80. Cristiano Moraes Oliveira

Άβαταρ μέλους
DimisK
Δημοσιεύσεις: 4949
Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
Επικοινωνία:

Re: Cristiano Moraes de Oliveira

Δημοσίευση από DimisK »

Maximus έγραψε:
DimisK έγραψε:Δείγμα γραφής μικρό και με μεγάλο περιθώριο λάθους.

Θα παραμείνουμε στην αναμονή μέχρις ότου καταθέσουμε τις πρώτες εντυπώσεις μας...

Προς το παρόν περιμένω τον Νούνο Γκόμεζ.... 8-)
ΑποστόληςΑ έγραψε:Οπλίσου με πολλή υπομονή!
Ρε, τον εχετε τριλανι τον dimisK... Ο ανθρωπος οτι και να πει, υπομονη τον λετε! :lol: :lol: :lol:
Υπομονη θα παιξουμε μπαλα...υπομονη θα παρουμε πρωταθλημα...υπομονη θα παρουμε κυπελλο...υπομονη ειμαστε στον δευτερο μολις χρονο του πλανου...υπομονη θα ερθει και ο χειμωνας φετος...υπομονη θα ανθισουν και τα λουλουδια πρωτα...

Α ρε DimisK, σε θαυμαζω για την υπομονη σου!

Ημουν νιος και γερασα....
Πες τα ρε συ Μάξιμε....Στο ψυχιατρείο θα με στείλουν..
@αμώ την υπομονή μου @αμώ! :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Cristiano Moraes de Oliveira

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Θα μπει στο β' ημίχρονο μπας και μας ξελασπώσει γιατί θα είμαστε ήδη πίσω στο σκορ. Άν βγάλει τις assist όμως (ή το γκολ) ποιος μας πιάνει!
Άβαταρ μέλους
Maximus
Δημοσιεύσεις: 5939
Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...

Re: Cristiano Moraes de Oliveira

Δημοσίευση από Maximus »

ΑποστόληςΑ έγραψε:Μάξιμε είσαι ο πιο νέος και ο πιο συμπαθής ...γέρος του φόρουμ!
Και εσυ ο πιο συμπαθης γκαντεμης του φορουμ!
Άβαταρ μέλους
Pegasus1589
Δημοσιεύσεις: 1260
Εγγραφή: Κυρ 30 Νοέμ 2008, 14:23

Re: Cristiano Moraes de Oliveira

Δημοσίευση από Pegasus1589 »

Αρχίσαν οι φιλοφρονήσεις βλέπω. Πού είναι η φαγωμάρα; Φτου σας ρε.

Ο Κριστιάνο θα βγάλει τη σέντρα για το 2-0 :P . Είναι νωρίς ακόμα για να τον κρίνουμε. Θέλει ΥπΟμΟνΗ :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Cristiano Moraes de Oliveira

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Κριστάνο μου αν αποδειχθείς ο παίκτης (χαφ) που μας έλειπε, μαζί με τον φορ (εκείνος μας λείπει ακόμη περισσότερο), τότε πάμε για Ch. L.
Θεού θέλοντος και Κάκου (και των συν αυτώ) επιτρέποντος.
Άβαταρ μέλους
arisk
Δημοσιεύσεις: 2026
Εγγραφή: Κυρ 25 Μάιος 2008, 21:32
Τοποθεσία: Ακριβώς απο πίσω σου...

Re: Cristiano Moraes de Oliveira

Δημοσίευση από arisk »

Δεν πρόκειται... :lol:
Εξτρεμάκι είναι ο νεανίας και ώς τέτοιος αποκτήθηκε και εκεί θα χρησιμοποιηθεί εκτός εκτάκτων περιπτώσεων...
Άλλωστε και ένα εξτρεμάκι μας έλειπε πολύ... Τώρα όντως μας λείπει ένας φόρ και ένα δεκαράκι (ή μήπως 8-10...?? :D ) που θα αποκτηθεί το καλοκαίρι... ;)
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Cristiano Moraes de Oliveira

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Δεσ' τον πρώτα βρε Άρη και μετά κρίνε τον!
Αμάν με τα sans voir σας!
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19010
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Cristiano Moraes de Oliveira

Δημοσίευση από gika »

ΑποστόληςΑ έγραψε:sans voir
Monsieur, pourquoi vous commencez ecrire en francais?? Il n' y a pas de raison!! :opaokara:
Άβαταρ μέλους
arisk
Δημοσιεύσεις: 2026
Εγγραφή: Κυρ 25 Μάιος 2008, 21:32
Τοποθεσία: Ακριβώς απο πίσω σου...

Re: Cristiano Moraes de Oliveira

Δημοσίευση από arisk »

Αν τον περιμένεις για 10άρι... Περίμενε λίγο ακόμα... Summer comes... :lol:
Άβαταρ μέλους
ioanmits
Δημοσιεύσεις: 1665
Εγγραφή: Κυρ 23 Δεκ 2007, 13:56
Τοποθεσία: Στο πιο ψηλότερο βουνό...

Re: Cristiano Moraes de Oliveira

Δημοσίευση από ioanmits »

Εξτρέμ είναι το παιδί, μην το κουράζετε άλλο το θέμα. Αποκτήθηκε για να καλύψη τη φυγή του Σέρτιο...Δεκάρι με τίποτα...
Άβαταρ μέλους
Realcon
Δημοσιεύσεις: 3610
Εγγραφή: Δευ 14 Απρ 2008, 01:48

Re: Cristiano Moraes de Oliveira

Δημοσίευση από Realcon »

gika έγραψε:
ΑποστόληςΑ έγραψε:sans voir
Monsieur, pourquoi vous commencez ecrire en francais?? Il n' y a pas de raison!! :opaokara:
Κύριε, γιατί αρχίσατε να γράφετε στα γαλλικά; Δεν υπάρχει λόγος

Translate :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
Lord
Δημοσιεύσεις: 4147
Εγγραφή: Δευ 27 Οκτ 2008, 23:40
Τοποθεσία: Ξεσαλόνικα

Re: Cristiano Moraes de Oliveira

Δημοσίευση από Lord »

Γκίκα έχεις λάθη.. 8-)
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19010
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Cristiano Moraes de Oliveira

Δημοσίευση από gika »

Ποια??? Και που?? :o :shock:
Άβαταρ μέλους
Lord
Δημοσιεύσεις: 4147
Εγγραφή: Δευ 27 Οκτ 2008, 23:40
Τοποθεσία: Ξεσαλόνικα

Re: Cristiano Moraes de Oliveira

Δημοσίευση από Lord »

gika έγραψε:
ΑποστόληςΑ έγραψε:sans voir
Monsieur, pourquoi vous commencez ecrire en francais?? Il n' y a pas de raison!! :opaokara:
Διορθωμένο:

Monsieur,pourquoi avez vous commence a ecrire en francais?Il n'y a pas de raison.. 8-)

ΥΓ :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
sidpanos
Δημοσιεύσεις: 4148
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ

Re: Cristiano Moraes de Oliveira

Δημοσίευση από sidpanos »

σωστό του γκίκα αλλά είμαστε και οφ-τρόπικ
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”