paokpantou έγραψε:ειναι χαρακτηριστικη η φαση στο 92 που αφηνει την μπαλα να περασει κατω απο τα ποδια...εγω τον γουσταρω τον σαλπι αλλα σημερα ηταν απογοητευσηηηηηη
Φιλε οταν επι 90 λεπτα εχουμε κατασκηνωσει στην περιοχη τους, εκεινη τη στιγμη δεν εχεις καλη θεση και λες θα υπαρχει παικτης πισω μου για ευθυβολο σουτ... ετσι απλα, δεν υπηρχε παικτης ομως και χαθηκε η φαση.