9.Δημήτρης Σαλπιγγίδης
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
Δεν εχει καμια δικαιολογια. Ειναι υπευθυνος για τον αποκλεισμο και θα τα ακουσει.
- sidpanos
- Δημοσιεύσεις: 4148
- Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
- Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
είμαι εμπαθής νικο...
αλλά αυτήν την προκριση ΔΕΝ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΗΝ ΧΑΣΕΙΣ...............................................
στα αρχίδια μου αν η μπάλα δεν ήθελε να μπει....
εσύ να την έβαζες....
αλλά αυτήν την προκριση ΔΕΝ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΤΗΝ ΧΑΣΕΙΣ...............................................
στα αρχίδια μου αν η μπάλα δεν ήθελε να μπει....
εσύ να την έβαζες....
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21296
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
σήμερα θα υποστείς την κριτική.ναί να σεβαστώ την αξιόμαχη προσπάθειά σου,αλλά φέρεις τεράστιο μερίδιο ευθύνης του αποκλεισμού.δε γίνεται να μη βρίσκεις τουλάχιστον εστία στο πάρε-βάλε του ίβιτς ρε σάλπι.δε συγχωρείται.
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
δεν πειραζει..θα στο δωσει ο θεος..
ναι φταιει,αλλα δεν γινεται να τον κραξεις..ηταν και αυτος συγκλονιστικος
ναι φταιει,αλλα δεν γινεται να τον κραξεις..ηταν και αυτος συγκλονιστικος
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
ε βεβαια αυτος μας εβαλε στους 32 αφου πρωτα μας εβγαλε απο το τσουλου.
Αυτο το γκολ εμπενε αν εκανες κοντρολ,αν σουταρες, αν εκανες κεφαλια, αν εκανες τακουνακι, αν αφηνες την μπαλα μονη της, αν δεν ισουν στον ΠΑΟΚ.
εισαι τοσο τραγικος που δεν μπορεσες να βαλεις ΟΥΤΕ αυτο και να χασει η ομαδα ισος την ιστορικοτερη προκριση.
ποτε δεν θα σε δω ξανα με καλο ματι και στα @@@@@ τη λενε οι αλλοι .... εγω δεν θα κοιμηθώ 1 βδομαδα για να περνεις εσυ 800,000 ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΊΑ.
Αυτο το γκολ εμπενε αν εκανες κοντρολ,αν σουταρες, αν εκανες κεφαλια, αν εκανες τακουνακι, αν αφηνες την μπαλα μονη της, αν δεν ισουν στον ΠΑΟΚ.
εισαι τοσο τραγικος που δεν μπορεσες να βαλεις ΟΥΤΕ αυτο και να χασει η ομαδα ισος την ιστορικοτερη προκριση.
ποτε δεν θα σε δω ξανα με καλο ματι και στα @@@@@ τη λενε οι αλλοι .... εγω δεν θα κοιμηθώ 1 βδομαδα για να περνεις εσυ 800,000 ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΊΑ.
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
Μήπως είσαι κι εσυ λιγάκι εμπαθής με όσους τύχει να σχολιάσουν αρνητικά τον Σαλπιγγίδη;gergeo4 έγραψε:οσοι μιλανε ετσι για τον σαλπι ειστε το λιγοτερο ΕΜΠΑΘΕΙΣ!ΕΓΩ ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΔΕΝ ΓΟΥΣΤΑΡΩ ΣΥΝΟΠΑΔΟΥΣ ΜΕ ΤΕΤΟΙΑ ΝΟΟΤΡΟΠΙΑ..ΑΛΛΑΞΤΕ ΟΜΑΔΑ ΚΑΛΥΤΕΡΑ!ΕΜΠΑΘΕΙΣ Ε ΕΜΠΑΘΕΙΣ!
- sidpanos
- Δημοσιεύσεις: 4148
- Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
- Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
ΦΤΑΝΕΙ ΠΙΑ ΜΕ ΤΙΣ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ....ΒΑΡΕΘΗΚΑ ΤΙΣ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ.....
ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΑΛΛΕΣ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ....
ΔΕΝ ΘΕΛΩ ΑΛΛΕΣ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΙΕΣ....
- george aspromayros
- Δημοσιεύσεις: 572
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 10:56
- Τοποθεσία: Αθηνα
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
niko70 έγραψε:Και το ξαναγράφω.....niko70 έγραψε:Το έγραψα και αλλού...Σήμερα, όποιος μιλήσει για παίκτη του ΠΑΟΚ αρνητικά, είναι πολύ μικρός....Όποιος αρχίσει τις συγκρίσεις και τις γνωστές μαλακίες, είναι εμπαθής και μικρόνους....αυτά
++++++++
μονο το παθος του..
μονο οτι μαρκαρε..
ετρεχε πανω κατω...
εκανε τακλιν....
εβγαλε τον αντιπαλο τερματοφυλακα εξω..
εδωσε πασες..
μονο αυτα.....θελετε κι αλλα?
Μπραβο μητσαρα!!!
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
το μισο ματς ξαπλωμένος στο χορτάρι το περασε.
αφηστε τις @@@@ με το παθος του.αυτο ελειπε να μην εχει και παθος.
αφηστε τις @@@@ με το παθος του.αυτο ελειπε να μην εχει και παθος.
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
Σταματηστε τη φαση που εβαλε φιλος πιο πανω στο 9 δευτερολεπτο και θα καταλαβετε "γιατι τακλιν"...
Εχει σταματησει στο πεναλτυ και περιμενει την ευκολη πασα απο τον (καταπληκτικο) Ιβιτς.
Θες λαθος; Θες ο Ιβιτς νομιζε πως θα συνεχισει; Του στελνει τη μπαλα 1 - 1,5 μετρο μπροστα...το τακλιν ηταν ο μονος τροπος να την προλαβει...
ΥΓ ΟΣΟΙ ΑΚΟΜΑ ΤΟ ΦΥΛΑΤΕ ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΥΚΑΙΡΙΑ, ΕΓΩ ΔΕΝ ΘΑ ΣΑΣ ΤΟ ΠΩ ΕΥΓΕΝΙΚΑ ΟΠΩΣ ΑΛΛΟΙ ΠΙΟ ΠΑΝΩ.
ΠΡΟΣ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΒΓΑΖΟΥΝ ΑΠΛΑ ΤΗΝ ΠΙΚΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ-ΠΡΟΚΡΙΣΗ ΠΟΥ ΕΧΑΣΕ (ΑΥΤΟΙ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΓΚΡΙΝΙΑΞΟΥΝ, ΜΕ ΤΗ ΛΟΓΙΚΗ ΟΤΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΘΑ ΚΑΝΑΝ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΙΒΙΤΣ...ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΒΙΕΡΙΝΙΑ...ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΓΚΑΡΣΙΑ) ΚΑΙ ΜΠΗΚΑΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΒΡΙΖΟΥΝ ΑΠΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΑΛΠΙΓΓΙΔΗΣ...Ο Π*****Σ ΚΟΝΤΟΣ...Ο ΠΡΑΣΣΙΝΟΣ ΛΑΓΟΣ...Ο...Ο...
...ΜΙΑΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΣΤΑ ΜΠΙΝΕΛΙΚΙΑ ΣΑΣ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΝΑ ΣΑΣ ΤΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΩ ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑΝ ΣΑΣ!
ΑΥΤΟΛΕΞΗ...ΟΤΙ ΤΟΥ ΓΡΑΨΑΤΕ ΕΙΝΑΙ ΣΑ ΝΑ ΤΟ ΑΚΟΥΣΑΤΕ ΑΠΟ ΜΕΝΑ...ΑΠΛΑ ΒΑΡΙΕΜΑΙ ΤΑ ΚΟΠΥ-ΠΕΙΣΤ
ΚΟΜΠΛΕΞΑΡΕΣ...ΘΑ ΠΟΝΑΕΙ ΓΙΑ ΠΟΛΥ ΑΚΟΜΑ;
Εχει σταματησει στο πεναλτυ και περιμενει την ευκολη πασα απο τον (καταπληκτικο) Ιβιτς.
Θες λαθος; Θες ο Ιβιτς νομιζε πως θα συνεχισει; Του στελνει τη μπαλα 1 - 1,5 μετρο μπροστα...το τακλιν ηταν ο μονος τροπος να την προλαβει...
ΥΓ ΟΣΟΙ ΑΚΟΜΑ ΤΟ ΦΥΛΑΤΕ ΣΕ ΚΑΘΕ ΕΥΚΑΙΡΙΑ, ΕΓΩ ΔΕΝ ΘΑ ΣΑΣ ΤΟ ΠΩ ΕΥΓΕΝΙΚΑ ΟΠΩΣ ΑΛΛΟΙ ΠΙΟ ΠΑΝΩ.
ΠΡΟΣ ΟΣΟΥΣ ΔΕΝ ΒΓΑΖΟΥΝ ΑΠΛΑ ΤΗΝ ΠΙΚΡΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΥΚΑΙΡΙΑ-ΠΡΟΚΡΙΣΗ ΠΟΥ ΕΧΑΣΕ (ΑΥΤΟΙ ΔΙΚΑΙΟΛΟΓΟΥΝΤΑΙ ΝΑ ΓΚΡΙΝΙΑΞΟΥΝ, ΜΕ ΤΗ ΛΟΓΙΚΗ ΟΤΙ ΤΟ ΙΔΙΟ ΘΑ ΚΑΝΑΝ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΙΒΙΤΣ...ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΒΙΕΡΙΝΙΑ...ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΓΚΑΡΣΙΑ) ΚΑΙ ΜΠΗΚΑΝ ΚΑΙ ΤΟΝ ΒΡΙΖΟΥΝ ΑΠΛΑ ΕΠΕΙΔΗ ΕΙΝΑΙ Ο ΣΑΛΠΙΓΓΙΔΗΣ...Ο Π*****Σ ΚΟΝΤΟΣ...Ο ΠΡΑΣΣΙΝΟΣ ΛΑΓΟΣ...Ο...Ο...
...ΜΙΑΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΣΑΣ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ ΣΤΑ ΜΠΙΝΕΛΙΚΙΑ ΣΑΣ ΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΝΑ ΣΑΣ ΤΑ ΕΠΙΣΤΡΕΨΩ ΕΓΩ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΣΤΟΝ ΚΑΘΕΝΑΝ ΣΑΣ!
ΑΥΤΟΛΕΞΗ...ΟΤΙ ΤΟΥ ΓΡΑΨΑΤΕ ΕΙΝΑΙ ΣΑ ΝΑ ΤΟ ΑΚΟΥΣΑΤΕ ΑΠΟ ΜΕΝΑ...ΑΠΛΑ ΒΑΡΙΕΜΑΙ ΤΑ ΚΟΠΥ-ΠΕΙΣΤ
ΚΟΜΠΛΕΞΑΡΕΣ...ΘΑ ΠΟΝΑΕΙ ΓΙΑ ΠΟΛΥ ΑΚΟΜΑ;
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
το γαύρο τον περνούσαμε και με χ.
τη ντιναμό την περνούσαμε και με χ.
ΑΡΑ ΤΕΡΜΑ Η ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΟΤΙ ΜΑΣ ΠΕΡΑΣΕ ΑΥΤΟΣ.
τετ α τετ με αγιαξ. γεια σου τσου-λου
πάρε βάλε με τσε σε κα. γεια σου και σένα γιουρόπα!
ΔΕ ΛΕΩ ΟΤΙ ΜΑΣ ΑΠΕΚΛΕΙΣΕ ΑΥΤΟΣ, ΕΙΝΑΙ ΑΣΤΕΙΟ. ΑΛΛΑ ΕΧΕΙ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΜΕΡΙΔΙΟ!
ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΣΟΥ ΣΑΛΠΙΓΓΙΔΗ
τη ντιναμό την περνούσαμε και με χ.
ΑΡΑ ΤΕΡΜΑ Η ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΑ ΟΤΙ ΜΑΣ ΠΕΡΑΣΕ ΑΥΤΟΣ.
τετ α τετ με αγιαξ. γεια σου τσου-λου
πάρε βάλε με τσε σε κα. γεια σου και σένα γιουρόπα!
ΔΕ ΛΕΩ ΟΤΙ ΜΑΣ ΑΠΕΚΛΕΙΣΕ ΑΥΤΟΣ, ΕΙΝΑΙ ΑΣΤΕΙΟ. ΑΛΛΑ ΕΧΕΙ ΤΕΡΑΣΤΙΟ ΜΕΡΙΔΙΟ!
ΚΑΛΗΝΥΧΤΑ ΣΟΥ ΣΑΛΠΙΓΓΙΔΗ
Re: 9. Δημήτρης Σαλπιγγίδης
Besuch έγραψε:Σταματηστε τη φαση που εβαλε φιλος πιο πανω στο 9 δευτερολεπτο και θα καταλαβετε "γιατι τακλιν"...
Εχει σταματησει στο πεναλτυ και περιμενει την ευκολη πασα απο τον (καταπληκτικο) Ιβιτς.
Θες λαθος; Θες ο Ιβιτς νομιζε πως θα συνεχισει; Του στελνει τη μπαλα 1 - 1,5 μετρο μπροστα...το τακλιν ηταν ο μονος τροπος να την προλαβει...
................... ρε φιλε πραγματικα τωρα με ολο το συμπαθι... με τα νευρα μας παιζεις?
οχι ο κλαους ευτεγε που του φωναξε απο εξω βαλτο και πανικοβλιθικε.
Δεν γραφω αλλο πραγματικα καποιοι νομιζετε οτι φεραμε τον μαραντονα με 800,000 και τοσο καιρο φτενε ΟΟΟΟΟΟΟΛΟΙ οι συμπεκτες που δεν μπορει.
δεν γραφω αλλο αιντε ειναι τεραστιος παικτης.
ααα ΠΣ. περιμενω να δω ανανέωση στο blog