Π.Α.Ο.Κ - Herenveen 20.08.2009

Σχόλια - κριτική των αγώνων και τα νέα του Ευρωπαϊκού ΠΑΟΚ αλλά και γενική συζήτηση περί της Ευρωπαϊκής πορείας του ΠΑΟΚ στο παρελθόν.
Άβαταρ μέλους
Maximus
Δημοσιεύσεις: 5939
Εγγραφή: Παρ 24 Απρ 2009, 08:58
Τοποθεσία: Σε ενα δυαρακι με παντοφλα και φασκομηλο...

Re: Π.Α.Ο.Κ - Χερενφέιν // 20.08.2009

Δημοσίευση από Maximus »

Χτες γυρισα απο τις διακοπες και την απομονωση...

Τι εγινε ρε παιδιά; Πολυ ανησυχια και πανικό βλέπω στο φορουμ... Παιζουν λεει επιθετικά με αυτοματισμους και γαλαξιακο ποδοσφαιρο!
Τι εγινε; Με την Μπαρτσελονα κληρωθηκαμε;
Άβαταρ μέλους
peris
Δημοσιεύσεις: 863
Εγγραφή: Δευ 18 Φεβ 2008, 17:30
Τοποθεσία: Δράμα

Re: Π.Α.Ο.Κ - Χερενφέιν // 20.08.2009

Δημοσίευση από peris »

4δα?8δα?
με ξενερωσες
εγω αν φετος δεν το σηκωσουμε το γιουροπα δεν ξαναασχολουμαι.
Άβαταρ μέλους
Lakistuta
Δημοσιεύσεις: 2172
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 12:46
Τοποθεσία: ΑΛΕΞΑΝΔΡΕΙΑ

Re: Π.Α.Ο.Κ - Χερενφέιν // 20.08.2009

Δημοσίευση από Lakistuta »

+ 1.20 (ποσο μας δινει στο στοιχημα? :) )
Άβαταρ μέλους
sidpanos
Δημοσιεύσεις: 4148
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 07:30
Τοποθεσία: ΑΣΠΡΟΜΑΥΡΗ ΝΑΠΟΛΗ ΚΟΝΤΑ ΣΤΟ ΠΑΤΡΙΚΟ ΤΟΥ ΜΠΕΛΛΟΥ

Re: Π.Α.Ο.Κ - Χερενφέιν // 20.08.2009

Δημοσίευση από sidpanos »

ΠΑΟΚ v Χέρενφεν 2.10 3.25 3.25

www.bet365.com
Tsokos4
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: Πέμ 30 Ιούλ 2009, 10:10

Re: Π.Α.Ο.Κ - Χερενφέιν // 20.08.2009

Δημοσίευση από Tsokos4 »

Paidia ksereis kapoios na mas pei pou dixnei to match tin Pempti?
Novasport1 akousa alla den eimai sigouros :D


FORCA PAOKARA!!!!
Καλό θα ήταν για την αισθητική του forum να γράφουμε Ελληνικά!
Thx, Admin Team
Άβαταρ μέλους
eleos
Δημοσιεύσεις: 2394
Εγγραφή: Κυρ 29 Ιουν 2008, 13:56
Τοποθεσία: Σαλλλονίκη - Northshire Abbey

Re: Π.Α.Ο.Κ - Χερενφέιν // 20.08.2009

Δημοσίευση από eleos »

Ναι, Nova είναι αδερφέ.
Άβαταρ μέλους
Lord
Δημοσιεύσεις: 4147
Εγγραφή: Δευ 27 Οκτ 2008, 23:40
Τοποθεσία: Ξεσαλόνικα

Re: Π.Α.Ο.Κ - Χερενφέιν // 20.08.2009

Δημοσίευση από Lord »

Το Novasport 1 δείχνει το ματς της Πέμπτης και ο επαναληπτικός θα μεταδοθεί από τη ΝΕΤ(!)...
Tsokos4
Δημοσιεύσεις: 2
Εγγραφή: Πέμ 30 Ιούλ 2009, 10:10

Re: Π.Α.Ο.Κ - Χερενφέιν // 20.08.2009

Δημοσίευση από Tsokos4 »

Euxaristw polu aderfia :D :)
Καλό θα ήταν για την αισθητική του forum να γράφουμε Ελληνικά!
Thx, Admin Team
Άβαταρ μέλους
D.A.A.T.
Δημοσιεύσεις: 2682
Εγγραφή: Κυρ 31 Αύγ 2008, 23:04

Re: Π.Α.Ο.Κ - Χερενφέιν // 20.08.2009

Δημοσίευση από D.A.A.T. »

Κωμωδια το θεμα..Ξαφνικα το σπορτ πλασ δειχνει επαναληψεις την Χερενφεεν και δειχνει τον επαναληπτικο η ΝΕΤ..Το κραξιμο για τον Νορβηγια ηταν μεγαλο και η εκθεση πλησιαζει..Ετσι κ.πρωθυπουργε????
Τα προβατα αλλου..οχι στον ΠΑΟΚ..
Άβαταρ μέλους
zakkonto
Δημοσιεύσεις: 56
Εγγραφή: Πέμ 01 Μάιος 2008, 17:45
Τοποθεσία: Χαλκιδική

Re: Π.Α.Ο.Κ - Χερενφέιν // 20.08.2009

Δημοσίευση από zakkonto »

Pepermint έγραψε:ομάδα που παίζει...ξαφνικές άμυνες χαρακτηρίζουν την χερενφέιν

κοινώς παίζει επιθετικά, αλλά πίσω μπάζει και μάλιστα πολύ

και ερωτώ...ως προπονητής της εξέδρας

τι θα παίξει ο ανανεωμένος ? δεδομένων των ελλείψεων που έχει
θα ρίξει τον σακί 2 στη μάχη ?
ή μήπως θα παίξει δίδυμο σακι 1 και σακί 2 μαζί ?

θα παίξει να βάλει περισσότερα από όσα θα φάει ? σκορ πόλο δηλαδή

ή θα παίξει συντηρητικά 10 χαφ και ο τερματοφύλακας ?


στην περίπτωση του παιχνιδιού-πόλο θεωρώ ότι έχουμε πιθανότητες για νίκη σε ένα run & gun ματσάκιον...έστω και αν δεν έχουμε επίθεση
είναι τόσο χάλια η άμυνά τους που όλα γίνονται (ακόμα και να βάλουμε πάνω από 2 τεμάχια)

στην περίπτωση γραμμής μαζινό....Χ2 το ματσάκι μακρώθεν

και επειδή ξέρουμε όλοι...πως σκέφτεται ο ανανεωμένος
πιθανότατα θα κλειστούμε να κρατήσουμε το μεγαθήριον με τα νούφαρα μακριά από την εστία μας

αντεπίθεση θα βγάζει ο σέρτζιο μπολτ....από τα πλάγια
και ο κάρβουνο καίω γκέυ από τον άξονα

γενικά....10% πιθανότητες έχουμε
και αυτές μόνο αν παίκτες-κλειδιά κάνουν τα δικά τους αγνοώντας τις φοβίες του ανανεωμένου

αν έρθει ισοπαλία το ματσάκι...εκτός θα έχουμε σαφώς καλύτερη εμφάνιση

όσον αφορά ....το ''να μπούμε στους ομίλους''...σκέτο δεν μου κάνει τίποτα

στόχος θα ήταν...να πάμε στην 8άδα ή στην 4αδα...έστω να περάσουμε από τους ομίλους στους 32 και ουχί το αυτονόητο

δηλαδή τι να περάσουμε για να περάσουμε κάνοντας πάλι 3 ήττες και 1 νίκη ?

τέσπα...κοντή γιορτή που λέμε
και ο Θεός βοηθός
Μπράβο ρε μάγκα μπες μέσα στο ιντερνετ και βρίσε τους παίχτες και τον προπονητή μας, βρίσε και τους οπαδούς μας που δεν είναι όπως παλιά. Μάλλον στο γήπεδο έχεις φάει πολλές φάπες και σου βγαίνει εδώ το απωθημένο. Πολλοί δεν μαζευτήκατε ρε συ τώρα τελευταία? Απορώ άμα ήσουν γαύρος ή σκουλήκι πόσο πιο χλευαστικά θα μιλούσες για τον ΠΑΟΚ? Αλλά δεν φταίει κανείς παρά μόνο οι mods που σας αφήνουν να γράφεται ανεξέλεγκτα ενώ είμαι σίγουρος πως άμα ήσασταν στο γήπεδο μπορεί να σήκωναν και το χέρι τους...Τεςπα εγώ νευρίασα αλλά μάλλον είμαι πολύ ρομαντικός και όποιος μιλάει άσχημα για την ομάδα μου μόνο εμένα ενοχλεί...
araya4
Δημοσιεύσεις: 281
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 03:21

Re: Π.Α.Ο.Κ - Χερενφέιν // 20.08.2009

Δημοσίευση από araya4 »

Καλα κανει ρε το παλικαρι. Εδω μπορει ο καθενας να πει τα πιστευω του, εδω μπορει να κρινει και να λεει οτι νομιζει. Χωρις να ξεφευγει εννοειται και χωρις να προκαλει. Εμενα προσωπικα με εφερε στο κεφι και γελασα με το καλαμπουρι του. Αλλους οχι. Καφενειακες συζητησεις γινονται και πρεπει να γινονται στα καφενεια και απο εδω. Η απο εδω λεγονται ιστιοχωρικες; Τεσπα. Μακαρι να μην μπορεσει να παρει εισιτηριο και ο φιλος και ολοι οι συνοπαδοι του. Μακρυα απο την Τουμπα και απο εδω οτι θε-πε. Αλλωστε ο καθενας κρινεται και δειχνει που κινειται απο αυτα που λεει. Ο καθενας μας.
PAOK SYMI
Δημοσιεύσεις: 262
Εγγραφή: Παρ 21 Νοέμ 2008, 02:45
Τοποθεσία: Καταγωγή:Ναουσα Διαμονή:Σύμη

Re: Π.Α.Ο.Κ - Χερενφέιν // 20.08.2009

Δημοσίευση από PAOK SYMI »

zakkonto πολλους θα ενοχλησε το συγκεκριμενο αλλα δεν θα βγαλουμε ακρη....

Εχει την αποψη του...
Ας τα λεει μεχρι να αρχισει τις κωλοτουμπες..... :shock:
Άβαταρ μέλους
ContrerasPablo
Δημοσιεύσεις: 1593
Εγγραφή: Δευ 08 Ιουν 2009, 13:03

Re: Π.Α.Ο.Κ - Χερενφέιν // 20.08.2009

Δημοσίευση από ContrerasPablo »

zakkonto έγραψε:
Pepermint έγραψε:ομάδα που παίζει...ξαφνικές άμυνες χαρακτηρίζουν την χερενφέιν

κοινώς παίζει επιθετικά, αλλά πίσω μπάζει και μάλιστα πολύ

και ερωτώ...ως προπονητής της εξέδρας

τι θα παίξει ο ανανεωμένος ? δεδομένων των ελλείψεων που έχει
θα ρίξει τον σακί 2 στη μάχη ?
ή μήπως θα παίξει δίδυμο σακι 1 και σακί 2 μαζί ?

θα παίξει να βάλει περισσότερα από όσα θα φάει ? σκορ πόλο δηλαδή

ή θα παίξει συντηρητικά 10 χαφ και ο τερματοφύλακας ?


στην περίπτωση του παιχνιδιού-πόλο θεωρώ ότι έχουμε πιθανότητες για νίκη σε ένα run & gun ματσάκιον...έστω και αν δεν έχουμε επίθεση
είναι τόσο χάλια η άμυνά τους που όλα γίνονται (ακόμα και να βάλουμε πάνω από 2 τεμάχια)

στην περίπτωση γραμμής μαζινό....Χ2 το ματσάκι μακρώθεν

και επειδή ξέρουμε όλοι...πως σκέφτεται ο ανανεωμένος
πιθανότατα θα κλειστούμε να κρατήσουμε το μεγαθήριον με τα νούφαρα μακριά από την εστία μας

αντεπίθεση θα βγάζει ο σέρτζιο μπολτ....από τα πλάγια
και ο κάρβουνο καίω γκέυ από τον άξονα

γενικά....10% πιθανότητες έχουμε
και αυτές μόνο αν παίκτες-κλειδιά κάνουν τα δικά τους αγνοώντας τις φοβίες του ανανεωμένου

αν έρθει ισοπαλία το ματσάκι...εκτός θα έχουμε σαφώς καλύτερη εμφάνιση

όσον αφορά ....το ''να μπούμε στους ομίλους''...σκέτο δεν μου κάνει τίποτα

στόχος θα ήταν...να πάμε στην 8άδα ή στην 4αδα...έστω να περάσουμε από τους ομίλους στους 32 και ουχί το αυτονόητο

δηλαδή τι να περάσουμε για να περάσουμε κάνοντας πάλι 3 ήττες και 1 νίκη ?

τέσπα...κοντή γιορτή που λέμε
και ο Θεός βοηθός
Μπράβο ρε μάγκα μπες μέσα στο ιντερνετ και βρίσε τους παίχτες και τον προπονητή μας, βρίσε και τους οπαδούς μας που δεν είναι όπως παλιά. Μάλλον στο γήπεδο έχεις φάει πολλές φάπες και σου βγαίνει εδώ το απωθημένο. Πολλοί δεν μαζευτήκατε ρε συ τώρα τελευταία? Απορώ άμα ήσουν γαύρος ή σκουλήκι πόσο πιο χλευαστικά θα μιλούσες για τον ΠΑΟΚ? Αλλά δεν φταίει κανείς παρά μόνο οι mods που σας αφήνουν να γράφεται ανεξέλεγκτα ενώ είμαι σίγουρος πως άμα ήσασταν στο γήπεδο μπορεί να σήκωναν και το χέρι τους...Τεςπα εγώ νευρίασα αλλά μάλλον είμαι πολύ ρομαντικός και όποιος μιλάει άσχημα για την ομάδα μου μόνο εμένα ενοχλεί...
αστους ρε φιλε μου τους σουπεραδες....και εγω ρομαντικος ειμαι,ο πεπερμιντ ειναι μεσα στην γκρινια,ρε φιλε γιατι τοση γκρινια,μονο τα αρνητικα να δεις?τι γνωμη σου να της πεις αλλα οταν ειναι κατα της ομαδας....
Άβαταρ μέλους
Lord
Δημοσιεύσεις: 4147
Εγγραφή: Δευ 27 Οκτ 2008, 23:40
Τοποθεσία: Ξεσαλόνικα

Re: Π.Α.Ο.Κ - Χερενφέιν // 20.08.2009

Δημοσίευση από Lord »

Δλδ για πόσο καιρό θα είναι εκτός ο Σορλέν??
Άβαταρ μέλους
gash04
Δημοσιεύσεις: 11021
Εγγραφή: Πέμ 06 Δεκ 2007, 17:15
Τοποθεσία: Fucking Athens

Re: Π.Α.Ο.Κ - Χερενφέιν // 20.08.2009

Δημοσίευση από gash04 »

Pepermint έγραψε:ομάδα που παίζει...ξαφνικές άμυνες χαρακτηρίζουν την χερενφέιν

κοινώς παίζει επιθετικά, αλλά πίσω μπάζει και μάλιστα πολύ

και ερωτώ...ως προπονητής της εξέδρας

τι θα παίξει ο ανανεωμένος ? δεδομένων των ελλείψεων που έχει
θα ρίξει τον σακί 2 στη μάχη ?
ή μήπως θα παίξει δίδυμο σακι 1 και σακί 2 μαζί ?

θα παίξει να βάλει περισσότερα από όσα θα φάει ? σκορ πόλο δηλαδή

ή θα παίξει συντηρητικά 10 χαφ και ο τερματοφύλακας ?


στην περίπτωση του παιχνιδιού-πόλο θεωρώ ότι έχουμε πιθανότητες για νίκη σε ένα run & gun ματσάκιον...έστω και αν δεν έχουμε επίθεση
είναι τόσο χάλια η άμυνά τους που όλα γίνονται (ακόμα και να βάλουμε πάνω από 2 τεμάχια)

στην περίπτωση γραμμής μαζινό....Χ2 το ματσάκι μακρώθεν

και επειδή ξέρουμε όλοι...πως σκέφτεται ο ανανεωμένος
πιθανότατα θα κλειστούμε να κρατήσουμε το μεγαθήριον με τα νούφαρα μακριά από την εστία μας

αντεπίθεση θα βγάζει ο σέρτζιο μπολτ....από τα πλάγια
και ο κάρβουνο καίω γκέυ από τον άξονα

γενικά....10% πιθανότητες έχουμε
και αυτές μόνο αν παίκτες-κλειδιά κάνουν τα δικά τους αγνοώντας τις φοβίες του ανανεωμένου

αν έρθει ισοπαλία το ματσάκι...εκτός θα έχουμε σαφώς καλύτερη εμφάνιση

όσον αφορά ....το ''να μπούμε στους ομίλους''...σκέτο δεν μου κάνει τίποτα

στόχος θα ήταν...να πάμε στην 8άδα ή στην 4αδα...έστω να περάσουμε από τους ομίλους στους 32 και ουχί το αυτονόητο

δηλαδή τι να περάσουμε για να περάσουμε κάνοντας πάλι 3 ήττες και 1 νίκη ?

τέσπα...κοντή γιορτή που λέμε
και ο Θεός βοηθός

+ όσα θες καλά τα λες.




Υ.Γ άλλαξε ομάδα προλαβαίνεις.
Υπάρχει και ολυμπιακός.
Δεν θα πονάνε και τα μυαλά σου.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Ευρώπη”