9.Δημήτρης Σαλπιγγίδης

Άβαταρ μέλους
Rizla
Δημοσιεύσεις: 6196
Εγγραφή: Δευ 07 Ιούλ 2008, 18:18

Re: 9. Δημήτριος Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Rizla »

Boksic4 έγραψε:Δεν εχει θεση ο ανθρωπος τι να λεμε τωρα... ειναι παιχτης χωρις θεση... μου θυμιζει τον Λακη
μονο ταχυτητα... μπαλα 0...
δεν μπορει χωρις παιχτη διπλα του... φανηκε απο δυο κινησεις του Παπαζογλου (που δεν κανει) ποια ειναι η διαφορα του τι κανει ενας παικτης κορυφης (9αρι)
ΜΟΥΣΛΙ ΓΥΡΝΑ................ Η ΠΑΡΤΕ ΦΟΡ ΚΑΛΥΤΕΡΟ αν μπορειτε
:lol: :lol: :lol:
NearlyGod έγραψε:Αν έχεις ΛΙΓΗ τσίπα πάνω σου , Δεκέμβριο ζητάς να μείνεις ελεύθερος
ΜΑΚΡΙΑ ΑΠΟ ΤΟΝ ΠΑΟΚ ΜΑΣ
:lol: :lol: :lol:
Sera4 έγραψε:παντως ανεβαζει ενα επιπεδο την ομαδα...μονο που αυτη ειναι η αντιπαλη... :ugeek: :ugeek:
:lol: :lol: :lol:
spiros1989 έγραψε:Εχθρος του ειμαι γιατι ειναι προδοτης....αλλα δεχτηκα να κανω τν μαλακα στο γηπεδο για χαρη του επειδη η μεταγραφη του θα αξιζε και καλα αγωνιστικα....αλλα ειναι ισως ο χειροτερος επιθετικος μας τα τελευταια χρονια....και οι αλλοι που αναφερεις οτι ηταν χειροτεροι δν πληρωνονται 800χιλ το χρονο οπως αυτος....
:lol: :lol: :lol:
novito έγραψε:Ρε "καλύτερε Έλληνα επιθετικέ" πόσα ακόμα άχαστα πρέπει να χάσεις για να "ξεπληρώσουμε" τα καντήλια που σε ρίξαμε?? :evil:
:lol: :lol: :lol:
novitok έγραψε:Μπράβο ρε κοντέ!! Μεγάλο παιχνίδι και σήμερα.... :redcard: :redcard:
:lol: :lol: :lol:
emeissaspsirizoume4 έγραψε:ΜΕΛΙΣΑΛΠΙΔΗΣ

Εικόνα

Και να που τελικά στράβωσε το πράγμα και ο καλύτερος Έλληνας blogger δεν μπορεί να βάλει γκολ ούτε με υπεύθυνη δήλωση. Αίφνης λοιπόν βλέπουμε κόσμο, ενεργό η μη, που θυμήθηκε ότι είναι άμπαλος και προδότης. Φυσικά μιλάμε για τους ίδιους που πέρσι στο ματς με την ΑΕΚ τουμπεκιάζονταν ή φώναζαν "ΠΑΟΚ ολέ" για να καλύψουν τους υπόλοιπους, λες και εμείς φωνάζαμε συνθήματα του γαύρου, τους ίδιους που δεν αντέδρασαν ή ακόμα χειρότερα στήριξαν την επιλογή της διοίκησης να φέρει τον καλύτερο επαγγελματία blogger, τους ίδιους που επέμεναν ότι δεν μπορεί το παιδί γιατί παίζει δεξιά γιατί δεν παίρνει πάσες η γιατί είναι ανάδρομος ο Ερμής.


Το θλιβερό είναι, πέραν των ακροβατικών κωλοτούμπας που θα ζήλευε και ο Μελισσανίδης, ότι δυστυχώς είναι τέτοια η νοοτροπία των περισσότερων, που αν πάρει μπρος και αρχίζει να βάζει γκολ με την ίδια συχνότητα που γράφει άρθρα σε σαιτ "ΠΑΟΚτσήδικης" δημοσιογραφίας, οι ίδιοι που τώρα ανακάλυψαν ότι θίχτηκαν θα αρχίσουν πάλι να τον ζητωκραυγάζουν. Λες και το θέμα είναι (πρωτίστως) το αν είναι καλός ποδοσφαιριστής!

Το ζήτημα δεν είναι να πούμε οι μεν είναι σωστοί οι δε λάθος, οι μεν έξυπνοι, οι δε πρόβατα. Το ζήτημα είναι να δούμε ότι δεν αξίζει για κανένα πούστη να κάνουμε εκπτώσεις στα ιδανικά μας στις αξίες μας σε πράγματα που μας έκαναν περήφανους που είμαστε ΠΑΟΚ. Δυστυχώς η ευτυχώς η τύχη μας στον ΠΑΟΚ το έχει ώστε εκεί που κάνουμε την παλαβή για ηθικά ζητήματα να έρχονται και αγωνιστικές σφαλιάρες για να μας δείξουν τι μ@λ@κες είμαστε (βλ. Γκαγκάτσης). Δεν είναι ο κόσμος του ΠΑΟΚ αυτός που πρέπει να κάνει υποχωρήσεις για ζητήματα που αφορούν την τιμή του και την ανεξάρτητη και αδέσμευτη στάση του. Οι διοικήσεις είναι αυτές που πρέπει να αφουγκράζονται το λαϊκό αίσθημα πριν προχωρήσουν σε αναίσχυντες μεταγραφές-μαύρα σημάδια στην ιστορία μας.

Εικόνα

Φυσικά η ευθύνη βαραίνει κυρίως εμάς τους ίδιους που σταθήκαμε λίγοι στο να κάνουμε ξεκάθαρη την άποψή μας για το θέμα και να αποτρέψουμε το κακό πριν γίνει. Που όχι μόνο δεν κάναμε πόλεμο και αντι-προπαγάνδα ενάντια στον κατακλυσμό άρθρων και αφιερωμάτων για να ελαττώσουν τις αντιδράσεις, αλλά φάγαμε σε μεγάλο μέρος και εμείς τον παπά των ΑΡΔ και δεχτήκαμε "για το καλό του ΠΑΟΚ" την επιστροφή του ασώτου.

Τώρα είναι αργά για οργή, και ευχόμαστε στον επαγγελματία blogger και τους φίλους του καλή ανάκαμψη και να αρχίσει να σκοράρει γιατί ούτε στα playoff δε θα μπούμε έτσι όπως το πάνε.

http://est1926.blogspot.com/2010/11/blog-post_29.html
:lol: :lol: :lol:

Υγ:
Συγνωμη για οσους ξεχασα... :opaokara: :opaokara: :opaokara: :mrgreen: :twisted:
Άβαταρ μέλους
eorptol
Δημοσιεύσεις: 16925
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 13:40
Τοποθεσία: ΠΤΟΛΕΜΑΙΔΑ

Re: 9. Δημήτριος Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από eorptol »

ελα ολοι ΠΑΟΚΤΣΗΔΕΣ ειμαστε ειμαι σιγουρος οτι το 99% απο αυτους που τα λεγανε ηδη εχουν αλλαξει γνωμη .....γιατι
ο παικτης αγωνιστικα καθαρα ειναι πλουτος για το ροστερ μας οπως ειναι βιερινια οι δυο παμπλο και ο βιτολο....
Boksic4
Δημοσιεύσεις: 546
Εγγραφή: Κυρ 06 Δεκ 2009, 18:37

Re: 9. Δημήτριος Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Boksic4 »

ε δεν τον κραζαμε και αδικα

ας κερδιζει ο ΠΑΟΚ και ας εκτιθομαστε :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21284
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: 9. Δημήτριος Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από navigator11 »

πάντως ένας εκ των παρατεθέντων από το ρίζλα <<χτυπάει>> μόνο όταν ο σάλπι χάσει κανένα ... άχαστο ή γραφεί τπτ περίεργο,κατά τη γνώμη του,κατά των συνδέσμων.μάλλον όσο δε συμβαίνουν αυτά θα κάνουμε πολύ καιρό να ξαναδιαβάσουμε νέα του. :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :?: :nairepaok:
Άβαταρ μέλους
emeissaspsirizoume4
Δημοσιεύσεις: 535
Εγγραφή: Πέμ 27 Μάιος 2010, 03:00

Re: 9. Δημήτριος Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από emeissaspsirizoume4 »

και επειδη εγω ειμαι πιο αστειατορας απο εσενα θα σου πω οτι και με 0-0 περνουσαμε :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Boksic4
Δημοσιεύσεις: 546
Εγγραφή: Κυρ 06 Δεκ 2009, 18:37

Re: 9. Δημήτριος Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Boksic4 »

και στο ζαγκρεμπ με 0-0 :twisted: :twisted:
Άβαταρ μέλους
Petm
Δημοσιεύσεις: 1607
Εγγραφή: Παρ 04 Ιαν 2008, 18:12
Τοποθεσία: Back To The Base London

Re: 9. Δημήτριος Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Petm »

psiristi την ώρα που έβγαινε ο σάλπι και αποθεωνόταν από τους 300 , σαν να έκοψα κάποιον που σε έμοιαζε στο πλήθος :o :oops: :D
Άβαταρ μέλους
slidar
Δημοσιεύσεις: 3995
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιαν 2008, 22:53

Re: 9. Δημήτριος Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από slidar »

Ρε Θοδωρακη τι μας εφερες τον προδοτη να'ουμε?? Τον αμπαλο , γκολ δεν μπορει να σταυρωσει ο κοντος..
:mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:
Dimg4

Re: 9. Δημήτριος Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Dimg4 »

Ας απολαυσουμε την ανακαμψη του και μην προκαλουμε αντιδρασεις χωρις λογο μαγκες. Δικαιωση ή μη για καποιους η ουσια ειναι οτι ολα καλα πλεον
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11024
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: 9. Δημήτριος Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από gash04 »

Σωστός ο ξάδερφος ΠΑΟΚτσάκι αγνό και ας έχουμε μαλώσει παλιά για το θέμα
:D
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: 9. Δημήτριος Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από sourmenetes »

Αντε ρε Μητσαρα,Ποντιαρα...Ξεμπουκωσε για τα καλα και επεται συνεχεια...Εχει βρει φορμα και δε σταματιεται..
Άβαταρ μέλους
shark4
Δημοσιεύσεις: 4754
Εγγραφή: Δευ 24 Αύγ 2009, 10:47

Re: 9. Δημήτριος Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από shark4 »

Το νου σου αυριο, βραχυσωμε εραστη του ΠΟΚ ... Ξερεις εσυ ...Συνεχισε ετσι " ακονισμενος" 8-)
Άβαταρ μέλους
Alessandro
Δημοσιεύσεις: 66
Εγγραφή: Πέμ 11 Φεβ 2010, 19:16

Re: 9. Δημήτριος Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από Alessandro »

Να συνεχίσει το ίδιο και καλύτερα.
Άβαταρ μέλους
ABOLEYTOI
Δημοσιεύσεις: 9665
Εγγραφή: Σάβ 14 Μαρ 2009, 23:54

Re: 9. Δημήτριος Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από ABOLEYTOI »

Ανοίγω τα στατιστικά της σούπαλίγδας και το όνομα του σάλπι δεν το βλέπω στους σκόρερ. Άντε αργείς.
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21284
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: 9. Δημήτριος Σαλπιγγίδης

Δημοσίευση από navigator11 »

το θέμα είναι:θα το πανηγυρίσει άραγε σήμερα;γιατί θα το καρφώσει ...
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”