4. Σωτήρης Μπαλάφας
Re: 4. Σωτήρης Μπαλάφας
Δεν διαφωνώ,αλλά δν γίνεται να τον πληρώνεις για 1 ματς την 7ετία.gika έγραψε:Συγγνώμη που σας το χαλάω αλλά με δική του ματσάρα μπήκαμε στου ομίλους του Γου Λου..
Και εμένα να βάλεις (στατιστικά αν σκεφτείς) θα την κάνω αυτήν την ματσάρα. Αυτό όμως δεν σημαίνει ότι πρέπει να γίνω επαγγελματίας ποδοσφαιριστής.
Re: 4. Σωτήρης Μπαλάφας
Για το Θεό δλδ ρε Γκίκα..gika έγραψε:Συγγνώμη που σας το χαλάω αλλά με δική του ματσάρα μπήκαμε στου ομίλους του Γου Λου..
ΓΟΥ ΛΟΥ σ'έβγαλαν οι Κλάους-Κοντρέρας-Γκαρσία-Βιειρίνια. Επειδή έβαλε δλδ το γκολ στην Καρπάτι?
Να θυμήσω οτι εξαιτίας του ήμασταν 0-3 στο 18' με την Τρίπολη? Α, ξέχασα.. έφταιγε ο Μπόλονι για εκείνο το ματς.. όμως γιατί?
Που τον έβαλε ίσως?
Αι βρε που θα μας κάνει και εκβιασμό ο Μπαλάφας.. "αν μείνει ο Μπολονι φεύγω.."
γελάν κι οι πέτρες.. Άντε αγόρι μου κι εύχομαι και συμβόλαιο στον Αγροτικό Αστέρα για να μην πω στη γριά...
Αν θέλει η διοίκηση να δικαιολογείται για τις μυστήριες τακτικές λόγω οικονομικού, τότε ο συγκεκριμένος παίχτης δεν έχει θέση στην 25αδα. Και μην ακούω για 70χιλιαρικα και πίπες. Ούτε αυτά περισσεύουν.
Έχει κι η Κ20 παίχτες για 5ο αμυντικό. Τελος.
- PaOkArAsIrAkLiO
- Δημοσιεύσεις: 1997
- Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: 4. Σωτήρης Μπαλάφας
Για χρονια ηταν ο χαιδεμενος της κερκιδας για ολους τους αλλους λογους πλην τους αγωνιστικους,του χρονου να τον δω για ποτε φευγει.Photis έγραψε:Δεν πάει πουθενά. Τον θέλει ο Κόλκας.
- Maximus
- Δημοσιεύσεις: 5939
- Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
- Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...
Re: 4. Σωτήρης Μπαλάφας
Ολες οι διοικησεις, σε όλες τις ΠΑΕ, έχουν πάντα στο ρόστερ, 2-3 παίχτες, τα λεγόμενα "καλά παιδια", που δεν μιλανε, δεν διαμαρτυρονται, και κοβουν κίνηση στα αποδυτηρια. Τσιράκια. Αυτοι ενημερώνουν την διοίκηση για το τι συμβαίνει, αυτοί βγαζουν στη φόρα ειδησεις - γεγονοτα και συνενοουνται με τους ΑΡΔ (πάντα με την συμφωνη γνωμη της διοικησης) και αυτοί είναι (αναλογα την ηγετική τους ή όχι προσωπικοτητα) που παρεμβαίνουν, περνάνε κλίμα και πραγματοποιουν τις "επιθυμίες" των παραγοντων...
Re: 4. Σωτήρης Μπαλάφας
παρενθεση στην πάσα που εδωσες Μαξιμε
και αντε στις παε
αυτοί οι %#@*^@# που ειναι στις επιχειρησεις και πληρωνονται για το τιποτα και επιρρεαζουν και τις ζωες τόσων και τόσων....................
και αντε στις παε
αυτοί οι %#@*^@# που ειναι στις επιχειρησεις και πληρωνονται για το τιποτα και επιρρεαζουν και τις ζωες τόσων και τόσων....................
- trel@menos
- Δημοσιεύσεις: 2502
- Εγγραφή: Τρί 01 Ιούλ 2008, 08:12
Re: 4. Σωτήρης Μπαλάφας
γιατι ρε? του χρονου θα ειναι βελτιωμενος και θα δειξει επιτελους τι αξιζει. και αντε αν οχι του χρονου, μεσα στην επομενη εφταετια σιγουρα.
εγω παντως θα ειχα την αξιοπρεπεια να φυγω.
εγω παντως θα ειχα την αξιοπρεπεια να φυγω.
Re: 4. Σωτήρης Μπαλάφας
Είναι ο μόνος ποδοσφαιριστής που με έκανε να πω μακάρι να ήμουν στην θέση του.
Απλά έπαιξε στην ομάδα της καρδιάς μου με αποδόσεις που ίσως να της είχα κι εγώ ο ίδιος.
Ούτε τον Γκαρσια, δεν ζήλεψα Σωτήρη να το ξες

Απλά έπαιξε στην ομάδα της καρδιάς μου με αποδόσεις που ίσως να της είχα κι εγώ ο ίδιος.
Ούτε τον Γκαρσια, δεν ζήλεψα Σωτήρη να το ξες
Re: 4. Σωτήρης Μπαλάφας
Maximus έγραψε:Ολες οι διοικησεις, σε όλες τις ΠΑΕ, έχουν πάντα στο ρόστερ, 2-3 παίχτες, τα λεγόμενα "καλά παιδια", που δεν μιλανε, δεν διαμαρτυρονται, και κοβουν κίνηση στα αποδυτηρια. Τσιράκια. Αυτοι ενημερώνουν την διοίκηση για το τι συμβαίνει, αυτοί βγαζουν στη φόρα ειδησεις - γεγονοτα και συνενοουνται με τους ΑΡΔ (πάντα με την συμφωνη γνωμη της διοικησης) και αυτοί είναι (αναλογα την ηγετική τους ή όχι προσωπικοτητα) που παρεμβαίνουν, περνάνε κλίμα και πραγματοποιουν τις "επιθυμίες" των παραγοντων...
Έτσι!
- thodoris31
- Δημοσιεύσεις: 602
- Εγγραφή: Κυρ 05 Ιούλ 2009, 15:51
- Τοποθεσία: Καμποτζη
Re: 4. Σωτήρης Μπαλάφας
Άστο Σώτο έρχεται ο Άγγελος και ξέρεις θα πει ένα:
-Δε μπορεί το παλικάρι και τέλος!!!
μετά
_Λάζλουουου λέουουου και κλαίουουου!!!
-Δε μπορεί το παλικάρι και τέλος!!!
μετά
_Λάζλουουου λέουουου και κλαίουουου!!!
Re: 4. Σωτήρης Μπαλάφας
Ο Ζαφειρίου είχε σακατέψει το μισό πρωτάθλημα ρε συ ,καλό παδί λέει!Δεν έχει και το φόρουμ κουμπί για +.
Θεούλης ++++++++++++++++++++++
Θεούλης ++++++++++++++++++++++