9.Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Άβαταρ μέλους
Olorin
Δημοσιεύσεις: 1971
Εγγραφή: Τετ 26 Μαρ 2008, 03:35
Τοποθεσία: The Source

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Olorin »

Δεν εχει καμια δικαιολογια. Ειναι υπευθυνος για τον αποκλεισμο και θα τα ακουσει.
Άβαταρ μέλους
sidpanos
Δημοσιεύσεις: 4148
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από sidpanos »

είμαι εμπαθής νικο...
αλλά αυτήν την προκριση ΔΕΝ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΗΝ ΧΑΣΕΙΣ...............................................

στα αρχίδια μου αν η μπάλα δεν ήθελε να μπει....
εσύ να την έβαζες....
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21296
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από navigator11 »

σήμερα θα υποστείς την κριτική.ναί να σεβαστώ την αξιόμαχη προσπάθειά σου,αλλά φέρεις τεράστιο μερίδιο ευθύνης του αποκλεισμού.δε γίνεται να μη βρίσκεις τουλάχιστον εστία στο πάρε-βάλε του ίβιτς ρε σάλπι.δε συγχωρείται.
Άβαταρ μέλους
D.A.A.T.
Δημοσιεύσεις: 2682
Εγγραφή: Κυρ 31 Αύγ 2008, 23:04

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από D.A.A.T. »

δεν πειραζει..θα στο δωσει ο θεος..

ναι φταιει,αλλα δεν γινεται να τον κραξεις..ηταν και αυτος συγκλονιστικος
Άβαταρ μέλους
slidar
Δημοσιεύσεις: 3994
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιαν 2008, 22:53

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από slidar »

ΛΑΘΟΣ ΒΗΜΑΤΙΣΜΟΣ.....
Άβαταρ μέλους
Falegkos
Δημοσιεύσεις: 4319
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 14:50

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Falegkos »

ε βεβαια αυτος μας εβαλε στους 32 αφου πρωτα μας εβγαλε απο το τσουλου.

Αυτο το γκολ εμπενε αν εκανες κοντρολ,αν σουταρες, αν εκανες κεφαλια, αν εκανες τακουνακι, αν αφηνες την μπαλα μονη της, αν δεν ισουν στον ΠΑΟΚ.
εισαι τοσο τραγικος που δεν μπορεσες να βαλεις ΟΥΤΕ αυτο και να χασει η ομαδα ισος την ιστορικοτερη προκριση.

ποτε δεν θα σε δω ξανα με καλο ματι και στα @@@@@ τη λενε οι αλλοι .... εγω δεν θα κοιμηθώ 1 βδομαδα για να περνεις εσυ 800,000 ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΊΑ.
Άβαταρ μέλους
GI4NNEN4
Δημοσιεύσεις: 5864
Εγγραφή: Τρί 18 Μάιος 2010, 16:06
Τοποθεσία: Γιάννενα

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από GI4NNEN4 »

gergeo4 έγραψε:οσοι μιλανε ετσι για τον σαλπι ειστε το λιγοτερο ΕΜΠΑΘΕΙΣ!ΕΓΩ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΣΥΝΟΠΑΔΟΥΣ ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ..ΑΛΛΑΞΤΕ ΟΜΑΔΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ!ΕΜΠΑΘΕΙΣ Ε ΕΜΠΑΘΕΙΣ!
Μήπως είσαι κι εσυ λιγάκι εμπαθής με όσους τύχει να σχολιάσουν αρνητικά τον Σαλπιγγίδη;
Άβαταρ μέλους
sidpanos
Δημοσιεύσεις: 4148
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από sidpanos »

ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ....ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΤΙΣ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ.....
ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΑΛΛΕΣ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ....
Άβαταρ μέλους
george aspromayros
Δημοσιεύσεις: 572
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 10:56
Τοποθεσία: Αθηνα

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από george aspromayros »

niko70 έγραψε:
niko70 έγραψε:Το έγραψα και αλλού...Σήμερα, όποιος μιλήσει για παίκτη του ΠΑΟΚ αρνητικά, είναι πολύ μικρός....Όποιος αρχίσει τις συγκρίσεις και τις γνωστές μαλακίες, είναι εμπαθής και μικρόνους....αυτά
Και το ξαναγράφω.....

++++++++
μονο το παθος του..

μονο οτι μαρκαρε..

ετρεχε πανω κατω...

εκανε τακλιν....

εβγαλε τον αντιπαλο τερματοφυλακα εξω.. :P

εδωσε πασες..

μονο αυτα.....θελετε κι αλλα?

Μπραβο μητσαρα!!!
Άβαταρ μέλους
Falegkos
Δημοσιεύσεις: 4319
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 14:50

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Falegkos »

το μισο ματς ξαπλωμένος στο χορτάρι το περασε.
αφηστε τις @@@@ με το παθος του.αυτο ελειπε να μην εχει και παθος.
Άβαταρ μέλους
gergeo4
Δημοσιεύσεις: 8206
Εγγραφή: Τρί 15 Ιούλ 2008, 12:42
Τοποθεσία: kozani

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από gergeo4 »

ΓΕΛΑΩ ΜΕ ΤΙΣ ΑΠΟΨΕΙΣ ΜΕΡΙΚΩΝ!ΓΕΛΑΩ!
Άβαταρ μέλους
Falegkos
Δημοσιεύσεις: 4319
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 14:50

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Falegkos »

και γω κλαιω που τον εχετε θεο.
Besuch
Δημοσιεύσεις: 903
Εγγραφή: Κυρ 31 Μάιος 2009, 01:21

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Besuch »

Σταματηστε τη φαση που εβαλε φιλος πιο πανω στο 9 δευτερολεπτο και θα καταλαβετε "γιατι τακλιν"...

Εχει σταματησει στο πεναλτυ και περιμενει την ευκολη πασα απο τον (καταπληκτικο) Ιβιτς.
Θες λαθος; Θες ο Ιβιτς νομιζε πως θα συνεχισει; Του στελνει τη μπαλα 1 - 1,5 μετρο μπροστα...το τακλιν ηταν ο μονος τροπος να την προλαβει...




ΥΓ ΟΣΟΙ ΑΚΟΜΑ ΤΟ ΦΥΛΑΤΕ ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΥΚΑΙΡΙΑ, ΕΓΩ ΔΕΝ ΘΑ ΣΑΣ ΤΟ ΠΩ ΕΥΓΕΝΙΚΑ ΟΠΩΣ ΑΛΛΟΙ ΠΙΟ ΠΑΝΩ.

ΠΡΟΣ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΒΓΑΖΟΥΝ ΑΠΛΑ ΤΗΝ ΠΙΚΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ-ΠΡΟΚΡΙΣΗ ΠΟΥ ΕΧΑΣΕ (ΑΥΤΟΙ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΓΚΡΙΝΙΑΞΟΥΝ, ΜΕ ΤΗ ΛΟΓΙΚΗ ΟΤΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΘΑ ΚΑΝΑΝ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΙΒΙΤΣ...ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΒΙΕΡΙΝΙΑ...ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΓΚΑΡΣΙΑ) ΚΑΙ ΜΠΗΚΑΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΒΡΙΖΟΥΝ ΑΠΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΑΛΠΙΓΓΙΔΗΣ...Ο Π*****Σ ΚΟΝΤΟΣ...Ο ΠΡΑΣΣΙΝΟΣ ΛΑΓΟΣ...Ο...Ο...

...ΜΙΑΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΣΤΑ ΜΠΙΝΕΛΙΚΙΑ ΣΑΣ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΝΑ ΣΑΣ ΤΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΩ ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑΝ ΣΑΣ!
ΑΥΤΟΛΕΞΗ...ΟΤΙ ΤΟΥ ΓΡΑΨΑΤΕ ΕΙΝΑΙ ΣΑ ΝΑ ΤΟ ΑΚΟΥΣΑΤΕ ΑΠΟ ΜΕΝΑ...ΑΠΛΑ ΒΑΡΙΕΜΑΙ ΤΑ ΚΟΠΥ-ΠΕΙΣΤ

ΚΟΜΠΛΕΞΑΡΕΣ...ΘΑ ΠΟΝΑΕΙ ΓΙΑ ΠΟΛΥ ΑΚΟΜΑ;
Άβαταρ μέλους
danirifle
Bet Guru 2021
Δημοσιεύσεις: 11634
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 14:03
Τοποθεσία: ΣΑΜΟΣ

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από danirifle »

το γαύρο τον περνούσαμε και με χ.
τη ντιναμό την περνούσαμε και με χ.

ΑΡΑ ΤΕΡΜΑ Η ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΟΤΙ ΜΑΣ ΠΕΡΑΣΕ ΑΥΤΟΣ.

τετ α τετ με αγιαξ. γεια σου τσου-λου
πάρε βάλε με τσε σε κα. γεια σου και σένα γιουρόπα!

ΔΕ ΛΕΩ ΟΤΙ ΜΑΣ ΑΠΕΚΛΕΙΣΕ ΑΥΤΟΣ, ΕΙΝΑΙ ΑΣΤΕΙΟ. ΑΛΛΑ ΕΧΕΙ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΜΕΡΙΔΙΟ!

ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΣΟΥ ΣΑΛΠΙΓΓΙΔΗ
Άβαταρ μέλους
Falegkos
Δημοσιεύσεις: 4319
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 14:50

Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Falegkos »

Besuch έγραψε:Σταματηστε τη φαση που εβαλε φιλος πιο πανω στο 9 δευτερολεπτο και θα καταλαβετε "γιατι τακλιν"...

Εχει σταματησει στο πεναλτυ και περιμενει την ευκολη πασα απο τον (καταπληκτικο) Ιβιτς.
Θες λαθος; Θες ο Ιβιτς νομιζε πως θα συνεχισει; Του στελνει τη μπαλα 1 - 1,5 μετρο μπροστα...το τακλιν ηταν ο μονος τροπος να την προλαβει...

................... ρε φιλε πραγματικα τωρα με ολο το συμπαθι... με τα νευρα μας παιζεις?
οχι ο κλαους ευτεγε που του φωναξε απο εξω βαλτο και πανικοβλιθικε.

Δεν γραφω αλλο πραγματικα καποιοι νομιζετε οτι φεραμε τον μαραντονα με 800,000 και τοσο καιρο φτενε ΟΟΟΟΟΟΟΛΟΙ οι συμπεκτες που δεν μπορει.

δεν γραφω αλλο αιντε ειναι τεραστιος παικτης.



ααα ΠΣ. περιμενω να δω ανανέωση στο blog
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”