Π.A.O.K. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satellite
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli
Οι παίκτες πήραν σήμερα το μήνυμα για τα καλά.
ΑΥΡΙΟ ΑΠΑΝΤΑΝ!!!
ΑΥΡΙΟ ΑΠΑΝΤΑΝ!!!
-
yiannisPAOKitalia
- Δημοσιεύσεις: 3322
- Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
- Τοποθεσία: Bologna
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli
Ραχωβίτσας! Ραχωβίτσας! Σώπασε Ραχωβίτσα! Σώπα!
[youtube]FlVm_cnf_Jc[/youtube]
[youtube]FlVm_cnf_Jc[/youtube]
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli
Το έχουμε πει...10, άντε 15 οικογένειες...
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli
ΠΑΟΚ - Ολυμπιακός. 3-1. 05/12/1976
το πρωτο ματς που ειδα στην τουμπα απο τοτε ειδα παρα πολλα αλλα αυτο το αυριανο το θελω οσο λιγα παιχνιδια στο παρελθον ......ΠΑΜΕ ΓΕΡΑ ΠΑΟΚΑΡΑ......

το πρωτο ματς που ειδα στην τουμπα απο τοτε ειδα παρα πολλα αλλα αυτο το αυριανο το θελω οσο λιγα παιχνιδια στο παρελθον ......ΠΑΜΕ ΓΕΡΑ ΠΑΟΚΑΡΑ......
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli
Καταρχην, αυριο πρεπει να σκεφτουμε τι αποτελεσμα θελουμε.
Σκοπος πιστευω ειναι το γκολ σε πρωτη φαση.Ομως ειτε 1 βαλουμε ειτε 2 ουσιαστικα ειναι το ιδιο.
Διοτι ο γαυρος και στο 1-0 και στο 2-0 θελει παλι 2 γκολ για να περασει.
Οποτε κοιταμε το γκολ και πισω ειμαστε πολυ προσεκτικοι.
Ψυχικα οι πιακτες μας το εχουν το ματς.Ελπιζω το "χειρουργειο" να αποτυχει, αλλα ακομα κ αν πετυχει το χειρουργειο, ο "ασθενης" τα ψοφησει ο παλιοπ@@στης.
ΠΑΜΕ ΠΑΙΚΤΑΡΑΔΕΣ ΜΟΥ...
Σκοπος πιστευω ειναι το γκολ σε πρωτη φαση.Ομως ειτε 1 βαλουμε ειτε 2 ουσιαστικα ειναι το ιδιο.
Διοτι ο γαυρος και στο 1-0 και στο 2-0 θελει παλι 2 γκολ για να περασει.
Οποτε κοιταμε το γκολ και πισω ειμαστε πολυ προσεκτικοι.
Ψυχικα οι πιακτες μας το εχουν το ματς.Ελπιζω το "χειρουργειο" να αποτυχει, αλλα ακομα κ αν πετυχει το χειρουργειο, ο "ασθενης" τα ψοφησει ο παλιοπ@@στης.
ΠΑΜΕ ΠΑΙΚΤΑΡΑΔΕΣ ΜΟΥ...
-
yiannisPAOKitalia
- Δημοσιεύσεις: 3322
- Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
- Τοποθεσία: Bologna
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli
Ξαναζωντάνεψε τ' αρματωλίκι,
τα μπράτσα σίδερο, φλόγα η ψυχή,
λουφάζουν έντρομοι οι ξένοι οι λύκοι
στην εκδικήτρα μας αντρίκια ορμή.
Ο Γοργοπόταμος στην Αλαμάνα
στέλνει περήφανο χαιρετισμό,
μιας ανάστασης νέας χτυπά καμπάνα,
μηνάν τα όπλα μας το λυτρωμό.
[youtube]udT7DWKL2Bo&feature=related[/youtube]
Το site, λέει, παρακολουθείτε..
Ε ΝΑ!
ΕΛΑΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΚΛΑΣΕΤΕ!
[youtube]B_TfeFXZecA[/youtube]
ΥΓ: Λευτέρη, άναψε το θερμοσίφουνα..
τα μπράτσα σίδερο, φλόγα η ψυχή,
λουφάζουν έντρομοι οι ξένοι οι λύκοι
στην εκδικήτρα μας αντρίκια ορμή.
Ο Γοργοπόταμος στην Αλαμάνα
στέλνει περήφανο χαιρετισμό,
μιας ανάστασης νέας χτυπά καμπάνα,
μηνάν τα όπλα μας το λυτρωμό.
[youtube]udT7DWKL2Bo&feature=related[/youtube]
Το site, λέει, παρακολουθείτε..
Ε ΝΑ!
ΕΛΑΤΕ ΝΑ ΜΑΣ ΚΛΑΣΕΤΕ!
[youtube]B_TfeFXZecA[/youtube]
ΥΓ: Λευτέρη, άναψε το θερμοσίφουνα..
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli
ο ζαγορ καλεσε την πολιτικη ηγεσια της θεσσαλονικης στο ματς να δουμε ποιοι εχουν τα αντερα να πανε....και ποιοι
το παιζουν ΠΑΟΚΤΣΗΔΕΣ εκ του ασφαλους......
το παιζουν ΠΑΟΚΤΣΗΔΕΣ εκ του ασφαλους......
-
yiannisPAOKitalia
- Δημοσιεύσεις: 3322
- Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
- Τοποθεσία: Bologna
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli
H πιθανή ενδεκάδα
Ο τεχνικός του Ολυμπιακού, Ερνέστο Βαλβέρδε, δείχνει να έχει καταλήξει στο αρχικό σχήμα της ομάδας ενόψει ΠΑΟΚ, με το 4-4-1-1 να είναι το επικρατέστερο.
Κάτω από τα δοκάρια θα καθίσει ο Νικοπολίδης, την αμυντική τετράδα των Πειραιωτών θα αποτελούν οι Τοροσίδης (δεξιά), Α. Παπαδόπουλος, Μέλμπεργκ (τα δύο στόπερ) και Ραούλ Μπράβο ή Χολέμπας (αριστερά). Αμυντικό χαφ θα είναι ο Μοντέστο και μπροστά του στο κέντρο ο Ιμπαγάσα. Ο Ζαϊρί αναμένεται να ξεκινήσει δεξί χαφ με τον Μιραλάς να πηγαίνει αριστερά.
Ο Φουστέρ θα παραμείνει στην θέση του κρυφού κυνηγού και ο Τζιμπούρ θα πάει στην κορυφή της επίθεσης. Ο Πάντελιτς πάντως διεκδικεί με αξιώσεις θέση στο αρχικό σχήμα ενώ το ίδιο ισχύει και για τον Ρόμενταλ.
Μαζί του και τρεις εισαγγελείς
Ο Ευάγγελος Μαρινάκης, μεγαλομέτοχος του Ολυμπιακού, ζήτησε από την εισαγγελία Θεσσαλονίκης την παρουσία τριών εισαγγελέων στη σημερινή αναμέτρηση.
Το αίτημά του, μέσω εγγράφου που απέστειλε ο ίδιος, έγινε δεκτό και πλην του αθλητικού εισαγγελέα, θα βρίσκονται άλλοι δύο εισαγγελείς για να διασφαλίσουν συνθήκες κανονικού ποδοσφαιρικού αγώνα.
Αυτές που κανένας εισαγγελέας δεν διασφάλισε στο Καραϊσκάκη.
Φέρ'τε κι άλλους, φέρ'τε!
Ο τεχνικός του Ολυμπιακού, Ερνέστο Βαλβέρδε, δείχνει να έχει καταλήξει στο αρχικό σχήμα της ομάδας ενόψει ΠΑΟΚ, με το 4-4-1-1 να είναι το επικρατέστερο.
Κάτω από τα δοκάρια θα καθίσει ο Νικοπολίδης, την αμυντική τετράδα των Πειραιωτών θα αποτελούν οι Τοροσίδης (δεξιά), Α. Παπαδόπουλος, Μέλμπεργκ (τα δύο στόπερ) και Ραούλ Μπράβο ή Χολέμπας (αριστερά). Αμυντικό χαφ θα είναι ο Μοντέστο και μπροστά του στο κέντρο ο Ιμπαγάσα. Ο Ζαϊρί αναμένεται να ξεκινήσει δεξί χαφ με τον Μιραλάς να πηγαίνει αριστερά.
Ο Φουστέρ θα παραμείνει στην θέση του κρυφού κυνηγού και ο Τζιμπούρ θα πάει στην κορυφή της επίθεσης. Ο Πάντελιτς πάντως διεκδικεί με αξιώσεις θέση στο αρχικό σχήμα ενώ το ίδιο ισχύει και για τον Ρόμενταλ.
Κώδικας: Επιλογή όλων
http://www.gazzetta.gr/football/cup-news/item/133830-%CE%A0%CE%AF%CF%83%CF%84%CE%B7-%CE%B3%CE%B9%CE%B1-%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CF%80%CF%81%CF%8C%CE%BA%CF%81%CE%B9%CF%83%CE%B7Μαζί του και τρεις εισαγγελείς
Ο Ευάγγελος Μαρινάκης, μεγαλομέτοχος του Ολυμπιακού, ζήτησε από την εισαγγελία Θεσσαλονίκης την παρουσία τριών εισαγγελέων στη σημερινή αναμέτρηση.
Το αίτημά του, μέσω εγγράφου που απέστειλε ο ίδιος, έγινε δεκτό και πλην του αθλητικού εισαγγελέα, θα βρίσκονται άλλοι δύο εισαγγελείς για να διασφαλίσουν συνθήκες κανονικού ποδοσφαιρικού αγώνα.
Αυτές που κανένας εισαγγελέας δεν διασφάλισε στο Καραϊσκάκη.
Κώδικας: Επιλογή όλων
http://www.paok24.com/newsitem.asp?s=12&id=5726Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli
κατι ακουσα στο 103 για λεωφορεια που θα ρθουν με φιλαθλους της παρτιζαν... ξερει κανεις τπτ γιατι ψιλοανησυχισα μην πεσουμε παλι στην παγιδα
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli
Πιθανο σεναριο για αυριο: Η μη παρουσια μας εξω απο το γηπεδο αλλα την συγκεντρωση μας εξω απο τον λευκο πυργο, oλo αυτο to εγχειρημα να συντονιστεί απο σημερα μεταξυ συνδεσμων και και να μαθευτει 1 ωρα πριν το παιχνιδι σε ολο τον λαο του ΠΑΟΚ ετσι ωστε να αναγκαστη να παραταχθει ο ΕΛ.ASS εξω απο το γηπεδο,ετσι πετυχαίνουμε να ξεμπροστιάσουμε το σαπιο κατεστημενο που αναγκασε τον Ελληνα φορολογουμενο να πληρωσει και σε τετοιεσ εποχες που ζουμε για μια ακομη φορα τα γουστα του μπουλη και της εκάστοτε κυβερνησης, παρατασσόταν αναν τεραστιο αριθμο αστυνομικων να φυλαει την Τουμπα και οχι της γειτονιες τις αθηνας και τις Θεσ/νικης. Ετσι η επιχείρηση μπουλης να στευθει με "επιτυχια"
Να του γυρισει μπουμερακ χωρις να μπορουν να δικαιολογησουν τα αδικαιολογητα. Τι να πρωτοπει κανεις για την λογοκρισια, για την απαγορευση της κυκλοφοριας ,για την παντελη έλλειψη της ισονομιας, για την κατασπατάληση του δημόσιου χρήματος χωρις λογο και αιτια(μετακινηση ολων αυτων των δυναμεων) την μη ορθή χρήση τον δυναμεων της αστυνομιας, την ελλειπή προστασια του πολιτη κ.ο.κ
Να τους κανεις ΡΟΜΠΑ

Να τους κανεις ΡΟΜΠΑ
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος fidel την Τρί 01 Φεβ 2011, 22:47, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli
στημενα τα επεισοδια στο βολο.στημενα και τα αυριανα.
ειμαι σιγουρος πως μαγειρευουν μεγαλο κακο για τον ΠΑΟΚ.
βγες ρε ζαγορακη και πες να μην ερθει κανεις αυριο.να μαζευτουμε χιλιαδες στην αθηνα.κακο στη μπασταρδουπολη οχι εδω.ο ΠΑΟΚ να παιζει εδω με την κακομαθημενη αδερφη και την ιδια ωρα εμεις χιλιαδες σε πορεια για το τηγανι τη βουλη η οπου διαολο.
δεν ξερω μου βρωμαει απο χιλιομετρα χοντρη παγιδα.
ειμαι σιγουρος πως μαγειρευουν μεγαλο κακο για τον ΠΑΟΚ.
βγες ρε ζαγορακη και πες να μην ερθει κανεις αυριο.να μαζευτουμε χιλιαδες στην αθηνα.κακο στη μπασταρδουπολη οχι εδω.ο ΠΑΟΚ να παιζει εδω με την κακομαθημενη αδερφη και την ιδια ωρα εμεις χιλιαδες σε πορεια για το τηγανι τη βουλη η οπου διαολο.
δεν ξερω μου βρωμαει απο χιλιομετρα χοντρη παγιδα.
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli
biriba427 έγραψε:Να πάμε 30.000 ΟΛΟΙ με μια ντομάτα στο χέρι χωρίς διακριτικά να την πετάξουμε στα μούτρα των γαβροφρουρών και να γίνει η Τούμπα κόκκινη(συμβολικο!) και ούτε τιμωρία ούτε τίποτα...Όσο πιο σάπια τόσο καλύτερα!![]()
Τίποτα άλλο δεν πρέπει να γίνει...Να ξεφτιλιστούν που ήρθαν να προστατεύσουν τα γαβράκια...
φιλαρακι, η ντοματα ειναι εκτος εποχης, είναι ανοστη, δεν μυριζει και οταν σαπισει λιγο βρωμαει....(εκτος του οτι είναι και ...ακριβη...
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21300
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Π.Α.Ο.Κ. - Ολυμπιακός Π. 2/2 18:00 conn-xTV/ant1 satelli
ας περιμένουμε υπομονετικά την αγωνιστική φάπα που θα τους ρίξουμε αύριο κ γράφτε στα @@ σας κάθε πρόκληση.στόχος μοναδικός είναι να περάσουμε κ θα φτύσουμε αίμα να το πετύχουμε.οι αντίπαλοι από την άλλη θα φτύσουν σπέρμα.όπως κ τα πουτανάκια τους που ήρθαν να τους ... συμπαρασταθούν.έχω την αίσθηση πως οι παίχτες μας θα ξεσκιστούν αύριο σαν να παίζουν για τη ζωή τους.κ θα ανταμειφθούν στο τέλος.
εύχομαι για την οικογένεια μάνταλου η αυριανή μέρα να είναι μια συνηθισμένη,καθημερινή,ρουτινιασμένη μέρα ...
υγ το φόρουμ παρακολουθείται από μπασκίνες;
δε βάζετε ρε παρακολουθούντες κανένα τσοντοσάϊτ να χαλαρώσετε ενόψει της αυριανής ... μάχης;κ πού ξέρετε;μπορεί να πετύχετε σε δράση κ καμία γνωστή συγγενική σας φιγούρα ...
εύχομαι για την οικογένεια μάνταλου η αυριανή μέρα να είναι μια συνηθισμένη,καθημερινή,ρουτινιασμένη μέρα ...
υγ το φόρουμ παρακολουθείται από μπασκίνες;
δε βάζετε ρε παρακολουθούντες κανένα τσοντοσάϊτ να χαλαρώσετε ενόψει της αυριανής ... μάχης;κ πού ξέρετε;μπορεί να πετύχετε σε δράση κ καμία γνωστή συγγενική σας φιγούρα ...