Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Dimg4

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από Dimg4 »

Αυτον...

http://www.gazzetta.gr/football/super-l ... -σουμπίνιο

Ο Σουμπίνιο δεν έβαλε σήμερα την υπογραφή του στο νέο του συμβόλαιο με τον Ολυμπιακό, με τις πληροφορίες ν' αναφέρουν πως πλέον όλα είναι ανοιχτά.

Τις επόμενες ώρες θα κριθεί το αν τελικά ο Σουμπίνιο φορέσει την φανέλα του Ολυμπιακού ή όχι. Ο παίκτης ναι μεν πέρασε σήμερα από τα γραφεία του Ολυμπιακού αλλά δεν υπέγραψε. «Η μεταγραφή δεν έχει ολοκληρωθεί ακόμη. Υπάρχουν κάποιες λεπτομέρειες που πρέπει να διευθετηθούν. Πάντως ότι είναι να γίνει θα γίνει σήμερα», τόνισε στο gazzetta.gr ο εκπρόσωπος του παίκτη, Γιώργος Καζιάνης.

Οι πληροφορίες αναφέρουν πως το θέμα ίσως... κολλήσει στον τρόπο καταβολής των χρημάτων. Η πλευρά του παίκτη περιμένει απόψε την απάντηση της βραζιλιάνικης εταιρείας Μαμαμπρού, που έχει το 50% των δικαιωμάτων του. Το υπόλοιπο 50% το έχουν εξ ημισείας ο Εθνικός με την εταιρεία του Γιώργου Καζιάνη.

Ο Εθνικός και ο Καζιάνης συμφώνησαν στον τρόπο καταβολής του ποσού της μεταγραφής, όμως θα πρέπει να δώσει το... πράσινο φως και η συγκεκριμένη εταιρεία για να τελειώσει η μεταπήδηση αυτή. Το ρεπορτάζ ωστόσο αναφέρει πως οι όροι που έθεσε ο Ολυμπιακός ως προς αυτό το θέμα μόνο ευνοϊκοί δεν είναι. Έτσι αυτήν την στιγμή υπάρχει στάση αναμονής...

Νέα προσέγγιση αύριο...

Από τον Ολυμπιακό έγινε γνωστό πως υπάρχει διαφωνία ως προς την καταβολή των δόσεων των χρημάτων. Οι Πειραιώτες θεωρούν πως έχουν κάνει μία πολύ καλή πρόταση για τον Σουμπίνιο και αύριο θα έχουν μία νέα επαφή με την πλευρά του παίκτη για να κλείσει το ζήτημα, είτε θετικά, είτε αρνητικά...
Άβαταρ μέλους
ronaldo
Δημοσιεύσεις: 1601
Εγγραφή: Τρί 08 Απρ 2008, 23:13
Επικοινωνία:

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από ronaldo »

οντως απο οτι ξερω ο γαυρος μονο ανταλλαγματα δινει
ας τον παρουμε εμεις αυτον με ανταλλαγματα
Άβαταρ μέλους
PaOkArAsIrAkLiO
Δημοσιεύσεις: 1997
Εγγραφή: Σάβ 23 Ιαν 2010, 18:00
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από PaOkArAsIrAkLiO »

Γιατι ρε γαμωτο δεν καναμε κινηση για τον Παπαζογλου του Πανσερραϊκου;; Δικα μας παιδια ειναι και αυτα, θα εκλεινε πολυ γρηγορα η μεταγγραφη.Ο Σουμπινιο πολυ καλος παικτης για να ξεκουραζει τον Βλανταν αλλα μαλλον δυσκολο το βλεπω... :cry: :cry:
Άβαταρ μέλους
geotoumba
Δημοσιεύσεις: 81
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 16:45
Τοποθεσία: 4Α ΚΑΤΩ ΑΡΙΣΤΕΡΑ

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από geotoumba »

Τον Μεσι... 8-)
Άβαταρ μέλους
Maximus
Δημοσιεύσεις: 5939
Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από Maximus »

PaOkArAsIrAkLiO έγραψε:Γιατι ρε γαμωτο δεν καναμε κινηση για τον Παπαζογλου του Πανσερραϊκου;; Δικα μας παιδια ειναι και αυτα, θα εκλεινε πολυ γρηγορα η μεταγγραφη.Ο Σουμπινιο πολυ καλος παικτης για να ξεκουραζει τον Βλανταν αλλα μαλλον δυσκολο το βλεπω... :cry: :cry:
Τον πηρε ο γαυρος αυτον( Παπαζογλου)... Νομιζω εχει κλεισει η δουλεια...
Άβαταρ μέλους
niko70
Δημοσιεύσεις: 1668
Εγγραφή: Σάβ 14 Φεβ 2009, 21:32
Τοποθεσία: ΚΑΛΑΜΑΤΑ

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από niko70 »

Πόσο καλύτερος είναι ρε παιδιά ο Παπάζογλου (του γαύρου πλέον), από τον Καρασαλίδη...? Σοβαρά ρωτάω γιατί τον Παπάζογλου όσο τον είδα, δε με ενθουσίασε....όποιος έχει άποψη ας την πει
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από Sera4 »

δεν τον εχω δει αλλα εχω ακουσει πολλα καλα...αλλα δε νομιζω να ειναι χειροτερος απο τον παπαζογλου που θεωρω απλα ταγαρο...αν τα παει ο τελης καλα φετος εκει που πηγε δανεικος του χρονου θα εχει σιγουρα θεση στην 4αδα των στοπερ...αλλωστε ληγουν και συμβολαια τσιριλο και ζουελα και τον σαβινι δεν τον βλεπω να μενει...
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15048
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από Sera4 »

PaOkArAsIrAkLiO έγραψε:Γιατι ρε γαμωτο δεν καναμε κινηση για τον Παπαζογλου του Πανσερραϊκου;; Δικα μας παιδια ειναι και αυτα, θα εκλεινε πολυ γρηγορα η μεταγγραφη.Ο Σουμπινιο πολυ καλος παικτης για να ξεκουραζει τον Βλανταν αλλα μαλλον δυσκολο το βλεπω... :cry: :cry:
τον παπαζογλου δεν τον εχω σε εκτιμηση αδερφε...ο σουμπινιο ειναι πολυ καλος αλλα ο προεδρος του εθνικου ειναι σουστογαυρος και τον εχει ταξει στον γαυρο αλλωστε το εχει δηλωσει κιολας...
Άβαταρ μέλους
ronaldo
Δημοσιεύσεις: 1601
Εγγραφή: Τρί 08 Απρ 2008, 23:13
Επικοινωνία:

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από ronaldo »

ο μελισης μενει ελευθερος απο τον παο μαλλον
νομιζω ειναι πολυ καλη περιπτωση παιχτη
Άβαταρ μέλους
MALEF
Δημοσιεύσεις: 858
Εγγραφή: Πέμ 01 Μάιος 2008, 14:24
Τοποθεσία: Γαλλικος Κιλκις!

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από MALEF »

Γιατι πραγμα το Μελισση? :?
Άβαταρ μέλους
ronaldo
Δημοσιεύσεις: 1601
Εγγραφή: Τρί 08 Απρ 2008, 23:13
Επικοινωνία:

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από ronaldo »

γιατι ειναι ευκαιρια παιχτης που πριν 2 χρονια δοθηκαν για αυτον 2 εκατομυρια να τον παρεις ελευθερο
προσωπικα τον θεωρω παρα πολυ καλο παιχτη ειναι και φθηνος σε περιπτωση που πουληθει καποιος παιχτης με μεγαλο συμβολαιο(ονοματα δεν λεμε) θα ειναι πολυ καλη κινηση πιστευω
Άβαταρ μέλους
MALEF
Δημοσιεύσεις: 858
Εγγραφή: Πέμ 01 Μάιος 2008, 14:24
Τοποθεσία: Γαλλικος Κιλκις!

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από MALEF »

Koιτα αδερφε εγω προσωπικα δεν πιστευω οτι χωραει παιχτης τυπου Μελισση στον ΠΑΟΚ!Και εξαλλου δεν νομιζω να πουληθει κανενας παιχτης με μεγαλο συμβολαιο (ονοματα δεν ΛΑΙΜΑΙ :mrgreen: )
Γνωμη σου και γνωμη μου ολα αυτα! ;) :)
yiannisPAOKitalia
Δημοσιεύσεις: 3322
Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
Τοποθεσία: Bologna

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από yiannisPAOKitalia »

Nα τον πάρουμε και να τον ξαναπουλήσουμε στον βάζελο για άλλα δυο μύρια.. ;)
Άβαταρ μέλους
MALEF
Δημοσιεύσεις: 858
Εγγραφή: Πέμ 01 Μάιος 2008, 14:24
Τοποθεσία: Γαλλικος Κιλκις!

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από MALEF »

Το τζακ ποτ μια χρονια το πιανεις! :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
ronaldo
Δημοσιεύσεις: 1601
Εγγραφή: Τρί 08 Απρ 2008, 23:13
Επικοινωνία:

Re: Ποιον παίκτη θα θέλατε να αποκτήσει η ΠΑΟΚΑΡΑ ;

Δημοσίευση από ronaldo »

ε ναι τον ξαναπουλαμε αμα ειναι :lol: :lol:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”