9.Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Dimg4

Re: 9. Δημήτριος Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Dimg4 »

paokpantou έγραψε:ειναι χαρακτηριστικη η φαση στο 92 που αφηνει την μπαλα να περασει κατω απο τα ποδια...εγω τον γουσταρω τον σαλπι αλλα σημερα ηταν απογοητευσηηηηηη

Φιλε οταν επι 90 λεπτα εχουμε κατασκηνωσει στην περιοχη τους, εκεινη τη στιγμη δεν εχεις καλη θεση και λες θα υπαρχει παικτης πισω μου για ευθυβολο σουτ... ετσι απλα, δεν υπηρχε παικτης ομως και χαθηκε η φαση.
Dimg4

Re: 9. Δημήτριος Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Dimg4 »

zoomgr έγραψε:άλλη φορά Δημήτρη θέλω να ρίχνεις 3 γκολ και μετά όταν θα έρχονται να σε ασπαστούν αντίπαλοι
ρίχνε τους ροχάλες για να γίνεις αρεστός στο 1/1000 των φιλάθλων

++++
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16925
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: 9. Δημήτριος Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από eorptol »

ετσι δημητρη αν κερδιζαμε ας τα εκανες αλλα τωρα .....να πα να γα....θει ο νινης και ο καθε βαζελοκολοφαρδος
......στα αποδυτηρια καντο αλλα οχι μπροστα στα μουτρα μας λαθος κινηση.....τελος παντων...... :( :(
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21284
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: 9. Δημήτριος Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από navigator11 »

χρυσή ... ευκαιρία για όσους θέλουν να ξαναρχίσουν το κλασικό γαϊτανάκι.επειδή δε θα μπώ στη διαδικασία να διαβάσω ότι έχει ήδη γραφεί για τη σημερινή του εμφάνιση,του αποδόθηκε ακόμη η κατηγορία ότι ήταν ΣΤΗΜΕΝΟΣ ή όχι;

υγ αντί να τραβήξεις ένα μπουκέτο στο νίνη ρε κοντέ κάθεσαι κ χαριεντίζεσαι;ήμαρτον ρε μάγκες ...
Άβαταρ μέλους
Thanix
Δημοσιεύσεις: 1909
Εγγραφή: Πέμ 16 Δεκ 2010, 14:36
Τοποθεσία: Thessaloniki -London

Re: 9. Δημήτριος Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Thanix »

Mετρια εμφανιση του Μαλτεζου σημερα
Άβαταρ μέλους
WestBlock4
Δημοσιεύσεις: 2882
Εγγραφή: Παρ 25 Ιαν 2008, 23:19

Re: 9. Δημήτριος Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από WestBlock4 »

Οπως εχω ξαναπει δε θα σε γουσταρω ποτε ξανα... Σημερα εισουν μετριος αλλα δεν ασχολουμαι με αυτο.. οταν ολοκληρη ομαδα δε μπορει να βαλει γκολ φταινε ολοι..

αλλα οταν χανεις ετσι κ απο μια ομαδα που σε γαμησε περσι κ θα το κανει οποτε γουσταρει,,

ΜΗΝ ΜΟΥ ΤΟ ΠΑΙΖΕΙΣ ΚΑΛΟΣ Κ ΡΟΜΑΝΤΙΚΟΣ ΜΕ ΤΟΝ ΠΟΥΣΤΟΠΑΙΔΟ ΤΟ νινη γαμω το σπιτι του.
ασε τισ χαιρετουρες κ σκυψε το κεφαλι.
Άβαταρ μέλους
Kolokotronis_4
Δημοσιεύσεις: 4361
Εγγραφή: Δευ 06 Οκτ 2008, 22:50
Τοποθεσία: ΘΕΣΣΑΛΟΝΙΚΗ, Ασπρόμαυρη πόλη
Επικοινωνία:

Re: 9. Δημήτριος Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Kolokotronis_4 »

ναι ρε κοντέ φίρι φίρι το πας με τις βαζελοχαμούρες αγκαλίτσα? και μετά απορείτε που σας μπινελικώνει ο κόσμος.
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11024
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: 9. Δημήτριος Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από gash04 »

Περίμενα περισσότερα απο εσένα σε αυτό το παιχνίδι.
Όχι ότι δεν ήσουν καλός αλλά έπρεπε να τους καρφώσεις.
Άβαταρ μέλους
Falegkos
Δημοσιεύσεις: 4319
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 14:50

Re: 9. Δημήτριος Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Falegkos »

το οτι εμαθες να πευτεις στον βαζελο και να περνεις τα παντα δεν σημενει οτι στον ΠΑΟΚ γινοντε αυτα.
δεν με νιαζει πια το τη κανεις μεσα αλλα ΣΤΑΜΑΤΑ ΝΑ ΠΕΥΤΕΙΣ ΜΟΛΙΣ ΣΕ ΑΚΟΥΜΠΑΝ γαμω τα $%#$^$@#$^#@ γαμω.

αιντε μαθατε ολοι σαν τις αδερφες σας ακουμπαν και κανετε ηλιοθεραπια.
Άβαταρ μέλους
Petm
Δημοσιεύσεις: 1607
Εγγραφή: Παρ 04 Ιαν 2008, 18:12
Τοποθεσία: Back To The Base London

Re: 9. Δημήτριος Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Petm »

θέλεις να σκοράρεις.

οποτε τι είναι το πιο φυσιολογικό να κανεις όταν θέλεις να σκοράρεις?

βγάζεις το πιο φορμαρισμένο σου σκόρερ από τh περιοχή και τον βάζεις δεξιά να κάνει σέντρες
Άβαταρ μέλους
novito
Δημοσιεύσεις: 7683
Εγγραφή: Τρί 25 Δεκ 2007, 19:03
Τοποθεσία: ΞΕΣΑΛΟΝΙΚΑ

Re: 9. Δημήτριος Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από novito »

Σωστος ο Petm. Βέβαια κι όσο ήταν ο μοναδικός μπροστά, ανάθεμα αν πήρε έστω και μία μπαλιά της προκοπής... Απ τους τελευταίους που έφταιγαν σήμερα
Άβαταρ μέλους
zoomgr
Δημοσιεύσεις: 2220
Εγγραφή: Πέμ 19 Ιουν 2008, 09:50

Re: 9. Δημήτριος Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από zoomgr »

Δημήτρη γράφε εκεί που ξέρεις αυτούς που σε βρίζουν συνέχεια και κάνουν κωλοτούμπες όταν βάζεις γκολ σε κάτι Δυναμό και Γαύρους, την δουλειά σου εσύ ξέρεις...
Άβαταρ μέλους
Karelias
Δημοσιεύσεις: 3600
Εγγραφή: Πέμ 23 Δεκ 2010, 19:14

Re: 9. Δημήτριος Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Karelias »

dj_timo έγραψε:
paokpantou έγραψε:ειναι χαρακτηριστικη η φαση στο 92 που αφηνει την μπαλα να περασει κατω απο τα ποδια...εγω τον γουσταρω τον σαλπι αλλα σημερα ηταν απογοητευσηηηηηη

Φιλε οταν επι 90 λεπτα εχουμε κατασκηνωσει στην περιοχη τους, εκεινη τη στιγμη δεν εχεις καλη θεση και λες θα υπαρχει παικτης πισω μου για ευθυβολο σουτ... ετσι απλα, δεν υπηρχε παικτης ομως και χαθηκε η φαση.
Είναι η δουλειά του να πάρει τη μπάλα αυτός, εκεί.
Δεν είναι η δουλειά του να την αφήσει σε κάποιον που δεν βλέπει και στο κάτω κάτω δεν υπάρχει κιόλας.
Πάρε τη μπάλα, χαμηλό κέντρο βάρους έχεις, στρίψε όμορφα, κάνε το σουτ, κόλα το.
xxxxxxxxx, dj_timo.
Άβαταρ μέλους
Karelias
Δημοσιεύσεις: 3600
Εγγραφή: Πέμ 23 Δεκ 2010, 19:14

Re: 9. Δημήτριος Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Karelias »

zoomgr έγραψε:άλλη φορά Δημήτρη θέλω να ρίχνεις 3 γκολ και μετά όταν θα έρχονται να σε ασπαστούν αντίπαλοι
ρίχνε τους ροχάλες για να γίνεις αρεστός στο 1/1000 των φιλάθλων
Εσύ, μίστερ έξυπνε, αυτό κατάλαβες ότι είπα;
Άλλανταλα της Παρασκευής το γάλα.
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11024
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: 9. Δημήτριος Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από gash04 »

Petm έγραψε:θέλεις να σκοράρεις.

οποτε τι είναι το πιο φυσιολογικό να κανεις όταν θέλεις να σκοράρεις?

βγάζεις το πιο φορμαρισμένο σου σκόρερ από τh περιοχή και τον βάζεις δεξιά να κάνει σέντρες
Εδώ που τα λέμε θα προτιμούσα να τον βλέπω μπροστά ή κορυφή παρά δεξιά.
Δεξιά έχουμε τον αΕΤΤΟΟ να δείχνει ότι μπορεί να ανέβει όλη την πτέρυγα.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”