18.Γιώργος Φωτάκης

Άβαταρ μέλους
teratios
Δημοσιεύσεις: 655
Εγγραφή: Πέμ 21 Μάιος 2009, 15:38
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από teratios »

Η κατιούσα καριέρα του Ντενίλσον: Πράγματι όταν το παλικάρι πρωτοεμφανίστηκε θεωρήθηκε μεγάλο ταλέντο, ταλέντο παγκοσμίου κλάσης που θα μπορούσε να ηγηθεί κάποτε της μεγάλης Βραζιλίας. Έτσι, συμμετείχε και στο μουντιάλ του 98 όπου μπήκε σχεδόν σε όλους τους αγώνες, αλλά πάντα ως αλλαγή, συνήθως του 34χρονου τότε Μπεμπέτο.

Το ίδιο καλοκαίρι, σε ηλικία 21 ετών έγινε ο πιο ακριβοπληρωμένος παίχτης στον κόσμο με την μεταγραφή του στην Μπέτις. Όμως, ποτέ δεν δικαίωσε τις προσδοκίες. Στην Μπέτις έμεινε 7 χρόνια, μέχρι το 2005 και δεν την βοήθησε να κάνει τίποτα το σπουδαίο. Αντίθετα, με τον Ντενίλσον στην σύνθεση της η Μπέτις υποβιβάστηκε. Ακόμα και τότε δεν βρέθηκε καμία ομάδα να ενδιαφερθεί για το πάλαι ποτέ ταλέντο αλλά τον άφησαν να παίζει στην Β'. Η πτώση του φάνηκε και από την συμμετοχή του στο μουντιάλ του 2002. Παρόλο που ήταν 25 χρονών και θα περίμενες ως πιο ώριμος να χρησιμοποιηθεί περισσότερο αντίθετα βρήκε πολύ λιγότερο χρόνο από το 1998. Στα τελευταία 3 κρίσιμα ματς μάλιστα αγωνίστηκε από καθόλου (στον προημιτελικό με την Αγγλία) ως 15 λεπτά (στον ημιτελικό με την Τουρκία). Στον τελικό μπήκε στις καθυστερήσεις.

Ένα χρόνο μετά, το 2003 και σε ηλικία 26 ετών ήταν η τελευταία παρουσία του Ντενίλσον στην Εθνική Βραζιλίας. Το 2005 που έφυγε από την Μπέτις πέρασε απ' την Μπορντό όπου κάθισε 1 χρόνο και έφυγε σε ηλικία 29 ετών να ξεκινήσει μία πορεία που μεγάλοι παίχτες ακολουθούν στα γεράματα. Σαουδική Αραβία, ΗΠΑ, επιστροφή στην Βραζιλία, και τέλος, Βιετνάμ.

Στις 23 Ιουνίου 2009, σε ηλικία 32 ετών και μετά από 1 αγώνα με την Hai Phong Cement του Βιετνάμ, εκδιώχθηκε και από εκεί. Καμία ομάδα δεν ενδιαφέρθηκε να τον αποκτήσει. Ακόμα είναι ελεύθερος.

Λέτε να τον φέρουμε στον ΠΑΟΚ;

Υ.Γ. Ο λόγος που ο Ντενίλσον ποτέ δεν έγινε ο παίχτης που κάποιοι περίμεναν είναι πως το στυλ του είναι εντελώς παρωχημένο. Είναι ποδόσφαιρο εποχής 1960, 1970 στην καλύτερη. Στυλ στηριγμένο στην τρίπλα, από παίχτη που κρατάει μισή ώρα την μπάλα πριν την δώσει δεν υπάρχει σήμερα. Μπορεί να αρέσει σε κάποιους, μπορεί να θυμίζει παλιές εποχές, αλλά αυτές έχουν φύγει ανεπιστρεπτί. Γιατί, μπορεί οι σημερινοί μεγάλοι παίχτες να έχουν και καλή τρίπλα, αλλά κανένας δεν στηρίζει το παιχνίδι του σ' αυτήν, κανένας δεν έχει χτίσει το παιχνίδι του πάνω στο "κρατάω την μπάλα όσο θέλω και κανένας δεν μπορεί να μου την πάρει". Παλιά μπορεί να υπήρχε χώρος για τέτοιο στυλ παιχνιδιού. Σήμερα ο ρυθμός είναι τόσο γρήγορος, οι χώροι τόσο ασφυκτικά γεμάτοι από παίχτες που αυτοί οι παίχτες έχουν χαθεί ανεπιστρεπτί.

Υ.Γ.2 Πάντως, συμφωνώ πως ο ΠΑΟΚ έχει έλλειψη από παίχτες που μπορούν να κερδίσουν στο ένας με έναν. Έτσι, αν στρατηγικά δεν του βγει το παιχνίδι, εύκολα παγιδεύεται στην αντίπαλη άμυνα. Σε τέτοιες περιπτώσεις είναι πολύ χρήσιμος ένας παίχτης που να έχει την ατομική ενέργεια, μπας και καταφέρει μόνος του να γυρίσει το ματς. Ο Φωτάκης δεν είναι αυτός. Αλλά δεν είναι και η δουλειά του να είναι, 8ρι είναι καιόχι 10ρι.
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11024
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από gash04 »

Olorin έγραψε:Ροναλντο, απο αυτα που λες θεωρω οτι εχουμε διαφορετικη αντιληψη για το ποδοσφαιρο. Ο Κριστιανο Ροναλντο εκανε τριπλες και τσαλιμια απο τα 17 του, αλλα το μονο που καταφερνε ειναι να γελα ο κοσμος μαζι του και τελικα να χανει την μπαλα, τοσο ανουσιες και χωρις αποτελεσμα ηταν η τριπλες του. Στη συνεχεια εγινε αυτος που εγινε οχι μονο γιατι μετα απο χρονια προσπαθειων καταφερε να κανει τις τριπλες του να εχουν και καποιο αποτελεσμα μεσα στο γηπεδο, αλλα γιατι βελτιωθηκε και σε ολους τους αλλους τομεις και συνεχιζει να βελτιωνεται. Περσι απεκτησε και γαματο σουτ. Φετος θα προσθεσει και κατι ακομα στο παιχνιδι του και το ιδιο και του χρονου. Αν εμενε στις τριπλες που εκανε οταν ηταν 18 χρονων τωρα θα επαιζε στην Αμαδορα ως κλοουν. Δηλαδη θα γινοταν ενας ακομα Ντενιλσον.

Ο Ροναλτνινιο ειναι αλλη περιπτωση, οπως και ο Ροναλντο (ο αυθεντικος). Μιλαμε για παικτες-καλιτεχνες.
Μιλάς για το παλτό που μας λένε ότι έφτιαξε ο Σάντος και καλά παίχτη?
[youtube]k77bje8Dobg&feature=related[/youtube]
Άβαταρ μέλους
danirifle
Bet Guru 2021
Δημοσιεύσεις: 11636
Εγγραφή: Τρί 18 Νοέμ 2008, 14:03
Τοποθεσία: ΣΑΜΟΣ

Re: Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από danirifle »

χαχαχα πωωω μπράβο ρε γκας.. πόσο μου τη σπάει αυτός ο σκατόφλωρος ζελεδομαλλιάς
Άβαταρ μέλους
Olorin
Δημοσιεύσεις: 1971
Εγγραφή: Τετ 26 Μαρ 2008, 03:35
Τοποθεσία: The Source

Re: Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από Olorin »

Gash, γι' αυτον μιλαω, που το καταλαβες? :opaokara: Ολα τα λεφτα εκει που παει να κανει φαντεζι τριπλα και πεφτει μονος του...
kos
Δημοσιεύσεις: 5123
Εγγραφή: Τρί 08 Ιούλ 2008, 18:21

Re: Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από kos »

D.A.A.T. έγραψε:Θεωρω τον Φωτακη ,καθαρο 8αρι..Μπορει να δημιουργησει και να μαρκαρει..ΑΛΛΑ ΟΧΙ ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ...Χθες στηην ουσια επαιζε μονος του αφου ο Σορλιν επαιζε δευτερος κοφτης διπλα στο Γκαρσια..Ο Φωτακης αν εχει παικτη ψηλα διπλα του θα ειναι καλος..Αν ειναι μονος του δεν θα ειναι καλος οπως χθες..Απλα πραγματα για μενα
ετσι ειναι αλλα εχει ενα προσον σπανιο. σουταρει συνεχεια και σχεδον παντα βρισκει εστια. θα ηθελα παντως καποια στιγμη να ειναι αυτος που θα παρει την χαμηλη πασα απο το φορ που παιζει με πλατη. οπως ακριβως εγινε η φαση με τον ιβιτς και τον μουσλι στην τριπολη. να παιξει δηλαδη λιγο πιο μπροστα.
Άβαταρ μέλους
D.A.A.T.
Δημοσιεύσεις: 2682
Εγγραφή: Κυρ 31 Αύγ 2008, 23:04

Re: Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από D.A.A.T. »

Νομιζω πως μπορει να παιξει μαζι με τον Σορλιν ψηλα ,μπροστα απο τον κοφτη..αλλα αν του ζητησεις να παιξει τοσο ψηλα μονοις του μονο και μονο επειδη σουταρει καλα θα τον καψεις..Απορω γιατι δεν παιζουν οι 2 τους ψηλα..Και επιετικοι θα μαστε και ψηλα θα μαρκαρουμε..

Παντως ειναι χρησιμος παικτης και εχει να προσφερει πραγματα
Άβαταρ μέλους
paok4kyriakos
Δημοσιεύσεις: 1482
Εγγραφή: Δευ 30 Ιουν 2008, 13:27
Τοποθεσία: Ασπρόμαυρο Ηράκλειο

Re: Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από paok4kyriakos »

Εκανε δύο καλά σούτ, που θα μπορούσαν να μπούν τέρμα, αλλα ώς εδώ!
Σωστά αντικαταστάθηκε!
Άβαταρ μέλους
Lakistuta
Δημοσιεύσεις: 2172
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 12:46
Τοποθεσία: ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑ

Re: Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από Lakistuta »

Απο τοτε που τον καλεσαν στην εθνικη κατι δε παει καλα,παρα τον τραυματισμο που και αυτος ειχε...
μετριος σημερα και με μετριο Σορλεν το κεντρο ειχε ενα Γκαρσια να κανει παιχνιδι μονο..
Άβαταρ μέλους
ronaldo
Δημοσιεύσεις: 1601
Εγγραφή: Τρί 08 Απρ 2008, 23:13
Επικοινωνία:

Re: Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από ronaldo »

ειναι πολυ μετριος αυτος ο παιχτης για επιπεδα ΠΑΟΚ
εγω που δεν εχω σε εκτιμηση τον ιβιτς τον θεωρω καλυτερο απο τον φωτακη
Άβαταρ μέλους
ntinos
Δημοσιεύσεις: 380
Εγγραφή: Δευ 14 Ιαν 2008, 13:44
Τοποθεσία: Thessaloniki
Επικοινωνία:

Re: Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από ntinos »

Μέτριος, το μέλλον θα δείξει.
Άβαταρ μέλους
PAOK_NORTH_ARMY
Δημοσιεύσεις: 2918
Εγγραφή: Παρ 15 Φεβ 2008, 08:20

Re: Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από PAOK_NORTH_ARMY »

Μέτριος ρε σεις αλλά και η κεφαλιά που έβγαλε ο Πολωνός δε πιάνεται. Τι έκανε ο φούστης?
Άβαταρ μέλους
rouki
Δημοσιεύσεις: 1655
Εγγραφή: Δευ 09 Φεβ 2009, 11:38

Re: Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από rouki »

Ο Φωτάκης μετά απο δυο παιχνίδια πολύ καλά ξεφούσκωσε, κατα σύμπτωση μετά απο τον τραυματισμό του, τίποτα το ιδιαίτερο. Δυστυχώς. :opaokara:
Άβαταρ μέλους
Maximus
Δημοσιεύσεις: 5939
Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...

Re: Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από Maximus »

PAOK_NORTH_ARMY έγραψε:Μέτριος ρε σεις αλλά και η κεφαλιά που έβγαλε ο Πολωνός δε πιάνεται. Τι έκανε ο φούστης?
Ε πως δεν βγαζεται...Αφου πανω του πηγε!
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15147
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από free4 »

Εκτός 18άδας στο ματς της Εθνικής με τους Λετονούς..
Για το ματς με το Λουξεμβούργος ο Γερμανός.. επιφυλλάσεται!
Άβαταρ μέλους
Olorin
Δημοσιεύσεις: 1971
Εγγραφή: Τετ 26 Μαρ 2008, 03:35
Τοποθεσία: The Source

Re: Γιώργος Φωτάκης

Δημοσίευση από Olorin »

Βρε Οτο, αφηνεις εκτος αποστολης το Φωτακη και βαζεις βασικο τον...Τζιολη που εχει να παιξει 8 μηνες και κανει προπονηση με τη Β ομαδα του βαζελου? Μηπως αρχισες να παιζεις παιχνιδια μανατζαρεων και εσυ?
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”