Πανιώνιος-Π.Α.Ο.Κ,03/04,19:00,Novasports2

Σχόλια - κριτική για όλους τους αγώνες του νέου πρωταθλήματος Superleague και όλων των παραλειπομένων...
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21738
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: Πανιώνιος-Π.Α.Ο.Κ,03/04,19:00,Novasports2

Δημοσίευση από pilotos »

Εντάξει ανανέωση στον Βιτορ
Ντροπή ρε, έλεος........
3...

SM-G920F
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος pilotos την Κυρ 03 Απρ 2016, 19:44, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
PAOK_Antarctica
Δημοσιεύσεις: 17371
Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 17:13
Τοποθεσία: Νότιος Πόλος

Re: Πανιώνιος-Π.Α.Ο.Κ,03/04,19:00,Novasports2

Δημοσίευση από PAOK_Antarctica »

Νταξει...
Άβαταρ μέλους
andis4
Δημοσιεύσεις: 542
Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 22:56
Τοποθεσία: αθηνα κουκακι

Re: Πανιώνιος-Π.Α.Ο.Κ,03/04,19:00,Novasports2

Δημοσίευση από andis4 »

αντε καληνυχτα
Άβαταρ μέλους
Tolaros
Δημοσιεύσεις: 7075
Εγγραφή: Κυρ 23 Δεκ 2007, 22:16
Τοποθεσία: Ντεπώ

Re: Πανιώνιος-Π.Α.Ο.Κ,03/04,19:00,Novasports2

Δημοσίευση από Tolaros »

Ξεβράκωμα
vothratzis
Δημοσιεύσεις: 59
Εγγραφή: Πέμ 28 Ιαν 2016, 00:47

Re: Πανιώνιος-Π.Α.Ο.Κ,03/04,19:00,Novasports2

Δημοσίευση από vothratzis »

Καλως τα παιδια καλως το 3μπαλο
Άβαταρ μέλους
pirate_salonica
Δημοσιεύσεις: 2668
Εγγραφή: Πέμ 09 Ιουν 2011, 19:46

Re: Πανιώνιος-Π.Α.Ο.Κ,03/04,19:00,Novasports2

Δημοσίευση από pirate_salonica »

Άντε γεια. Άμυνα ΔΕΝ.
Άβαταρ μέλους
hasio_john
Δημοσιεύσεις: 10997
Εγγραφή: Σάβ 13 Δεκ 2008, 21:16
Τοποθεσία: ΧΑΝΙΑ

Re: Πανιώνιος-Π.Α.Ο.Κ,03/04,19:00,Novasports2

Δημοσίευση από hasio_john »

ΤΕΛΟΣ!!! Και άλλη γκολάρα αρπάξαμε!
ΚΡΙΜΑ, δεν το αξίζαμε! Είχε τύχη ο νιόνιος και μεις έχουμε σε πολή κακή μέρα αρκετούς, όπως το βασικό γρανάζι μας στην επίθεση τον Κλάους!
ron-swanson
Δημοσιεύσεις: 6561
Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 00:28

Re: Πανιώνιος-Π.Α.Ο.Κ,03/04,19:00,Novasports2

Δημοσίευση από ron-swanson »

Ας παρακαλαμε τωρα να μην παρει αδεια ο νιωνιος. Εκει καταντησαμε. Κριμα για τον ΠΑΟΚ ρε γαμωτο.
Άβαταρ μέλους
Tolaros
Δημοσιεύσεις: 7075
Εγγραφή: Κυρ 23 Δεκ 2007, 22:16
Τοποθεσία: Ντεπώ

Re: Πανιώνιος-Π.Α.Ο.Κ,03/04,19:00,Novasports2

Δημοσίευση από Tolaros »

Ταμάμ να το φάει κ η Καλλονή στις καθυστερήσεις
Άβαταρ μέλους
Μαυρο Χιονι
Moderator
Δημοσιεύσεις: 10914
Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 22:23

Re: Πανιώνιος-Π.Α.Ο.Κ,03/04,19:00,Novasports2

Δημοσίευση από Μαυρο Χιονι »

Ρε τον Καριμ τον Μπενζεμά τι γκολ άρα έβαλε!
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21738
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: Πανιώνιος-Π.Α.Ο.Κ,03/04,19:00,Novasports2

Δημοσίευση από pilotos »

Στο ημίχρονο χάναμε κι ο σκονδρας μιλούσε με τον Ουζουνιδη και γελούσε...
Το ίδιο κι ο γκολασα που έλεγε αστεία στο τρέξιμο...
Χομπιστες

SM-G920F
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος pilotos την Κυρ 03 Απρ 2016, 19:46, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
john4serres
Δημοσιεύσεις: 33943
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00

Re: Πανιώνιος-Π.Α.Ο.Κ,03/04,19:00,Novasports2

Δημοσίευση από john4serres »

Μέτριο ροστερ. Γκρεξιτ από μόνοι μας.


Sent from my iPhone using Tapatalk
sporos123
Δημοσιεύσεις: 2419
Εγγραφή: Σάβ 15 Ιαν 2011, 00:52

Re: Πανιώνιος-Π.Α.Ο.Κ,03/04,19:00,Novasports2

Δημοσίευση από sporos123 »

Σαρδελες δυστυχως...
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29744
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: Πανιώνιος-Π.Α.Ο.Κ,03/04,19:00,Novasports2

Δημοσίευση από sourmenetes »

Αν με τοσες φασεις δεν κανεις γκολ και ο βιτορ δινει 2 γκολ τι να περιμενεις..
Άβαταρ μέλους
Duke_Rolson
Δημοσιεύσεις: 432
Εγγραφή: Κυρ 18 Οκτ 2015, 21:48

Re: Πανιώνιος-Π.Α.Ο.Κ,03/04,19:00,Novasports2

Δημοσίευση από Duke_Rolson »

αν η ομάδα δεν στελεχωθεί με ισάξιους παίχτες όπως επί σάντος εποχή, θα βλέπουμε τα ίδια...
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Πρωτάθλημα Superleague”