Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
Мир
Δημοσιεύσεις: 10039
Εγγραφή: Τετ 16 Ιούλ 2014, 23:44
Τοποθεσία: London

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από Мир »

Το παράδοξο είναι ότι θεωρούν ότι οι πλειψηφια που υπερασπίστηκε τον Ιβαν (εντός φόρουμ) ευθύνεται για την διχόνοια στο σύλλογο, λες και μπαίνει η πλειοψηφία εδώ στο τοπικ των μεταγραφών του μπάσκετ να ειρωνευτεί την ομάδα μας.

Και αντε εκεί μπαίνουν 1-2 φαποκρακημενα γκαλακια, για να κάνουν glorify τις μεταγραφές του ρουλη αλλά ως εκεί.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Мир την Κυρ 28 Ιουν 2026, 13:36, έχει επεξεργασθεί 3 φορές συνολικά.
These users thanked the author Мир for the post (total 4):
Unpsofable78, DamoN, Ally Samagoal, paok apo epilogi
Άβαταρ μέλους
Metagrafakias
Δημοσιεύσεις: 2669
Εγγραφή: Σάβ 14 Δεκ 2013, 15:55

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από Metagrafakias »

Unpsofable78 έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 13:29
Metagrafakias έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 13:25
Unpsofable78 έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 13:24 Κολλημένο μυαλουδακι έχει κάποιος που στο ποδοσφαιρικό τοπικ κάνει μάθημα να μην υποτιμούμε τα ροστερ των άλλων για να κρύψουμε την γύμνια μας 28 Ιουνίου, λες και αύριο τελειώνουν οι μεταγραφές.

Ενώ στο αντίστοιχο τοπικ του μπάσκετ δίνει τον υπέρ πάντων αγώνα να υποτιμήσει ακόμη και αντικειμενικά καλές κινήσεις άλλων.

Αυτός που γράφει υποκριτικα.Κατάλαβες ή να κάνω και κακά;
Έγινε αγοράκι μου κάνε καμιά βουτιά τώρα να ξελαμπικαρεις…
Θα με έλεγες πολύ αγοράκι σου ρε μαγκάκι του πληκτρολογιου.

Δεν φτάνει εκτίθεσαι και μάλιστα χοντρά. Πουλάς και μαγκιά.

Δεν έχω κανένα απολύτως πρόβλημα με τα παιδιά που γράφουν με το ίδιο ύφος και στα δύο τοπικ και φαίνεται ότι απλά γράφουν με ενδιαφέρον για την ομάδα.Για τον ΠΑΟΚ.

Επειδή όμως είναι ολοφάνερο ότι αυτή η άρρωστη κατάσταση με κάποιους που ξέρουμε τι ρόλο βαράνε μου σπάει το στομάχι. Ε κάπου ωπα.

Δεν είμαστε ηλιθιοι. Ξέρουμε πολύ καλά τι γίνεται.
Αϊνστάιν μου εσύ..
xpek20
Δημοσιεύσεις: 467
Εγγραφή: Τρί 29 Ιούλ 2025, 00:43

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από xpek20 »

Αραξτε ρε ήρθε το ελικόπτερο αφού
Άβαταρ μέλους
Parolos
Δημοσιεύσεις: 6490
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 17:33

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από Parolos »

Μισό λεπτό, εγώ προσωπικά δεν έχω ακόμα ποσταρει τίποτα για το μπάσκετ. Αλλά απ' όσο παρακολουθώ κανένας δεν έγραψε αυτά που έγραψες εσύ για την αεχ 44 αντίστοιχα. Προφανώς και υπάρχει ανησυχία για το ληκι που κινείται πάνω κάτω στα ίδια στο μπάσκετ. Αλλά δεν γράφτηκε καμιά υπερβολή τύπου Σικάγο Μπουλς που λες ή να ειπωθεί ότι μας προσπέρασαν ή ΘΑ μας προσπεράσουν κλπ κλπ.

Όμως πιο πριν έγραψες ένα κείμενο που έχει ανακρίβειες για το πόσο μεγάλες επενδύσεις έκανε η αεχ44 , άμα βάλει πάλι ο τασεος τους ισολογισμούς πάλι η μπάλα στην κερκίδα θα πάει.

Δικαίωμα σου φυσικά να γράφεις ότι θέλεις απλά μην αρνουμαστε και ότι γράφουμε.

Ας το αφήσουμε εδώ.
These users thanked the author Parolos for the post (total 4):
Unpsofable78, DamoN, Ally Samagoal, paok apo epilogi
Άβαταρ μέλους
Athens
Δημοσιεύσεις: 5730
Εγγραφή: Κυρ 25 Οκτ 2009, 21:25

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από Athens »

η ομαδα ξεκιναει προετοιμασια με ελλειψεις
θελει Ταισον αλλα με μειωμενο συμβολαιο αλλα ακομη το διαπραγματευεται
Θελει Οζντοεφ αλλα με μειωμενο συμβολαιο αλλα ακομη το διαπραγματευεται
Θελει Χατζηδιακο αλλα θα το διαπραγματευτει ακομη με την κοπεχαγη
Θελει Γιαννουλη αλλα δεν συμφωνει με την ομαδα του
Θελει Γιακουμακη αλλα οχι με τοσα λεφτα...
αραγε αν δεν συμφωνησουν ολοι αυτοι υπαρχουν ετοιμοι αντικαταστατες?
xpek20
Δημοσιεύσεις: 467
Εγγραφή: Τρί 29 Ιούλ 2025, 00:43

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από xpek20 »

Athens έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 13:40 η ομαδα ξεκιναει προετοιμασια με ελλειψεις
θελει Ταισον αλλα με μειωμενο συμβολαιο αλλα ακομη το διαπραγματευεται
Θελει Οζντοεφ αλλα με μειωμενο συμβολαιο αλλα ακομη το διαπραγματευεται
Θελει Χατζηδιακο αλλα θα το διαπραγματευτει ακομη με την κοπεχαγη
Θελει Γιαννουλη αλλα δεν συμφωνει με την ομαδα του
Θελει Γιακουμακη αλλα οχι με τοσα λεφτα...
αραγε αν δεν συμφωνησουν ολοι αυτοι υπαρχουν ετοιμοι αντικαταστατες?
Οταν και αν θα δούμε. Ούτως ή άλλως με αυτό το μοτο δεν κινείται όλη η Θεσσαλονίκη πόσα χρόνια τώρα;
Άβαταρ μέλους
Hayate
Δημοσιεύσεις: 3934
Εγγραφή: Πέμ 31 Ιούλ 2014, 23:20

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από Hayate »

Η Ευρώπη είναι at risk για μια ακόμη χρονιά ξεκάθαρα.Τουλαχιστον να παίξουμε Conference για να έχουμε κάτι να βλέπουμε.
Άβαταρ μέλους
Parolos
Δημοσιεύσεις: 6490
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 17:33

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από Parolos »

Metagrafakias έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 13:34 Στη μπάλα ξεκινάμε Ιούλιο και είμαστε στο 30-40%…
Οχι θα λέω όλα καλά ότι πάνε!!!
Και να σχολιάσω αυτό λίγο, που είναι και ον τοπικ σχετικά.
Η προεργασία που έγινε ήταν με τον Λουτσεσκου για παίχτες κλπ.
Λογικό είναι να έχει μείνει πίσω.

Σε πρώτο στάδιο όμως φαίνεται ότι θα έρθουν 3-4 παίχτες και θα είμαστε οκ για το πρώτο προκριματικό.
These users thanked the author Parolos for the post (total 4):
Metagrafakias, margas, DamoN, paok apo epilogi
Άβαταρ μέλους
Metagrafakias
Δημοσιεύσεις: 2669
Εγγραφή: Σάβ 14 Δεκ 2013, 15:55

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από Metagrafakias »

Parolos έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 13:38 Μισό λεπτό, εγώ προσωπικά δεν έχω ακόμα ποσταρει τίποτα για το μπάσκετ. Αλλά απ' όσο παρακολουθώ κανένας δεν έγραψε αυτά που έγραψες εσύ για την αεχ 44 αντίστοιχα. Προφανώς και υπάρχει ανησυχία για το ληκι που κινείται πάνω κάτω στα ίδια στο μπάσκετ. Αλλά δεν γράφτηκε καμιά υπερβολή τύπου μας προσπέρασαν ή ΘΑ μας προσπεράσουν κλπ κλπ.

Όμως πιο πριν έγραψες ένα κείμενο που έχει ανακρίβειες για το πόσο μεγάλες επενδύσεις έκανε η αεχ44 , άμα βάλει πάλι ο τασεος τους ισολογισμούς πάλι η μπάλα στην κερκίδα θα πάει.

Δικαίωμα σου φυσικά να γράφεις ότι θέλεις απλά μην αρνουμαστε και ότι γράφουμε.

Ας το αφήσουμε εδώ.
Δεν έχω καμία κόντρα με κανέναν,θέλω να πάμε κορυφή παντού!
δεν νομίζω ότι γράφω υπερβολές γενικά ούτε εσκεμμένα ψέματα για να υποστηρίξω την μία ή την άλλη πλευρά..
το γενικό νόημα με νοιάζει να μενει και όχι μερικές λεπτομέρειες που μπορεί να μην είναι Γιαννης αλλά Γιαννάκης..
Αν ο αρουλης μας ξεπεράσει του χρόνου στο μπάσκετ όχι κριτική θα τον ξεσκίσω τον Τελη,εδώ θα είμαστε …
Υποθετικά δεν μπορώ να μιλάω όμως γιατί δεν έχουμε αγωνιστικό δείγμα ακόμα…
Στη μπάλα που έχουμε δείγματα και αρκετά τόσα χρόνια μπορώ να κάνω πιο εύκολα κριτική για τα κακώς κείμενα!!!
Αυτό που δεν μπορώ είναι απαντήσεις του τύπου άλλαξε ομάδα αν δεν σου αρέσει!!15 χρόνια στο φόρουμ συμπληρώνουμε κάποιοι…
Το αφήνω κι εγώ εδώ…
These users thanked the author Metagrafakias for the post:
Gregk19262000
Άβαταρ μέλους
Unpsofable78
Δημοσιεύσεις: 2248
Εγγραφή: Τρί 14 Ιαν 2014, 22:34

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από Unpsofable78 »

Parolos έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 13:38 Μισό λεπτό, εγώ προσωπικά δεν έχω ακόμα ποσταρει τίποτα για το μπάσκετ. Αλλά απ' όσο παρακολουθώ κανένας δεν έγραψε αυτά που έγραψες εσύ για την αεχ 44 αντίστοιχα. Προφανώς και υπάρχει ανησυχία για το ληκι που κινείται πάνω κάτω στα ίδια στο μπάσκετ. Αλλά δεν γράφτηκε καμιά υπερβολή τύπου Σικάγο Μπουλς που λες ή να ειπωθεί ότι μας προσπέρασαν ή ΘΑ μας προσπεράσουν κλπ κλπ.

Όμως πιο πριν έγραψες ένα κείμενο που έχει ανακρίβειες για το πόσο μεγάλες επενδύσεις έκανε η αεχ44 , άμα βάλει πάλι ο τασεος τους ισολογισμούς πάλι η μπάλα στην κερκίδα θα πάει.

Δικαίωμα σου φυσικά να γράφεις ότι θέλεις απλά μην αρνουμαστε και ότι γράφουμε.

Ας το αφήσουμε εδώ.
Ψέματα λέει ρε φίλε. Εκτός από έναν νέο λογαριασμό, κανείς μα κανείς δεν έχει εκθειασει τις κινήσεις που κάνει το σκουλήκι.

Αντίθετα αν κάποιος αναφέρει κάποια κίνηση, ή επισημάνει 2-3 χαρακτηριστικά που λείπουν από την ομάδα και θα μπορούσαν να την κάνουν σούπερ , θα τον αρπαξουν συντονισμένα και θα του απαντάνε μαζικά.

Αν κάποιος επισημάνει ότι η επικοινωνιακη πολιτική της ομάδας επέτρεψε να δημιουργηθούν μεγαλύτερες προσδοκίες, θα πρέπει να εξαφανιστεί. Είναι κόκκινο πανί.

Θέλουν να διαβάζουν μόνο μπασκετικες αναλύσεις που εκθειαζουν το ροστερ και την ιδιοκτησία.

Εδω μέσα πάλι της τανας. Ότι παπαρια σκεφτεί ο καθένας θα την γράψει και δεν τρέχει κάστανο. Από καλοπροαιρετη κριτική, τρολ, ειρωνεία, χλευασμό.
Απ όλα. Ε κάτσε ρε φίλε.

Δεν θα χάσουμε τα λογικά μας εδώ μέσα.

Ζητώ συγνώμη για τα οφ τοπικ και το ξέσπασμα αλλά έχει ξεφύγει η κατάσταση κι ακόμη έχουμε 28 Ιουνίου.
These users thanked the author Unpsofable78 for the post (total 3):
DamoN, Ally Samagoal, paok apo epilogi
xpek20
Δημοσιεύσεις: 467
Εγγραφή: Τρί 29 Ιούλ 2025, 00:43

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από xpek20 »

Hayate έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 13:43 Η Ευρώπη είναι at risk για μια ακόμη χρονιά ξεκάθαρα.Τουλαχιστον να παίξουμε Conference για να έχουμε κάτι να βλέπουμε.
Οχι μόνο για να βλέπουμε κάτι αλλά έστω και χωρίς τα 7-8Μ του conference, τα πράγματα θα είναι δύσκολα.
Άβαταρ μέλους
Мир
Δημοσιεύσεις: 10039
Εγγραφή: Τετ 16 Ιούλ 2014, 23:44
Τοποθεσία: London

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από Мир »

Athens έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 13:40 η ομαδα ξεκιναει προετοιμασια με ελλειψεις
θελει Ταισον αλλα με μειωμενο συμβολαιο αλλα ακομη το διαπραγματευεται
Θελει Οζντοεφ αλλα με μειωμενο συμβολαιο αλλα ακομη το διαπραγματευεται
Θελει Χατζηδιακο αλλα θα το διαπραγματευτει ακομη με την κοπεχαγη
Θελει Γιαννουλη αλλα δεν συμφωνει με την ομαδα του
Θελει Γιακουμακη αλλα οχι με τοσα λεφτα...
αραγε αν δεν συμφωνησουν ολοι αυτοι υπαρχουν ετοιμοι αντικαταστατες?
Το μπάσκετ έχει πολύ διαφοετικο depth πάγκου όπως και συμβόλαια, δεν θα σε πιέσει ο ξένος για 3-4 χρόνια γιατί και αυτοί θέλουν/δουλεύουν 1ετη και αν δώσεις παραπάνω ως ομάδα είναι για τον δελεάσεις.
Μπορείς να στήσεις πολύ πιο γρήγορα μια ομάδα στο μπάσκετ και η λογική του κλείνω γρήγορα είναι για να μην σου πάρει τον παίκτη άλλη ομάδα, στο ποδόσφαιρο οι ίδιοι μάνατζερ/αθλητές/σύλλογοι φρενάρουν τις μετακινήσεις γιατι και δεν υπάρχουν buy-out με συμβολικα ποσα ή περιμενουν υπεραξιες από διοργανωσεις σαν το μουντιαλ.

Αν θες να στηθει η ομάδα με μέτριους παίκτες πληρώνοντας υπεραξία ή καραβιες με λαβράκια, μπορείς πολύ εύκολα να φτιάξεις ρόστερ 40 παικτών σε χρόνο ρεκόρ, με Μποτο το κάναμε και είδαμε που καταλήξαμε και ποιο ήταν το ταβάνι.

Εννοείτε ότι θα διαπραγματευτείς αλλιώς θα σε υπερπληρωσεις και θα σε βρουν "αμερικανακι", όχι όμως για 50-100χιλ ή αναλογικά πόστο κάτω το 5% την μεταγραφής. Εκεί το Μαράκι έχει λογική retailer και είναι 100% λάθος, αλλά αν μιλάμε για 3-5εκ δεν είναι στραγάλια.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Мир την Κυρ 28 Ιουν 2026, 13:56, έχει επεξεργασθεί 3 φορές συνολικά.
Ριαν_Καπαγιαννιδης
Δημοσιεύσεις: 3249
Εγγραφή: Πέμ 01 Σεπ 2016, 12:04

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από Ριαν_Καπαγιαννιδης »

Γενικά έχει κουράσει αφάνταστα τόσο η πλευρά που απαξιώνει τα πάντα και θεωρεί ότι ο ΠΑΟΚ θα καταρρεύσει επειδή άργησε κι επειδή δεν έκανε μέχρι τώρα ακριβές κινήσεις, όσο, κι ακόμα περισσότερο, κι η πλευρά που ειρωνεύεται όσους ασκούν κριτική λες και πρέπει να είναι σαλιαρηδες υπήκοοι δισεκατομμυριούχων. Μπαίνουμε να διαβάσουμε κανένα νέο και διαβάζουμε την καταστροφολογία από την μια και το γλείψιμο από την άλλη. Ίσως φτάνει?
These users thanked the author Ριαν_Καπαγιαννιδης for the post (total 18):
Metagrafakias, xpek20, embuji, fidel, Developer4, WeWillRockYou, paokspren, Logistis, Panx Romana, Montrealiotis and 8 more users
xpek20
Δημοσιεύσεις: 467
Εγγραφή: Τρί 29 Ιούλ 2025, 00:43

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από xpek20 »

Ριαν_Καπαγιαννιδης έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 13:52 Γενικά έχει κουράσει αφάνταστα τόσο η πλευρά που απαξιώνει τα πάντα και θεωρεί ότι ο ΠΑΟΚ θα καταρρεύσει επειδή άργησε κι επειδή δεν έκανε μέχρι τώρα ακριβές κινήσεις, όσο, κι ακόμα περισσότερο, κι η πλευρά που ειρωνεύεται όσους ασκούν κριτική λες και πρέπει να είναι σαλιαρηδες υπήκοοι δισεκατομμυριούχων. Μπαίνουμε να διαβάσουμε κανένα νέο και διαβάζουμε την καταστροφολογία από την μια και το γλείψιμο από την άλλη. Ίσως φτάνει?
Νομίζω τα λέμε αυτά επι 200 σελίδες τώρα και οποτε τα λέμε τρώμε κράξιμο.
Μήπως οι mods να κάνουν καμιά παρέμβαση;
Δεν γίνεται να ξοδεύουμε τόσο χρόνο μπας και διαβάσουμε κάνα νέο και αντί για αυτό βλέπουμε δύο στρατόπεδα να μαλώνουν μεταξύ τους.
These users thanked the author xpek20 for the post (total 4):
Ριαν_Καπαγιαννιδης, Developer4, blackzi, giaxxo
DamoN
Δημοσιεύσεις: 6509
Εγγραφή: Σάβ 07 Αύγ 2010, 11:54

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από DamoN »

Η δεύτερη κατηγορία είναι σαλιαρηδες η πρώτη γιατί δεν είναι κακομαθημένα παιδάκια;
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος DamoN την Κυρ 28 Ιουν 2026, 13:59, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”