Unpsofable78 έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 14:09
Ριαν_Καπαγιαννιδης έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 14:05
Unpsofable78 έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 14:00
@Ριαν_Καπαγιαννιδης
Για πες ποιοι ειρωνευονται αυτούς που ασκούν ΚΑΛΟΠΡΟΑΙΡΕΤΗ ΚΡΙΤΙΚΗ και γλείφουν;
Όλοι καταλαβαίνουμε τι σκοπό έχει κάθε σχόλιο λίγο πολύ. Μην συζητάμε τα αυτονόητα.
Δυστυχώς η ομάδα και όταν λέω ομάδα εννοώ τον ένα και αδιαίρετο ΠΑΟΚ είναι σε δύσκολη θέση.
Όχι τίποτα άλλο, αλλά δε νομίζω ότι χρειάζεται να εξηγούμε και τους λόγους που ξαφνικά γνωστοί opinion makers με χιλιάδες ακόλουθους άλλαξαν από το περασμένο καλοκαίρι στάση, δημοσιογράφοι όπως οι Today επίσης, αλλά και γιατί ξεφυτρώνουν κατά δεκάδες συνεχώς νέοι λογαριασμοί στα sm, που χλευαζουν οτιδήποτε έχει σχέση με τον ποδοσφαιρικό ΠΑΟΚ.
Ε κάτι ανάλογο συμβαίνει και εδώ μέσα.
Ή πιστεύει κανείς, ότι εδώ μέσα δεν κυκλοφορεί κανείς από αυτούς, ανεξάρτητα αν είναι παλιό ή νεο μέλος του φόρουμ;
Τέλος πάντων.Αρκετά με τα οφ τοπικ και ζητώ συγνώμη από τα υπόλοιπα μέλη.
Δε μ'ενδιαφέρει να κάνω καταγραφή, ξέρουν καλά ποιοι ανήκουν σε ποια κατηγορία. Στο τέλος θα καταλήξει το φόρουμ να είναι ένα μέρος που μαλώνουν 2 ομάδες για άσχετα θέματα. Όσοι είναι οκ μ'αυτό ας συνεχίσουν.
Άρα; Ανεχόμαστε στο ποδόσφαιρο τους επιτηδειους και στο μπάσκετ αποφεύγουμε να γράψουμε ίχνος κριτικής με επιχειρήματα γιατί εκεί δαγκώνουν.Στο όνομα της ενότητας ή της λειτουργικοτητας του φόρουμ;
Λυπάμαι. Δεν θα πάρω.
ΥΓ :Ξανά λέω. Οσοι συγκρίνουν μπάσκετ με ποδόσφαιρο είναι άσχετοι ή επιτήδειοι.
Ναι θα συγκρίνουμε, γιατί:
Φέτος έχεις ολοκληρωμένο ρόστερ σε ποσοστό 90% από Ιούνη μήνα
Φέτος έχεις κλεισμένο προπονητή επιπέδου Ευρωλίγκας πριν τελειώσει η χρονιά
Φέτος έχεις κάνει μεταγραφές (καλές - κακές) που δε θα μπορούσες να τις φανταστείς στο πρόσφατο τουλάχιστον παρελθόν σου
Κλασικά στο μπάσκετ οι υποχρεώσεις ξεκινούν σχεδόν Οκτώβριο.
Εσύ σε όλα αυτά έχεις να πεις μπλα μπλα μπλα ναι μεν αλλά, καλό το ρόστερ αλλά θα μπορούσε καλύτερο, καλό το ρόστερ αλλά οι προσδοκίες ήταν μεγαλύτερες και διάφορα άλλα που έχεις γράψει και θα σου τα φέρω copy paste αν το αρνηθείς.
Στο ποδόσφαιρο από την αλλη είσαι λιγότερο από μήνα από προκριματικό, παίκτες φεύγουν και δεν έρχονται, διαπραγματεύσεις κλασικά κολλάνε και κανείς δεν ξέρει τι γίνεται, κλεισμένοι θεωρητικά παίκτες αγνοούνται, δανεικοί δεν ξέρουμε τι θα γίνει, το ρόστερ είναι σαφεστατα λειψό και πολλά άλλα αντικειμενικά κακώς καμωμένα. Σε αυτά είσαι λαλιστατος να συνιστας υπομονή και κλισέ που έγραφες και πέρυσι για Βολιακο (να το δούμε είναι επιλογή Σερα μάλλον), όταν οι κακοί κραζαμε ότι θέλουμε βασικό σέντερ Μπακ!!!
Αν εσύ δε βλέπεις δύο μέτρα και δύο σταθμά, δικαίωμα σου, δε σημαίνει ότι είσαι αντικειμενικός όμως.
Υ.Γ. Όσον αφορά τους κακους πάλι, που φέτος έχουμε στο στόχαστρο τα παιδιά από τις ακαδημίες, η απάντηση έχει δοθεί από την αρχαιότητα και συνοψίζεται στο "Μέτρον Άριστον".