Πες τα ρε συ Μάξιμε....Στο ψυχιατρείο θα με στείλουν..Maximus έγραψε:DimisK έγραψε:Δείγμα γραφής μικρό και με μεγάλο περιθώριο λάθους.
Θα παραμείνουμε στην αναμονή μέχρις ότου καταθέσουμε τις πρώτες εντυπώσεις μας...
Προς το παρόν περιμένω τον Νούνο Γκόμεζ....Ρε, τον εχετε τριλανι τον dimisK... Ο ανθρωπος οτι και να πει, υπομονη τον λετε!ΑποστόληςΑ έγραψε:Οπλίσου με πολλή υπομονή!![]()
![]()
![]()
Υπομονη θα παιξουμε μπαλα...υπομονη θα παρουμε πρωταθλημα...υπομονη θα παρουμε κυπελλο...υπομονη ειμαστε στον δευτερο μολις χρονο του πλανου...υπομονη θα ερθει και ο χειμωνας φετος...υπομονη θα ανθισουν και τα λουλουδια πρωτα...
Α ρε DimisK, σε θαυμαζω για την υπομονη σου!
Ημουν νιος και γερασα....
@αμώ την υπομονή μου @αμώ!