Πλατανιάς-ΠΑΟΚ, 16/12, 19:30, Novasports1
Re: Πλατανιάς-ΠΑΟΚ, 16/12, 19:30, Novasports1
ΝΑΙ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕ ΓΚΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΟΛ

- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21309
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Πλατανιάς-ΠΑΟΚ, 16/12, 19:30, Novasports1
Δε σας είπα ρε; Ένα ακόμα στα κοντά και να τελειώνει η ιστορία!
- Παλαιολόγος
- Δημοσιεύσεις: 8528
- Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10
Re: Πλατανιάς-ΠΑΟΚ, 16/12, 19:30, Novasports1
γκοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοοολ
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106616
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
- Μαυρο Χιονι
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 10914
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 22:23
- Παλαιολόγος
- Δημοσιεύσεις: 8528
- Εγγραφή: Τρί 22 Σεπ 2015, 12:10
Re: Πλατανιάς-ΠΑΟΚ, 16/12, 19:30, Novasports1
Το πρόβλημα τους μέχρι τώρα είναι ότι φοβούνται σα ΚΟΤΕΣ.
Γι αυτό δεν είχαμε σκοράρει ακόμα και μπροστά απ' το τερμα.
Ακόμα και το σουτ του Μαλεζά ξεψυχο ηταν
Γι αυτό δεν είχαμε σκοράρει ακόμα και μπροστά απ' το τερμα.
Ακόμα και το σουτ του Μαλεζά ξεψυχο ηταν