Καταρχην το οτι ειμαι μπλε, αστο στη ακρη... Δεν εχει καμμια σημασια στη κουβεντα εδω μεσα.
(Απλα αν ξαναδιαφωνησεις θα φας ban....

)
Λογικο να υπάρχουν κάποιοι που θεωρούν λάθος τη χθεσινή κίνηση των συνδέσμων. Ακόμα και μέσα στους ίδιους τους σφ, υπάρχουν άτομα που δεν ήταν υπέρ. Καλώς ή κακώς, αυτή ήταν η απόφαση τους (και δε μιλάμε για απόφαση της στιγμής, καθώς το θέμα Βιτόλο ήταν απλώς η αφορμή) όμως. Το αν είναι σωστή ή λαθος και αν θα βοηθήσει, αυτή τη στιγμή κανείς δε το ξέρει και μόνο ο χρόνος θα δείξει.
Το μεγαλύτερο λάθος στο θέμα του Βιτόλο, είναι της ΠΑΕ.
Και φυσικά δεν είναι θέμα ενός παίχτη, αλλά χειρισμών της ΠΑΕ.
Μα αυτο θελουν να προλαβουν και να διευκρινησουν οι συνδεσμοι...
Οσο για τη πλυση, ασε με να διαφωνω. Σιγουρα οχι για ολο το κοσμο, αλλα για μεγαλη μεριδα. Και ειδικα για κοσμο που δεν εχει προσβαση σε διαφορα μεσα (οπως το φορουμ αυτο για παραδειγμα) για να το κουβεντιασει το θεμα και να δει οτι οι συνδεσμοι ουτε τη διοικηση παριστανουν, ουτε τον Ζαγορ θελουν να διωξουν ουτε τιποτα μεμπτο. Το καλο του ΠΑΟΚ θελουν απλως κι αυτοι. Ρωτα ομως εναν 50αρη που η ενημερωση του περιοριζεται στο τριπτυχο εφημεριδα-ραδιοφωνο-καφενειο τι γνωμη εχει για τη χθεσινη (και οχι μονο) κινηση και θα με καταλαβεις.
