Πανιώνιος-Π.Α.Ο.Κ,03/04,19:00,Novasports2
Re: Πανιώνιος-Π.Α.Ο.Κ,03/04,19:00,Novasports2
Εντάξει ανανέωση στον Βιτορ
Ντροπή ρε, έλεος........
3...
SM-G920F
Ντροπή ρε, έλεος........
3...
SM-G920F
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος pilotos την Κυρ 03 Απρ 2016, 19:44, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- PAOK_Antarctica
- Δημοσιεύσεις: 17371
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 17:13
- Τοποθεσία: Νότιος Πόλος
-
vothratzis
- Δημοσιεύσεις: 59
- Εγγραφή: Πέμ 28 Ιαν 2016, 00:47
- pirate_salonica
- Δημοσιεύσεις: 2668
- Εγγραφή: Πέμ 09 Ιουν 2011, 19:46
- hasio_john
- Δημοσιεύσεις: 10997
- Εγγραφή: Σάβ 13 Δεκ 2008, 21:16
- Τοποθεσία: ΧΑΝΙΑ
Re: Πανιώνιος-Π.Α.Ο.Κ,03/04,19:00,Novasports2
ΤΕΛΟΣ!!! Και άλλη γκολάρα αρπάξαμε!
ΚΡΙΜΑ, δεν το αξίζαμε! Είχε τύχη ο νιόνιος και μεις έχουμε σε πολή κακή μέρα αρκετούς, όπως το βασικό γρανάζι μας στην επίθεση τον Κλάους!
ΚΡΙΜΑ, δεν το αξίζαμε! Είχε τύχη ο νιόνιος και μεις έχουμε σε πολή κακή μέρα αρκετούς, όπως το βασικό γρανάζι μας στην επίθεση τον Κλάους!
-
ron-swanson
- Δημοσιεύσεις: 6561
- Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 00:28
Re: Πανιώνιος-Π.Α.Ο.Κ,03/04,19:00,Novasports2
Ας παρακαλαμε τωρα να μην παρει αδεια ο νιωνιος. Εκει καταντησαμε. Κριμα για τον ΠΑΟΚ ρε γαμωτο.
- Μαυρο Χιονι
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 10914
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 22:23
Re: Πανιώνιος-Π.Α.Ο.Κ,03/04,19:00,Novasports2
Στο ημίχρονο χάναμε κι ο σκονδρας μιλούσε με τον Ουζουνιδη και γελούσε...
Το ίδιο κι ο γκολασα που έλεγε αστεία στο τρέξιμο...
Χομπιστες
SM-G920F
Το ίδιο κι ο γκολασα που έλεγε αστεία στο τρέξιμο...
Χομπιστες
SM-G920F
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος pilotos την Κυρ 03 Απρ 2016, 19:46, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33943
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: Πανιώνιος-Π.Α.Ο.Κ,03/04,19:00,Novasports2
Μέτριο ροστερ. Γκρεξιτ από μόνοι μας.
Sent from my iPhone using Tapatalk
Sent from my iPhone using Tapatalk
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29744
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: Πανιώνιος-Π.Α.Ο.Κ,03/04,19:00,Novasports2
Αν με τοσες φασεις δεν κανεις γκολ και ο βιτορ δινει 2 γκολ τι να περιμενεις..
- Duke_Rolson
- Δημοσιεύσεις: 432
- Εγγραφή: Κυρ 18 Οκτ 2015, 21:48
Re: Πανιώνιος-Π.Α.Ο.Κ,03/04,19:00,Novasports2
αν η ομάδα δεν στελεχωθεί με ισάξιους παίχτες όπως επί σάντος εποχή, θα βλέπουμε τα ίδια...