Θεόδωρος Ζαγοράκης
- DimisK
- Δημοσιεύσεις: 4949
- Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
- Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
- Επικοινωνία:
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Πράγματι είναι καιρός και οι επώνυμοι ΠΑΟΚΤΣΗΔΕΣ να βάλουν πλάτη στην ΑΜΚ.
Αλλά και να μην το κάνουν, εμείς θα κάνουμε πάλι το καθήκον μας...
Αλλά και να μην το κάνουν, εμείς θα κάνουμε πάλι το καθήκον μας...
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Ενταξει ρε gash δεν ειναι και κακο να πει τι τον οδηγησε στην εξοδο . Δεν θα ερθει και το τελος του κοσμου ουτε κανεις θα τον κακολογησει.
Υ.Γ. Στο αβαταρ σου, σαν προσωπογραφια του Πασσαρη στα γενεθλια του ειναι.

Υ.Γ. Στο αβαταρ σου, σαν προσωπογραφια του Πασσαρη στα γενεθλια του ειναι.
- Isaak the Greek
- Δημοσιεύσεις: 1216
- Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2008, 09:54
- Τοποθεσία: Melbourne Australia
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Νομιζω πως ενα μερος της απαντησης το πηραμε χθες.Αλλα αν οντως ειναι αυτος ο λογος τοτε τον κατηγορω ακομα πιο πολυ.Πρεπει να ξαναρθει και πριν τη ρυθμιση χρεων πρεπει πρωτα να ξεμπερδεψει με αυτα τα νεαντερταλς που εχουν μονιμη κατοικια τις γεφυρες της Θεσσαλονικης (ναι, ειμαι ρατσιστης!!!!!τρεχει τιποτα????)
Δεν χρειαζεται καλοσυνη οταν αντιμετωπιζεις τετοιους ανθρωπους.Ξυλο μονο χρειαζεται.Ας γινει και κακος.Η ιστορια στο τελος θα γραψει ποσο δικαιο ειχε.
Δεν χρειαζεται καλοσυνη οταν αντιμετωπιζεις τετοιους ανθρωπους.Ξυλο μονο χρειαζεται.Ας γινει και κακος.Η ιστορια στο τελος θα γραψει ποσο δικαιο ειχε.
- DimisK
- Δημοσιεύσεις: 4949
- Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
- Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
- Επικοινωνία:
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Πολύ σωστά.....Isaak the Greek έγραψε:Νομιζω πως ενα μερος της απαντησης το πηραμε χθες.
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
ελα ρε ηρεμήστε με αυτο...αυτα γίνονται σε όλες τις ομάδες του κοσμου.
Χθες τα βαζελια έκραζαν οι μισοί τον κοντό και οι άλλοι μισοί τον αποθέωναν.
Ξεκωλατε δεν ειναι μονο στον ΠΑΟΚ και δεν προκειταινα σταματήσουν ποτε.
30.000 κοσμος 30.000 διαφορετικές απόψεις.
Το μονο που πρέπει να σταματήσει ειναι οι χουλιγκανισμοι και τα μπουκάλια στο γήπεδο και το να κοπανιόμαστε μεταξύ μας (οσοι το κανουν ειναι ΖΩΑ απλα...).
Χθες τα βαζελια έκραζαν οι μισοί τον κοντό και οι άλλοι μισοί τον αποθέωναν.
Ξεκωλατε δεν ειναι μονο στον ΠΑΟΚ και δεν προκειταινα σταματήσουν ποτε.
30.000 κοσμος 30.000 διαφορετικές απόψεις.
Το μονο που πρέπει να σταματήσει ειναι οι χουλιγκανισμοι και τα μπουκάλια στο γήπεδο και το να κοπανιόμαστε μεταξύ μας (οσοι το κανουν ειναι ΖΩΑ απλα...).
- DimisK
- Δημοσιεύσεις: 4949
- Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
- Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
- Επικοινωνία:
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Ρε συ Αντώνη το να πετάμε μπουκάλια σε ένα παιδί - αντίπαλο που δεν προκάλεσε, σε ένα ματς που κυλάει όμορφα, που η ομάδα είναι μπροστά και εν τέλει, δεν είναι ομάδα του ΠΟΚ (όχι πως αυτό θα το δικαιολογούσε) δεν είναι ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΌ; Στα καλά καθούμενα κάνουμε ένα δικό μας ματς μπάχαλο. Αυτό δεν είναι αρρώστια; Δεν παίζαμε με το γαύρο ή με τον λαγό, να πάρει και να σηκώσει...
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
πωπω πανιωνιος-ΠΑΟΚ μιλαμε για τον σαλπιγγιδη μπαινω μεταγραφες και εκει σαλπιγγιδης μπαινω ζαγορακης και εκει σαλπιγγιδης...σαν ιος ειναι ο φουστης εξαπλωθηκε παντου...

Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
εγω το άκουσα αυτο απο άτομα δεν ειδα το ματς τους άλλωστε.
Απλα αυτο το έδωσα σαν παράδειγμα....
DimisK αφου σου ειπα στο ποστ μου ρε αδερφέ οτι αυτα πρεπει να σταματήσουν...οι χουλιγκανισμοί.
Αλλα το να κράζουν τον σαλπι δεν μου λεει κατι....ξαφνικά μας έπιασε πονος για αυτον που τον βρίζατε...ΟΛΟΙ ΕΝ ΧΟΡΟ ? και τωρα τα ξεχνάμε ολα?
Εγω θελω το καλοκαίρι να παει σε κανα γαυρο ο κοντός να γουσταρω να δω τη θα λετε μετα.
Τεσπα δεν θα κανουμε και αυτο το τοπικ να μιλάμε για τον κοντό
Απλα αυτο το έδωσα σαν παράδειγμα....
DimisK αφου σου ειπα στο ποστ μου ρε αδερφέ οτι αυτα πρεπει να σταματήσουν...οι χουλιγκανισμοί.
Αλλα το να κράζουν τον σαλπι δεν μου λεει κατι....ξαφνικά μας έπιασε πονος για αυτον που τον βρίζατε...ΟΛΟΙ ΕΝ ΧΟΡΟ ? και τωρα τα ξεχνάμε ολα?
Εγω θελω το καλοκαίρι να παει σε κανα γαυρο ο κοντός να γουσταρω να δω τη θα λετε μετα.
Τεσπα δεν θα κανουμε και αυτο το τοπικ να μιλάμε για τον κοντό
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
απορω τι καθομαστε και ασχολουμαστε με εναν ποδοσφαιριστη του Παναθηναικου και δεν κυνηγαμε τον γουμενο κ τον παγωνη που κατεστρεψαν την ομαδα μας και δημιουργησαν τοσα προβληματα...τοτε θα δουμε και την αληθεια τι εγινε με τον κυριο σαλπιγγιδη!οι Αεκτζηδες παντως ενα ντου στον παππα το εκαναν...για μενα μαγκια τους!