Μην τρελαίνεστε ξερει τι κανει ο Πορτογαλος
Τον "ψηνει" για να καταλαβει που ηρθε
14/02 16:45 Λεβαδειακός - Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια
Re: 14/02 16:45 Λεβαδειακός-Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια αγώνα
ξερει ξερει...οταν θα ειπαι πεθαμένοι σε αλλα ματς θα λεμε κουραστικαν.
3-0 ειναι δηλαδη....
3-0 ειναι δηλαδη....
Re: 14/02 16:45 Λεβαδειακός-Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια αγώνα
Αν πεθανουν με τον Λεβαδειακο τοτε τι ασχολουμαστε
και οπως ειπε ο μεγας μουρινιο "κουρασμενος ειναι ο πατερας μου που δουλευει εργατης..."
και οπως ειπε ο μεγας μουρινιο "κουρασμενος ειναι ο πατερας μου που δουλευει εργατης..."
- hasio_john
- Δημοσιεύσεις: 10997
- Εγγραφή: Σάβ 13 Δεκ 2008, 21:16
- Τοποθεσία: ΧΑΝΙΑ
Re: 14/02 16:45 Λεβαδειακός-Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια αγώνα
Παιδιά έλεος ... ο άνθρωπος θέλει να μας ξενερώνει επίτηδες , ή είναι άσχετος! Καλά κάνουν και του σφυρίζουν στις εξέδρες!
Μα είναι δυνατόν να κάνει στο 88 και 90 τις αλλαγές????!!!!
Φοβήθηκε μην χάσει με 3-0? Έλεος!!!! Με την Μπάρτσα παίζουμε?
Απλά ρε μάγκες είναι χέστης ο άνθρωπος και ας βγείτε τώρα όλοι και να λέτε τα δικά σας και για προπονητές εξέδρες και τα γνωστά περί κλάψας και τέτοια! Εμένα αυτή είναι η γνώμη μου και τέλος!
Και μετά οι βασικοί είναι μονίμως κουρασμένοι ... φυσικό είναι!
Κατά τ' άλλα νικήσαμε σε μια δύσκολη έδρα και ΜΠΡΑΒΟ στα παιδιά κσι μπράβο και στα Παόκια που πήγαν εκεί!!!

Μα είναι δυνατόν να κάνει στο 88 και 90 τις αλλαγές????!!!!
Φοβήθηκε μην χάσει με 3-0? Έλεος!!!! Με την Μπάρτσα παίζουμε?
Απλά ρε μάγκες είναι χέστης ο άνθρωπος και ας βγείτε τώρα όλοι και να λέτε τα δικά σας και για προπονητές εξέδρες και τα γνωστά περί κλάψας και τέτοια! Εμένα αυτή είναι η γνώμη μου και τέλος!
Και μετά οι βασικοί είναι μονίμως κουρασμένοι ... φυσικό είναι!
Κατά τ' άλλα νικήσαμε σε μια δύσκολη έδρα και ΜΠΡΑΒΟ στα παιδιά κσι μπράβο και στα Παόκια που πήγαν εκεί!!!
Re: 14/02 16:45 Λεβαδειακός-Π.Α.Ο.Κ. Προβλέψεις και σχόλια αγώνα
Παιδια η συνεχεια μετα τη νικη εδω:
http://paokmania.gr/forum/viewtopic.php?f=26&t=3057
Topic locked !!!!
http://paokmania.gr/forum/viewtopic.php?f=26&t=3057
Topic locked !!!!