Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Το παράδοξο είναι ότι θεωρούν ότι οι πλειψηφια που υπερασπίστηκε τον Ιβαν (εντός φόρουμ) ευθύνεται για την διχόνοια στο σύλλογο, λες και μπαίνει η πλειοψηφία εδώ στο τοπικ των μεταγραφών του μπάσκετ να ειρωνευτεί την ομάδα μας.
Και αντε εκεί μπαίνουν 1-2 φαποκρακημενα γκαλακια, για να κάνουν glorify τις μεταγραφές του ρουλη αλλά ως εκεί.
Και αντε εκεί μπαίνουν 1-2 φαποκρακημενα γκαλακια, για να κάνουν glorify τις μεταγραφές του ρουλη αλλά ως εκεί.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Мир την Κυρ 28 Ιουν 2026, 13:36, έχει επεξεργασθεί 3 φορές συνολικά.
- These users thanked the author Мир for the post (total 4):
- Unpsofable78, DamoN, Ally Samagoal, paok apo epilogi
- Metagrafakias
- Δημοσιεύσεις: 2669
- Εγγραφή: Σάβ 14 Δεκ 2013, 15:55
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Αϊνστάιν μου εσύ..Unpsofable78 έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 13:29Θα με έλεγες πολύ αγοράκι σου ρε μαγκάκι του πληκτρολογιου.Metagrafakias έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 13:25Έγινε αγοράκι μου κάνε καμιά βουτιά τώρα να ξελαμπικαρεις…Unpsofable78 έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 13:24 Κολλημένο μυαλουδακι έχει κάποιος που στο ποδοσφαιρικό τοπικ κάνει μάθημα να μην υποτιμούμε τα ροστερ των άλλων για να κρύψουμε την γύμνια μας 28 Ιουνίου, λες και αύριο τελειώνουν οι μεταγραφές.
Ενώ στο αντίστοιχο τοπικ του μπάσκετ δίνει τον υπέρ πάντων αγώνα να υποτιμήσει ακόμη και αντικειμενικά καλές κινήσεις άλλων.
Αυτός που γράφει υποκριτικα.Κατάλαβες ή να κάνω και κακά;
Δεν φτάνει εκτίθεσαι και μάλιστα χοντρά. Πουλάς και μαγκιά.
Δεν έχω κανένα απολύτως πρόβλημα με τα παιδιά που γράφουν με το ίδιο ύφος και στα δύο τοπικ και φαίνεται ότι απλά γράφουν με ενδιαφέρον για την ομάδα.Για τον ΠΑΟΚ.
Επειδή όμως είναι ολοφάνερο ότι αυτή η άρρωστη κατάσταση με κάποιους που ξέρουμε τι ρόλο βαράνε μου σπάει το στομάχι. Ε κάπου ωπα.
Δεν είμαστε ηλιθιοι. Ξέρουμε πολύ καλά τι γίνεται.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Μισό λεπτό, εγώ προσωπικά δεν έχω ακόμα ποσταρει τίποτα για το μπάσκετ. Αλλά απ' όσο παρακολουθώ κανένας δεν έγραψε αυτά που έγραψες εσύ για την αεχ 44 αντίστοιχα. Προφανώς και υπάρχει ανησυχία για το ληκι που κινείται πάνω κάτω στα ίδια στο μπάσκετ. Αλλά δεν γράφτηκε καμιά υπερβολή τύπου Σικάγο Μπουλς που λες ή να ειπωθεί ότι μας προσπέρασαν ή ΘΑ μας προσπεράσουν κλπ κλπ.
Όμως πιο πριν έγραψες ένα κείμενο που έχει ανακρίβειες για το πόσο μεγάλες επενδύσεις έκανε η αεχ44 , άμα βάλει πάλι ο τασεος τους ισολογισμούς πάλι η μπάλα στην κερκίδα θα πάει.
Δικαίωμα σου φυσικά να γράφεις ότι θέλεις απλά μην αρνουμαστε και ότι γράφουμε.
Ας το αφήσουμε εδώ.
Όμως πιο πριν έγραψες ένα κείμενο που έχει ανακρίβειες για το πόσο μεγάλες επενδύσεις έκανε η αεχ44 , άμα βάλει πάλι ο τασεος τους ισολογισμούς πάλι η μπάλα στην κερκίδα θα πάει.
Δικαίωμα σου φυσικά να γράφεις ότι θέλεις απλά μην αρνουμαστε και ότι γράφουμε.
Ας το αφήσουμε εδώ.
- These users thanked the author Parolos for the post (total 4):
- Unpsofable78, DamoN, Ally Samagoal, paok apo epilogi
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
η ομαδα ξεκιναει προετοιμασια με ελλειψεις
θελει Ταισον αλλα με μειωμενο συμβολαιο αλλα ακομη το διαπραγματευεται
Θελει Οζντοεφ αλλα με μειωμενο συμβολαιο αλλα ακομη το διαπραγματευεται
Θελει Χατζηδιακο αλλα θα το διαπραγματευτει ακομη με την κοπεχαγη
Θελει Γιαννουλη αλλα δεν συμφωνει με την ομαδα του
Θελει Γιακουμακη αλλα οχι με τοσα λεφτα...
αραγε αν δεν συμφωνησουν ολοι αυτοι υπαρχουν ετοιμοι αντικαταστατες?
θελει Ταισον αλλα με μειωμενο συμβολαιο αλλα ακομη το διαπραγματευεται
Θελει Οζντοεφ αλλα με μειωμενο συμβολαιο αλλα ακομη το διαπραγματευεται
Θελει Χατζηδιακο αλλα θα το διαπραγματευτει ακομη με την κοπεχαγη
Θελει Γιαννουλη αλλα δεν συμφωνει με την ομαδα του
Θελει Γιακουμακη αλλα οχι με τοσα λεφτα...
αραγε αν δεν συμφωνησουν ολοι αυτοι υπαρχουν ετοιμοι αντικαταστατες?
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Οταν και αν θα δούμε. Ούτως ή άλλως με αυτό το μοτο δεν κινείται όλη η Θεσσαλονίκη πόσα χρόνια τώρα;Athens έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 13:40 η ομαδα ξεκιναει προετοιμασια με ελλειψεις
θελει Ταισον αλλα με μειωμενο συμβολαιο αλλα ακομη το διαπραγματευεται
Θελει Οζντοεφ αλλα με μειωμενο συμβολαιο αλλα ακομη το διαπραγματευεται
Θελει Χατζηδιακο αλλα θα το διαπραγματευτει ακομη με την κοπεχαγη
Θελει Γιαννουλη αλλα δεν συμφωνει με την ομαδα του
Θελει Γιακουμακη αλλα οχι με τοσα λεφτα...
αραγε αν δεν συμφωνησουν ολοι αυτοι υπαρχουν ετοιμοι αντικαταστατες?
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Η Ευρώπη είναι at risk για μια ακόμη χρονιά ξεκάθαρα.Τουλαχιστον να παίξουμε Conference για να έχουμε κάτι να βλέπουμε.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Και να σχολιάσω αυτό λίγο, που είναι και ον τοπικ σχετικά.Metagrafakias έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 13:34 Στη μπάλα ξεκινάμε Ιούλιο και είμαστε στο 30-40%…
Οχι θα λέω όλα καλά ότι πάνε!!!
Η προεργασία που έγινε ήταν με τον Λουτσεσκου για παίχτες κλπ.
Λογικό είναι να έχει μείνει πίσω.
Σε πρώτο στάδιο όμως φαίνεται ότι θα έρθουν 3-4 παίχτες και θα είμαστε οκ για το πρώτο προκριματικό.
- These users thanked the author Parolos for the post (total 4):
- Metagrafakias, margas, DamoN, paok apo epilogi
- Metagrafakias
- Δημοσιεύσεις: 2669
- Εγγραφή: Σάβ 14 Δεκ 2013, 15:55
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Δεν έχω καμία κόντρα με κανέναν,θέλω να πάμε κορυφή παντού!Parolos έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 13:38 Μισό λεπτό, εγώ προσωπικά δεν έχω ακόμα ποσταρει τίποτα για το μπάσκετ. Αλλά απ' όσο παρακολουθώ κανένας δεν έγραψε αυτά που έγραψες εσύ για την αεχ 44 αντίστοιχα. Προφανώς και υπάρχει ανησυχία για το ληκι που κινείται πάνω κάτω στα ίδια στο μπάσκετ. Αλλά δεν γράφτηκε καμιά υπερβολή τύπου μας προσπέρασαν ή ΘΑ μας προσπεράσουν κλπ κλπ.
Όμως πιο πριν έγραψες ένα κείμενο που έχει ανακρίβειες για το πόσο μεγάλες επενδύσεις έκανε η αεχ44 , άμα βάλει πάλι ο τασεος τους ισολογισμούς πάλι η μπάλα στην κερκίδα θα πάει.
Δικαίωμα σου φυσικά να γράφεις ότι θέλεις απλά μην αρνουμαστε και ότι γράφουμε.
Ας το αφήσουμε εδώ.
δεν νομίζω ότι γράφω υπερβολές γενικά ούτε εσκεμμένα ψέματα για να υποστηρίξω την μία ή την άλλη πλευρά..
το γενικό νόημα με νοιάζει να μενει και όχι μερικές λεπτομέρειες που μπορεί να μην είναι Γιαννης αλλά Γιαννάκης..
Αν ο αρουλης μας ξεπεράσει του χρόνου στο μπάσκετ όχι κριτική θα τον ξεσκίσω τον Τελη,εδώ θα είμαστε …
Υποθετικά δεν μπορώ να μιλάω όμως γιατί δεν έχουμε αγωνιστικό δείγμα ακόμα…
Στη μπάλα που έχουμε δείγματα και αρκετά τόσα χρόνια μπορώ να κάνω πιο εύκολα κριτική για τα κακώς κείμενα!!!
Αυτό που δεν μπορώ είναι απαντήσεις του τύπου άλλαξε ομάδα αν δεν σου αρέσει!!15 χρόνια στο φόρουμ συμπληρώνουμε κάποιοι…
Το αφήνω κι εγώ εδώ…
- These users thanked the author Metagrafakias for the post:
- Gregk19262000
- Unpsofable78
- Δημοσιεύσεις: 2248
- Εγγραφή: Τρί 14 Ιαν 2014, 22:34
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Ψέματα λέει ρε φίλε. Εκτός από έναν νέο λογαριασμό, κανείς μα κανείς δεν έχει εκθειασει τις κινήσεις που κάνει το σκουλήκι.Parolos έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 13:38 Μισό λεπτό, εγώ προσωπικά δεν έχω ακόμα ποσταρει τίποτα για το μπάσκετ. Αλλά απ' όσο παρακολουθώ κανένας δεν έγραψε αυτά που έγραψες εσύ για την αεχ 44 αντίστοιχα. Προφανώς και υπάρχει ανησυχία για το ληκι που κινείται πάνω κάτω στα ίδια στο μπάσκετ. Αλλά δεν γράφτηκε καμιά υπερβολή τύπου Σικάγο Μπουλς που λες ή να ειπωθεί ότι μας προσπέρασαν ή ΘΑ μας προσπεράσουν κλπ κλπ.
Όμως πιο πριν έγραψες ένα κείμενο που έχει ανακρίβειες για το πόσο μεγάλες επενδύσεις έκανε η αεχ44 , άμα βάλει πάλι ο τασεος τους ισολογισμούς πάλι η μπάλα στην κερκίδα θα πάει.
Δικαίωμα σου φυσικά να γράφεις ότι θέλεις απλά μην αρνουμαστε και ότι γράφουμε.
Ας το αφήσουμε εδώ.
Αντίθετα αν κάποιος αναφέρει κάποια κίνηση, ή επισημάνει 2-3 χαρακτηριστικά που λείπουν από την ομάδα και θα μπορούσαν να την κάνουν σούπερ , θα τον αρπαξουν συντονισμένα και θα του απαντάνε μαζικά.
Αν κάποιος επισημάνει ότι η επικοινωνιακη πολιτική της ομάδας επέτρεψε να δημιουργηθούν μεγαλύτερες προσδοκίες, θα πρέπει να εξαφανιστεί. Είναι κόκκινο πανί.
Θέλουν να διαβάζουν μόνο μπασκετικες αναλύσεις που εκθειαζουν το ροστερ και την ιδιοκτησία.
Εδω μέσα πάλι της τανας. Ότι παπαρια σκεφτεί ο καθένας θα την γράψει και δεν τρέχει κάστανο. Από καλοπροαιρετη κριτική, τρολ, ειρωνεία, χλευασμό.
Απ όλα. Ε κάτσε ρε φίλε.
Δεν θα χάσουμε τα λογικά μας εδώ μέσα.
Ζητώ συγνώμη για τα οφ τοπικ και το ξέσπασμα αλλά έχει ξεφύγει η κατάσταση κι ακόμη έχουμε 28 Ιουνίου.
- These users thanked the author Unpsofable78 for the post (total 3):
- DamoN, Ally Samagoal, paok apo epilogi
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Οχι μόνο για να βλέπουμε κάτι αλλά έστω και χωρίς τα 7-8Μ του conference, τα πράγματα θα είναι δύσκολα.Hayate έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 13:43 Η Ευρώπη είναι at risk για μια ακόμη χρονιά ξεκάθαρα.Τουλαχιστον να παίξουμε Conference για να έχουμε κάτι να βλέπουμε.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Το μπάσκετ έχει πολύ διαφοετικο depth πάγκου όπως και συμβόλαια, δεν θα σε πιέσει ο ξένος για 3-4 χρόνια γιατί και αυτοί θέλουν/δουλεύουν 1ετη και αν δώσεις παραπάνω ως ομάδα είναι για τον δελεάσεις.Athens έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 13:40 η ομαδα ξεκιναει προετοιμασια με ελλειψεις
θελει Ταισον αλλα με μειωμενο συμβολαιο αλλα ακομη το διαπραγματευεται
Θελει Οζντοεφ αλλα με μειωμενο συμβολαιο αλλα ακομη το διαπραγματευεται
Θελει Χατζηδιακο αλλα θα το διαπραγματευτει ακομη με την κοπεχαγη
Θελει Γιαννουλη αλλα δεν συμφωνει με την ομαδα του
Θελει Γιακουμακη αλλα οχι με τοσα λεφτα...
αραγε αν δεν συμφωνησουν ολοι αυτοι υπαρχουν ετοιμοι αντικαταστατες?
Μπορείς να στήσεις πολύ πιο γρήγορα μια ομάδα στο μπάσκετ και η λογική του κλείνω γρήγορα είναι για να μην σου πάρει τον παίκτη άλλη ομάδα, στο ποδόσφαιρο οι ίδιοι μάνατζερ/αθλητές/σύλλογοι φρενάρουν τις μετακινήσεις γιατι και δεν υπάρχουν buy-out με συμβολικα ποσα ή περιμενουν υπεραξιες από διοργανωσεις σαν το μουντιαλ.
Αν θες να στηθει η ομάδα με μέτριους παίκτες πληρώνοντας υπεραξία ή καραβιες με λαβράκια, μπορείς πολύ εύκολα να φτιάξεις ρόστερ 40 παικτών σε χρόνο ρεκόρ, με Μποτο το κάναμε και είδαμε που καταλήξαμε και ποιο ήταν το ταβάνι.
Εννοείτε ότι θα διαπραγματευτείς αλλιώς θα σε υπερπληρωσεις και θα σε βρουν "αμερικανακι", όχι όμως για 50-100χιλ ή αναλογικά πόστο κάτω το 5% την μεταγραφής. Εκεί το Μαράκι έχει λογική retailer και είναι 100% λάθος, αλλά αν μιλάμε για 3-5εκ δεν είναι στραγάλια.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Мир την Κυρ 28 Ιουν 2026, 13:56, έχει επεξεργασθεί 3 φορές συνολικά.
-
Ριαν_Καπαγιαννιδης
- Δημοσιεύσεις: 3249
- Εγγραφή: Πέμ 01 Σεπ 2016, 12:04
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Γενικά έχει κουράσει αφάνταστα τόσο η πλευρά που απαξιώνει τα πάντα και θεωρεί ότι ο ΠΑΟΚ θα καταρρεύσει επειδή άργησε κι επειδή δεν έκανε μέχρι τώρα ακριβές κινήσεις, όσο, κι ακόμα περισσότερο, κι η πλευρά που ειρωνεύεται όσους ασκούν κριτική λες και πρέπει να είναι σαλιαρηδες υπήκοοι δισεκατομμυριούχων. Μπαίνουμε να διαβάσουμε κανένα νέο και διαβάζουμε την καταστροφολογία από την μια και το γλείψιμο από την άλλη. Ίσως φτάνει?
- These users thanked the author Ριαν_Καπαγιαννιδης for the post (total 18):
- Metagrafakias, xpek20, embuji, fidel, Developer4, WeWillRockYou, paokspren, Logistis, Panx Romana, Montrealiotis and 8 more users
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Νομίζω τα λέμε αυτά επι 200 σελίδες τώρα και οποτε τα λέμε τρώμε κράξιμο.Ριαν_Καπαγιαννιδης έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 13:52 Γενικά έχει κουράσει αφάνταστα τόσο η πλευρά που απαξιώνει τα πάντα και θεωρεί ότι ο ΠΑΟΚ θα καταρρεύσει επειδή άργησε κι επειδή δεν έκανε μέχρι τώρα ακριβές κινήσεις, όσο, κι ακόμα περισσότερο, κι η πλευρά που ειρωνεύεται όσους ασκούν κριτική λες και πρέπει να είναι σαλιαρηδες υπήκοοι δισεκατομμυριούχων. Μπαίνουμε να διαβάσουμε κανένα νέο και διαβάζουμε την καταστροφολογία από την μια και το γλείψιμο από την άλλη. Ίσως φτάνει?
Μήπως οι mods να κάνουν καμιά παρέμβαση;
Δεν γίνεται να ξοδεύουμε τόσο χρόνο μπας και διαβάσουμε κάνα νέο και αντί για αυτό βλέπουμε δύο στρατόπεδα να μαλώνουν μεταξύ τους.
- These users thanked the author xpek20 for the post (total 4):
- Ριαν_Καπαγιαννιδης, Developer4, blackzi, giaxxo
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II
Η δεύτερη κατηγορία είναι σαλιαρηδες η πρώτη γιατί δεν είναι κακομαθημένα παιδάκια;
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος DamoN την Κυρ 28 Ιουν 2026, 13:59, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.