλιο. ολα τα καπη της ιταλιας μαζεμενα εκει
These users thanked the author GianD for the post (total 2):
Ριαν_Καπαγιαννιδης, margas
Άβαταρ μέλους
tolis14
Δημοσιεύσεις: 2541
Εγγραφή: Τετ 13 Φεβ 2008, 11:00

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από tolis14 »

Metagrafakias έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 13:07
tolis14 έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 12:36
nkoss έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 12:14

Παναθηναϊκός φίλε. Στον προτείνω. Πολύ καλή ομάδα. Πληρώνει με λεφτά, κάνει μεταγραφές νωρίς και είναι πρίγκηπες όλοι εκεί μέσα. Κάτι άκουσα ότι μπορείς να μπεις στο γήπεδο και τζάμπα. Όχι σαν εμάς εδώ που πληρώνουμε και βλέπουμε ένα μάτσο χάλια.
Στο μεταξύ όλοι οι χουβαρντάδες που ξοδεύουν τα εκατομμύρια των άλλων σαν στραγάλια όταν πάνε στη λαϊκή αν έχουν τα κεράσια 4€ και όχι 3€, παίρνουν 1,5 κιλό και όχι δύο μην τιναξουν την μπάνκα στον αέρα
Τι να κάνουμε ρε φίλε παιδιά του μεροκάματου είμαστε,δεν είμαστε στη λίστα Forbes να αγοράζουμε ποδοσφαιρικές ομάδες,ξενοδοχεία και λιμάνια…
Τρομερές απαντήσει πάντως κάποιοι ε;;;
Αλλάξτε ομάδα ρε αν δεν σας αρέσει,άκου εκεί να τολμάς να κάνεις κριτική και να συγκρίνεσαι με τους ανταγωνιστές σου πως κινούνται…
μιλάμε για θρασσος..
την επόμενη φορά που θα πάτε στον εργοδότη σας να ζητήστε αύξηση και σας πει δικά μου είναι τα λεφτά ότι θέλω θα τα κάνω κι αν δε σου αρέσει πάνε αλλού,να δω πόσο άνετοι θα είστε!!!
Φιλε είσαι ότι να ναι. Εκτός του ότι είναι εντελώς άκυρο το παράδειγμα σου, συγγνώμη που θα στο σκάσω αλλά ναι, του αφεντικού μου είναι τα λεφτά και ότι θέλει τα κάνει. Τώρα αν εσύ δουλεύεις σε κολχόζ είναι άλλη συζήτηση. Παρεμπιπτόντως, επειδή κι εγώ του μεροκάματου είμαι, έχω μάθει να σέβομαι λίγο παραπάνω και το κυριότερο, να μην είμαι άπλας με τα λεφτά των άλλων. Και να ξέρεις, η ειρωνεία προς άτομα που την περιουσία η την επιτυχία στη ζωή ούτε στα όνειρα σου δεν θα φτάσεις, μόνο κόμπλεξ και χαμηλό IQ δειχνει
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος tolis14 την Κυρ 28 Ιουν 2026, 14:43, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
These users thanked the author tolis14 for the post:
Unpsofable78
Άβαταρ μέλους
paokovios1974
Δημοσιεύσεις: 7554
Εγγραφή: Κυρ 29 Δεκ 2013, 20:40
Τοποθεσία: Οπου τολμουν οι Αετοι

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από paokovios1974 »

Για Καρβάλιο γράφει η ojogo τον δίνει η Μπράγκα με 6 εκατομμύρια οπότε πάμε παρακάτω
These users thanked the author paokovios1974 for the post (total 3):
Dimitris_L4, Ριαν_Καπαγιαννιδης, Gregk19262000
Άβαταρ μέλους
bicii82
Δημοσιεύσεις: 1849
Εγγραφή: Σάβ 25 Νοέμ 2017, 14:45

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από bicii82 »

El shaarawy? :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Developer4
Δημοσιεύσεις: 760
Εγγραφή: Κυρ 03 Σεπ 2023, 21:40

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από Developer4 »

Unpsofable78 έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 14:09
Ριαν_Καπαγιαννιδης έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 14:05
Unpsofable78 έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 14:00 @Ριαν_Καπαγιαννιδης
Για πες ποιοι ειρωνευονται αυτούς που ασκούν ΚΑΛΟΠΡΟΑΙΡΕΤΗ ΚΡΙΤΙΚΗ και γλείφουν;

Όλοι καταλαβαίνουμε τι σκοπό έχει κάθε σχόλιο λίγο πολύ. Μην συζητάμε τα αυτονόητα.

Δυστυχώς η ομάδα και όταν λέω ομάδα εννοώ τον ένα και αδιαίρετο ΠΑΟΚ είναι σε δύσκολη θέση.

Όχι τίποτα άλλο, αλλά δε νομίζω ότι χρειάζεται να εξηγούμε και τους λόγους που ξαφνικά γνωστοί opinion makers με χιλιάδες ακόλουθους άλλαξαν από το περασμένο καλοκαίρι στάση, δημοσιογράφοι όπως οι Today επίσης, αλλά και γιατί ξεφυτρώνουν κατά δεκάδες συνεχώς νέοι λογαριασμοί στα sm, που χλευαζουν οτιδήποτε έχει σχέση με τον ποδοσφαιρικό ΠΑΟΚ.

Ε κάτι ανάλογο συμβαίνει και εδώ μέσα.

Ή πιστεύει κανείς, ότι εδώ μέσα δεν κυκλοφορεί κανείς από αυτούς, ανεξάρτητα αν είναι παλιό ή νεο μέλος του φόρουμ;

Τέλος πάντων.Αρκετά με τα οφ τοπικ και ζητώ συγνώμη από τα υπόλοιπα μέλη.
Δε μ'ενδιαφέρει να κάνω καταγραφή, ξέρουν καλά ποιοι ανήκουν σε ποια κατηγορία. Στο τέλος θα καταλήξει το φόρουμ να είναι ένα μέρος που μαλώνουν 2 ομάδες για άσχετα θέματα. Όσοι είναι οκ μ'αυτό ας συνεχίσουν.
Άρα; Ανεχόμαστε στο ποδόσφαιρο τους επιτηδειους και στο μπάσκετ αποφεύγουμε να γράψουμε ίχνος κριτικής με επιχειρήματα γιατί εκεί δαγκώνουν.Στο όνομα της ενότητας ή της λειτουργικοτητας του φόρουμ;
Λυπάμαι. Δεν θα πάρω.

ΥΓ :Ξανά λέω. Οσοι συγκρίνουν μπάσκετ με ποδόσφαιρο είναι άσχετοι ή επιτήδειοι.
Ναι θα συγκρίνουμε, γιατί:

Φέτος έχεις ολοκληρωμένο ρόστερ σε ποσοστό 90% από Ιούνη μήνα

Φέτος έχεις κλεισμένο προπονητή επιπέδου Ευρωλίγκας πριν τελειώσει η χρονιά

Φέτος έχεις κάνει μεταγραφές (καλές - κακές) που δε θα μπορούσες να τις φανταστείς στο πρόσφατο τουλάχιστον παρελθόν σου

Κλασικά στο μπάσκετ οι υποχρεώσεις ξεκινούν σχεδόν Οκτώβριο.

Εσύ σε όλα αυτά έχεις να πεις μπλα μπλα μπλα ναι μεν αλλά, καλό το ρόστερ αλλά θα μπορούσε καλύτερο, καλό το ρόστερ αλλά οι προσδοκίες ήταν μεγαλύτερες και διάφορα άλλα που έχεις γράψει και θα σου τα φέρω copy paste αν το αρνηθείς.

Στο ποδόσφαιρο από την αλλη είσαι λιγότερο από μήνα από προκριματικό, παίκτες φεύγουν και δεν έρχονται, διαπραγματεύσεις κλασικά κολλάνε και κανείς δεν ξέρει τι γίνεται, κλεισμένοι θεωρητικά παίκτες αγνοούνται, δανεικοί δεν ξέρουμε τι θα γίνει, το ρόστερ είναι σαφεστατα λειψό και πολλά άλλα αντικειμενικά κακώς καμωμένα. Σε αυτά είσαι λαλιστατος να συνιστας υπομονή και κλισέ που έγραφες και πέρυσι για Βολιακο (να το δούμε είναι επιλογή Σερα μάλλον), όταν οι κακοί κραζαμε ότι θέλουμε βασικό σέντερ Μπακ!!!

Αν εσύ δε βλέπεις δύο μέτρα και δύο σταθμά, δικαίωμα σου, δε σημαίνει ότι είσαι αντικειμενικός όμως.

Υ.Γ. Όσον αφορά τους κακους πάλι, που φέτος έχουμε στο στόχαστρο τα παιδιά από τις ακαδημίες, η απάντηση έχει δοθεί από την αρχαιότητα και συνοψίζεται στο "Μέτρον Άριστον".
These users thanked the author Developer4 for the post (total 2):
Roo -4-, xpek20
dimitris7777
Δημοσιεύσεις: 426
Εγγραφή: Παρ 25 Ιούλ 2025, 16:00

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από dimitris7777 »

Ωραίο το depth chart του GianD (που είναι και της μοδός όπως έγραψες)......

Να επισημάνω μερικά πράγματα. Νομίζω θα έχουμε αρκετές εκπλήξεις. Καταρχάς ο κόουτς έχει παντελή άγνοια των παικτών του ρόστερ. Τι εννοώ, όχι φυσικά να μην έχει δει παλαιότερους αγώνες αλλά είναι άλλη η εμπειρία να δει από κοντά τους παίκτες πως προπονούνται, τη νοοτροπία έχουν στην καθημερινότητα τους (εργασιακή ηθική), πως ανταποκρίνονται στους αγώνες, κτλ και άλλο τα βίντεο. Η προετοιμασία θα είναι για τον κόουτς ένα ταχύρυθμο φροντιστήριο εκμάθησης της ομάδος. Αυτό εμπεριέχει μεγάλα ρίσκα αλλά και μεγάλες ευκαιρίες για κάποιους παίκτες, ειδικά από τους νέους. Όσοι είναι πιο έτοιμοι πνευματικά αλλά και σωματικά θα την αρπάξουν την ευκαιρία....τώρα που γυρίζει.

Νομίζω (παρά τη μεγάλη γκρίνια) ότι αυτό το καλοκαίρι ίσως αποδειχτεί να είναι το πιο ενδιαφέρον και δημιουργικό καλοκαίρι εδώ και πολλά χρόνια....

Για κάποιους νέους που αναφέρεις. Το Σαρρή όσο τον παρακολούθησα πέρσι στον ΠΑΟΚ Β, δε μου φάνηκε ακόμα έτοιμος για το παραπάνω επίπεδο. Ναι, ωραίο κορμί, καλή τεχνική, όχι γρήγορος και σίγουρα αρκετά άγουρος στο παιχνίδι του. Με βάση αυτά που είδα από αυτόν πέρσι θα μου κάνει έκπληξη εάν τα καταφέρει και ενταχθεί στην Α ομάδα από φέτος. Πιο πολύ για του χρόνου τον βλέπω. Να παίξει άλλο ένα χρόνο με ΠΑΟΚ Β, ίσως να συμμετέχει σε προπονήσεις με την Α ομάδα και μια και πλέον ο προπονητής της Β ομάδας είναι παλιός γνώριμος του Λίσι, θα υπάρχει και πιο καλή συνεννόηση και συνεργασία κάτι που δεν υπήρχε δεδομένα με το Ράσβαν..

Ο Μπάλντε είναι δεκάρι (μου το έχει πει ο ίδιος) που όμως μπορεί να παίξει και αριστερά αλλά η καλή και φυσική του θέση είναι το δέκα. Κάτι σαν το Ντέλια που μπορεί να παίξει και αριστερά αλλά είναι αλλιώς όταν παίξει στο δέκα και εκεί δίνει περισσότερα.

Για τον Τέυλορ εννοείς ότι μπορεί να παίξει όπως έπαιζε με τον Ποστέκογλου (inverted lb). Το έγραψα και πιο παλιά, έκανα μια πρόβλεψη, ο Τέϋλορ με τον καινούργιο κόουτς, ίσως μετατοπισθεί στα χαφ....σε 4-3-3, εσωτερικός μέσος γιατί όχι....
Άβαταρ μέλους
Metagrafakias
Δημοσιεύσεις: 2669
Εγγραφή: Σάβ 14 Δεκ 2013, 15:55

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από Metagrafakias »

tolis14 έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 14:23
Metagrafakias έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 13:07
tolis14 έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 12:36

Στο μεταξύ όλοι οι χουβαρντάδες που ξοδεύουν τα εκατομμύρια των άλλων σαν στραγάλια όταν πάνε στη λαϊκή αν έχουν τα κεράσια 4€ και όχι 3€, παίρνουν 1,5 κιλό και όχι δύο μην τιναξουν την μπάνκα στον αέρα
Τι να κάνουμε ρε φίλε παιδιά του μεροκάματου είμαστε,δεν είμαστε στη λίστα Forbes να αγοράζουμε ποδοσφαιρικές ομάδες,ξενοδοχεία και λιμάνια…
Τρομερές απαντήσει πάντως κάποιοι ε;;;
Αλλάξτε ομάδα ρε αν δεν σας αρέσει,άκου εκεί να τολμάς να κάνεις κριτική και να συγκρίνεσαι με τους ανταγωνιστές σου πως κινούνται…
μιλάμε για θρασσος..
την επόμενη φορά που θα πάτε στον εργοδότη σας να ζητήστε αύξηση και σας πει δικά μου είναι τα λεφτά ότι θέλω θα τα κάνω κι αν δε σου αρέσει πάνε αλλού,να δω πόσο άνετοι θα είστε!!!
Φιλε είσαι ότι να ναι. Εκτός του ότι είναι εντελώς άκυρο το παράδειγμα σου, συγγνώμη που θα στο σκάσω αλλά ναι, του αφεντικού μου είναι τα λεφτά και ότι θέλει τα κάνει. Τώρα αν εσύ δουλεύεις σε κολχόζ είναι άλλη συζήτηση. Παρεμπιπτόντως, επειδή κι εγώ του μεροκάματου είμαι, έχω μάθει να σέβομαι λίγο παραπάνω και το κυριότερο, να μην είμαι άπλας με τα λεφτά των άλλων. Και να ξέρεις, η ειρωνεία προς άτομα που την περιουσία η την επιτυχία στη ζωή ούτε στα όνειρα σου δεν θα φτάσεις, μόνο κόμπλεξ και χηλο IQ δειχνει
:lol: :lol: :lol:
These users thanked the author Metagrafakias for the post:
paokspren
τσιριγωτης
Δημοσιεύσεις: 4201
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:47

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από τσιριγωτης »

paokovios1974 έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 13:58 Μονο ΠΑΟΚ ρε είναι η φάση.
Μην περιμένετε τίποτα μην ελπίζετε τίποτα μόνο ΠΑΟΚ.
Με καπετανοπουλο τασιοπουλο Σιδηρόπουλο βέλη Ζαφειρίου κερδίσαμε την Άρσεναλ ρε.
Φτάνει πια ότι είναι να γίνει θα γίνει είτε τώρα είτε 32 Αυγούστου
Κι αν δεν γίνουν μεταγραφές πάλι στα τέτοια μας ρε.
ΠΑΟΚ ρε
Ναιιιι, κερδίσαμε την αρσεναλ κ μετά τις κάναμε; ; τι πορεία είχαμε στο κύπελλο κ στο πρωτάθλημα; τι τερματίσαμε; ;
These users thanked the author τσιριγωτης for the post:
aivas19
dimitris7777
Δημοσιεύσεις: 426
Εγγραφή: Παρ 25 Ιούλ 2025, 16:00

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από dimitris7777 »

paokovios1974 έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 14:28 Για Καρβάλιο γράφει η ojogo τον δίνει η Μπράγκα με 6 εκατομμύρια οπότε πάμε παρακάτω
εννοείται ότι με αυτό ποσό όχι απλώς πάμε παρακάτω αλλά πολύ παρακάτω.....πάντως πέρσι από τον οάρης ζήτησαν 5εκ, από εμάς 6εκ?
Από Μπράγκα δεν παίρνεις παίκτη χωρίς να πληρώσεις υπεραξία. Εδώ θυμάμαι την υπόθεση με τον Παλίνια που τον είχαν δανεικό για 2 χρόνια από τη Σπόρτινγκ και υπήρχε ρήτρα να σπάσει ο δανεισμός με 200χιλ μέχρι 30 Ιούνη και επειδή με Αμπέλ δεν προλάβαμε την ημερομηνία μετά ζητούσαν 2εκ για να σπάσουν το δανεισμό....αφού μας είχαν πάρει 2εκ για Αμπέλ....

Τέτοιους παίκτες από τη Βραζιλία πρέπει να τους προλαβαίνεις στην πρώτη τους ομάδα που πάνε στην Πορτογαλία και όχι μετά αφού κάνουν μεταγραφή στο big-4...
Dimg5
Δημοσιεύσεις: 39
Εγγραφή: Παρ 19 Ιουν 2026, 17:24

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από Dimg5 »

2 Φορ, αριστερο εξτρεμ, 2 χαφ, 2 στοπερ, αριστερο μπακ, δεκαρι. Ολα τα αλλα ειναι μπαλωματα εκ των εσω. Κατι δεν παει καλα και προσπαθω να ειμαι αισιοδοξος οσο μπορω αλλα εφυγε και ο Ιουνιος.
Nassos
Δημοσιεύσεις: 474
Εγγραφή: Πέμ 31 Ιούλ 2025, 08:44

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από Nassos »

Developer4 έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 14:34
Unpsofable78 έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 14:09
Ριαν_Καπαγιαννιδης έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 14:05

Δε μ'ενδιαφέρει να κάνω καταγραφή, ξέρουν καλά ποιοι ανήκουν σε ποια κατηγορία. Στο τέλος θα καταλήξει το φόρουμ να είναι ένα μέρος που μαλώνουν 2 ομάδες για άσχετα θέματα. Όσοι είναι οκ μ'αυτό ας συνεχίσουν.
Άρα; Ανεχόμαστε στο ποδόσφαιρο τους επιτηδειους και στο μπάσκετ αποφεύγουμε να γράψουμε ίχνος κριτικής με επιχειρήματα γιατί εκεί δαγκώνουν.Στο όνομα της ενότητας ή της λειτουργικοτητας του φόρουμ;
Λυπάμαι. Δεν θα πάρω.

ΥΓ :Ξανά λέω. Οσοι συγκρίνουν μπάσκετ με ποδόσφαιρο είναι άσχετοι ή επιτήδειοι.
Ναι θα συγκρίνουμε, γιατί:

Φέτος έχεις ολοκληρωμένο ρόστερ σε ποσοστό 90% από Ιούνη μήνα

Φέτος έχεις κλεισμένο προπονητή επιπέδου Ευρωλίγκας πριν τελειώσει η χρονιά

Φέτος έχεις κάνει μεταγραφές (καλές - κακές) που δε θα μπορούσες να τις φανταστείς στο πρόσφατο τουλάχιστον παρελθόν σου

Κλασικά στο μπάσκετ οι υποχρεώσεις ξεκινούν σχεδόν Οκτώβριο.

Εσύ σε όλα αυτά έχεις να πεις μπλα μπλα μπλα ναι μεν αλλά, καλό το ρόστερ αλλά θα μπορούσε καλύτερο, καλό το ρόστερ αλλά οι προσδοκίες ήταν μεγαλύτερες και διάφορα άλλα που έχεις γράψει και θα σου τα φέρω copy paste αν το αρνηθείς.

Στο ποδόσφαιρο από την αλλη είσαι λιγότερο από μήνα από προκριματικό, παίκτες φεύγουν και δεν έρχονται, διαπραγματεύσεις κλασικά κολλάνε και κανείς δεν ξέρει τι γίνεται, κλεισμένοι θεωρητικά παίκτες αγνοούνται, δανεικοί δεν ξέρουμε τι θα γίνει, το ρόστερ είναι σαφεστατα λειψό και πολλά άλλα αντικειμενικά κακώς καμωμένα. Σε αυτά είσαι λαλιστατος να συνιστας υπομονή και κλισέ που έγραφες και πέρυσι για Βολιακο (να το δούμε είναι επιλογή Σερα μάλλον), όταν οι κακοί κραζαμε ότι θέλουμε βασικό σέντερ Μπακ!!!

Αν εσύ δε βλέπεις δύο μέτρα και δύο σταθμά, δικαίωμα σου, δε σημαίνει ότι είσαι αντικειμενικός όμως.

Υ.Γ. Όσον αφορά τους κακους πάλι, που φέτος έχουμε στο στόχαστρο τα παιδιά από τις ακαδημίες, η απάντηση έχει δοθεί από την αρχαιότητα και συνοψίζεται στο "Μέτρον Άριστον".
Θα συγκρίνουμε και άμα βγούμε πρώτοι δεύτεροι στο ποδόσφαιρο και πεμπτοι στο μπάσκετ ή τότε θα είναι στην αρχή ακόμα ο Τέλης και τον Ιβάν τον έσωσε ο λισι ή τον κουβάλησαν οι παίχτες ή ήμασταν τυχεροί;
Το μπάσκετ είναι άλλο άθλημα, εγω δε γράφω εκεί γιατί είμαι άσχετος. Το να λέμε οτι έχει αργήσει η ΠΑΕ αλλά να μην μιλάμε για μονοκουστουμους δε μας κάνει γλειφτες.
Οντοπικ: σεντερ μπακ ταυρι, Γιαννούλη, ένα κεντρικό χαφ, αριστερό εξτρεμ, Γιακουμάκη και γρήγορα παρακαλώ.
These users thanked the author Nassos for the post (total 2):
paok apo epilogi, giaxxo
Άβαταρ μέλους
FreeWatcher
Δημοσιεύσεις: 1348
Εγγραφή: Δευ 07 Σεπ 2020, 00:12

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από FreeWatcher »

Parolos έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 14:14
MikeStr4 έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 14:04 όλες τς άλλες χρονιές είχε ένα ρόστερ για 4-5 θέση, και μας πήρε ένα πρωτάθλημα κ κάνα δυο χρονιές ακόμα είμασταν ζωντανοί μέχρι Μάρτιο - Απρίλιο….οι ίδιοι παλι τον επόμενο Μάιο (άμα δεν αλλάξει τακτική ο μεγαλομέτοχος) θα κράζουν Ματος - Βιερινια γιατί φέτος θα είναι αυτοί τα εξιλαστήρια θύματα…
4η και 5η θέση το ρόστερ μας τα τελευταία χρόνια ε..

Με το 2ο μπάτζετ όλες τις χρονιές.

Κι από τον παλέτα πιο κάτω οπότε.
Κι ύστερα ψάχνουμε και λογική.

Φίλε να λες αλήθειες, κάτω από Κηφισιά ήταν η ομάδα μας όχι μόνο κάτω από ρουλη και ποκ. :lol:
Πεμπτοέκτος αφού!
😂😂😂
Τα μπάτζετ δε μετράνε.
Κ πέρυσι το σήκωσε ο ρούλης.
Ε ρε τι βλέπουν τα ματάκια μας…
These users thanked the author FreeWatcher for the post (total 3):
Nassos, Ally Samagoal, paok apo epilogi
Άβαταρ μέλους
Unpsofable78
Δημοσιεύσεις: 2248
Εγγραφή: Τρί 14 Ιαν 2014, 22:34

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από Unpsofable78 »

@Developer4
Με αναγκάζεις να συνεχίσω τα οφ τοπικ.
Θα μπορούσες να πας να εκθειασεις την ομάδα μπάσκετ στο αντίστοιχο, όπως καθημερινά συμβαίνει με ένα mention.

Στο μπάσκετ φίλε μου έχουμε φτιάξει μία καλή ομάδα. Σίγουρα πολύ καλύτερη από την περσινή, με κάποιους παίκτες που παρέμειναν στον κορμό από την ομάδα Χατζόπουλου, όπως Μουρ, Περσιδης. Εγιναν όμως πολύ δυνατές κινήσεις, πχ Καλαθης, Αλεξάντερ αλλά και κάποιες όπως του Χατζινς, που αποτελεί ερωτηματικό.

Σίγουρα όμως όχι την ομάδα που περίμενε η πλειοψηφία του κόσμου, σύμφωνα με τις προσδοκίες που δημιούργησαν οι "φιλοκυβερνητικοι" δημοσιογράφοι και opinion makers - insiders.

Από κει πέρα, το να δημιουργήσεις στο μπάσκετ ένα καλό ροστερ επιπέδου Eurocup, απαιτεί λιγότερα από δέκα μύρια (7 είναι περίπου αλλά θα σου βάλω 10).
Δηλαδή όσα περίπου θα κοστίσει η μεταγραφή Γιαννούλη με πληρωμή ομάδας συμβολαίων.

Επίσης, στο μπάσκετ υπάρχει ΤΟ ΠΕΡΙΘΩΡΙΟ ΛΑΘΟΥΣ.
Μπορείς να κάνεις οποιαδήποτε στιγμή διορθωτικές κινήσεις και μεταγραφές.

Στο ποδόσφαιρο, ειδικά σε μία μεταβατική χρονιά όπου για πρώτη φορά ο ΠΑΟΚ προσπαθεί να λειτουργήσει με ΠΟΔΟΣΦΑΙΡΙΚΗ ΛΟΓΙΚΗ, θέτοντας σε ρόλο Αθλητικού Διευθυντή τον Ματος, τεχνικού διευθυντή τον Βιειρινια και προσλαμβανοντας έναν νέο και κατά τους ειδικούς υποσχόμενο προπονητή με σύγχρονες ποδοσφαιρικες ιδέες, οι κινήσεις πρέπει να είναι προσεκτικές και να αποφασιστουν με ταυτόχρονη αξιολόγηση του ροστερ από τον νέο προπονητή.

Επίσης το ποδόσφαιρο δεν είναι μπάσκετ, που μπορείς οποιαδήποτε στιγμή να απαλλαγείς από συμβόλαια. Στο μπάσκετ τα συμβόλαια σπάζουν για πλάκα.

Όπως επίσης, στο μπάσκετ με 2-3 μύρια φέρνεις σούπερ σταρ Ευρωλιγκα, στο ποδόσφαιρο κάνα Χατζηδιακο που θα χλευαζουν οι γνωστοί άγνωστοι.
Ο Σιλντς πχ πόσα παίρνει ξέρεις; 1.5 μήπως;

Τέλος στο μπάσκετ, δεν υπάρχει cost control. Αντίθετα όσα πιο πολλά ξοδεύει φέτος μια ομάδα, τόσο περισσότερο αυξάνει τις πιθανότητες της να πείσει τους ιθύνοντες της Ευρωλίγκα για συμβόλαιο franchise.

Η μέρα με τη νύχτα φίλε μου. Λυπάμαι που στο χάλασα.

ΥΓ :Τα μπλα μπλα τα δικά μου, όπως με υφακι γράφεις, είναι όλα με επιχειρήματα.
ΥΓ2: Αν θες να συνεχίσουμε την κουβέντα πήγαινε στο κατάλληλο τοπικ
These users thanked the author Unpsofable78 for the post (total 4):
Ally Samagoal, aivas19, paok apo epilogi, giaxxo
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”