Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από Sera4 »

δε με αρεσει να γραφω σε αυτο το τοπικ αλλα θα πω για καλοκαιρακι τις καψουρες μου...

μαρκος αντονιο(τελειωνει το συμβολαιο του)
τζιμπουρ (τελειωνει το συμβολαιο του και πιστευω οτι μπορουμε να τον πεισουμε να ανηφορισει κατα εδω και να ειναι αρχοντας)
κουμορτζι
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από MANIAKOS »

απο τωρα πρεπει να ψαξουμε χαφ καλο γιατι εχουμε ιβιτς γκαρσια βασικους που ναι 33...απ ελλαδα μονο ο κουμορτζι μ αρεσει....
Άβαταρ μέλους
Lord
Δημοσιεύσεις: 4147
Εγγραφή: Δευ 27 Οκτ 2008, 23:40
Τοποθεσία: Ξεσαλόνικα

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από Lord »

Και το μεγάλο καλό με τον Κουμορτζί είναι και ότι παίζει και τις δύο θέσεις..
Και εφόσον αποχωρήσουν οι Τσιρίλο και Σαβίνι θα χρειαστούμε σέντερ μπακ.. :pano:
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33744
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από MANIAKOS »

ntoygklao απο ελλαδα ειναι καλος και ο αλλος αν κρατησουμε ζουελα να ναι καν α ελληνακι ταλαντουχο
Effrem1
Δημοσιεύσεις: 139
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:41
Τοποθεσία: Τριανδρια

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από Effrem1 »

Ολα τα θέματα που αναφέρονται σε μεταγγραφες τα εχετε κλείσει οπότε το ποσταρω εδω! :)

Γλυκοκοιτάζει τον Ναφτί(?)

Σύμφωνα με δημοσίευμα της αθηναϊκής εφημερίδας "Realnews" o ΠΑΟΚ παρακολουθεί στενά την περίπτωση του Τυνήσιου μέσου και ετοιμάζεται υπό προϋποθέσεις να κάνει κίνηση για την απόκτηση του τον Γενάρη.

Συγκεκριμένα,αυτό που εδώ και καιρό υπήρχε ως φημολογία στον αέρα της Θεσσαλονικής δημοσιέυεται σήμερα από το ένθετο "realsports" της εφημερίδας "Realnews".
To ρεπορτάζ της εφημερίδας,επικαλούμενη πληροφορίες της,αναφέρει:

"Ο Τυνήσιος μέσος δεν υπολογίζεται από τον Κούπερ, παρά το γεγονός ότι πέρσι ήταν αναντικατάστατο στέλεχος. Στην Τούμπα έχουν σε εκτίμηση τον διεθνή παίκτη και υπάρχει διάθεση να γίνει με ταγραφική κίνηση τον Ιανουάριο.

Μετά την αιφνίδια αποχώρηση του Ολιβιέ Σορλέν, ο Δερμιτζάκης δεν έχει αναλλακτικές λύσεις στην θέση του αμυντικού χαφ, πίσω από τους Γκαρσία και Βιτόλο. Οι ετήσιες απολαβές του Ναφτί δεν κρίνονται απαγορευτικές και αυτό ίσως να παίξει σημαντικό ρόλο, όπως επίσης και η επιθυμία του παίκτη να παραμείνει στην Ελλάδα"

Η ηλικία βέβαια του Τυνήσιου μέσου δεν αποτελεί ατού για αυτόν για να μπορέσει να πάρει μια μεταγγραφή για τον "Δικέφαλο" αλλά οι χαμήλες απαιτήσεις του σε συνδυασμο με την δεδομένη αξία του,ίσως μπορέσουν να τον οδηγήσουν στην Τούμπα για ένα μικρής διάρκειας συμβόλαιο.
http://www.sportsview.gr/index.php?opti ... Itemid=202
gate4mitsos
Δημοσιεύσεις: 2083
Εγγραφή: Σάβ 15 Μαρ 2008, 19:46

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από gate4mitsos »

Ριαλνιουζ?Ηρθε ο αραβας τελικα? :redcard:
Άβαταρ μέλους
Lord
Δημοσιεύσεις: 4147
Εγγραφή: Δευ 27 Οκτ 2008, 23:40
Τοποθεσία: Ξεσαλόνικα

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από Lord »

Ο Γκονζάλεζ που έπαιζε στον Λεβαδειακό δανεικός ή με κανονική μεταγραφή πήγε στην Λεβάντε??
Effrem1
Δημοσιεύσεις: 139
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:41
Τοποθεσία: Τριανδρια

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από Effrem1 »

gate4mitsos έγραψε:Ριαλνιουζ?Ηρθε ο αραβας τελικα? :redcard:
Ποιος άραβας??ειχαν γράψει κατι τετοιο τα ζωα?
Άβαταρ μέλους
Lord
Δημοσιεύσεις: 4147
Εγγραφή: Δευ 27 Οκτ 2008, 23:40
Τοποθεσία: Ξεσαλόνικα

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από Lord »

Βεβαίως.. :mrgreen: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Effrem1
Δημοσιεύσεις: 139
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:41
Τοποθεσία: Τριανδρια

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από Effrem1 »

Πωωω... :lol: :lol: νταξει η αληθεια ειναι πως αυτο φαινεται να είναι καπως πιο εφικτο απο το να ερθουν αραβες στον ΠΑΟΚ...παντως θυμαμαι και τα σπορ του Βορρα που ελεγαν για αραβες και παλιοτερα για τον γιο του κανταφι...και τους αλλους που θα μαας εφερναν τον Ανελκα..ρε ΠΑΟΚτση τι εχουν δει τα ματια σου??
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από giapas »

marcusm έγραψε:Ισμαελ Μπλανκο. Με 600.000 παιρνεις ενα γκολτζη στα ιδια σχεδον λεφτα με αλανι.Απλα αυτος θα βαζει γκολ.

Sυμφωνώ. Από τη στιγμή που δε τα βρίσκει με ΑΕΚ πιστεύω ότι θα ταίριαζε μια χαρά στην ομάδα μας.
Και δεν είναι ανάγκη να μην ανανεώσεις το αλάνι. Δώστου νέο συμβόλαιο με τα μισά λεφτά - θέλει να μείνει έτσι κ αλλιώς.

Εκτιμώ πάντως πολύ το Μπλάνκο ως επιθετικό
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 25988
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από obanebane »

Σιγα το φλωρο με τη μασκα στα καλα του ο μουσλι θελει τρεις ζορο για πρωινο, τι να τον κανω τον μπλανκο? ο καμπορα ειναι στα ιδια με αυτον και αρκετα φθηνοτερος.
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από giapas »

2 φορές 1ος σκόρερ στο πρωτάθλημα
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 25988
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από obanebane »

Αυτο που βλεπεις εσυ απο αυτον τον φλωρο παιχτικα σε ικανοποιει? εγω επιμενω οτι κανει μεσα στο γηπεδο οτι και ο καμπορα τιποτα παραπανω, αν μου λεγατε για τζεμπουρ θα μιλαγα διαφορετικα αλλα αυτος ανανεωσε.
Αν πρεπει να αντικατασταθει ο μουσλι νομιζω οτι υπαρχουν καλυτεροι παιχτες απο τον μπλανκο για να γινει αυτο.
Και ο βασιλης δημητριαδης εβαζε τριαντα γκολ το χρονο στην αεκ της δεκαετιας του 90 πιστευεις οτι δεν υπηρχαν καλυτεροι?
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από giapas »

Θεωρώ ότι ένας επιθετικός μπορεί να μη συμμετέχει ιδιαίτερα στην ανάπτυξη του παιχνιδιού της ομάδας , απλά να έχει πολύ καλές τοποθετήσεις και αυτο που λέμε "ένστικτο".

Τέτοιου είδους παίκτης θεωρώ πως είναι ο Μπλάνκο.

Χαμένος σε όλο το παιχνίδι αλλά από τις 5 τελικές της ομάδες , στις 4 θα έχει συμμετοχή.

Ο Τζιμπουρ είναι εξίσου καλός,αλλά όπως είπες έχει υπογράψει
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”