Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
πωπω ελατε κοσμε σφαζονται στα ποδια του ΠΑΟΚ μας ελληνες,αραβες κωνσταντινουπολιτες πωπω χαμος στο ισιωμα λαιμαι ποιος θα προλαβει να βαλει λεφτα να μας πρωτοπαρει....

-
yiannisPAOKitalia
- Δημοσιεύσεις: 3322
- Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
- Τοποθεσία: Bologna
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
+ ...barlow4 έγραψε:ισως τα εχουν μπλεξει γιατι και ο συριγος καποτε επιχειρηματιας ηταν.οπως και να εχει ο συριγος ειναι γιγαντας και παπατζης μοναδικος στο ειδος του!εγω τον γουσταρω αλλα αν η ειδηση βγηκε απο συριγο δινω 101% πιθανοτητες να ειναι παπας απο τους λιγους!
Παπατζής, και τζαμπατζής!
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
Μετα απο στυγνους επαγγελματιες παμε σε ενα πιο ρομαντικο σεναριο.....με
κωνσταντινουπολιτες που απο τι λεγεται ο ενας ειναι baclavaci και ο αλλος balci......οι αρδ για το τρελοhastaneye ειναι
ελεος..οποιος θελει βαζι φραγκα και τελςο διαφφημιση σε κανενος περιπτερο και βαρκουλα απο δω και περα
κωνσταντινουπολιτες που απο τι λεγεται ο ενας ειναι baclavaci και ο αλλος balci......οι αρδ για το τρελοhastaneye ειναι
ελεος..οποιος θελει βαζι φραγκα και τελςο διαφφημιση σε κανενος περιπτερο και βαρκουλα απο δω και περα
Re: Τί εξελίξεις θα δούμε στα διοικητικά του ΠΑΟΚ?
+++++barlow4 έγραψε:diniko
ισως τα εχουν μπλεξει γιατι και ο συριγος καποτε επιχειρηματιας ηταν.οπως και να εχει ο συριγος ειναι γιγαντας και παπατζης μοναδικος στο ειδος του!εγω τον γουσταρω αλλα αν η ειδηση βγηκε απο συριγο δινω 101% πιθανοτητες να ειναι παπας απο τους λιγους!
όπως ειπα και στο αρθρο θα σου βγαλει ιστορια που αν δεν τον ξερεις (δεν τον παρακολουθηθείς καιρό) θα πεις παμε να πάρουμε το τσουλου
-
black death
- Δημοσιεύσεις: 8226
- Εγγραφή: Παρ 17 Σεπ 2010, 08:43
Re: Θα γουστάρατε φραγκάτο πρόεδρο στην ομάδα μας?
Θα ήθελα κάποιον να βάζει λεφτά με λογική και σκοπό να αναπτύσσεται η ομάδα. Δηλαδή θες ας πούμε να φτιάξεις προπονητικό ή να ρίξεις λεφτά στις ακαδημίες, να μη χρειάζεται να πουλήσεις παίχτη και να διώξεις 5 συμβόλαια για να το κάνεις.
Να καλύπτει τις ανάγκες της ομάδας χωρίς αυτή να κρέμεται απ' αυτόν, δηλαδή να μπορούσε ανά πάσα στιγμή να φύγει και να συνεχίσει στους ίδιους ρυθμούς η ομάδα, να μην αφήσει καμμένη γη πίσω.
Βέβαια στην Ελλάδα αυτός θα έτρωγε κράξιμο ή επειδή δεν θα έφερνε παιχταράδες εκατομμυρίων, ή επειδή δεν θα ήταν βουτηγμένος στο παρασκήνιο για να "προστατεύει" την ομάδα και πάει λέγοντας...
Να καλύπτει τις ανάγκες της ομάδας χωρίς αυτή να κρέμεται απ' αυτόν, δηλαδή να μπορούσε ανά πάσα στιγμή να φύγει και να συνεχίσει στους ίδιους ρυθμούς η ομάδα, να μην αφήσει καμμένη γη πίσω.
Βέβαια στην Ελλάδα αυτός θα έτρωγε κράξιμο ή επειδή δεν θα έφερνε παιχταράδες εκατομμυρίων, ή επειδή δεν θα ήταν βουτηγμένος στο παρασκήνιο για να "προστατεύει" την ομάδα και πάει λέγοντας...
Re: Θα γουστάρατε φραγκάτο πρόεδρο στην ομάδα μας?
ΕΤΣΙ ΛΕΩ ΚΑΙ ΕΓΩ ΚΑΙ ΜΕΤΑΝΙΩΝΩ... μόλις αρχίσουν οι στραβοστόμηδες τα...Hideguti έγραψε:Oχι.
"ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΛΕΦΤΑ ΘΟΔΩΡΕ?" ... "ΓΙΑΤΊ ΠΛΗΡΩΣΕΣ ΕΚΕΙ ΚΑΙ ΠΑΡΑΠΕΡΑ?"...
"ΓΙΑΤΙ ΠΗΡΕΣ ΑΥΤΟΝ ΚΑΙ ΟΧΙ ΕΚΕΙΝΟΝ?"
Αν έρθει επενδυτής ... ΘΑ ΒΟΥΛΩΣΟΥΝ όλα αυτά τα στόματα ... ΚΑΙ ΘΑ ΗΣΥΧΑΣΟΥΝ ΤΑ ΑΥΤΑΚΙΑ ΜΑΣ... γιατί ο άλλος με τον παρά του ... θα τους γραψει στα @@ του.
ΤΕΤΟΙΟΝ ΘΕΛΟΥΜΕ... ΤΕΤΟΙΟΣ ΜΑΣ ΑΞΙΖΕΙ.
Re: Θα γουστάρατε φραγκάτο πρόεδρο στην ομάδα μας?
Είτε ναι είτε οχι, το ζήτημα είναι το μυαλό και η λογική και στις δυο περιπτώσεις.
Ένα άτομο το οποίο θα έβαζε λεφτά με μέτρο και θα περίμενε να πάρει κάτι ως κέρδος -οχι απαραίτητα οικονομικό απο την ομάδα-, και θα είχε λογική, φειδώ και ένα σχετικό ήθος για επιχειρηματία -όσο δύσκολο κι αν είναι-, ναι θα το ήθελα στην ομάδα για να μπορούμε να κάνουμε και τα χ ανοίγματα σε δύσκολες περιόδους.
Άτομα της αρπαχτής, με κραχτές μεταγραφές και λεζάντες, να μη σώσουν κι έρθουν ποτέ.
Σημαντικό για μένα είναι η εκ των προτέρων συνεννόηση με τον χ επιχειρηματία, οτι θα είμαστε εδώ για να στηρίξουμε και τα λεφτά μας να πηγαίνουν στην ομάδα οχι σε τσέπες. Και απο τη μεριά μας να στηρίζουμε όπως και τώρα. Ειδάλλως δεν αργεί η ώρα που και το αρνάκι γίνεται λύκος, σε κατακλέβει και φεύγει.
Απο την άλλη, και μόνοι μας αν είμαστε, πάλι λογική και ηρεμία θέλει. Οι κραυγές και οι πιέσεις, η εύκολη σύνθεση και αποσύνθεση και η πιθανή εγκατάλειψη της ομάδας αν πάει άσχημα -πραγματικά άσχημα, οχι σαν φέτος..- μια χρονιά, είναι στοιχεία ικανά να την καταστρέψουν όσο και ένα λαμόγιο επιχειρηματίας. Κι εγώ με την πλειοψηφία είμαι, υπέρ της αυτονομίας και αυτοοργάνωσης -λέμε τώρα...
Πόσο πιθανό είναι όμως αν τα σκατώσει ο χ Ζαγορακης να τον εγκαταλείψουμε ;
Ένα άτομο το οποίο θα έβαζε λεφτά με μέτρο και θα περίμενε να πάρει κάτι ως κέρδος -οχι απαραίτητα οικονομικό απο την ομάδα-, και θα είχε λογική, φειδώ και ένα σχετικό ήθος για επιχειρηματία -όσο δύσκολο κι αν είναι-, ναι θα το ήθελα στην ομάδα για να μπορούμε να κάνουμε και τα χ ανοίγματα σε δύσκολες περιόδους.
Άτομα της αρπαχτής, με κραχτές μεταγραφές και λεζάντες, να μη σώσουν κι έρθουν ποτέ.
Σημαντικό για μένα είναι η εκ των προτέρων συνεννόηση με τον χ επιχειρηματία, οτι θα είμαστε εδώ για να στηρίξουμε και τα λεφτά μας να πηγαίνουν στην ομάδα οχι σε τσέπες. Και απο τη μεριά μας να στηρίζουμε όπως και τώρα. Ειδάλλως δεν αργεί η ώρα που και το αρνάκι γίνεται λύκος, σε κατακλέβει και φεύγει.
Απο την άλλη, και μόνοι μας αν είμαστε, πάλι λογική και ηρεμία θέλει. Οι κραυγές και οι πιέσεις, η εύκολη σύνθεση και αποσύνθεση και η πιθανή εγκατάλειψη της ομάδας αν πάει άσχημα -πραγματικά άσχημα, οχι σαν φέτος..- μια χρονιά, είναι στοιχεία ικανά να την καταστρέψουν όσο και ένα λαμόγιο επιχειρηματίας. Κι εγώ με την πλειοψηφία είμαι, υπέρ της αυτονομίας και αυτοοργάνωσης -λέμε τώρα...
Πόσο πιθανό είναι όμως αν τα σκατώσει ο χ Ζαγορακης να τον εγκαταλείψουμε ;
- PAPA TSIBIKOS
- Δημοσιεύσεις: 1454
- Εγγραφή: Παρ 11 Φεβ 2011, 20:30
Re: Θα γουστάρατε φραγκάτο πρόεδρο στην ομάδα μας?
Όχι.
Γιατί δεν γουστάρω άμεσους ή έμεσους εκβιασμούς από τον κάθε επενδυτή που σκοπό έχει το κέρδος."Η αμάδα για να αναπτυχθεί θέλει κανούργιο γήπεδο...δώστεμε το γήπεδο".
Όταν δεν πονάει το κεφάλι σου δεν το βαράς στον τοίχο.π.χ. γήπεδο κούλας.
ΥΓ.Ζορό αν γράψει και εμάς στα παπάκια του για το κέρδος του ή για πολιτικές σκοπιμότητες τότε κάηκε η γούνα μας.
Γιατί δεν γουστάρω άμεσους ή έμεσους εκβιασμούς από τον κάθε επενδυτή που σκοπό έχει το κέρδος."Η αμάδα για να αναπτυχθεί θέλει κανούργιο γήπεδο...δώστεμε το γήπεδο".
Όταν δεν πονάει το κεφάλι σου δεν το βαράς στον τοίχο.π.χ. γήπεδο κούλας.
ΥΓ.Ζορό αν γράψει και εμάς στα παπάκια του για το κέρδος του ή για πολιτικές σκοπιμότητες τότε κάηκε η γούνα μας.
-
Dimg4
Re: Θα γουστάρατε φραγκάτο πρόεδρο στην ομάδα μας?
Συγνωμη αλλα ειναι ασκοπο το τοπικ. ΟΛΟΙ οι ΠΑΟΚτσηδες θα ηθελαν το ιδανικο σκηνικο. Φραγκατος με μπροσταρη Ζαγορακη Βρυζα. Ετσι απλα.