Πλατανιάς-ΠΑΟΚ, 16/12, 19:30, Novasports1
- Παλαιολόγος
- Δημοσιεύσεις: 8528
- Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10
Re: Πλατανιάς-ΠΑΟΚ, 16/12, 19:30, Novasports1
μπροστα ειμαστε καλα,δεν χρειαζομασταν αλλαγες για την ωρα καθως φαινεται!
οπισθοχωρησαμε και με πλατανια
αλλα οταν βλεπεις και την αλλαγη ρουμανου
περναει το κλιμα
οπισθοχωρησαμε και με πλατανια
αλλα οταν βλεπεις και την αλλαγη ρουμανου
περναει το κλιμα
- Παλαιολόγος
- Δημοσιεύσεις: 8528
- Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10
Re: Πλατανιάς-ΠΑΟΚ, 16/12, 19:30, Novasports1
αντι να βγαλει κανιας να βαλει τσιμιροτ
παιζιε με δυο κοφτες τωρα να κρατησει σκορ !
παιζιε με δυο κοφτες τωρα να κρατησει σκορ !
- potamda
- Bet Guru 2023
- Δημοσιεύσεις: 5957
- Εγγραφή: Τετ 18 Μαρ 2009, 18:52
- Τοποθεσία: όπου γης και πατρίς...
Re: Πλατανιάς-ΠΑΟΚ, 16/12, 19:30, Novasports1
Επόμενες αλλαγές: Δημητρίου, Δεληγιαννίδης... αν μπορούσε και ο Ρέι...
- Παλαιολόγος
- Δημοσιεύσεις: 8528
- Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10
Re: Πλατανιάς-ΠΑΟΚ, 16/12, 19:30, Novasports1
παρα πολυ παρακινδυνευμενο αυτο που κανει ο ρουμανος,απο το 65 παιζει πισω σφιχτα με δυο κοφτες και οτσι κατσει μπροστα
παιζει και με τον τελευταιο ε!
παιζει και με τον τελευταιο ε!
Re: Πλατανιάς-ΠΑΟΚ, 16/12, 19:30, Novasports1
Και για ακόμη μια φορά βάζουμε γκολ και πιιιιισω.
Ναι ξέρω δεν είναι εντολή προπονητή.
Ναι ξέρω δεν είναι εντολή προπονητή.
- Παλαιολόγος
- Δημοσιεύσεις: 8528
- Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10
Re: Πλατανιάς-ΠΑΟΚ, 16/12, 19:30, Novasports1
παμε για τραγωδια μου φαινεται!
θα τρεμουμε μεχρι τελους
θα τρεμουμε μεχρι τελους
- Μαυρο Χιονι
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 10914
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 22:23
- Παλαιολόγος
- Δημοσιεύσεις: 8528
- Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10
Re: Πλατανιάς-ΠΑΟΚ, 16/12, 19:30, Novasports1
το θεμα ειναι τωρα οτι εβγαλε μαουριτσιο,πως θα φτανει η μπαλα απο τους κοφτες πανω; ποιος θα την ανεβαζει;
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Παλαιολόγος την Σάβ 16 Δεκ 2017, 21:00, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- PAOK_Antarctica
- Δημοσιεύσεις: 17372
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 17:13
- Τοποθεσία: Νότιος Πόλος
Re: Πλατανιάς-ΠΑΟΚ, 16/12, 19:30, Novasports1
Να βάλουμε αλλο ενα να διαβαζουμε μετα "0-2 κερδίσαμε και γκρινιαζετε, εχει αλλαξει ο ΠΑΟΚτσης".
Re: Πλατανιάς-ΠΑΟΚ, 16/12, 19:30, Novasports1
Μπισε κανε το θαυμα σου γιατι μας βλεπω να το τρωμε στο 90