Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
-
Dimg4
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Αυτον...
http://www.gazzetta.gr/football/super-l ... -σουμπίνιο
Ο Σουμπίνιο δεν έβαλε σήμερα την υπογραφή του στο νέο του συμβόλαιο με τον Ολυμπιακό, με τις πληροφορίες ν' αναφέρουν πως πλέον όλα είναι ανοιχτά.
Τις επόμενες ώρες θα κριθεί το αν τελικά ο Σουμπίνιο φορέσει την φανέλα του Ολυμπιακού ή όχι. Ο παίκτης ναι μεν πέρασε σήμερα από τα γραφεία του Ολυμπιακού αλλά δεν υπέγραψε. «Η μεταγραφή δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμη. Υπάρχουν κάποιες λεπτομέρειες που πρέπει να διευθετηθούν. Πάντως ότι είναι να γίνει θα γίνει σήμερα», τόνισε στο gazzetta.gr ο εκπρόσωπος του παίκτη, Γιώργος Καζιάνης.
Οι πληροφορίες αναφέρουν πως το θέμα ίσως... κολλήσει στον τρόπο καταβολής των χρημάτων. Η πλευρά του παίκτη περιμένει απόψε την απάντηση της βραζιλιάνικης εταιρείας Μαμαμπρού, που έχει το 50% των δικαιωμάτων του. Το υπόλοιπο 50% το έχουν εξ ημισείας ο Εθνικός με την εταιρεία του Γιώργου Καζιάνη.
Ο Εθνικός και ο Καζιάνης συμφώνησαν στον τρόπο καταβολής του ποσού της μεταγραφής, όμως θα πρέπει να δώσει το... πράσινο φως και η συγκεκριμένη εταιρεία για να τελειώσει η μεταπήδηση αυτή. Το ρεπορτάζ ωστόσο αναφέρει πως οι όροι που έθεσε ο Ολυμπιακός ως προς αυτό το θέμα μόνο ευνοϊκοί δεν είναι. Έτσι αυτήν την στιγμή υπάρχει στάση αναμονής...
Νέα προσέγγιση αύριο...
Από τον Ολυμπιακό έγινε γνωστό πως υπάρχει διαφωνία ως προς την καταβολή των δόσεων των χρημάτων. Οι Πειραιώτες θεωρούν πως έχουν κάνει μία πολύ καλή πρόταση για τον Σουμπίνιο και αύριο θα έχουν μία νέα επαφή με την πλευρά του παίκτη για να κλείσει το ζήτημα, είτε θετικά, είτε αρνητικά...
http://www.gazzetta.gr/football/super-l ... -σουμπίνιο
Ο Σουμπίνιο δεν έβαλε σήμερα την υπογραφή του στο νέο του συμβόλαιο με τον Ολυμπιακό, με τις πληροφορίες ν' αναφέρουν πως πλέον όλα είναι ανοιχτά.
Τις επόμενες ώρες θα κριθεί το αν τελικά ο Σουμπίνιο φορέσει την φανέλα του Ολυμπιακού ή όχι. Ο παίκτης ναι μεν πέρασε σήμερα από τα γραφεία του Ολυμπιακού αλλά δεν υπέγραψε. «Η μεταγραφή δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμη. Υπάρχουν κάποιες λεπτομέρειες που πρέπει να διευθετηθούν. Πάντως ότι είναι να γίνει θα γίνει σήμερα», τόνισε στο gazzetta.gr ο εκπρόσωπος του παίκτη, Γιώργος Καζιάνης.
Οι πληροφορίες αναφέρουν πως το θέμα ίσως... κολλήσει στον τρόπο καταβολής των χρημάτων. Η πλευρά του παίκτη περιμένει απόψε την απάντηση της βραζιλιάνικης εταιρείας Μαμαμπρού, που έχει το 50% των δικαιωμάτων του. Το υπόλοιπο 50% το έχουν εξ ημισείας ο Εθνικός με την εταιρεία του Γιώργου Καζιάνη.
Ο Εθνικός και ο Καζιάνης συμφώνησαν στον τρόπο καταβολής του ποσού της μεταγραφής, όμως θα πρέπει να δώσει το... πράσινο φως και η συγκεκριμένη εταιρεία για να τελειώσει η μεταπήδηση αυτή. Το ρεπορτάζ ωστόσο αναφέρει πως οι όροι που έθεσε ο Ολυμπιακός ως προς αυτό το θέμα μόνο ευνοϊκοί δεν είναι. Έτσι αυτήν την στιγμή υπάρχει στάση αναμονής...
Νέα προσέγγιση αύριο...
Από τον Ολυμπιακό έγινε γνωστό πως υπάρχει διαφωνία ως προς την καταβολή των δόσεων των χρημάτων. Οι Πειραιώτες θεωρούν πως έχουν κάνει μία πολύ καλή πρόταση για τον Σουμπίνιο και αύριο θα έχουν μία νέα επαφή με την πλευρά του παίκτη για να κλείσει το ζήτημα, είτε θετικά, είτε αρνητικά...
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
οντως απο οτι ξερω ο γαυρος μονο ανταλλαγματα δινει
ας τον παρουμε εμεις αυτον με ανταλλαγματα
ας τον παρουμε εμεις αυτον με ανταλλαγματα
- PaOkArAsIrAkLiO
- Δημοσιεύσεις: 1997
- Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
- Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Γιατι ρε γαμωτο δεν καναμε κινηση για τον Παπαζογλου του Πανσερραϊκου;; Δικα μας παιδια ειναι και αυτα, θα εκλεινε πολυ γρηγορα η μεταγγραφη.Ο Σουμπινιο πολυ καλος παικτης για να ξεκουραζει τον Βλανταν αλλα μαλλον δυσκολο το βλεπω...

- Maximus
- Δημοσιεύσεις: 5939
- Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
- Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Τον πηρε ο γαυρος αυτον( Παπαζογλου)... Νομιζω εχει κλεισει η δουλεια...PaOkArAsIrAkLiO έγραψε:Γιατι ρε γαμωτο δεν καναμε κινηση για τον Παπαζογλου του Πανσερραϊκου;; Δικα μας παιδια ειναι και αυτα, θα εκλεινε πολυ γρηγορα η μεταγγραφη.Ο Σουμπινιο πολυ καλος παικτης για να ξεκουραζει τον Βλανταν αλλα μαλλον δυσκολο το βλεπω...![]()
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Πόσο καλύτερος είναι ρε παιδιά ο Παπάζογλου (του γαύρου πλέον), από τον Καρασαλίδη...? Σοβαρά ρωτάω γιατί τον Παπάζογλου όσο τον είδα, δε με ενθουσίασε....όποιος έχει άποψη ας την πει
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
δεν τον εχω δει αλλα εχω ακουσει πολλα καλα...αλλα δε νομιζω να ειναι χειροτερος απο τον παπαζογλου που θεωρω απλα ταγαρο...αν τα παει ο τελης καλα φετος εκει που πηγε δανεικος του χρονου θα εχει σιγουρα θεση στην 4αδα των στοπερ...αλλωστε ληγουν και συμβολαια τσιριλο και ζουελα και τον σαβινι δεν τον βλεπω να μενει...
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
τον παπαζογλου δεν τον εχω σε εκτιμηση αδερφε...ο σουμπινιο ειναι πολυ καλος αλλα ο προεδρος του εθνικου ειναι σουστογαυρος και τον εχει ταξει στον γαυρο αλλωστε το εχει δηλωσει κιολας...PaOkArAsIrAkLiO έγραψε:Γιατι ρε γαμωτο δεν καναμε κινηση για τον Παπαζογλου του Πανσερραϊκου;; Δικα μας παιδια ειναι και αυτα, θα εκλεινε πολυ γρηγορα η μεταγγραφη.Ο Σουμπινιο πολυ καλος παικτης για να ξεκουραζει τον Βλανταν αλλα μαλλον δυσκολο το βλεπω...![]()
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
ο μελισης μενει ελευθερος απο τον παο μαλλον
νομιζω ειναι πολυ καλη περιπτωση παιχτη
νομιζω ειναι πολυ καλη περιπτωση παιχτη
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
γιατι ειναι ευκαιρια παιχτης που πριν 2 χρονια δοθηκαν για αυτον 2 εκατομυρια να τον παρεις ελευθερο
προσωπικα τον θεωρω παρα πολυ καλο παιχτη ειναι και φθηνος σε περιπτωση που πουληθει καποιος παιχτης με μεγαλο συμβολαιο(ονοματα δεν λεμε) θα ειναι πολυ καλη κινηση πιστευω
προσωπικα τον θεωρω παρα πολυ καλο παιχτη ειναι και φθηνος σε περιπτωση που πουληθει καποιος παιχτης με μεγαλο συμβολαιο(ονοματα δεν λεμε) θα ειναι πολυ καλη κινηση πιστευω
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Koιτα αδερφε εγω προσωπικα δεν πιστευω οτι χωραει παιχτης τυπου Μελισση στον ΠΑΟΚ!Και εξαλλου δεν νομιζω να πουληθει κανενας παιχτης με μεγαλο συμβολαιο (ονοματα δεν ΛΑΙΜΑΙ
)
Γνωμη σου και γνωμη μου ολα αυτα!

Γνωμη σου και γνωμη μου ολα αυτα!
-
yiannisPAOKitalia
- Δημοσιεύσεις: 3322
- Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
- Τοποθεσία: Bologna
Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;
Nα τον πάρουμε και να τον ξαναπουλήσουμε στον βάζελο για άλλα δυο μύρια.. 