Cars&Moto
Re: Cars&Moto
Αντίστοιχη παράγκα στα MotoGP είναι αυτή της Honda. Όπως είναι και στα SBK της Ducati (η οποία πιστεύω ότι θα στήσει κάτι παρόμοιο και στα MotoGP, καθώς αν κάνει καμιά μαγκιά, βλέπω το γκριντ να μένει με 10 μηχανάκια, καθώς Kawa τέλος και η Suzy με το ζόρι ένα μηχανάκι) οι οποίες αλλάζουν τους κανονισμούς κατά το δοκούν. Ανεβοκατέβασμα 1000-800-1000 κυβικών η μία, και σταδιακή αύξηση δικύλινδρων στα 1200cc η άλλη.
Για την Moto2 δεν χρειάζεται, νομίζω, να γράψω κάτι. Βάστα να γίνουν και τα 125, 250 4Τ, γιατί πολύ κράτησαν οι Aprilia & KTM.
Τίποτα από τα παραπάνω όμως δεν συγκρίνεται με την βιομηχανία (όχι παράγκα) που έχει στηθεί γύρω από τον ρόση, καθώς τα τελευταία 10 χρόνια έχει γίνει η κότα με τα χρυσά αυτά για όλους όσους τα κονομάνε από το άθλημα. Το πρόμο που γίνεται στο (και με) το όνομά του είναι αισχρό και το μόνο με το οποίο το παραλληλίζω είναι ο ραγιαδισμός και το γλείψιμο στον γάβρο.
Ελπίζω τέλος, το τετελεσμενο με τα σκετσάκια και τα καραγκιοζλίκια που εισήγαγε (μέρος του μάρκετινγκ) και που τα συνεχίζει και ο λορέντζο, κάποτε να σταματήσουν.
Για την Moto2 δεν χρειάζεται, νομίζω, να γράψω κάτι. Βάστα να γίνουν και τα 125, 250 4Τ, γιατί πολύ κράτησαν οι Aprilia & KTM.
Τίποτα από τα παραπάνω όμως δεν συγκρίνεται με την βιομηχανία (όχι παράγκα) που έχει στηθεί γύρω από τον ρόση, καθώς τα τελευταία 10 χρόνια έχει γίνει η κότα με τα χρυσά αυτά για όλους όσους τα κονομάνε από το άθλημα. Το πρόμο που γίνεται στο (και με) το όνομά του είναι αισχρό και το μόνο με το οποίο το παραλληλίζω είναι ο ραγιαδισμός και το γλείψιμο στον γάβρο.
Ελπίζω τέλος, το τετελεσμενο με τα σκετσάκια και τα καραγκιοζλίκια που εισήγαγε (μέρος του μάρκετινγκ) και που τα συνεχίζει και ο λορέντζο, κάποτε να σταματήσουν.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 100628
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
- Athanasiadhs
- Δημοσιεύσεις: 364
- Εγγραφή: Τετ 04 Φεβ 2009, 05:01
Re: Cars&Moto
Ίσως έπρεπε να το βάλω στα videos του ΠΑΟΚ, αλλά δεν έχει και τόσο τρελή σχέση..
Οπότε χαζέψτε το εσείς που γουστάρετε τα αυτοκίνητα:
http://www.youtube.com/watch?v=Jh-XkIlJ ... r_embedded
Ωραίο καπελάκι το αλάνι..
Κάτι μου λέει ότι και το κομμάτι που παίζει το πήρε απ'το video του Γεωργιάδη που χαζεύαμε πριν μερικές μέρες στην κεντρική σελίδα του Paokmania:
http://www.youtube.com/watch?v=uYxCnB6v ... re=related
Οπότε χαζέψτε το εσείς που γουστάρετε τα αυτοκίνητα:
http://www.youtube.com/watch?v=Jh-XkIlJ ... r_embedded
Ωραίο καπελάκι το αλάνι..

Κάτι μου λέει ότι και το κομμάτι που παίζει το πήρε απ'το video του Γεωργιάδη που χαζεύαμε πριν μερικές μέρες στην κεντρική σελίδα του Paokmania:
http://www.youtube.com/watch?v=uYxCnB6v ... re=related
- Athanasiadhs
- Δημοσιεύσεις: 364
- Εγγραφή: Τετ 04 Φεβ 2009, 05:01
Re: Cars&Moto
[youtube]SGGbwD7akwY[/youtube]
Μη ξεχνιόμαστε. Σήμερα στις 3 το μεσημέρι, το MotoGP από την πίστα του Misano.
Μη ξεχνιόμαστε. Σήμερα στις 3 το μεσημέρι, το MotoGP από την πίστα του Misano.
Re: Cars&Moto
Παλι τσοντα θα το κανουν τα παλιοχοντα.με το που πηραν εναν καλο αναβατη φανηκε η χαωτικη διαφορα τους με τους υπολοιπους κατασκευαστες
Re: Cars&Moto
Δε νομίζω να φταίει η Χόντα αν έχει τα καλύτερα μηχανάκια.
Πάντως σήμερα ο Γιωργάκης πήρε μια πανάξια νίκη. Ήταν σε δικό του αγώνα. Άντε να αποκτήσει και λίγο ενδιαφέρον το πρωτάθλημα, γιατί φάνηκε να το καθαρίζει ο Στόνερ.
Ο Αυστραλός δεν ήταν στην μέρα του και μάλλον αποφάσισε να μην ρισκάρει.
Γαμάτη η μάχη για την 4η, όπου ο Σιμοντσέλι ήταν σε πολύ καλό ρυθμό και με καλορυθμισμένη μοτοσυκλέτα.
Οι οπαδοί της νοσοκόμας ας πανυγηρίσουν την επικράτηση επί του .... Μπαουτίστα και του Κάπιρεξ. Ας φτιάξουν μια πίστα στον Αμαζόνιο, στα ρέιν φόρεστ, μπας και κερδίσει κανέναν βρόχινο.
Πάντως σήμερα ο Γιωργάκης πήρε μια πανάξια νίκη. Ήταν σε δικό του αγώνα. Άντε να αποκτήσει και λίγο ενδιαφέρον το πρωτάθλημα, γιατί φάνηκε να το καθαρίζει ο Στόνερ.
Ο Αυστραλός δεν ήταν στην μέρα του και μάλλον αποφάσισε να μην ρισκάρει.
Γαμάτη η μάχη για την 4η, όπου ο Σιμοντσέλι ήταν σε πολύ καλό ρυθμό και με καλορυθμισμένη μοτοσυκλέτα.
Οι οπαδοί της νοσοκόμας ας πανυγηρίσουν την επικράτηση επί του .... Μπαουτίστα και του Κάπιρεξ. Ας φτιάξουν μια πίστα στον Αμαζόνιο, στα ρέιν φόρεστ, μπας και κερδίσει κανέναν βρόχινο.

- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 100628
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Cars&Moto
Σαρωτικός ο Λορένθο
Ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2010 κατάφερε να νικήσει για τρίτη φορά φέτος.
Ο Χόρχε Λορένθο (Gorge Lorenzo) ήταν ο νικητής στο αγώνα του Μιζάνο στο Moto GP. Ο Ισπανός αναβάτης της Yamaha κατέκτησε για τρίτη φορά φέτος την καρό σημαία.
Είχαν προηγηθεί οι επικρατήσεις του στο Μουτζέλο, αλλά και στην πατρίδα του και την πίστα της Χερέθ.
Ο Λορένθο αναρριχήθηκε με τον τρόπο αυτό στη δεύτερη θέση της βαθμολογίας διεκδικώντας έτσι με σοβαρές πιθανότητες το δεύτερο συνεχόμενο πρωτάθλημά του.
Οι μεγαλύτεροι αντίπαλοί του ήταν οι αναβάτες της Repsol Honda οι οποίοι δεν κατάφεραν τελικά να απειλήσουν τον περυσινό πρωταθλητή που διατήρησε τη θέση του σε όλη τη διάρκεια του αγώνα.
Στη μεταξύ τους μονομαχία ο Ντάνι Πεδρόσα τερμάτισε στη 2η θέση, και ο επικεφαλής της βαθμολογίας Κέισι Στόνερ στην 3η.
Μεγάλη μάχη έγινε για την κατάληψη της 4ης θέσης, με τον Σιμοντσέλι να μένει μπροστά από τους Ντοβιτσιόζο και Σπιζ.
Ο Βαλεντίνο Ρόσι τερμάτισε στην 7η θέση τον αγώνα του και βρίσκεται στην 6η θέση του βαθμολογικού πίνακα. Στο ξεκίνημα, κατάφερε να κερδίσει έξι θέσεις, εκμεταλλευόμενος στο έπακρο τις δυνατότητές του στη βροχή. Όταν η πίστα στέγνωσε, ο "γιατρός", έμεινε ξανά πίσω από τον ανταγωνισμό.
Συνοπτικά η κατάταξη του GP:
1. Λορένθο, Yamaha
2. Πεντρόσα, Repsol Honda, +7.299
3. Στόνερ, Repsol Honda, +11.967
4. Σιμοντσέλι, Honda, +17.353
5. Ντοβιτσιόζο, Repsol Honda, +17.390
6. Σπάις, Yamaha,+18.092
7. Ρόσι, Ducati, +23.703
8. Μπαουτίστα, Suzuki, +30.678
9. Μπαρμπερά, Mapfre Aspar Team, +37.502
10. Κράτσλοου, Yamaha, +37.720
11. Αογιάμα, San Carlo Honda, +39.548
12. Άμπραχαμ, Cardion AB, +40.506
13. Έντουαρντς, Monster Yamaha, +53.349
Πηγή: contra.gr
Ο παγκόσμιος πρωταθλητής του 2010 κατάφερε να νικήσει για τρίτη φορά φέτος.
Ο Χόρχε Λορένθο (Gorge Lorenzo) ήταν ο νικητής στο αγώνα του Μιζάνο στο Moto GP. Ο Ισπανός αναβάτης της Yamaha κατέκτησε για τρίτη φορά φέτος την καρό σημαία.
Είχαν προηγηθεί οι επικρατήσεις του στο Μουτζέλο, αλλά και στην πατρίδα του και την πίστα της Χερέθ.
Ο Λορένθο αναρριχήθηκε με τον τρόπο αυτό στη δεύτερη θέση της βαθμολογίας διεκδικώντας έτσι με σοβαρές πιθανότητες το δεύτερο συνεχόμενο πρωτάθλημά του.
Οι μεγαλύτεροι αντίπαλοί του ήταν οι αναβάτες της Repsol Honda οι οποίοι δεν κατάφεραν τελικά να απειλήσουν τον περυσινό πρωταθλητή που διατήρησε τη θέση του σε όλη τη διάρκεια του αγώνα.
Στη μεταξύ τους μονομαχία ο Ντάνι Πεδρόσα τερμάτισε στη 2η θέση, και ο επικεφαλής της βαθμολογίας Κέισι Στόνερ στην 3η.
Μεγάλη μάχη έγινε για την κατάληψη της 4ης θέσης, με τον Σιμοντσέλι να μένει μπροστά από τους Ντοβιτσιόζο και Σπιζ.
Ο Βαλεντίνο Ρόσι τερμάτισε στην 7η θέση τον αγώνα του και βρίσκεται στην 6η θέση του βαθμολογικού πίνακα. Στο ξεκίνημα, κατάφερε να κερδίσει έξι θέσεις, εκμεταλλευόμενος στο έπακρο τις δυνατότητές του στη βροχή. Όταν η πίστα στέγνωσε, ο "γιατρός", έμεινε ξανά πίσω από τον ανταγωνισμό.
Συνοπτικά η κατάταξη του GP:
1. Λορένθο, Yamaha
2. Πεντρόσα, Repsol Honda, +7.299
3. Στόνερ, Repsol Honda, +11.967
4. Σιμοντσέλι, Honda, +17.353
5. Ντοβιτσιόζο, Repsol Honda, +17.390
6. Σπάις, Yamaha,+18.092
7. Ρόσι, Ducati, +23.703
8. Μπαουτίστα, Suzuki, +30.678
9. Μπαρμπερά, Mapfre Aspar Team, +37.502
10. Κράτσλοου, Yamaha, +37.720
11. Αογιάμα, San Carlo Honda, +39.548
12. Άμπραχαμ, Cardion AB, +40.506
13. Έντουαρντς, Monster Yamaha, +53.349
Πηγή: contra.gr
Re: Cars&Moto
Σε ένα κόσμο που η Φερράρι βγαίνει δεύτερη πίσω απο Νισσάν, όσο φτιαγμένο και να είναι αυτό, εγώ δεν είμαι ευχαριστημένος..
Έλεος.
Έλεος.
Re: Cars&Moto
Μα διάλεξαν την BMW M1 να τρέξει μ αυτά τα θηρία?? Έλεος και προπαγάνδα..
Ας έβαζαν το M6 και τα λέγαμε...
Ας έβαζαν το M6 και τα λέγαμε...

Re: Cars&Moto
O σκεπτόμενος εγκέφαλος της Nissan
Το αυτοκίνητο του μέλλοντος θα είναι σε θέση να «διαβάσει» την σκέψη του οδηγού του και κατά συνέπεια να προβλέψει την επόμενη κίνησή του. Όταν για παράδειγμα ο οδηγός σκέφτεται να πραγματοποιήσει μια στροφή αριστερά, το αυτοκίνητο θα «προετοιμαστεί» για τον ελιγμό, επιλέγοντας τη σωστή ταχύτητα και την κατεύθυνση στον δρόμο, πριν από την ολοκλήρωση της στροφής.
Το παραπάνω, είναι μόνο ένα παράδειγμα από μια σειρά καινοτόμων σχεδίων που οραματίζεται η Nissan, για το μέλλον της αυτοκίνησης. Ο στόχος αυτού του μεγαλεπήβολου σχεδιασμού εστιάζει στη πραγματοποίηση ασφαλών οδικών μετακινήσεων.
Η Nissan έχει επιδοθεί σε αυτό το πρωτοποριακό έργο, σε συνεργασία με το Πολυτεχνείο της Λωζάννης στην Ελβετία. Εκτεταμένες έρευνες πάνω στα
«Συστήματα Μεταβίβασης της Σκέψης» από τους επιστήμονες στο Πολυτεχνείο, ήδη έχουν βοηθήσει άτομα με ειδικές ανάγκες να ελιχθούν με τα αναπηρικά καροτσάκια τους μόνο με τη μεταβίβαση σκέψης σε ειδικές συσκευές. Το επόμενο στάδιο, μελλοντικά, είναι να προσαρμοστούν οι διαδικασίες BMI στο αυτοκίνητο και τον οδηγό.
Αν και ο έλεγχος της σκέψης - μέσω υπολογιστικών συστημάτων, έχει εδραιωθεί στον επιστημονικό κόσμο, το επίπεδο συγκέντρωσης που απαιτείται είναι εξαιρετικά υψηλό. Η συνεργασία μεταξύ της Nissan και του Πολυτεχνείου της Λωζάννης, αποσκοπεί στην ανάπτυξη συστημάτων που θα χρησιμοποιούν στατιστική ανάλυση για να προβλέψουν τις προθέσεις ενός οδηγού.
Η μέτρηση της εγκεφαλικής δραστηριότητας, η κίνηση των ματιών, η σάρωση του περιβάλλοντος γύρω από το αυτοκίνητο, σε συνδυασμό με τους αισθητήρες του αυτοκινήτου, θα επιτρέπουν στο σύστημα να προβλέψει τι σκοπεύει να κάνει ο οδηγός. Για παράδειγμα, αν πρόκειται για μια στροφή, μια προσπέραση, η αλλαγή λωρίδας , το σύστημα θα «βοηθήσει» τον οδηγό να πραγματοποιήσει τον ελιγμό με πλήρη ασφάλεια.
Αν μπορεί ο εγκέφαλος να καταλαβαίνει αν είσαι σουρωμένος και πόσο, τότε θα ξεπουλήσει η nissan.!!

Το αυτοκίνητο του μέλλοντος θα είναι σε θέση να «διαβάσει» την σκέψη του οδηγού του και κατά συνέπεια να προβλέψει την επόμενη κίνησή του. Όταν για παράδειγμα ο οδηγός σκέφτεται να πραγματοποιήσει μια στροφή αριστερά, το αυτοκίνητο θα «προετοιμαστεί» για τον ελιγμό, επιλέγοντας τη σωστή ταχύτητα και την κατεύθυνση στον δρόμο, πριν από την ολοκλήρωση της στροφής.
Το παραπάνω, είναι μόνο ένα παράδειγμα από μια σειρά καινοτόμων σχεδίων που οραματίζεται η Nissan, για το μέλλον της αυτοκίνησης. Ο στόχος αυτού του μεγαλεπήβολου σχεδιασμού εστιάζει στη πραγματοποίηση ασφαλών οδικών μετακινήσεων.
Η Nissan έχει επιδοθεί σε αυτό το πρωτοποριακό έργο, σε συνεργασία με το Πολυτεχνείο της Λωζάννης στην Ελβετία. Εκτεταμένες έρευνες πάνω στα
«Συστήματα Μεταβίβασης της Σκέψης» από τους επιστήμονες στο Πολυτεχνείο, ήδη έχουν βοηθήσει άτομα με ειδικές ανάγκες να ελιχθούν με τα αναπηρικά καροτσάκια τους μόνο με τη μεταβίβαση σκέψης σε ειδικές συσκευές. Το επόμενο στάδιο, μελλοντικά, είναι να προσαρμοστούν οι διαδικασίες BMI στο αυτοκίνητο και τον οδηγό.
Αν και ο έλεγχος της σκέψης - μέσω υπολογιστικών συστημάτων, έχει εδραιωθεί στον επιστημονικό κόσμο, το επίπεδο συγκέντρωσης που απαιτείται είναι εξαιρετικά υψηλό. Η συνεργασία μεταξύ της Nissan και του Πολυτεχνείου της Λωζάννης, αποσκοπεί στην ανάπτυξη συστημάτων που θα χρησιμοποιούν στατιστική ανάλυση για να προβλέψουν τις προθέσεις ενός οδηγού.
Η μέτρηση της εγκεφαλικής δραστηριότητας, η κίνηση των ματιών, η σάρωση του περιβάλλοντος γύρω από το αυτοκίνητο, σε συνδυασμό με τους αισθητήρες του αυτοκινήτου, θα επιτρέπουν στο σύστημα να προβλέψει τι σκοπεύει να κάνει ο οδηγός. Για παράδειγμα, αν πρόκειται για μια στροφή, μια προσπέραση, η αλλαγή λωρίδας , το σύστημα θα «βοηθήσει» τον οδηγό να πραγματοποιήσει τον ελιγμό με πλήρη ασφάλεια.
Κώδικας: Επιλογή όλων
http://www.sport-fm.gr/article/507655


