Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
δε με αρεσει να γραφω σε αυτο το τοπικ αλλα θα πω για καλοκαιρακι τις καψουρες μου...
μαρκος αντονιο(τελειωνει το συμβολαιο του)
τζιμπουρ (τελειωνει το συμβολαιο του και πιστευω οτι μπορουμε να τον πεισουμε να ανηφορισει κατα εδω και να ειναι αρχοντας)
κουμορτζι
μαρκος αντονιο(τελειωνει το συμβολαιο του)
τζιμπουρ (τελειωνει το συμβολαιο του και πιστευω οτι μπορουμε να τον πεισουμε να ανηφορισει κατα εδω και να ειναι αρχοντας)
κουμορτζι
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
απο τωρα πρεπει να ψαξουμε χαφ καλο γιατι εχουμε ιβιτς γκαρσια βασικους που ναι 33...απ ελλαδα μονο ο κουμορτζι μ αρεσει....
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Και το μεγάλο καλό με τον Κουμορτζί είναι και ότι παίζει και τις δύο θέσεις..
Και εφόσον αποχωρήσουν οι Τσιρίλο και Σαβίνι θα χρειαστούμε σέντερ μπακ..
Και εφόσον αποχωρήσουν οι Τσιρίλο και Σαβίνι θα χρειαστούμε σέντερ μπακ..
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
ntoygklao απο ελλαδα ειναι καλος και ο αλλος αν κρατησουμε ζουελα να ναι καν α ελληνακι ταλαντουχο
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Ολα τα θέματα που αναφέρονται σε μεταγγραφες τα εχετε κλείσει οπότε το ποσταρω εδω!
Γλυκοκοιτάζει τον Ναφτί(?)
Σύμφωνα με δημοσίευμα της αθηναϊκής εφημερίδας "Realnews" o ΠΑΟΚ παρακολουθεί στενά την περίπτωση του Τυνήσιου μέσου και ετοιμάζεται υπό προϋποθέσεις να κάνει κίνηση για την απόκτηση του τον Γενάρη.
Συγκεκριμένα,αυτό που εδώ και καιρό υπήρχε ως φημολογία στον αέρα της Θεσσαλονικής δημοσιέυεται σήμερα από το ένθετο "realsports" της εφημερίδας "Realnews".
To ρεπορτάζ της εφημερίδας,επικαλούμενη πληροφορίες της,αναφέρει:
"Ο Τυνήσιος μέσος δεν υπολογίζεται από τον Κούπερ, παρά το γεγονός ότι πέρσι ήταν αναντικατάστατο στέλεχος. Στην Τούμπα έχουν σε εκτίμηση τον διεθνή παίκτη και υπάρχει διάθεση να γίνει με ταγραφική κίνηση τον Ιανουάριο.
Μετά την αιφνίδια αποχώρηση του Ολιβιέ Σορλέν, ο Δερμιτζάκης δεν έχει αναλλακτικές λύσεις στην θέση του αμυντικού χαφ, πίσω από τους Γκαρσία και Βιτόλο. Οι ετήσιες απολαβές του Ναφτί δεν κρίνονται απαγορευτικές και αυτό ίσως να παίξει σημαντικό ρόλο, όπως επίσης και η επιθυμία του παίκτη να παραμείνει στην Ελλάδα"
Η ηλικία βέβαια του Τυνήσιου μέσου δεν αποτελεί ατού για αυτόν για να μπορέσει να πάρει μια μεταγγραφή για τον "Δικέφαλο" αλλά οι χαμήλες απαιτήσεις του σε συνδυασμο με την δεδομένη αξία του,ίσως μπορέσουν να τον οδηγήσουν στην Τούμπα για ένα μικρής διάρκειας συμβόλαιο.
http://www.sportsview.gr/index.php?opti ... Itemid=202
Γλυκοκοιτάζει τον Ναφτί(?)
Σύμφωνα με δημοσίευμα της αθηναϊκής εφημερίδας "Realnews" o ΠΑΟΚ παρακολουθεί στενά την περίπτωση του Τυνήσιου μέσου και ετοιμάζεται υπό προϋποθέσεις να κάνει κίνηση για την απόκτηση του τον Γενάρη.
Συγκεκριμένα,αυτό που εδώ και καιρό υπήρχε ως φημολογία στον αέρα της Θεσσαλονικής δημοσιέυεται σήμερα από το ένθετο "realsports" της εφημερίδας "Realnews".
To ρεπορτάζ της εφημερίδας,επικαλούμενη πληροφορίες της,αναφέρει:
"Ο Τυνήσιος μέσος δεν υπολογίζεται από τον Κούπερ, παρά το γεγονός ότι πέρσι ήταν αναντικατάστατο στέλεχος. Στην Τούμπα έχουν σε εκτίμηση τον διεθνή παίκτη και υπάρχει διάθεση να γίνει με ταγραφική κίνηση τον Ιανουάριο.
Μετά την αιφνίδια αποχώρηση του Ολιβιέ Σορλέν, ο Δερμιτζάκης δεν έχει αναλλακτικές λύσεις στην θέση του αμυντικού χαφ, πίσω από τους Γκαρσία και Βιτόλο. Οι ετήσιες απολαβές του Ναφτί δεν κρίνονται απαγορευτικές και αυτό ίσως να παίξει σημαντικό ρόλο, όπως επίσης και η επιθυμία του παίκτη να παραμείνει στην Ελλάδα"
Η ηλικία βέβαια του Τυνήσιου μέσου δεν αποτελεί ατού για αυτόν για να μπορέσει να πάρει μια μεταγγραφή για τον "Δικέφαλο" αλλά οι χαμήλες απαιτήσεις του σε συνδυασμο με την δεδομένη αξία του,ίσως μπορέσουν να τον οδηγήσουν στην Τούμπα για ένα μικρής διάρκειας συμβόλαιο.
http://www.sportsview.gr/index.php?opti ... Itemid=202
-
gate4mitsos
- Δημοσιεύσεις: 2083
- Εγγραφή: Σάβ 15 Μαρ 2008, 19:46
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Ο Γκονζάλεζ που έπαιζε στον Λεβαδειακό δανεικός ή με κανονική μεταγραφή πήγε στην Λεβάντε??
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Ποιος άραβας??ειχαν γράψει κατι τετοιο τα ζωα?gate4mitsos έγραψε:Ριαλνιουζ?Ηρθε ο αραβας τελικα?
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Πωωω...
νταξει η αληθεια ειναι πως αυτο φαινεται να είναι καπως πιο εφικτο απο το να ερθουν αραβες στον ΠΑΟΚ...παντως θυμαμαι και τα σπορ του Βορρα που ελεγαν για αραβες και παλιοτερα για τον γιο του κανταφι...και τους αλλους που θα μαας εφερναν τον Ανελκα..ρε ΠΑΟΚτση τι εχουν δει τα ματια σου??
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
marcusm έγραψε:Ισμαελ Μπλανκο. Με 600.000 παιρνεις ενα γκολτζη στα ιδια σχεδον λεφτα με αλανι.Απλα αυτος θα βαζει γκολ.
Sυμφωνώ. Από τη στιγμή που δε τα βρίσκει με ΑΕΚ πιστεύω ότι θα ταίριαζε μια χαρά στην ομάδα μας.
Και δεν είναι ανάγκη να μην ανανεώσεις το αλάνι. Δώστου νέο συμβόλαιο με τα μισά λεφτά - θέλει να μείνει έτσι κ αλλιώς.
Εκτιμώ πάντως πολύ το Μπλάνκο ως επιθετικό
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Σιγα το φλωρο με τη μασκα στα καλα του ο μουσλι θελει τρεις ζορο για πρωινο, τι να τον κανω τον μπλανκο? ο καμπορα ειναι στα ιδια με αυτον και αρκετα φθηνοτερος.
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Αυτο που βλεπεις εσυ απο αυτον τον φλωρο παιχτικα σε ικανοποιει? εγω επιμενω οτι κανει μεσα στο γηπεδο οτι και ο καμπορα τιποτα παραπανω, αν μου λεγατε για τζεμπουρ θα μιλαγα διαφορετικα αλλα αυτος ανανεωσε.
Αν πρεπει να αντικατασταθει ο μουσλι νομιζω οτι υπαρχουν καλυτεροι παιχτες απο τον μπλανκο για να γινει αυτο.
Και ο βασιλης δημητριαδης εβαζε τριαντα γκολ το χρονο στην αεκ της δεκαετιας του 90 πιστευεις οτι δεν υπηρχαν καλυτεροι?
Αν πρεπει να αντικατασταθει ο μουσλι νομιζω οτι υπαρχουν καλυτεροι παιχτες απο τον μπλανκο για να γινει αυτο.
Και ο βασιλης δημητριαδης εβαζε τριαντα γκολ το χρονο στην αεκ της δεκαετιας του 90 πιστευεις οτι δεν υπηρχαν καλυτεροι?
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Θεωρώ ότι ένας επιθετικός μπορεί να μη συμμετέχει ιδιαίτερα στην ανάπτυξη του παιχνιδιού της ομάδας , απλά να έχει πολύ καλές τοποθετήσεις και αυτο που λέμε "ένστικτο".
Τέτοιου είδους παίκτης θεωρώ πως είναι ο Μπλάνκο.
Χαμένος σε όλο το παιχνίδι αλλά από τις 5 τελικές της ομάδες , στις 4 θα έχει συμμετοχή.
Ο Τζιμπουρ είναι εξίσου καλός,αλλά όπως είπες έχει υπογράψει
Τέτοιου είδους παίκτης θεωρώ πως είναι ο Μπλάνκο.
Χαμένος σε όλο το παιχνίδι αλλά από τις 5 τελικές της ομάδες , στις 4 θα έχει συμμετοχή.
Ο Τζιμπουρ είναι εξίσου καλός,αλλά όπως είπες έχει υπογράψει