15. Pablo Andrés Contreras Fica
Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica
αν δεν αποχωρησει απο την εθνικη και με τα χρονια να περνανε......θα ναι ασταθης....
Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica
να αποχωρησει μανιακε. δεν με ενδιαφερει πραγματικα. εκτος αμα την βρισκει εκει περισσοτερο απο τον ΠΑΟΚ. Σε ολο το ματς στην κρητη πετουσε αετο, μου εσπασε τα νευρα . ΣΥΝΕΛΘΕ ΚΟΝΔΟΡΑ.
Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica
ΘΕΕ ΜΟΥ... Τι παιχτης?!!!!!!!!!!!!
To παραδεχομαι... Ειμαι ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΟΣ με τον Pablo Contreras!!!!!!!!!!!
[youtube]lwWsAGEaQ74[/youtube]
ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΣΤΟΝ ΠΑΟΚ!
To παραδεχομαι... Ειμαι ΕΡΩΤΕΥΜΕΝΟΣ με τον Pablo Contreras!!!!!!!!!!!
[youtube]lwWsAGEaQ74[/youtube]
ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΣΤΟΝ ΠΑΟΚ!
Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica
ηγετική φυσιογνωμία, μεγάλο κύρος και υπευθυνότητα μέσα στο γήπεδο, πρότυπο ήθους για ποδοσφαιριστή, τεράστιος χαρακτήρας, μεγάλη ποιότητα και δυνατή προσωπικότητα!
μας τιμά η παρουσία του...
μας τιμά η παρουσία του...
Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica
Ελπίζω να παρουσιαστείς εσύ αύριο Πάμπλο και όχι ο αδιάφορος,άθλιος δίδυμος αδερφός σου που εμφανίστηκε την Κυριακή..Αν εμφανιστείς εσύ,οι πιθανότητες μας αυξάνονται κατακόρυφα..
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54429
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica
Αυτό το πράγμα που έχω παρατηρήσει στη προπόνηση, που ο Pablo μαζεύει το σορτσάκι του και τα μανίκια δεν είναι λίγο καγκουριά-μαλακία;; Σε τι τον εξυπηρετεί;;; Παρ'όλα αυτά, πλάκα έχει... 
Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica
οπως το δα στο γηπεδο εκανε πεναλτι......εσωσε το κλασσικο πανω στη γραμμη.....μετριος
Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica
Ο mister "σωτήρας στην γραμμή"
και γω νομιζω οτι ηταν πεναλταρα (τουλαχιστον αν ηταν για μας θα τρωγαμε σιδερα).
νταξ υπήρξες και καλύτερος.
και γω νομιζω οτι ηταν πεναλταρα (τουλαχιστον αν ηταν για μας θα τρωγαμε σιδερα).
νταξ υπήρξες και καλύτερος.
Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica
ο κρεσιτς να δωσει ποσοστο συμβολαιου του///// επιτελους ο ΑΡΧΟΝΤΙΚΟ΅ΚΟΝΔΟΡΑ΅Σ...ις μπακ
-
monopaokre
- Δημοσιεύσεις: 509
- Εγγραφή: Παρ 16 Ιούλ 2010, 18:12
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21284
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: 15. Pablo Andrés Contreras Fica
καλα σεντερ φορ ηταν ανεκαθεν.
γενικα ειναι ο παικτης που σε οποια θεση και να τον βαλεις θα ειναι τουλαχιστον καλος.
πλεον πιστευω και τερμα μπορει....
γενικα ειναι ο παικτης που σε οποια θεση και να τον βαλεις θα ειναι τουλαχιστον καλος.
πλεον πιστευω και τερμα μπορει....