Τηλεοπτικά δικαιώματα

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...
gpap
Δημοσιεύσεις: 4452
Εγγραφή: Τρί 07 Ιαν 2014, 20:40

Re: Τηλεοπτικά δικαιώματα

Δημοσίευση από gpap »

η συμφωνία της Nova με τον ΠΑΟΚ, αν έγινε με λιγότερα χρήματα από όσα ο ΠΑΟΚ ζητούσε,
εκβιαστικά λόγω της πίεσης του χρόνου,
είναι μια (ακόμη) ήττα μας.

Και δεν με νοιάζει τι πήραν οι άλλοι, κούλα, ρούλης, βάζελος.
Με ενδιαφέρει αν εμείς δεχθήκαμε χαμηλότερη πρόταση από ότι αξιολογούμε την ομάδα.
Άβαταρ μέλους
JohnDag
Δημοσιεύσεις: 5334
Εγγραφή: Πέμ 31 Μάιος 2018, 13:33

Re: Τηλεοπτικά δικαιώματα

Δημοσίευση από JohnDag »

Παντως για σήμερα οποίος θέλει να δει το ματς μπορεί να το κάνει τσάμπα μέσω nettvplus.gr

Με ένα VPN μπορείς να κάνεις εγγραφή για free trial 7 ημερών, μόλις το δοκίμασα και παίζει κανονικά.

Στάλθηκε από το SM-G770F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
trouman
Δημοσιεύσεις: 5535
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 09:47

Re: Τηλεοπτικά δικαιώματα

Δημοσίευση από trouman »

gpap έγραψε:η συμφωνία της Nova με τον ΠΑΟΚ, αν έγινε με λιγότερα χρήματα από όσα ο ΠΑΟΚ ζητούσε,
εκβιαστικά λόγω της πίεσης του χρόνου,
είναι μια (ακόμη) ήττα μας.

Και δεν με νοιάζει τι πήραν οι άλλοι, κούλα, ρούλης, βάζελος.
Με ενδιαφέρει αν εμείς δεχθήκαμε χαμηλότερη πρόταση από ότι αξιολογούμε την ομάδα.
Η συμφωνία με Nova αν έγινε στην τιμή που θέλαμε ή πολύ κοντά σε αυτή είναι μια (ακόμη) νίκη μας.
Άβαταρ μέλους
Magpies4
Δημοσιεύσεις: 5772
Εγγραφή: Σάβ 27 Δεκ 2014, 04:06

Re: Τηλεοπτικά δικαιώματα

Δημοσίευση από Magpies4 »

Υπάρχει PAOKTV συνδρομή για εμάς του εξωτερικού;
trouman
Δημοσιεύσεις: 5535
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 09:47

Re: Τηλεοπτικά δικαιώματα

Δημοσίευση από trouman »

Έχουμε βαρεθεί τον αρνητικό λόγο (βλέπε μιρλα), που ακολουθεί τα ατελείωτα ΑΝ πάνω στα οποία στηρίζεται και δεν ξέρω αν καταλαβαίνετε ότι δεν αντιστοιχεί στην πραγματικότητα το ΑΝ

ΕΛΕΟΣ ΡΕΕΕΕ
Άβαταρ μέλους
Мир
Δημοσιεύσεις: 10022
Εγγραφή: Τετ 16 Ιούλ 2014, 23:44
Τοποθεσία: London

Re: Τηλεοπτικά δικαιώματα

Δημοσίευση από Мир »

Magpies4 έγραψε:Υπάρχει PAOKTV συνδρομή για εμάς του εξωτερικού;
Καποτε δεν προσφεραν πακετα για εξωτερικο, Νοβα και Οτε.
Τώρα απο την στιγμη που τα πουλάνε σιγα μην αφησουν τον ΠΑΟΚ να τα δινει τζαπα ή να βγαζει λεφτα.


Ποια kodi addons δουλεύεται για ποδοσφαιρο παιδια;
Μονο το Seren δουλεύω αλλά ειναι μονο για ταινιες αυτο.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
joshua
Δημοσιεύσεις: 26413
Εγγραφή: Σάβ 15 Μάιος 2010, 19:33

Re: Τηλεοπτικά δικαιώματα

Δημοσίευση από joshua »

Πραγματικα σταματηστε καποιοι να βλεπετε παντου φαντασματα και θεωριες συνομωσιας κατα του ΠΑΟΚ.Δεν βγαζει πουθενα ολο αυτο.Μια χαρα συμφωνια πετυχε η ομαδα σε φυσιολογικοτατα και πολυ ικανοποητικα νουμερα.
Άβαταρ μέλους
Мир
Δημοσιεύσεις: 10022
Εγγραφή: Τετ 16 Ιούλ 2014, 23:44
Τοποθεσία: London

Re: Τηλεοπτικά δικαιώματα

Δημοσίευση από Мир »

Magpies4 έγραψε:Υπάρχει PAOKTV συνδρομή για εμάς του εξωτερικού;
Καποτε δεν προσφεραν πακετα για εξωτερικο, Νοβα και Οτε.
Τώρα απο την στιγμη που τα πουλάνε σιγα μην αφησουν τον ΠΑΟΚ να τα δινει τζαπα ή να βγαζει λεφτα.


Ποια kodi addons δουλεύεται για ποδοσφαιρο παιδια;
Μονο το Seren δουλεύω αλλά ειναι μονο για ταινιες αυτο.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
Мир
Δημοσιεύσεις: 10022
Εγγραφή: Τετ 16 Ιούλ 2014, 23:44
Τοποθεσία: London

Re: Τηλεοπτικά δικαιώματα

Δημοσίευση από Мир »

Magpies4 έγραψε:Υπάρχει PAOKTV συνδρομή για εμάς του εξωτερικού;
Καποτε δεν προσφεραν πακετα για εξωτερικο, Νοβα και Οτε.
Τώρα απο την στιγμη που τα πουλάνε σιγα μην αφησουν τον ΠΑΟΚ να τα δινει τζαπα ή να βγαζει λεφτα.


Ποια kodi addons δουλεύεται για ποδοσφαιρο παιδια;
Μονο το Seren δουλεύω αλλά ειναι μονο για ταινιες αυτο.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
Мир
Δημοσιεύσεις: 10022
Εγγραφή: Τετ 16 Ιούλ 2014, 23:44
Τοποθεσία: London

Re: Τηλεοπτικά δικαιώματα

Δημοσίευση από Мир »

Magpies4 έγραψε:Υπάρχει PAOKTV συνδρομή για εμάς του εξωτερικού;
Καποτε δεν προσφεραν πακετα για εξωτερικο, Νοβα και Οτε.
Τώρα απο την στιγμη που τα πουλάνε σιγα μην αφησουν τον ΠΑΟΚ να τα δινει τζαπα ή να βγαζει λεφτα.


Ποια kodi addons δουλεύεται για ποδοσφαιρο παιδια;
Μονο το Seren δουλεύω αλλά ειναι μονο για ταινιες αυτο.


Sent from my iPhone using Tapatalk
Άβαταρ μέλους
JohnDag
Δημοσιεύσεις: 5334
Εγγραφή: Πέμ 31 Μάιος 2018, 13:33

Re: Τηλεοπτικά δικαιώματα

Δημοσίευση από JohnDag »

Magpies4 έγραψε:Υπάρχει PAOKTV συνδρομή για εμάς του εξωτερικού;
Όχι και υποθέτω ότι φέτος δεν θα υπάρχει αυτή η λύση.

Μέχρι τώρα η Novasports πουλούσε τα παιχνίδια στο εξωτερικό μέσω ενός απαρχαιωμένου συστήματος, από φέτος τα δίνει μέσω nettvplus.gr.

Από τη μια προφανώς πήραν χαμπάρι το πανηγυρακι που γινότανε μέσω Paok TV από την άλλη θέλουν να προωθήσουν τη νέα πλατφόρμα άρα θεωρώ ότι δύσκολα θα μπήκε το PaokTV στην συμφωνία.

Για σήμερα όπως ειπα κάνεις ένα free trial είτε 7 είτε 15 ημερών και βλέπεις το ματς τσάμπα.

Για την συνέχεια μπορείς να αποφασίσεις αν θες να πληρώσεις Nova ή όχι.

Κάντε ενα free trial οι του εξωτερικού (αλλά και οι του εσωτερικού με VPN) να δείτε το ματς σήμερα και βλέπουμε για τη συνέχεια.

Στάλθηκε από το SM-G770F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
ΚΩΣΤΑΣ2019
Δημοσιεύσεις: 3865
Εγγραφή: Τετ 22 Μάιος 2019, 13:38

Re: Τηλεοπτικά δικαιώματα

Δημοσίευση από ΚΩΣΤΑΣ2019 »

trouman »
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++

joshua »

++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος ΚΩΣΤΑΣ2019 την Κυρ 12 Σεπ 2021, 11:13, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21309
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Τηλεοπτικά δικαιώματα

Δημοσίευση από navigator11 »

Τα ακούω από το Ραδιόφωνο όλα τα παιχνίδια και δε δίνω σεντ στους πουσταράδες της Νόβα. Οοοουυυυστ!!
Άβαταρ μέλους
Magpies4
Δημοσιεύσεις: 5772
Εγγραφή: Σάβ 27 Δεκ 2014, 04:06

Re: Τηλεοπτικά δικαιώματα

Δημοσίευση από Magpies4 »

JohnDag έγραψε:
Magpies4 έγραψε:Υπάρχει PAOKTV συνδρομή για εμάς του εξωτερικού;
Όχι και υποθέτω ότι φέτος δεν θα υπάρχει αυτή η λύση.

Μέχρι τώρα η Novasports πουλούσε τα παιχνίδια στο εξωτερικό μέσω ενός απαρχαιωμένου συστήματος, από φέτος τα δίνει μέσω nettvplus.gr.

Από τη μια προφανώς πήραν χαμπάρι το πανηγυρακι που γινότανε μέσω Paok TV από την άλλη θέλουν να προωθήσουν τη νέα πλατφόρμα άρα θεωρώ ότι δύσκολα θα μπήκε το PaokTV στην συμφωνία.

Για σήμερα όπως ειπα κάνεις ένα free trial είτε 7 είτε 15 ημερών και βλέπεις το ματς τσάμπα.

Για την συνέχεια μπορείς να αποφασίσεις αν θες να πληρώσεις Nova ή όχι.

Κάντε ενα free trial οι του εξωτερικού (αλλά και οι του εσωτερικού με VPN) να δείτε το ματς σήμερα και βλέπουμε για τη συνέχεια.

Στάλθηκε από το SM-G770F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
ΟΚ John, ευχαριστώ πολύ. Βοηθάει αυτό που γράφεις.
Άβαταρ μέλους
invincible
Δημοσιεύσεις: 3144
Εγγραφή: Δευ 03 Ιουν 2019, 15:12

Re: Τηλεοπτικά δικαιώματα

Δημοσίευση από invincible »

JohnDag έγραψε:Παντως για σήμερα οποίος θέλει να δει το ματς μπορεί να το κάνει τσάμπα μέσω nettvplus.gr

Με ένα VPN μπορείς να κάνεις εγγραφή για free trial 7 ημερών, μόλις το δοκίμασα και παίζει κανονικά.

Στάλθηκε από το SM-G770F μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Δεν με αφήνει να κάνω εγγραφή με ελληνικό κινητό μάλλον δεν ξερω γιατί . έβαλα vpn και δεν με άφησε . γιατί με έστειλε κωδικό σε ελληνικό κινητό αλλά η χώρα στο vpn μαλλον δεν ταίριαζε ? δεν ξερω γιατί
Απάντηση

Επιστροφή στο “Διοικητικά”