Τι έγινε με την UMBRO
Πολύς λόγος γίνεται τις τελευταίες μέρες σχετικά με το θέμα της συμφωνίας με την UMBRO και της μπουτίκ, δύο θέματα τα οποία συνδέονται άμεσα. Το PAOK24 έχει το ρεπορτάζ…
Το ότι η συμφωνία με την UMBRO δεν έχει υπογραφεί ακόμη είναι πλέον γνωστό (άλλωστε ακόμη δεν έγινε παρουσίαση της φανέλας), όπως γνωστό είναι και ότι αυτός είναι ο λόγος, που δεν έχει ανοίξει ακόμη η μπουτίκ του ΠΑΟΚ.
Τις τελευταίες μέρες ειπώθηκε πως η μπουτίκ καθυστέρησε να ανοίξει, λόγω της αλλαγής στην ιδιοκτησία της ΠΑΕ, αυτό ωστόσο δεν είναι αληθές.
Άλλωστε, ακόμη και να υπήρχε έγγραφη συμφωνία με την UMBRO και δεν υπήρχε αλλαγή ιδιοκτησίας, η μπουτίκ πάλι δεν θα μπορούσε να ανοίξει, καθώς δεν έχει δημιουργηθεί η εταιρία, που επρόκειτο να την διαχειριστεί.
Η συμφωνία με την UMBRO κλείστηκε σε προφορικό επίπεδο πριν δύο μήνες και δεν υπογράφτηκε από τη διοίκηση του Ζήση Βρύζα, πριν ακόμη εμπλακεί στην ΠΑΕ ο Ιβάν Σαββίδης. Μετά την εμπλοκή Σαββίδη στην ΠΑΕ, κατέστη σαφές ότι αυτή η συμφωνία δεν είναι δυνατό να υπογραφεί.
Σύμφωνα με τις πληροφορίες που έχει το PAOK24, η τιμή χονδρικής που συμφωνήθηκε να δίνει τις φανέλες η UMBRO στον ΠΑΟΚ δεν κρίθηκε συμφέρουσα, την ώρα που οι ομάδες της Adidas προμηθεύονται φανέλες σε πολύ χαμηλότερη τιμή. Με τέτοια τιμή που συμφωνήθηκε με την UMBRO, η ΠΑΕ θα έπρεπε να πουλά τη φανέλα πολύ ακριβά, προκειμένου να έχει κέρδος.
Ένα άλλο παράδοξο της συμφωνίας, είναι πως η συγκεκριμένη εταιρία από την Αθήνα, με την οποία έγινε η συμφωνία, και η οποία έχει το δικαίωμα να εμπορεύεται υλικό της UMBRO στην Ελλάδα, στέλνει τις φανέλες στη Θεσσαλονίκη «κενές».
Ο ΠΑΟΚ θα πρέπει να τυπώνει μόνος του τους αριθμούς, τα ονόματα των παικτών, τα λογότυπα των χορηγών κι ακόμη και το σήμα του στη φανέλα, κάτι το οποίο δεν έχει ξανασυμβεί στον ΠΑΟΚ.
Γι΄ αυτό το λόγο, έγινε συμφωνία με επιχειρηματία στη Θεσσαλονίκη, να κάνει αυτή τη δουλειά έναντι ενός πολύ σημαντικού ποσού, το οποίο πρέπει να πληρώσει ο ΠΑΟΚ.
Μάλιστα, στα πρώτα παιχνίδια ακόμη και το σήμα του ΠΑΟΚ πάνω στη φανέλα ήταν μια απλή στάμπα κι όχι ραμμένο ή κεντημένο, κι αυτό δεν προκάλεσε καλή εντύπωση.
Για τη συμφωνία με την UMBRO υπάρχουν κι άλλες ενστάσεις, όπως για παράδειγμα η άποψη των παικτών ότι οι φανέλες δεν είναι πολύ… ποιοτικές, αλλά αυτό είναι κάτι το υποκειμενικό.
Τη συμφωνία για τον χορηγό ιματισμού, την είχε αναλάβει ο σύμβουλος της ΠΑΕ, Στέφανος Σαράτσης (κι όχι ο νέος εμπορικός διευθυντής, ο οποίος έχει προϋπηρεσία στην Adidas, οπότε θεωρητικά γνωρίζει καλά αυτή την αγορά), καθώς έτσι είχε αποφασίσει η διοίκηση.
Ο άνθρωπος μπορεί να είχε όλη την καλή διάθεση να πετύχει μια καλή συμφωνία, ωστόσο το γεγονός ότι ακόμη δεν έχει υπογραφεί, ούτε θα υπογραφεί αν δεν αλλάξουν αρκετοί όροι, επιβεβαιώνει πως η συμφωνία δεν κρίθηκε συμφέρουσα για τον ΠΑΟΚ.
Η νέα ιδιοκτησία έκρινε πως πρέπει να γίνει επαναδιαπραγμάτευση της συμφωνίας, προκειμένου να φτάσει στα επίπεδα που θα θεωρείται συμφέρουσα για τον ΠΑΟΚ.
Κώδικας: Επιλογή όλων
http://www2.paok24.com/newsitem.asp?s=12&cid=49&id=20854
Mιλαμε για ερασιτεχνισμους οχι αστεια .. τετοια πραγματα δεν συμβαινουν πουθενα στον κοσμο .. μονο στον πλανητη PAOK.