Τι να κάνουμε ρε φίλε παιδιά του μεροκάματου είμαστε,δεν είμαστε στη λίστα Forbes να αγοράζουμε ποδοσφαιρικές ομάδες,ξενοδοχεία και λιμάνια…tolis14 έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 12:36Στο μεταξύ όλοι οι χουβαρντάδες που ξοδεύουν τα εκατομμύρια των άλλων σαν στραγάλια όταν πάνε στη λαϊκή αν έχουν τα κεράσια 4€ και όχι 3€, παίρνουν 1,5 κιλό και όχι δύο μην τιναξουν την μπάνκα στον αέραnkoss έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 12:14Παναθηναϊκός φίλε. Στον προτείνω. Πολύ καλή ομάδα. Πληρώνει με λεφτά, κάνει μεταγραφές νωρίς και είναι πρίγκηπες όλοι εκεί μέσα. Κάτι άκουσα ότι μπορείς να μπεις στο γήπεδο και τζάμπα. Όχι σαν εμάς εδώ που πληρώνουμε και βλέπουμε ένα μάτσο χάλια.MikeStr4 έγραψε: Κυρ 28 Ιουν 2026, 12:03 Αυτός έχει ένα χρόνο ακόμα συμβόλαιο κ την σεζόν που πέρασε έκανε αρκετές συμμετοχές….θα ζητήσουν λεφτά οι αλήτες πάμε παρακάτω…
Τρομερές απαντήσει πάντως κάποιοι ε;;;
Αλλάξτε ομάδα ρε αν δεν σας αρέσει,άκου εκεί να τολμάς να κάνεις κριτική και να συγκρίνεσαι με τους ανταγωνιστές σου πως κινούνται…
μιλάμε για θρασσος..
την επόμενη φορά που θα πάτε στον εργοδότη σας να ζητήστε αύξηση και σας πει δικά μου είναι τα λεφτά ότι θέλω θα τα κάνω κι αν δε σου αρέσει πάνε αλλού,να δω πόσο άνετοι θα είστε!!!