Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...

Τι θα γινει στον ΠΑΟΚ διοικητικα?

Θα ερθει μεγαλος επενδυτης?
293
19%
Θα ερθει μεγαλος επενδυτης,αλλα θα βοηθα και ο κοσμος?
460
31%
Θα συνεχισουμε ετσι με τον κοσμο του ΠΑΟΚ μονο επενδυτη και θα γινουμε εταιρεια λαικης βασης?
754
50%
 
Σύνολο ψήφων: 1507

Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15050
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από Sera4 »

πωπω ελατε κοσμε σφαζονται στα ποδια του ΠΑΟΚ μας ελληνες,αραβες κωνσταντινουπολιτες πωπω χαμος στο ισιωμα λαιμαι ποιος θα προλαβει να βαλει λεφτα να μας πρωτοπαρει.... :lol: :lol: :lol:
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από giapas »

Eγω εχω ακουσει και για καποιους Κινεζους . :lol:
yiannisPAOKitalia
Δημοσιεύσεις: 3322
Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
Τοποθεσία: Bologna

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από yiannisPAOKitalia »

barlow4 έγραψε:ισως τα εχουν μπλεξει γιατι και ο συριγος καποτε επιχειρηματιας ηταν.οπως και να εχει ο συριγος ειναι γιγαντας και παπατζης μοναδικος στο ειδος του!εγω τον γουσταρω αλλα αν η ειδηση βγηκε απο συριγο δινω 101% πιθανοτητες να ειναι παπας απο τους λιγους!
+ ...

Παπατζής, και τζαμπατζής! ;)
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από MANIAKOS »

Μετα απο στυγνους επαγγελματιες παμε σε ενα πιο ρομαντικο σεναριο.....με
κωνσταντινουπολιτες που απο τι λεγεται ο ενας ειναι baclavaci και ο αλλος balci......οι αρδ για το τρελοhastaneye ειναι

ελεος..οποιος θελει βαζι φραγκα και τελςο διαφφημιση σε κανενος περιπτερο και βαρκουλα απο δω και περα
Άβαταρ μέλους
Falegkos
Δημοσιεύσεις: 4319
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 14:50

Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?

Δημοσίευση από Falegkos »

barlow4 έγραψε:diniko
ισως τα εχουν μπλεξει γιατι και ο συριγος καποτε επιχειρηματιας ηταν.οπως και να εχει ο συριγος ειναι γιγαντας και παπατζης μοναδικος στο ειδος του!εγω τον γουσταρω αλλα αν η ειδηση βγηκε απο συριγο δινω 101% πιθανοτητες να ειναι παπας απο τους λιγους!
+++++
όπως ειπα και στο αρθρο θα σου βγαλει ιστορια που αν δεν τον ξερεις (δεν τον παρακολουθηθείς καιρό) θα πεις παμε να πάρουμε το τσουλου :opaokara:
Άβαταρ μέλους
Hideguti
Δημοσιεύσεις: 1507
Εγγραφή: Τρί 29 Ιούλ 2008, 15:44
Τοποθεσία: Πόλη του Νομάρχη

Re: Θα γουστάρατε φραγκάτο πρόεδρο στην ομάδα μας?

Δημοσίευση από Hideguti »

Oχι.
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8332
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Θα γουστάρατε φραγκάτο πρόεδρο στην ομάδα μας?

Δημοσίευση από moican4 »

Αυτο το τοπικ νομιζω υπαρχει...


http://forum.paokmania.gr/viewtopic.php ... start=2580
Άβαταρ μέλους
slidar
Δημοσιεύσεις: 3994
Εγγραφή: Σάβ 19 Ιαν 2008, 22:53

Re: Θα γουστάρατε φραγκάτο πρόεδρο στην ομάδα μας?

Δημοσίευση από slidar »

καμια σχέση
black death
Δημοσιεύσεις: 8226
Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43

Re: Θα γουστάρατε φραγκάτο πρόεδρο στην ομάδα μας?

Δημοσίευση από black death »

Θα ήθελα κάποιον να βάζει λεφτά με λογική και σκοπό να αναπτύσσεται η ομάδα. Δηλαδή θες ας πούμε να φτιάξεις προπονητικό ή να ρίξεις λεφτά στις ακαδημίες, να μη χρειάζεται να πουλήσεις παίχτη και να διώξεις 5 συμβόλαια για να το κάνεις.
Να καλύπτει τις ανάγκες της ομάδας χωρίς αυτή να κρέμεται απ' αυτόν, δηλαδή να μπορούσε ανά πάσα στιγμή να φύγει και να συνεχίσει στους ίδιους ρυθμούς η ομάδα, να μην αφήσει καμμένη γη πίσω.
Βέβαια στην Ελλάδα αυτός θα έτρωγε κράξιμο ή επειδή δεν θα έφερνε παιχταράδες εκατομμυρίων, ή επειδή δεν θα ήταν βουτηγμένος στο παρασκήνιο για να "προστατεύει" την ομάδα και πάει λέγοντας... ;)
Άβαταρ μέλους
shark4
Δημοσιεύσεις: 4754
Εγγραφή: Δευ 24 Αύγ 2009, 10:47

Re: Θα γουστάρατε φραγκάτο πρόεδρο στην ομάδα μας?

Δημοσίευση από shark4 »

NAI
Άβαταρ μέλους
diniko80
Δημοσιεύσεις: 2737
Εγγραφή: Τρί 13 Μάιος 2008, 12:54

Re: Θα γουστάρατε φραγκάτο πρόεδρο στην ομάδα μας?

Δημοσίευση από diniko80 »

οχι, αλλα βαλε και poll,θα εχει τη χαρη του :D
Άβαταρ μέλους
Zorro4
Δημοσιεύσεις: 1900
Εγγραφή: Τετ 05 Δεκ 2007, 13:30
Τοποθεσία: HELL-AS
Επικοινωνία:

Re: Θα γουστάρατε φραγκάτο πρόεδρο στην ομάδα μας?

Δημοσίευση από Zorro4 »

Hideguti έγραψε:Oχι.
ΕΤΣΙ ΛΕΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΑΙ ΜΕΤΑΝΙΩΝΩ... μόλις αρχίσουν οι στραβοστόμηδες τα...
"ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΘΟΔΩΡΕ?" ... "ΓΙΑΤΊ ΠΛΗΡΩΣΕΣ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΕΡΑ?"...
"ΓΙΑΤΙ ΠΗΡΕΣ ΑΥΤΟΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΚΕΙΝΟΝ?"

Αν έρθει επενδυτής ... ΘΑ ΒΟΥΛΩΣΟΥΝ όλα αυτά τα στόματα ... ΚΑΙ ΘΑ ΗΣΥΧΑΣΟΥΝ ΤΑ ΑΥΤΑΚΙΑ ΜΑΣ... γιατί ο άλλος με τον παρά του ... θα τους γραψει στα @@ του.

ΤΕΤΟΙΟΝ ΘΕΛΟΥΜΕ... ΤΕΤΟΙΟΣ ΜΑΣ ΑΞΙΖΕΙ. ;)
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16691
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: Θα γουστάρατε φραγκάτο πρόεδρο στην ομάδα μας?

Δημοσίευση από Equalizer »

Είτε ναι είτε οχι, το ζήτημα είναι το μυαλό και η λογική και στις δυο περιπτώσεις.

Ένα άτομο το οποίο θα έβαζε λεφτά με μέτρο και θα περίμενε να πάρει κάτι ως κέρδος -οχι απαραίτητα οικονομικό απο την ομάδα-, και θα είχε λογική, φειδώ και ένα σχετικό ήθος για επιχειρηματία -όσο δύσκολο κι αν είναι-, ναι θα το ήθελα στην ομάδα για να μπορούμε να κάνουμε και τα χ ανοίγματα σε δύσκολες περιόδους.
Άτομα της αρπαχτής, με κραχτές μεταγραφές και λεζάντες, να μη σώσουν κι έρθουν ποτέ.
Σημαντικό για μένα είναι η εκ των προτέρων συνεννόηση με τον χ επιχειρηματία, οτι θα είμαστε εδώ για να στηρίξουμε και τα λεφτά μας να πηγαίνουν στην ομάδα οχι σε τσέπες. Και απο τη μεριά μας να στηρίζουμε όπως και τώρα. Ειδάλλως δεν αργεί η ώρα που και το αρνάκι γίνεται λύκος, σε κατακλέβει και φεύγει.

Απο την άλλη, και μόνοι μας αν είμαστε, πάλι λογική και ηρεμία θέλει. Οι κραυγές και οι πιέσεις, η εύκολη σύνθεση και αποσύνθεση και η πιθανή εγκατάλειψη της ομάδας αν πάει άσχημα -πραγματικά άσχημα, οχι σαν φέτος..- μια χρονιά, είναι στοιχεία ικανά να την καταστρέψουν όσο και ένα λαμόγιο επιχειρηματίας. Κι εγώ με την πλειοψηφία είμαι, υπέρ της αυτονομίας και αυτοοργάνωσης -λέμε τώρα...
Πόσο πιθανό είναι όμως αν τα σκατώσει ο χ Ζαγορακης να τον εγκαταλείψουμε ;
Άβαταρ μέλους
PAPA TSIBIKOS
Δημοσιεύσεις: 1454
Εγγραφή: Παρ 11 Φεβ 2011, 20:30

Re: Θα γουστάρατε φραγκάτο πρόεδρο στην ομάδα μας?

Δημοσίευση από PAPA TSIBIKOS »

Όχι.
Γιατί δεν γουστάρω άμεσους ή έμεσους εκβιασμούς από τον κάθε επενδυτή που σκοπό έχει το κέρδος."Η αμάδα για να αναπτυχθεί θέλει κανούργιο γήπεδο...δώστεμε το γήπεδο".

Όταν δεν πονάει το κεφάλι σου δεν το βαράς στον τοίχο.π.χ. γήπεδο κούλας.

ΥΓ.Ζορό αν γράψει και εμάς στα παπάκια του για το κέρδος του ή για πολιτικές σκοπιμότητες τότε κάηκε η γούνα μας.
Dimg4

Re: Θα γουστάρατε φραγκάτο πρόεδρο στην ομάδα μας?

Δημοσίευση από Dimg4 »

Συγνωμη αλλα ειναι ασκοπο το τοπικ. ΟΛΟΙ οι ΠΑΟΚτσηδες θα ηθελαν το ιδανικο σκηνικο. Φραγκατος με μπροσταρη Ζαγορακη Βρυζα. Ετσι απλα.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Διοικητικά”