Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
και γω δεν πιστευω οτι το συγκεκριμενο δημοσιευμα τοσο τυχαια επεσε πανω στο σημαντικοτερο μαςπ προβλημα...ολοι οι ξενοι πιο ευκολα μιλανε στους δικους τους..θυμηθειτε ποσους ελληνες αλλα λενε εξω αλλα εδω...οπως και αλλοι παικτες π.χ ξενους που χαμε
-
black death
- Δημοσιεύσεις: 8233
- Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Ε ναι σε αυτό στάθηκα, δεν σημαίνει ότι διαφωνώ με όλο το ποστ. Αλλά το να πιστεύεις ένα Ρουμάνικο δημοσίευμα επειδή σου αρέσει αυτό που γράφει είναι ακόμα πιο χαζό κι απ' το να πιστεύεις ότι ο Ίβιτς θα πετάει φέτος επειδή το έγραψε το paok24.joshua έγραψε:Απο οσα εγραψα εσυ σε αυτο σταθηκες αρα δεν διαφερεις και πολυ...Το συνολο των αποψεων που αναγραφονται εδω μεσα στηριζονται ειτε στο πως βλεπει ο καθενας το ποδοσφαιρο ειτε στην ατμοσφαιρα που διαχεεται μεσω δημοσιογραφικων πληροφοριων.Οταν οι πληροφοριες λενε οτι δεν παιζει σαλιο ή οτι ο τσιριλο ηταν η αρχικη επιλογη εξυπηρετουνται καποιες αποψεις οταν γραφεται οτι ο μπολονι θελει επιτελικο εξυπηρετουνται αλλες.Ετσι πανε αυτα αλλα τουλαχιστον για μενα και ειδικα για το θεμα του επιτελικου δεν νομιζω οτι περιμενα κανενα δημοσιευμα,μια χαρα γκρινιαζω και μονος μου.
Βέβαια λες και για πίεση ψηλά, ενώ ο Πρέτο δήλωσε ότι στόχος είναι να ξαναπάει η άμυνα στα επίπεδα Σάντος. Μπορεί όμως αυτός να ασχολείται περισσότερο με το αμυντικό κομμάτι και ο Μπόλονι με το επιθετικό, δεν ξέρω...
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Οταν τα ρουμανικα δημοσιευματα εγραφαν οτι ο μπολονι υπογραφει στον ΠΑΟΚ μια χαρα πιστευτα και αρεστα ηταν.Κατακλυζομασταν εκεινες τις μερες απο ρουμανικες πληροφοριες και προσωπηκα δεν ειδα κανεναν να χαλιεται.Τεσπα δεν εχει νοημα να συνεχισουμε σε αυτο γιατι βγαινουμε καραοφτοπικ και θα εβγαινα ακομα περισσοτερο αν εξεφραζα την απορια γιατι η πιεση ψηλα δεν μπορει να συνδιαστει με καλες αμυντικες επιδοσεις?
-
black death
- Δημοσιεύσεις: 8233
- Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Μπορεί, αλλά στον ΠΑΟΚ λίγο δύσκολο το κόβω...
ΥΓ. Οι Ρουμάνοι μέχρι δύο μέρες πριν υπογράψει τον έστελναν στην Εθνική τους...
ΥΓ. Οι Ρουμάνοι μέχρι δύο μέρες πριν υπογράψει τον έστελναν στην Εθνική τους...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος black death την Πέμ 07 Ιούλ 2011, 20:34, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- georgedoulk
- Δημοσιεύσεις: 411
- Εγγραφή: Κυρ 15 Φεβ 2009, 02:22
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Η καραμέλα της γκρίνιας πρέπει να σταματήσει.
Επιτέλους το επιχείρημα οτι οποιος κανει κριτική θέλει τους γουμενοπαγώνηδες πρέπει να σταματήσει.
Τα δυο πρωτα χρονια ολοι στηριξαμε την προσπάθεια του Ζαγορακη χωρίς κριτική γιατί ξέραμε οτι δεν υπάρχει εναλλακτική και οτι ο Τεο σίγουρα εχει καλές προθέσεις. Βλέπαμε ομως και αποτελέσματα. Οχι απαραίτητα αγωνιστικά. Βλέπαμε πως η ομάδα είχε συνέπεια στις πληρωμές μετά απο χρόνια. Οτι τουλάχιστον δεν δημιουργούσε νέα χρέη. Οτι είχε ενα σοβαρό προπονητη και μια αγωνιστική σταθερότητα εστω και περιορισμένη.
Τον τρίτο χρόνο είχαμε τα καλλιτερα αγωνιστικά αποτελεσματα αλλα είχαμε και τα πρώτα σύννεφα. Ο γρήγορος αποκλεισμός απο την Ευρώπη, η αποχώρηση του Ζαγοράκη απο την προεδρία που ποτέ δεν μάθαμε για ποιους λόγους εγινε, το φιασκο με την αποχή και ο αποκλεισμός απο το Κύπελλο και το κυριοτερο το ανοιγμα στα οικονομικά που μας κυνηγάει μεχρι τώρα.
Πέρσι ήρθαν τα χειρότερα...
Η αποχώρηση του Σάντος. Η επιλογή του Μπερρέτα και το επακόλουθο αδειασμα του. Το πείσμα του Τέο να προσλάβει στη θέση του τον Δερμιτζάκη. Οι ΗΛΙΘΙΕΣ δηλώσεις οτι πάμε για Πρωτάθλημα και η ΑΠΟΛΥΤΗ ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΑ του Τεο οτι τον "απογοήτευσαν οι παίκτες". Οι ανεδαφικές διαρροές οτι θα έρθει ο ΛεΓκεν, ο Αντριτς, ο Μουρινιο κ.α. ενώ ο Μάκης Χάβος πάλευε να ανταπόκριθεί σε εναν ρόλο που οσο και να προσπαθούσε ήταν αδυνατο να παίξει. Ο αποκλεισμός απο το Κύπελλο, το ΝΤΟΥ, οι νέες φήμες οτι ο Τεο φεύγει, η συμμετοχή στα πλέυ-οφ με την ψυχή στο στόμα, η αγωνιστική υποχώρηση με την ομάδα να τερματίζει 23 βαθμούς πίσω απο τον πρώτο και 10 απο τον δεύτερο...
Φέτος ξεκινήσαμε με την πρόσληψη ενός σοβαρού προπονητή. Αλλά απο οτι μαθαίνουμε το ανοιγμα είναι γυρω στα 5 εκ. λεφτά για πληρωμες συμβολαίων δεν γνωρίζουμε ποτε δοθηκαν τελευταία φορά, μεταγραφές και αγωνιστική ενισχυση δεν βλέπουμε στον ορίζοντα.
Βαυκαλιζόμαστε οτι οι άλλοι θα είναι χειρότεροι και δεν κοιτάμε πως να βελτιωθούμε εμεις.
Κακα΄τα ψέμματα ο 34αρης Ιβιτς δεν θα αρχίσει τα σπριντ, ο 33αρης Λίνο δεν θα μάθει ξαφνικά να μαρκάρει, ο Τσιρίλο στα 35 δεν θα πάρει δέκα πόντους μπόι και τα φρεσκοεγχειρισμένα γόνατα του 35αρη Γκαρσία δεν θα ξαναβγάλουν 50 αγώνες.
Οταν μεσα στη σαιζόν τα συνειδητοποιήσει αυτά ο σοβαρός προπονητής δυο πράγματα μπορεί να συμβούν: α) να πει οπως ο Σαντος την πρωτη χρονια "αυτη η στάνη αυτό το τυρί βγάνει" και να σε γειώσει σε επίπεδο στόχων β) να ζητήσει μεταγραφές και αν δεν γίνουν να αποχωρίσει.
Αν ο ρεαλισμός σας φαινεται γκρινια τοτε συγγνώμη που ταραξα την απογευματινή σας σιεστα.
Επιτέλους το επιχείρημα οτι οποιος κανει κριτική θέλει τους γουμενοπαγώνηδες πρέπει να σταματήσει.
Τα δυο πρωτα χρονια ολοι στηριξαμε την προσπάθεια του Ζαγορακη χωρίς κριτική γιατί ξέραμε οτι δεν υπάρχει εναλλακτική και οτι ο Τεο σίγουρα εχει καλές προθέσεις. Βλέπαμε ομως και αποτελέσματα. Οχι απαραίτητα αγωνιστικά. Βλέπαμε πως η ομάδα είχε συνέπεια στις πληρωμές μετά απο χρόνια. Οτι τουλάχιστον δεν δημιουργούσε νέα χρέη. Οτι είχε ενα σοβαρό προπονητη και μια αγωνιστική σταθερότητα εστω και περιορισμένη.
Τον τρίτο χρόνο είχαμε τα καλλιτερα αγωνιστικά αποτελεσματα αλλα είχαμε και τα πρώτα σύννεφα. Ο γρήγορος αποκλεισμός απο την Ευρώπη, η αποχώρηση του Ζαγοράκη απο την προεδρία που ποτέ δεν μάθαμε για ποιους λόγους εγινε, το φιασκο με την αποχή και ο αποκλεισμός απο το Κύπελλο και το κυριοτερο το ανοιγμα στα οικονομικά που μας κυνηγάει μεχρι τώρα.
Πέρσι ήρθαν τα χειρότερα...
Η αποχώρηση του Σάντος. Η επιλογή του Μπερρέτα και το επακόλουθο αδειασμα του. Το πείσμα του Τέο να προσλάβει στη θέση του τον Δερμιτζάκη. Οι ΗΛΙΘΙΕΣ δηλώσεις οτι πάμε για Πρωτάθλημα και η ΑΠΟΛΥΤΗ ΚΩΛΟΤΟΥΜΠΑ του Τεο οτι τον "απογοήτευσαν οι παίκτες". Οι ανεδαφικές διαρροές οτι θα έρθει ο ΛεΓκεν, ο Αντριτς, ο Μουρινιο κ.α. ενώ ο Μάκης Χάβος πάλευε να ανταπόκριθεί σε εναν ρόλο που οσο και να προσπαθούσε ήταν αδυνατο να παίξει. Ο αποκλεισμός απο το Κύπελλο, το ΝΤΟΥ, οι νέες φήμες οτι ο Τεο φεύγει, η συμμετοχή στα πλέυ-οφ με την ψυχή στο στόμα, η αγωνιστική υποχώρηση με την ομάδα να τερματίζει 23 βαθμούς πίσω απο τον πρώτο και 10 απο τον δεύτερο...
Φέτος ξεκινήσαμε με την πρόσληψη ενός σοβαρού προπονητή. Αλλά απο οτι μαθαίνουμε το ανοιγμα είναι γυρω στα 5 εκ. λεφτά για πληρωμες συμβολαίων δεν γνωρίζουμε ποτε δοθηκαν τελευταία φορά, μεταγραφές και αγωνιστική ενισχυση δεν βλέπουμε στον ορίζοντα.
Βαυκαλιζόμαστε οτι οι άλλοι θα είναι χειρότεροι και δεν κοιτάμε πως να βελτιωθούμε εμεις.
Κακα΄τα ψέμματα ο 34αρης Ιβιτς δεν θα αρχίσει τα σπριντ, ο 33αρης Λίνο δεν θα μάθει ξαφνικά να μαρκάρει, ο Τσιρίλο στα 35 δεν θα πάρει δέκα πόντους μπόι και τα φρεσκοεγχειρισμένα γόνατα του 35αρη Γκαρσία δεν θα ξαναβγάλουν 50 αγώνες.
Οταν μεσα στη σαιζόν τα συνειδητοποιήσει αυτά ο σοβαρός προπονητής δυο πράγματα μπορεί να συμβούν: α) να πει οπως ο Σαντος την πρωτη χρονια "αυτη η στάνη αυτό το τυρί βγάνει" και να σε γειώσει σε επίπεδο στόχων β) να ζητήσει μεταγραφές και αν δεν γίνουν να αποχωρίσει.
Αν ο ρεαλισμός σας φαινεται γκρινια τοτε συγγνώμη που ταραξα την απογευματινή σας σιεστα.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
παντως αν ισχυει αυτο με τον Ζαιρι ειμαστε κομπλε δεν χρειαζομαστε αλλη μεταγραφη ταμαμ για Β

- pagotatzis
- Δημοσιεύσεις: 4162
- Εγγραφή: Σάβ 21 Ιουν 2008, 12:38
- Τοποθεσία: Oberderdingen
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
λοιπόν ας γράψω και εγώ την άποψη μου
νομίζω ότι ο ZAIRI χωράει στην ομάδα και μάλιστα πολλή καλά!
με ζαΐρη και έναν for ψιλό είμαστε κομπλέ νομίζω!
τώρα για 10ari? δεν ξέρω!
μάλλον βλέπω τον ίβιτς να πραγματοποιεί μια εξαιρετική χρονια !
χωρίς πλακα ,το πιστεύω αυτό!
νομίζω ότι ο ZAIRI χωράει στην ομάδα και μάλιστα πολλή καλά!
με ζαΐρη και έναν for ψιλό είμαστε κομπλέ νομίζω!
τώρα για 10ari? δεν ξέρω!
μάλλον βλέπω τον ίβιτς να πραγματοποιεί μια εξαιρετική χρονια !
χωρίς πλακα ,το πιστεύω αυτό!
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Δεν σε πιστευωpagotatzis έγραψε:λοιπόν ας γράψω και εγώ την άποψη μου
νομίζω ότι ο ZAIRI χωράει στην ομάδα και μάλιστα πολλή καλά!
με ζαΐρη και έναν for ψιλό είμαστε κομπλέ νομίζω!
τώρα για 10ari? δεν ξέρω!
μάλλον βλέπω τον ίβιτς να πραγματοποιεί μια εξαιρετική χρονια !
χωρίς πλακα ,το πιστεύω αυτό!
- trelopaoki444
- Δημοσιεύσεις: 639
- Εγγραφή: Πέμ 12 Ιουν 2008, 16:27
- Τοποθεσία: Λαρισα-Αθηνα-ΠΑΟΚ ΠΑΝΤΟΥ
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
MANIAKOS έγραψε:ο επιθετικος λογικα θα ρθει μεσα στο επομενο 4ημερο.....
???????
Inside information?????
Μιλα λαιμαι
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Κλεισμένος ο φορ, αλλά...
08 Ιουλ 2011 03:34, Από PAOK24
Ο ΠΑΟΚ θέλει να εντάξει στο δυναμικό του έναν σέντερ φορ και απ ότι φαίνεται και λέγεται, οι συζητήσεις μαζί του είναι κάτι περισσότερο από προχωρημένες.
Σύμφωνα με πληροφορίες που υπάρχουν ο ΠΑΟΚ έχει συμφωνήσει σε όλα μαζί του, όμως αυτή τη στιγμή προτεραιότητα έχουν μόνο οι χειρισμοί που θα κατεβάσουν το μπάτζετ σε χαμηλότερα επίπεδα.
Μέσα από αυτή την διαδικασία και την εξέλιξή της, θα εξαρτηθεί και το πότε θα κλείσει τυπικά η μεταγραφή του σέντερ φορ, μία επιλογή που ανήκει στον Λάζλο Μπόλονι. Μία επιλογή που μαζί με τους φόρους κοστίζει κοντά στις 700 χιλιάδες ευρώ. Νούμερο μεγάλο για την κατάσταση του ΠΑΟΚ.
Ο Ρουμάνος πάντως από την πλευρά του, έχει κατανοήσει τι γίνεται και δεν πιέζει καταστάσεις, όμως είναι ξεκάθαρο πως χρειάζεται έναν παίκτη πρώτης γραμμής ακόμη.
Άλλωστε, ο τρόπος που διέψευσε τα δημοσιεύματα από τη Ρουμανία ήταν τέτοιος, που δίνει σε όλους να καταλάβουν το πόσο ρεαλιστής είναι.
http://www2.paok24.com/newsitem.asp?s=12&id=9769
08 Ιουλ 2011 03:34, Από PAOK24
Ο ΠΑΟΚ θέλει να εντάξει στο δυναμικό του έναν σέντερ φορ και απ ότι φαίνεται και λέγεται, οι συζητήσεις μαζί του είναι κάτι περισσότερο από προχωρημένες.
Σύμφωνα με πληροφορίες που υπάρχουν ο ΠΑΟΚ έχει συμφωνήσει σε όλα μαζί του, όμως αυτή τη στιγμή προτεραιότητα έχουν μόνο οι χειρισμοί που θα κατεβάσουν το μπάτζετ σε χαμηλότερα επίπεδα.
Μέσα από αυτή την διαδικασία και την εξέλιξή της, θα εξαρτηθεί και το πότε θα κλείσει τυπικά η μεταγραφή του σέντερ φορ, μία επιλογή που ανήκει στον Λάζλο Μπόλονι. Μία επιλογή που μαζί με τους φόρους κοστίζει κοντά στις 700 χιλιάδες ευρώ. Νούμερο μεγάλο για την κατάσταση του ΠΑΟΚ.
Ο Ρουμάνος πάντως από την πλευρά του, έχει κατανοήσει τι γίνεται και δεν πιέζει καταστάσεις, όμως είναι ξεκάθαρο πως χρειάζεται έναν παίκτη πρώτης γραμμής ακόμη.
Άλλωστε, ο τρόπος που διέψευσε τα δημοσιεύματα από τη Ρουμανία ήταν τέτοιος, που δίνει σε όλους να καταλάβουν το πόσο ρεαλιστής είναι.
http://www2.paok24.com/newsitem.asp?s=12&id=9769
- DaFFy_NaSH
- Δημοσιεύσεις: 656
- Εγγραφή: Δευ 23 Ιουν 2008, 20:43
- Τοποθεσία: N. Σερρών
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
bristol έγραψε:παντως αν ισχυει αυτο με τον Ζαιρι ειμαστε κομπλε δεν χρειαζομαστε αλλη μεταγραφη ταμαμ για Β![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Σε παρακαλουθώ (θέλοντας και μη, διαβάζοντας το τοπικ) εδώ και λίγες μέρες... Τόση γκρίνια απο που τη βγάζεις; Στα @@ μου ο ζαιρί, ήταν η αφορμή το συγκεκριμένο ποστ αλλα είσαι μηδενιστής και μεγάλος γκρινιάρης... Θα είσαι ποτέ ικανοποιημένος με κάτι; απορώ... Είμαι σχεδον σίγουρος οτι αν πάρουμε καποια στιγμή πρωτάθλημα θα γράφεις και θα γκρινιάζεις για το πως σήκωσε την κούπα ο αρχηγός ή για την κακή διοργάνωση της φιέστας. Και μη μου πουλάτε φούμαρα "καλοπροαίρετης κριτικής" γιατι η "καλοπροαίρετη κριτική" ξεχωρίζει απο την μίρλα και τον μηδενισμό που διακατέχει μερικούς...
Και μπορεί να γίνομαι γραφικός, αλλα δείτε που ήμασταν πριν 5 χρόνια και που είμαστε τώρα, ακόμα και με ΟΛΑ αυτα τα προβλήματα -προς το παρόν- μετράμε ΜΗΔΕΝΙΚΕΣ απώλειες το οποίο είναι βασικό αυτή τη στιγμή...
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
+ 1926
Μη τρελαινεσαι Daffy... Όλοι έχουν δικαίωμα στην κωλοτουμπα...
Μη τρελαινεσαι Daffy... Όλοι έχουν δικαίωμα στην κωλοτουμπα...
- Sick Bastard
- Δημοσιεύσεις: 11453
- Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2011
Ωραία.
Είναι που ήμαστε άπλες.
Τώρα εκτός από στόπερ
δεξί/αριστερό μπακ
10αρι
φορ
θέλουμε και εξτρέμ.
Τρομερός σχεδιασμός αυνανισμός στην ΠΑΕ, μπράβο.
Είναι που ήμαστε άπλες.
Τώρα εκτός από στόπερ
δεξί/αριστερό μπακ
10αρι
φορ
θέλουμε και εξτρέμ.
Τρομερός σχεδιασμός αυνανισμός στην ΠΑΕ, μπράβο.