Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
Metagrafakias
Δημοσιεύσεις: 2671
Εγγραφή: Σάβ 14 Δεκ 2013, 15:55

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από Metagrafakias »

tolis14 έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 12:36
nkoss έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 12:14
MikeStr4 έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 12:03 Αυτός έχει ένα χρόνο ακόμα συμβόλαιο κ την σεζόν που πέρασε έκανε αρκετές συμμετοχές….θα ζητήσουν λεφτά οι αλήτες πάμε παρακάτω…
Παναθηναϊκός φίλε. Στον προτείνω. Πολύ καλή ομάδα. Πληρώνει με λεφτά, κάνει μεταγραφές νωρίς και είναι πρίγκηπες όλοι εκεί μέσα. Κάτι άκουσα ότι μπορείς να μπεις στο γήπεδο και τζάμπα. Όχι σαν εμάς εδώ που πληρώνουμε και βλέπουμε ένα μάτσο χάλια.
Στο μεταξύ όλοι οι χουβαρντάδες που ξοδεύουν τα εκατομμύρια των άλλων σαν στραγάλια όταν πάνε στη λαϊκή αν έχουν τα κεράσια 4€ και όχι 3€, παίρνουν 1,5 κιλό και όχι δύο μην τιναξουν την μπάνκα στον αέρα
Τι να κάνουμε ρε φίλε παιδιά του μεροκάματου είμαστε,δεν είμαστε στη λίστα Forbes να αγοράζουμε ποδοσφαιρικές ομάδες,ξενοδοχεία και λιμάνια…
Τρομερές απαντήσει πάντως κάποιοι ε;;;
Αλλάξτε ομάδα ρε αν δεν σας αρέσει,άκου εκεί να τολμάς να κάνεις κριτική και να συγκρίνεσαι με τους ανταγωνιστές σου πως κινούνται…
μιλάμε για θρασσος..
την επόμενη φορά που θα πάτε στον εργοδότη σας να ζητήστε αύξηση και σας πει δικά μου είναι τα λεφτά ότι θέλω θα τα κάνω κι αν δε σου αρέσει πάνε αλλού,να δω πόσο άνετοι θα είστε!!!
These users thanked the author Metagrafakias for the post (total 15):
smoothcriminal1926, Dimitris_L4, paokspren, gk.box16, Lekyrie, thios4, Ριαν_Καπαγιαννιδης, matt, margas, MikeStr4 and 5 more users
Άβαταρ μέλους
Athens
Δημοσιεύσεις: 5730
Εγγραφή: Κυρ 25 Οκτ 2009, 21:25

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από Athens »

ALLAGH έγραψε: Σάβ 27 Ιουν 2026, 17:07 Η ομάδα θέλει
1. Βασικό αριστερό μπακ.
2. Δύο σεντερ μπακ (εκτός του ισπανού που έρχεται)
3. Βασικό χαφ αντι μειτέ
4. Δεύτερο χαφ
5. Βασικό αριστερό εξτρέμ
6. Βασικό φορ.

Εντάξει.
Το χρήμα ρέει.
Φαίνεται.
Σιγά, σαν το αλαφούζο είμαστε που δεν έχει σάλιο ...
οι αναγκες της ομαδας ειναι συγκεκριμενες, οσον αφορα τον Αλαφουζο τα δυο τελευταια χρονια δινει αρκετα λεφτα, ο δικος μας σιγουρα εχει περισσοτερα αλλα το προβλημα και ολοι το ξερουνε ειναι η ρευστοτητα, αν και μερικες φορες αναρωτιεμαι στον Ζαφειρη και στον Σαντσες που βρεθηκε η ρευστοτητα?
Άβαταρ μέλους
Unpsofable78
Δημοσιεύσεις: 2254
Εγγραφή: Τρί 14 Ιαν 2014, 22:34

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από Unpsofable78 »

@Metagrafakias Ειρωνεύεσαι εσύ για τρομερές απαντήσεις;
Εσύ που εδώ κάνεις μάθημα ότι δεν είναι ωραίο να απαξιωνουμε τα ροστερ των άλλων ,ενώ στο αντίστοιχο μπάσκετ κάνεις ακριβώς το αντίθετο;

:lol:

Η υποκρισία έχει και τα όρια της.Λες και δεν ξέρουμε τι γίνεται εδώ μέσα.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Unpsofable78 την Κυρ 28 Ιουν 2026, 13:13, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
These users thanked the author Unpsofable78 for the post (total 5):
Unleashed4, Nassos, DamoN, renegade, giaxxo
dimitris7777
Δημοσιεύσεις: 426
Εγγραφή: Παρ 25 Ιούλ 2025, 16:00

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από dimitris7777 »

Θα συμφωνούσα μαζί σου σε αυτά που λες πχ για το Διαμαντή εάν είχε παίξει στον ΠΑΟΚ. Εδώ μιλάμε δεν του δόθηκε ούτε η μισή ευκαιρία. Δόθηκε στον Οφη, μετά Βόλο, κτλ. Δεν έπαιξε μισό ματς στην ανδρική ομάδα.

Μη το κουράσουμε είναι θέμα νοοτροπίας και το πως βλέπει ο κάθε κόουτς το ποδόσφαιρο. Υπήρχε περίπτωση με Γκαρσία να μη δοκιμαστεί ο Διαμαντής και οι όποιοι άλλοι άξιζαν να πάρουν ευκαιρία στην ανδρική ομάδα; Και φυσικά θα έπαιρναν. Ο Αμπέλ έβαλε το Τζόλη σε ματς με το γαύρο και ήταν στα χαμένα αλλά τον στήριξε γιατί έβλεπε. Θα έπαιζε ποτέ ο Τζόλης με Λουτσέσκου στα 18 του; Ποτέ των ποτών.

Ο Λουτσέσκου δεν τους έβλεπε τους πιτσιρικάδες, δεν πίστευε σε αυτό το ποδόσφαιρο. Παρακαλούσε το Μπίσεσβαρ στα 34 του να υπογράψει στον ΠΑΟΚ και σε πιτσιρικά δεν έδινε ευκαιρία. Και εάν δεν ήταν τόσο τραγικός ο Βαρέλα ούτε ο Κουλιεράκης θα είχε πάρει ευκαιρία....
These users thanked the author dimitris7777 for the post (total 2):
Ριαν_Καπαγιαννιδης, geobila
Άβαταρ μέλους
Metagrafakias
Δημοσιεύσεις: 2671
Εγγραφή: Σάβ 14 Δεκ 2013, 15:55

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από Metagrafakias »

Unpsofable78 έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 13:11 @Metagrafakias Ειρωνεύεσαι εσύ για τρομερές απαντήσεις;
Εσύ που εδώ κάνεις μάθημα ότι δεν είναι ωραίο να απαξιωνουμε τα ροστερ των άλλων ,ενώ στο αντίστοιχο μπάσκετ κάνεις ακριβώς το αντίθετο;

:lol:

Η υποκρισία έχει και τα όρια της.
Είμαι Μυστακιδικος με κατάλαβες..Ασε μας ρε φιλαράκι..μιλάτε και για υποκρισία εσείς;;;εσείς;;
Κριτική θα κάνω παντού και σε όλους γιατί βάζω την ομάδα πάνω από όλα και κανένα πρόσωπο!!όταν θα βρείτε το κουράγιο να το κάνετε κι εσείς τότε μιλάμε!!!
These users thanked the author Metagrafakias for the post (total 5):
Lekyrie, MikeStr4, Developer4, Logistis, Gregk19262000
Άβαταρ μέλους
Unpsofable78
Δημοσιεύσεις: 2254
Εγγραφή: Τρί 14 Ιαν 2014, 22:34

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από Unpsofable78 »

Όταν λες εσείς ποιους εννοείς βρε υποκριτή;

Ποιους; Μιλα. Σαν και του συναφιου σου αντιμετωπίζω καθημερινά στα sm :lol:
Άβαταρ μέλους
Metagrafakias
Δημοσιεύσεις: 2671
Εγγραφή: Σάβ 14 Δεκ 2013, 15:55

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από Metagrafakias »

Unpsofable78 έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 13:17 Όταν λες εσείς ποιους εννοείς βρε υποκριτή;

Ποιους; Μιλα. Σαν και του συναφιου σου αντιμετωπίζω καθημερινά στα sm :lol:
Καληνύχτα..δεν ανοίγω διάλογο με κολλημένα μυαλά
These users thanked the author Metagrafakias for the post (total 2):
Developer4, Gregk19262000
Demir
Δημοσιεύσεις: 9064
Εγγραφή: Πέμ 05 Δεκ 2013, 22:32

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από Demir »

Αύριο ξεκινάει η ομάδα και δεν έχει ρόστερ και δεν φαίνεται τίποτα στον ορίζοντα
These users thanked the author Demir for the post (total 3):
Lekyrie, Dimitris_L4, MikeStr4
Άβαταρ μέλους
Unpsofable78
Δημοσιεύσεις: 2254
Εγγραφή: Τρί 14 Ιαν 2014, 22:34

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από Unpsofable78 »

Κολλημένο μυαλουδακι έχει κάποιος που στο ποδοσφαιρικό τοπικ κάνει μάθημα να μην υποτιμούμε τα ροστερ των άλλων για να κρύψουμε την γύμνια μας 28 Ιουνίου, λες και αύριο τελειώνουν οι μεταγραφές.

Ενώ στο αντίστοιχο τοπικ του μπάσκετ δίνει τον υπέρ πάντων αγώνα να υποτιμήσει ακόμη και αντικειμενικά καλές κινήσεις άλλων.

Αυτός που γράφει υποκριτικα.Κατάλαβες ή να κάνω και κακά;
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Unpsofable78 την Κυρ 28 Ιουν 2026, 13:24, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
These users thanked the author Unpsofable78 for the post (total 5):
gergeo4, Unleashed4, Ally Samagoal, DamoN, paok apo epilogi
Nassos
Δημοσιεύσεις: 475
Εγγραφή: Πέμ 31 Ιούλ 2025, 08:44

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από Nassos »

Metagrafakias έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 13:07
tolis14 έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 12:36
nkoss έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 12:14

Παναθηναϊκός φίλε. Στον προτείνω. Πολύ καλή ομάδα. Πληρώνει με λεφτά, κάνει μεταγραφές νωρίς και είναι πρίγκηπες όλοι εκεί μέσα. Κάτι άκουσα ότι μπορείς να μπεις στο γήπεδο και τζάμπα. Όχι σαν εμάς εδώ που πληρώνουμε και βλέπουμε ένα μάτσο χάλια.
Στο μεταξύ όλοι οι χουβαρντάδες που ξοδεύουν τα εκατομμύρια των άλλων σαν στραγάλια όταν πάνε στη λαϊκή αν έχουν τα κεράσια 4€ και όχι 3€, παίρνουν 1,5 κιλό και όχι δύο μην τιναξουν την μπάνκα στον αέρα
Τι να κάνουμε ρε φίλε παιδιά του μεροκάματου είμαστε,δεν είμαστε στη λίστα Forbes να αγοράζουμε ποδοσφαιρικές ομάδες,ξενοδοχεία και λιμάνια…
Τρομερές απαντήσει πάντως κάποιοι ε;;;
Αλλάξτε ομάδα ρε αν δεν σας αρέσει,άκου εκεί να τολμάς να κάνεις κριτική και να συγκρίνεσαι με τους ανταγωνιστές σου πως κινούνται…
μιλάμε για θρασσος..
την επόμενη φορά που θα πάτε στον εργοδότη σας να ζητήστε αύξηση και σας πει δικά μου είναι τα λεφτά ότι θέλω θα τα κάνω κι αν δε σου αρέσει πάνε αλλού,να δω πόσο άνετοι θα είστε!!!
Είναι κριτική το θα ζητήσουν λεφτά οι αλήτες? Να διαβάζουμε για τον Αλαφούζο οτι χαλάει λεφτά? Πέρσι είδες δηλαδή στα μεταξύ μας παιχνίδια την ομαδαρα του βαζελου?
Εντωμεταξύ, μην τρελαθούμε κιόλας, ουτε ένας δεν έχει γράψει εδώ μέσα οτι η ΠΑΕ τα κάνει όλα καλά, όλοι γράφουν οτι πρέπει να ενισχυθεί η ομάδα και οτι εχει καθυστερήσει. Αλλά είναι εύκολο να περάσουμε τον μηδενισμό άμα επινοησουμε και ένα φανταστικό άλλο άκρο.
These users thanked the author Nassos for the post (total 2):
paok apo epilogi, Unpsofable78
Άβαταρ μέλους
Metagrafakias
Δημοσιεύσεις: 2671
Εγγραφή: Σάβ 14 Δεκ 2013, 15:55

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από Metagrafakias »

Unpsofable78 έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 13:24 Κολλημένο μυαλουδακι έχει κάποιος που στο ποδοσφαιρικό τοπικ κάνει μάθημα να μην υποτιμούμε τα ροστερ των άλλων για να κρύψουμε την γύμνια μας 28 Ιουνίου, λες και αύριο τελειώνουν οι μεταγραφές.

Ενώ στο αντίστοιχο τοπικ του μπάσκετ δίνει τον υπέρ πάντων αγώνα να υποτιμήσει ακόμη και αντικειμενικά καλές κινήσεις άλλων.

Αυτός που γράφει υποκριτικα.Κατάλαβες ή να κάνω και κακά;
Έγινε αγοράκι μου κάνε καμιά βουτιά τώρα να ξελαμπικαρεις…
These users thanked the author Metagrafakias for the post (total 2):
Developer4, Gregk19262000
Άβαταρ μέλους
wickerman
Δημοσιεύσεις: 5203
Εγγραφή: Κυρ 27 Μάιος 2018, 20:34
Τοποθεσία: 111 χλμ από Τούμπα

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από wickerman »

Ε φιλαράκι, παίζει καμία μεταγραφή;
Φέρτε ένα σέντερ μπακ.
Φέρτε έστω ένα αριστερό μπακ.
Φέρτε έστω ένα χαφ.
Φέρτε έστω ένα αριστερό εξτρέμ.
Φέρτε έστω ένα σέντερ φορ.
Φέρτε οποιονδήποτε.
Φέρτε έστω έναν δανεικό.
Φέρτε έστω έναν ελεύθερο.
Φέρτε έστω έναν με συνιδιοκτησία.
Έχουμε πάθει στερητικό σύνδρομο ρε.
Φέρτε έστω κάποιον στο αεροδρόμιο να δείρει ο barlow να ξεμουδιάσει κι ας μην τον υπογράψετε μετά.
Από Μεταγραφοτζάνκης4.
Άβαταρ μέλους
Parolos
Δημοσιεύσεις: 6490
Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 17:33

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από Parolos »

Στη μπάλα ⚽
Metagrafakias έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 11:06 Δεν είναι ωραίο να απαξιώνουμε των αλλων τα ρόστερ για να καλύψουμε την γύμνια μας…

Από το να απαξιώνουμε τους άλλους ας δούμε πως θα γίνουμε καλύτεροι από αυτούς…
Στο μπάσκετ 🏀
Metagrafakias έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 11:12 Χάθηκε ο Stewart έκλεισε Μπασκονια τελικά…
Μα κι αυτή η Μπασκόνια από Eurocup ψωνίζει?.
Ο αρουλςη εδώ φέρνει ΝΒΑερς
Metagrafakias έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 08:09 A ρε Μυστακιδη σε φαγανε οι επικοινωνιολογοι σου...
Τι πηγες και μου εφερες παικτες αναγνωρισμενης αξιας με εμπειρια και κατακτησεις απο Ευρωπαικα πρωταθληματα???
Πανε φερε Αμερικανους απο G league με 25 συμμετοχες στο ΝΒΑ σε 10 χρονια....Τετοιους επρεπε να φερεις....
Μετα θα τους βαπτιζαμε εμεις ΝΒΑερς....
Λιγοτερο θα σου κοστιζε και θα ικανοποιουσες και τους οπαδους μας!!!!
Metagrafakias έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 13:40 Παίρνει ο Αρης τον Μοργκάν!!!
Μπαμμμ μπουυυμμμ άρθρα επι άρθρων για τον Ευρωλιγκατο παικταρα που είπε όχι σε Μπασκόνια και Σικαγο Μπουλς (γελάει ο κόσμος) και ο αυτοκράτορας ξανά στο θρόνο του,αφιερώματα ιστοριες φανφαρολογιες και αηδίες !!
Ειδικά στο SDNA πόσο σιχάματα είστε ρε;;
Παίρνει ο ΠΑΟΚ τον Καιλ Αλεξαντερ με μεγαλύτερο συμβόλαιο του Μοργκαν και παρουσιάζετε όπως του Τανουλη..Ένα αρθράκι θαμμένο κάτω κάτω…
Ξέρω ότι τον Τέλη δεν τον ενδιαφέρει το επικοινωνιακό τόσο αλλά οι δημοσιογράφοι ειδικά του ΠΑΟΚ πόσο σιχάματα είστε ρε;;Λίγα είναι τα ψωμιά σας ακόμα…μετά θα γλύφετε για κάνα κοκαλάκι αλλά θα είναι αργά!!
Εντάξει μία αντίθεση όσο να πεις υπάρχει.
These users thanked the author Parolos for the post (total 11):
Unpsofable78, Black_Knight, gergeo4, Dimitris_L4, DamoN, Ally Samagoal, paokkerkir, Montrealiotis, aivas19, paok apo epilogi and one more user
Άβαταρ μέλους
Unpsofable78
Δημοσιεύσεις: 2254
Εγγραφή: Τρί 14 Ιαν 2014, 22:34

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από Unpsofable78 »

Metagrafakias έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 13:25
Unpsofable78 έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 13:24 Κολλημένο μυαλουδακι έχει κάποιος που στο ποδοσφαιρικό τοπικ κάνει μάθημα να μην υποτιμούμε τα ροστερ των άλλων για να κρύψουμε την γύμνια μας 28 Ιουνίου, λες και αύριο τελειώνουν οι μεταγραφές.

Ενώ στο αντίστοιχο τοπικ του μπάσκετ δίνει τον υπέρ πάντων αγώνα να υποτιμήσει ακόμη και αντικειμενικά καλές κινήσεις άλλων.

Αυτός που γράφει υποκριτικα.Κατάλαβες ή να κάνω και κακά;
Έγινε αγοράκι μου κάνε καμιά βουτιά τώρα να ξελαμπικαρεις…
Θα με έλεγες πολύ αγοράκι σου ρε μαγκάκι του πληκτρολογιου.

Δεν φτάνει εκτίθεσαι και μάλιστα χοντρά. Πουλάς και μαγκιά.

Δεν έχω κανένα απολύτως πρόβλημα με τα παιδιά που γράφουν με το ίδιο ύφος και στα δύο τοπικ και φαίνεται ότι απλά γράφουν με ενδιαφέρον για την ομάδα.Για τον ΠΑΟΚ.

Επειδή όμως είναι ολοφάνερο ότι αυτή η άρρωστη κατάσταση με κάποιους που ξέρουμε τι ρόλο βαράνε μου σπάει το στομάχι. Ε κάπου ωπα.

Δεν είμαστε ηλιθιοι. Ξέρουμε πολύ καλά τι γίνεται.
These users thanked the author Unpsofable78 for the post (total 2):
DamoN, paok apo epilogi
Άβαταρ μέλους
Metagrafakias
Δημοσιεύσεις: 2671
Εγγραφή: Σάβ 14 Δεκ 2013, 15:55

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026 II

Δημοσίευση από Metagrafakias »

Parolos έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 13:26 Στη μπάλα ⚽
Metagrafakias έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 11:06 Δεν είναι ωραίο να απαξιώνουμε των αλλων τα ρόστερ για να καλύψουμε την γύμνια μας…

Από το να απαξιώνουμε τους άλλους ας δούμε πως θα γίνουμε καλύτεροι από αυτούς…
Στο μπάσκετ 🏀
Metagrafakias έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 11:12 Χάθηκε ο Stewart έκλεισε Μπασκονια τελικά…
Μα κι αυτή η Μπασκόνια από Eurocup ψωνίζει?.
Ο αρουλςη εδώ φέρνει ΝΒΑερς
Metagrafakias έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 08:09 A ρε Μυστακιδη σε φαγανε οι επικοινωνιολογοι σου...
Τι πηγες και μου εφερες παικτες αναγνωρισμενης αξιας με εμπειρια και κατακτησεις απο Ευρωπαικα πρωταθληματα???
Πανε φερε Αμερικανους απο G league με 25 συμμετοχες στο ΝΒΑ σε 10 χρονια....Τετοιους επρεπε να φερεις....
Μετα θα τους βαπτιζαμε εμεις ΝΒΑερς....
Λιγοτερο θα σου κοστιζε και θα ικανοποιουσες και τους οπαδους μας!!!!
Metagrafakias έγραψε: Κυρ 21 Ιουν 2026, 13:40 Παίρνει ο Αρης τον Μοργκάν!!!
Μπαμμμ μπουυυμμμ άρθρα επι άρθρων για τον Ευρωλιγκατο παικταρα που είπε όχι σε Μπασκόνια και Σικαγο Μπουλς (γελάει ο κόσμος) και ο αυτοκράτορας ξανά στο θρόνο του,αφιερώματα ιστοριες φανφαρολογιες και αηδίες !!
Ειδικά στο SDNA πόσο σιχάματα είστε ρε;;
Παίρνει ο ΠΑΟΚ τον Καιλ Αλεξαντερ με μεγαλύτερο συμβόλαιο του Μοργκαν και παρουσιάζετε όπως του Τανουλη..Ένα αρθράκι θαμμένο κάτω κάτω…
Ξέρω ότι τον Τέλη δεν τον ενδιαφέρει το επικοινωνιακό τόσο αλλά οι δημοσιογράφοι ειδικά του ΠΑΟΚ πόσο σιχάματα είστε ρε;;Λίγα είναι τα ψωμιά σας ακόμα…μετά θα γλύφετε για κάνα κοκαλάκι αλλά θα είναι αργά!!
Εντάξει μία αντίθεση όσο να πεις υπάρχει.
Στο μπάσκετ ξεκινάμε υποχρεώσεις τον Οκτωμβριο και συμπληρώσαμε το 90% του ρόστερ μας…
Στη μπάλα ξεκινάμε Ιούλιο και είμαστε στο 30-40%…
Οχι θα λέω όλα καλά ότι πάνε!!!
Χεστηκα για την σύγκριση Ιβαν -Μυστα θέλω και στα 2 αθλήματα να γαμαμε!!!
Απαξίωσα το ρόστερ του αρουλη διότι πριν το δούμε το παρουσιάζουν ένα μίγμα μεταξύ Γουοριος και Σικαγο Μπουλς..
Μπορεί όντως να φτιάξανε ομαδάρα θα φανεί…
Να απαξιώσω το ρόστερ της περσινής πρωταθλήτρια αεχ για να δικαιολογήσω τα στραβά τα δικά μας δεν θα ήταν και το πιο έξυπνο!!!
These users thanked the author Metagrafakias for the post (total 4):
Lekyrie, thios4, Developer4, Gregk19262000
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”