Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
paokovios1974
Δημοσιεύσεις: 7554
Εγγραφή: Κυρ 29 Δεκ 2013, 20:40
Τοποθεσία: Οπου τολμουν οι Αετοι

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από paokovios1974 »

Μονο ΠΑΟΚ ρε είναι η φάση.
Μην περιμένετε τίποτα μην ελπίζετε τίποτα μόνο ΠΑΟΚ.
Με καπετανοπουλο τασιοπουλο Σιδηρόπουλο βέλη Ζαφειρίου κερδίσαμε την Άρσεναλ ρε.
Φτάνει πια ότι είναι να γίνει θα γίνει είτε τώρα είτε 32 Αυγούστου
Κι αν δεν γίνουν μεταγραφές πάλι στα τέτοια μας ρε.
ΠΑΟΚ ρε
These users thanked the author paokovios1974 for the post (total 8):
pagotatzis, Ορτζονικίδης, Newgen9, paok apo epilogi, rade paprica, Gregk19262000, margas, zissos
Άβαταρ μέλους
Unpsofable78
Δημοσιεύσεις: 2255
Εγγραφή: Τρί 14 Ιαν 2014, 22:34

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από Unpsofable78 »

@Ριαν_Καπαγιαννιδης
Για πες ποιοι ειρωνευονται αυτούς που ασκούν ΚΑΛΟΠΡΟΑΙΡΕΤΗ ΚΡΙΤΙΚΗ και γλείφουν;

Όλοι καταλαβαίνουμε τι σκοπό έχει κάθε σχόλιο λίγο πολύ. Μην συζητάμε τα αυτονόητα.

Δυστυχώς η ομάδα και όταν λέω ομάδα εννοώ τον ένα και αδιαίρετο ΠΑΟΚ είναι σε δύσκολη θέση.

Όχι τίποτα άλλο, αλλά δε νομίζω ότι χρειάζεται να εξηγούμε και τους λόγους που ξαφνικά γνωστοί opinion makers με χιλιάδες ακόλουθους άλλαξαν από το περασμένο καλοκαίρι στάση, δημοσιογράφοι όπως οι Today επίσης, αλλά και γιατί ξεφυτρώνουν κατά δεκάδες συνεχώς νέοι λογαριασμοί στα sm, που χλευαζουν οτιδήποτε έχει σχέση με τον ποδοσφαιρικό ΠΑΟΚ.

Ε κάτι ανάλογο συμβαίνει και εδώ μέσα.

Ή πιστεύει κανείς, ότι εδώ μέσα δεν κυκλοφορεί κανείς από αυτούς, ανεξάρτητα αν είναι παλιό ή νεο μέλος του φόρουμ;

Τέλος πάντων.Αρκετά με τα οφ τοπικ και ζητώ συγνώμη από τα υπόλοιπα μέλη.

ΥΓ :Αυτοί που συγκρίνουν το μπάσκετ με το ποδόσφαιρο ή είναι άσχετοι ή επιτήδειοι. Στο μπάσκετ μέσα σε ένα χρόνο μπορείς με λιγότερα χρήματα από το μπάτζετ του ποδοσφαίρου, να δημιουργήσεις ομάδα Ευρωλιγκα (βλ Ντουμπάι). Μου αρέσει που πατάνε και like οι γνωστοί στον πιο κάτω)
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Unpsofable78 την Κυρ 28 Ιουν 2026, 14:07, έχει επεξεργασθεί 3 φορές συνολικά.
These users thanked the author Unpsofable78 for the post (total 5):
DamoN, paokkerkir, trouman, paok apo epilogi, giaxxo
Άβαταρ μέλους
Athens
Δημοσιεύσεις: 5730
Εγγραφή: Κυρ 25 Οκτ 2009, 21:25

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από Athens »

προγραμματισμος και οργανωση λεγεται
στο μπασκετ φεραμε προπονητη ευρωλιγκας για να μαθει την ομαδα και οταν τελειωσαν οι διοργανωσεις ανελαβε
εκλεισε πολυ γρηγορα παικτες και ξεκιναει η ομαδα σχεδον πληρης εκτος απο την θεση 3 που πιστευω και αυτη θα την καλυψει συντομα..
δεν διστασε να διωξει βεζυρτζη και Μπουντουρη που τον στηριξαν στην αρχη και να φερει τον Τσιαρα που δεν ειχε καμια σχεση με την ομαδα...
ανακοινωσε νεο προπονητικο που θα ειναι ετοιμο το φθινοπωρο
επιχειρηματιας και στυγνος επαγγελματιας ο Τελης
ο Ιβαν με τεραστια περιουσια και προβλημα ρευστοτητας
δεν ελυσε την συνεργασια του με τον Λουτσε οπως επρεπε και εχει παραπονα ο Λουτσε,
εφερε προπονητη με μεγαλο ρισκο
στλεχωσε αριστα την ομαδα με 2 βετερανους αλλα τις αποφασεις τις παιρνει αυτος και η λογιστρια του
δυστυχως ο Ιβαν κουβαλαει συναισθηματισμο μεγαλο και οι αποφασεις του δεν ειναι τοσο τεχνοκρατικες και επαγγελματικες
These users thanked the author Athens for the post (total 2):
Special 4, WestBlock4
DamoN
Δημοσιεύσεις: 6510
Εγγραφή: Σάβ 07 Αύγ 2010, 11:54

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από DamoN »

Εγώ δεν σε συγχωρώ για το μπουλινγκ που τους κάνεις αλλά σοβαρά χαρά στο κουράγιο σου
These users thanked the author DamoN for the post (total 5):
Unpsofable78, paokkerkir, aivas19, paok apo epilogi, giaxxo
embuji
Δημοσιεύσεις: 4354
Εγγραφή: Κυρ 14 Ιούλ 2024, 17:37

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από embuji »

🚨 ΝΑ ΤΟ! ΕΓΙΝ'! ΑΙΝΤΑ ΠΑΜ! 🚨

⚪⚫ Ο ΕΛΟΥΣΤΟΝΤΟ ΣΤΟΝ ΠΑΟΚ! ⚪⚫

Ούλα τελειώσαν, μωρ' μάγκς. Τα σφίξαν τα χέρια, τα δώκαν τα λόγια, τη βάλαν τη τζίφρ. Δε γρνάει πίσω η γίδα στ' μαντρί.

Η παίχτς είπ' το μεγάλο το «ΝΑΙ, ΘΕΙΟ» κι ανηφρίζει κατά Τούμπα.

Τσέπες σφιγμένες, χαρτιά γραμμένα, βαλίτσες δεμένες. Απομένει να κτέβ' απ' τ' αμάξ' και να βάλ' τη φανέλα.

Άμα δε γέν' αυτό, να με φωνάζ'ς Φραγκίσκα.

ΕΤΣΙ. ΕΓΙΝ'. ΡΕ. ΧΩΡΙΑΝΟΙ.
These users thanked the author embuji for the post (total 2):
panpangr77, Gregk19262000
MikeStr4
Δημοσιεύσεις: 496
Εγγραφή: Πέμ 07 Ιαν 2021, 15:28

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από MikeStr4 »

Metagrafakias έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 13:07
tolis14 έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 12:36
nkoss έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 12:14

Παναθηναϊκός φίλε. Στον προτείνω. Πολύ καλή ομάδα. Πληρώνει με λεφτά, κάνει μεταγραφές νωρίς και είναι πρίγκηπες όλοι εκεί μέσα. Κάτι άκουσα ότι μπορείς να μπεις στο γήπεδο και τζάμπα. Όχι σαν εμάς εδώ που πληρώνουμε και βλέπουμε ένα μάτσο χάλια.
Στο μεταξύ όλοι οι χουβαρντάδες που ξοδεύουν τα εκατομμύρια των άλλων σαν στραγάλια όταν πάνε στη λαϊκή αν έχουν τα κεράσια 4€ και όχι 3€, παίρνουν 1,5 κιλό και όχι δύο μην τιναξουν την μπάνκα στον αέρα
Τι να κάνουμε ρε φίλε παιδιά του μεροκάματου είμαστε,δεν είμαστε στη λίστα Forbes να αγοράζουμε ποδοσφαιρικές ομάδες,ξενοδοχεία και λιμάνια…
Τρομερές απαντήσει πάντως κάποιοι ε;;;
Αλλάξτε ομάδα ρε αν δεν σας αρέσει,άκου εκεί να τολμάς να κάνεις κριτική και να συγκρίνεσαι με τους ανταγωνιστές σου πως κινούνται…
μιλάμε για θρασσος..
την επόμενη φορά που θα πάτε στον εργοδότη σας να ζητήστε αύξηση και σας πει δικά μου είναι τα λεφτά ότι θέλω θα τα κάνω κι αν δε σου αρέσει πάνε αλλού,να δω πόσο άνετοι θα είστε!!!
Οι ίδιοι που έκραζαν Λουτσεσκου για τα πάντα, που εκτός από την πρώτη θητεία του στην ομάδα όλες τς άλλες χρονιές είχε ένα ρόστερ για 4-5 θέση, και μας πήρε ένα πρωτάθλημα κ κάνα δυο χρονιές ακόμα είμασταν ζωντανοί μέχρι Μάρτιο - Απρίλιο….οι ίδιοι παλι τον επόμενο Μάιο (άμα δεν αλλάξει τακτική ο μεγαλομέτοχος) θα κράζουν Ματος - Βιερινια γιατί φέτος θα είναι αυτοί τα εξιλαστήρια θύματα…
Ριαν_Καπαγιαννιδης
Δημοσιεύσεις: 3249
Εγγραφή: Πέμ 01 Σεπ 2016, 12:04

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από Ριαν_Καπαγιαννιδης »

Unpsofable78 έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 14:00 @Ριαν_Καπαγιαννιδης
Για πες ποιοι ειρωνευονται αυτούς που ασκούν ΚΑΛΟΠΡΟΑΙΡΕΤΗ ΚΡΙΤΙΚΗ και γλείφουν;

Όλοι καταλαβαίνουμε τι σκοπό έχει κάθε σχόλιο λίγο πολύ. Μην συζητάμε τα αυτονόητα.

Δυστυχώς η ομάδα και όταν λέω ομάδα εννοώ τον ένα και αδιαίρετο ΠΑΟΚ είναι σε δύσκολη θέση.

Όχι τίποτα άλλο, αλλά δε νομίζω ότι χρειάζεται να εξηγούμε και τους λόγους που ξαφνικά γνωστοί opinion makers με χιλιάδες ακόλουθους άλλαξαν από το περασμένο καλοκαίρι στάση, δημοσιογράφοι όπως οι Today επίσης, αλλά και γιατί ξεφυτρώνουν κατά δεκάδες συνεχώς νέοι λογαριασμοί στα sm, που χλευαζουν οτιδήποτε έχει σχέση με τον ποδοσφαιρικό ΠΑΟΚ.

Ε κάτι ανάλογο συμβαίνει και εδώ μέσα.

Ή πιστεύει κανείς, ότι εδώ μέσα δεν κυκλοφορεί κανείς από αυτούς, ανεξάρτητα αν είναι παλιό ή νεο μέλος του φόρουμ;

Τέλος πάντων.Αρκετά με τα οφ τοπικ και ζητώ συγνώμη από τα υπόλοιπα μέλη.
Δε μ'ενδιαφέρει να κάνω καταγραφή, ξέρουν καλά ποιοι ανήκουν σε ποια κατηγορία. Στο τέλος θα καταλήξει το φόρουμ να είναι ένα μέρος που μαλώνουν 2 ομάδες για άσχετα θέματα. Όσοι είναι οκ μ'αυτό ας συνεχίσουν.
panpangr77
Δημοσιεύσεις: 8903
Εγγραφή: Πέμ 30 Ιαν 2014, 12:55
Τοποθεσία: ΤΖΙΤΖΙΦΙΕΣ

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από panpangr77 »

Για τους ευρωπαϊκούς αγώνες έχουμε αργήσει στις εξής 2 θέσεις .Στα στόπερ και στα χαφ . Αν έρθει άλλος ένας στόπερ και ένας χαφ ,στην καλύτερη περίπτωση 2, θα είμαστε καλά μέχρι τα μέσα Αυγούστου . Αυτή την στιγμή στα χαφ έχουμε Ζαφείρη και Καμαρά από τραυματισμό και τον μικρό Σαρρή . Ο Μείτε μάλλον θα αργήσει και καλό είναι να αργήσει ,να γίνει καλά και να είναι έτοιμος για το πρωτάθλημα . Ρόστερ υπάρχει αν καλυφτούν αυτές οι θέσεις δεν θα έχουμε πρόβλημα στους δύο προκριματικούς ,για αργότερα πρέπει να ανεβάσουμε την ποιότητα. (στόπερ,αριστερό εξτρέμ και σέντερ φορ)
Αν έρθει αυτός της Λεβάντε ,ο Χατζηδιάκος ,ο ΣανταΜαρια ,ο Τάισον και γίνει κάτι καλό για τον Γιαννούλη δεν ρισκάρουμε τίποτα . Η ομάδα θα παίξει διαφορετικά ακόμα και τον Τσαλοφ μην τον βγάζετε από την εξίσωση .
These users thanked the author panpangr77 for the post:
paok apo epilogi
Άβαταρ μέλους
Unpsofable78
Δημοσιεύσεις: 2255
Εγγραφή: Τρί 14 Ιαν 2014, 22:34

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από Unpsofable78 »

Ριαν_Καπαγιαννιδης έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 14:05
Unpsofable78 έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 14:00 @Ριαν_Καπαγιαννιδης
Για πες ποιοι ειρωνευονται αυτούς που ασκούν ΚΑΛΟΠΡΟΑΙΡΕΤΗ ΚΡΙΤΙΚΗ και γλείφουν;

Όλοι καταλαβαίνουμε τι σκοπό έχει κάθε σχόλιο λίγο πολύ. Μην συζητάμε τα αυτονόητα.

Δυστυχώς η ομάδα και όταν λέω ομάδα εννοώ τον ένα και αδιαίρετο ΠΑΟΚ είναι σε δύσκολη θέση.

Όχι τίποτα άλλο, αλλά δε νομίζω ότι χρειάζεται να εξηγούμε και τους λόγους που ξαφνικά γνωστοί opinion makers με χιλιάδες ακόλουθους άλλαξαν από το περασμένο καλοκαίρι στάση, δημοσιογράφοι όπως οι Today επίσης, αλλά και γιατί ξεφυτρώνουν κατά δεκάδες συνεχώς νέοι λογαριασμοί στα sm, που χλευαζουν οτιδήποτε έχει σχέση με τον ποδοσφαιρικό ΠΑΟΚ.

Ε κάτι ανάλογο συμβαίνει και εδώ μέσα.

Ή πιστεύει κανείς, ότι εδώ μέσα δεν κυκλοφορεί κανείς από αυτούς, ανεξάρτητα αν είναι παλιό ή νεο μέλος του φόρουμ;

Τέλος πάντων.Αρκετά με τα οφ τοπικ και ζητώ συγνώμη από τα υπόλοιπα μέλη.
Δε μ'ενδιαφέρει να κάνω καταγραφή, ξέρουν καλά ποιοι ανήκουν σε ποια κατηγορία. Στο τέλος θα καταλήξει το φόρουμ να είναι ένα μέρος που μαλώνουν 2 ομάδες για άσχετα θέματα. Όσοι είναι οκ μ'αυτό ας συνεχίσουν.
Άρα; Ανεχόμαστε στο ποδόσφαιρο τους επιτηδειους και στο μπάσκετ αποφεύγουμε να γράψουμε ίχνος κριτικής με επιχειρήματα γιατί εκεί δαγκώνουν.Στο όνομα της ενότητας ή της λειτουργικοτητας του φόρουμ;
Λυπάμαι. Δεν θα πάρω.

ΥΓ :Ξανά λέω. Οσοι συγκρίνουν μπάσκετ με ποδόσφαιρο είναι άσχετοι ή επιτήδειοι.
These users thanked the author Unpsofable78 for the post (total 2):
paok apo epilogi, giaxxo
Άβαταρ μέλους
GianD
Δημοσιεύσεις: 354
Εγγραφή: Πέμ 28 Μάιος 2026, 10:33

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από GianD »

Αφου εχουν γινει της μοδας τα depth charts, παμε να κανουμε ενα και στο ποδοσφαιρο

GK: Pavlenka, Tsiftsis, Monastirlis, Gugesashvili
RB: Kenny, Sanchez (?)
RCB: Elustondo, -, Apetenok/Bataoulas/Kottas
LCB: Michailidis, -
LB: -, Baba, Taylor, Gomez
DM: -, Meite, Sarris
CM: Zafeiris, -, Camara, Tsifoutis
RW: Zivkovic, Despodov, Chatsidis
CAM: Konstantelias, Shoretire, Pelkas
LW: -, Taison, Balde, Berdos
ST: -, Mythou, Jeremejeff

Αρα,
  • απο τους τερματοφυλακες, ο Γκουγκεσασβιλι θα πωληθει ή θα δωθει δανεικος
  • στα δεξιά, αν εχουμε πωληση Σαντσεζ, θα παμε σε αναπληρωματικο δεξι μπακ, κατα προτιμηση σε ελληνα
  • στα δεξια σεντερ μπακ, μετα τη μεταγραφη Ελουστοντο, μακαρι να παρουμε και Χατζηδιακο, μαζι με εναν μικρο αν θελξει στην προετοιμασια
  • στα αριστερα σεντερ μπακ, θελουμε εναν παικτη να μοιραζεται τα παιχνιδια με τον Μιχα. Κατα προτιμηση να ειναι σε ηλικια 25-28, με παρομοιο στυλ οπως του Μιχα, δηλαδη καλος με την μπαλα στα ποδια αλλα λιγο πιο ψηλος
  • στα αριστερα, Γιαννουλη ελα μας εχει πιασει τρελα για βασικο, Μπαμπα για αλλαγη και εγω θα εδινα μια ευκαιρια στον Γκομεζ για τριτο, ειδικα αν σε καποια παιχνιδια παιξουμε με μπακ χαφ. πωληση Τειλορ, αν και απο οτι ειχα διαβασει η Λισι παιζει με ανεστραμμενα μπακ, αρα θα τον αξιολογησει στην προετοιμασια
  • στο αμυντικο χαφ, θες εναν παικτη στυλ Σανταμαρια, απο πισω τον Μειτε που δεν ξερουμε την κατασταση του και τον Σαρρη που ακουγονται καλα λογια
  • στα κεντρικα χαφ, θελουμε εναν πισω απο τον Ζαφ (θα κοιτουσα τον Σιμπο της Οβιεδο που ακουστηκε) και για 5ο χαφ τον Μαντι
  • Δεξια ειμαστε μπομπα
  • στα 10, θα εβλεπα πισω απο τον Ντελια και τον Χατσιδη, σε ρολο οπως του Κωστουλα στον γαυρο. πιστευω εχει τα σωματικα προσοντα να το κανει. Ερωτηματικο η κατασταση του Σολα. Πελκας πλεον για 20λεπτα λογω τραυματισμων
  • αριστερα, θες εναν μπουκαδορο εξτρεμ για βασικο και απο πισω Ται μαζι με Μπαλντε ή Μπερδο
  • στα φορ, εναν βασικο (ερωτηματικο τα χαρακτηριστικα του, αφου δεν ξερουμε τι θελει ο προπονητης), Μυθου για 2ος και Γερεμεγεφ για τα τελευταια λεπτα των αγωνων αν θελουμε γκολ
Τωρα, μεχρι την Τεταρτη, καλο θα ειναι να βρισκονται στην Ολλανδια ο Ελουστοντο, το δευτερο σεντερ μπακ, ο Ταισον και το αμυντικο χαφ, αφου Μειτε δεν θα εχουμε μεχρι τελη ιουλη τουλαχιστον.

Σε δευτερη φαση (μεχρι να τελειωσει η προετοιμασια στην Ολλανδια) να ερθει το φορ και το αριστερο μπακ

Σε τριτη φαση (μετα τα προκριματικα) να ερθει το βασικο αριστερο εξτρεμ, το αναπληρωματικο χαφ και το αριστερο σεντερ μπακ

Αυτα τα ολιγα, καλο υπολοιπο Κυριακης σε ολα τα παιδια
These users thanked the author GianD for the post (total 5):
dimitris7777, Unpsofable78, Panx Romana, Мир, paok apo epilogi
DamoN
Δημοσιεύσεις: 6510
Εγγραφή: Σάβ 07 Αύγ 2010, 11:54

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από DamoN »

Parolos έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 13:26 Στη μπάλα ⚽
Metagrafakias έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 11:06 Δεν είναι ωραίο να απαξιώνουμε των αλλων τα ρόστερ για να καλύψουμε την γύμνια μας…

Από το να απαξιώνουμε τους άλλους ας δούμε πως θα γίνουμε καλύτεροι από αυτούς…
Στο μπάσκετ 🏀
Metagrafakias έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 11:12 Χάθηκε ο Stewart έκλεισε Μπασκονια τελικά…
Μα κι αυτή η Μπασκόνια από Eurocup ψωνίζει?.
Ο αρουλςη εδώ φέρνει ΝΒΑερς
Metagrafakias έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 08:09 A ρε Μυστακιδη σε φαγανε οι επικοινωνιολογοι σου...
Τι πηγες και μου εφερες παικτες αναγνωρισμενης αξιας με εμπειρια και κατακτησεις απο Ευρωπαικα πρωταθληματα???
Πανε φερε Αμερικανους απο G league με 25 συμμετοχες στο ΝΒΑ σε 10 χρονια....Τετοιους επρεπε να φερεις....
Μετα θα τους βαπτιζαμε εμεις ΝΒΑερς....
Λιγοτερο θα σου κοστιζε και θα ικανοποιουσες και τους οπαδους μας!!!!
Metagrafakias έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 13:40 Παίρνει ο Αρης τον Μοργκάν!!!
Μπαμμμ μπουυυμμμ άρθρα επι άρθρων για τον Ευρωλιγκατο παικταρα που είπε όχι σε Μπασκόνια και Σικαγο Μπουλς (γελάει ο κόσμος) και ο αυτοκράτορας ξανά στο θρόνο του,αφιερώματα ιστοριες φανφαρολογιες και αηδίες !!
Ειδικά στο SDNA πόσο σιχάματα είστε ρε;;
Παίρνει ο ΠΑΟΚ τον Καιλ Αλεξαντερ με μεγαλύτερο συμβόλαιο του Μοργκαν και παρουσιάζετε όπως του Τανουλη..Ένα αρθράκι θαμμένο κάτω κάτω…
Ξέρω ότι τον Τέλη δεν τον ενδιαφέρει το επικοινωνιακό τόσο αλλά οι δημοσιογράφοι ειδικά του ΠΑΟΚ πόσο σιχάματα είστε ρε;;Λίγα είναι τα ψωμιά σας ακόμα…μετά θα γλύφετε για κάνα κοκαλάκι αλλά θα είναι αργά!!
Εντάξει μία αντίθεση όσο να πεις υπάρχει.
😂😂😂
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος DamoN την Κυρ 28 Ιουν 2026, 14:18, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Parolos
Δημοσιεύσεις: 6490
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 17:33

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από Parolos »

MikeStr4 έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 14:04 όλες τς άλλες χρονιές είχε ένα ρόστερ για 4-5 θέση, και μας πήρε ένα πρωτάθλημα κ κάνα δυο χρονιές ακόμα είμασταν ζωντανοί μέχρι Μάρτιο - Απρίλιο….οι ίδιοι παλι τον επόμενο Μάιο (άμα δεν αλλάξει τακτική ο μεγαλομέτοχος) θα κράζουν Ματος - Βιερινια γιατί φέτος θα είναι αυτοί τα εξιλαστήρια θύματα…
4η και 5η θέση το ρόστερ μας τα τελευταία χρόνια ε..

Με το 2ο μπάτζετ όλες τις χρονιές.

Κι από τον παλέτα πιο κάτω οπότε.
Κι ύστερα ψάχνουμε και λογική.

Φίλε να λες αλήθειες, κάτω από Κηφισιά ήταν η ομάδα μας όχι μόνο κάτω από ρουλη και ποκ. :lol:
These users thanked the author Parolos for the post (total 7):
DamoN, Unpsofable78, Ally Samagoal, FreeWatcher, paok apo epilogi, margas, gergeo4
Άβαταρ μέλους
tolis14
Δημοσιεύσεις: 2541
Εγγραφή: Τετ 13 Φεβ 2008, 11:00

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από tolis14 »

MikeStr4 έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 14:04
Metagrafakias έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 13:07
tolis14 έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 12:36

Στο μεταξύ όλοι οι χουβαρντάδες που ξοδεύουν τα εκατομμύρια των άλλων σαν στραγάλια όταν πάνε στη λαϊκή αν έχουν τα κεράσια 4€ και όχι 3€, παίρνουν 1,5 κιλό και όχι δύο μην τιναξουν την μπάνκα στον αέρα
Τι να κάνουμε ρε φίλε παιδιά του μεροκάματου είμαστε,δεν είμαστε στη λίστα Forbes να αγοράζουμε ποδοσφαιρικές ομάδες,ξενοδοχεία και λιμάνια…
Τρομερές απαντήσει πάντως κάποιοι ε;;;
Αλλάξτε ομάδα ρε αν δεν σας αρέσει,άκου εκεί να τολμάς να κάνεις κριτική και να συγκρίνεσαι με τους ανταγωνιστές σου πως κινούνται…
μιλάμε για θρασσος..
την επόμενη φορά που θα πάτε στον εργοδότη σας να ζητήστε αύξηση και σας πει δικά μου είναι τα λεφτά ότι θέλω θα τα κάνω κι αν δε σου αρέσει πάνε αλλού,να δω πόσο άνετοι θα είστε!!!
Οι ίδιοι που έκραζαν Λουτσεσκου για τα πάντα, που εκτός από την πρώτη θητεία του στην ομάδα όλες τς άλλες χρονιές είχε ένα ρόστερ για 4-5 θέση, και μας πήρε ένα πρωτάθλημα κ κάνα δυο χρονιές ακόμα είμασταν ζωντανοί μέχρι Μάρτιο - Απρίλιο….οι ίδιοι παλι τον επόμενο Μάιο (άμα δεν αλλάξει τακτική ο μεγαλομέτοχος) θα κράζουν Ματος - Βιερινια γιατί φέτος θα είναι αυτοί τα εξιλαστήρια θύματα…
Αφού τα εχουμε πει αυτά. Στο job description τους το λεει καθαρά. Αυτοφοράκηδες
These users thanked the author tolis14 for the post (total 2):
paok apo epilogi, Unpsofable78
panpangr77
Δημοσιεύσεις: 8903
Εγγραφή: Πέμ 30 Ιαν 2014, 12:55
Τοποθεσία: ΤΖΙΤΖΙΦΙΕΣ

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από panpangr77 »

who is Vitor Carvalho και
Stephan
El Shaarawy.
Τα τελευταία νέα από X
Άβαταρ μέλους
Anwnimos
Δημοσιεύσεις: 142
Εγγραφή: Κυρ 08 Οκτ 2023, 04:00

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από Anwnimos »

xpek20 έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 13:56
Ριαν_Καπαγιαννιδης έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 13:52 Γενικά έχει κουράσει αφάνταστα τόσο η πλευρά που απαξιώνει τα πάντα και θεωρεί ότι ο ΠΑΟΚ θα καταρρεύσει επειδή άργησε κι επειδή δεν έκανε μέχρι τώρα ακριβές κινήσεις, όσο, κι ακόμα περισσότερο, κι η πλευρά που ειρωνεύεται όσους ασκούν κριτική λες και πρέπει να είναι σαλιαρηδες υπήκοοι δισεκατομμυριούχων. Μπαίνουμε να διαβάσουμε κανένα νέο και διαβάζουμε την καταστροφολογία από την μια και το γλείψιμο από την άλλη. Ίσως φτάνει?
Νομίζω τα λέμε αυτά επι 200 σελίδες τώρα και οποτε τα λέμε τρώμε κράξιμο.
Μήπως οι mods να κάνουν καμιά παρέμβαση;
Δεν γίνεται να ξοδεύουμε τόσο χρόνο μπας και διαβάσουμε κάνα νέο και αντί για αυτό βλέπουμε δύο στρατόπεδα να μαλώνουν μεταξύ τους.
Γιατί οι mods δεν έχουν προσωπικό χρόνο που πρέπει να αξιοποιήσουν; Εγώ αν ήμουν mod, στο δικό μας chat θα έκλαιγα με τις μαλακίες που γράφονται.

Ρε μάγκες βάλτε το καλά στο κεφάλι σας, αν θέλετε να κάνετε κάτι εσείς που θεωρείτε ότι ο Σαββίδης μας οδεύει στο γκρεμό, μπορείτε. Μαζευτείτε, κάντε και πανό και παντε στο γήπεδο ή στην προπόνηση και δείξτε το. Αν όμως, λέω αν, οι άλλοι είναι περισσότεροι μάλλον κάτι διαφορετικό βλέπουν από εσάς.

Κανείς δεν πρόκειται να αλλάξει πλευρά οπότε άδικα μαλώνετε.

Πείτε μου έναν που είπε, α ναι, είναι η καλύτερη λύση να κάνουμε μεταγραφές στις 31 Αυγούστου. ΕΝΑΝ.

Μετά λέτε ότι παίζουν συνέχεια 32 χρόνοι (όπου η αλήθεια είναι πως με Λουτσέσκου έτσι παίζαμε και έτσι θα παίζαμε εσαεί), να μπουν νέοι από τις ακαδημίες κλπ.
Ε ήρθε λοιπόν ο άνθρωπος που θα κάνει ακριβώς αυτό.

Θα κραξουμε όλοι μαζί αν η ομάδα είναι για τον πούτσο. Αλλά μην τα μηδενίζετε όλα. Τα λεφτά δεν φέρνουν την ευτυχία και μεγαλύτερο παράδειγμα από τον λαγό του Mr. Κυβέρνηση ΣΚΑΪ δεν υπάρχει. Κάθε χρόνο εκατομμύρια και εκατομμύρια και παίρνει τα @@ μου.

✌️ & 💕
These users thanked the author Anwnimos for the post (total 2):
Unpsofable78, paok apo epilogi
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”