33.Στέφανος-Κλάους Αθανασιάδης
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31581
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
- Emprostisghsoitrelamenoi
- Δημοσιεύσεις: 1905
- Εγγραφή: Τρί 12 Ιούλ 2011, 16:31
- Τοποθεσία: Παντού και πουθενά.
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
Άστους να λένε αγορίνα.
Βρίσκεσαι δύο τουλάχιστον επίπεδα πάνω από όλους τους Έλληνες της ομάδας.
Βρίσκεσαι δύο τουλάχιστον επίπεδα πάνω από όλους τους Έλληνες της ομάδας.
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29740
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
ΑΑΑΑΑΑ...Εδω ειναι αλλο τοπικ...
Δε λεμε κατι για κακο,για καλο το λεμε...Αμα ημασταν αλλου το ξεσκισμα θα εδινε και θα επαιρνε...
Δε λεμε κατι για κακο,για καλο το λεμε...Αμα ημασταν αλλου το ξεσκισμα θα εδινε και θα επαιρνε...
- Emprostisghsoitrelamenoi
- Δημοσιεύσεις: 1905
- Εγγραφή: Τρί 12 Ιούλ 2011, 16:31
- Τοποθεσία: Παντού και πουθενά.
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
Πες κακό και βγάλε χολή για όποιον θέλεις αλλά όχι για αυτόν που κοντεύει τα 20 γκολ σε όλες τις διοργανώσεις φέτος, όχι για αυτόν που είναι ένα επίπεδο πάνω από κάθε έλληνα επιθετικό.
Είχες να δεις κάτι παρόμοιο από τον Σαλπιγγίδη του 04 και τον Φραντζέσκο (
).
Ούτε προδότης έγινε ούτε άμπαλος για να τον ξεσκίσεις ..
Είχες να δεις κάτι παρόμοιο από τον Σαλπιγγίδη του 04 και τον Φραντζέσκο (
Ούτε προδότης έγινε ούτε άμπαλος για να τον ξεσκίσεις ..
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29740
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
Κοιτα το οτι δεν μπορεις να καταλαβεις το τι λεει ο αλλος δεν μου κανει εντυπωση γιατι το πρωτο πραγμα που νομιζεις οτι κανω ειναι οτι κραζω..
Εγω δεν μπηκα για να κραξω τον κλαους..Ισα ισα λεω τι θα μπορουσε να διορθωσει.Δεν εχω κανενα κολλημα με τον παιχτη και γενικως με κανεναν.Το οτι ομως δεν μπορει να αποδοσει αρκετα καλα σε καποια πραγματα οπως η δυναμη στον αερα, το σπρωξιμο, το κατεβασμα της μπαλας εστω και λιγα μετρα φαινεται.
Δεν κραζουμε και ουτε κακο λεμε...
Απλα εχετε κολληματα γιατι ο τροπος που γραφετε σε αλλα τοπικ ειναι προκλητικος και νομιζετε οτι κανω το ιδιο..
Μακαρι να ξελαμπικαρει λιγο γιατι και με την αεκ εχασε κλασικη φαση...Μακαρι να κανει γκολ...
Αυτο θελουμε..
Το εχει μεσα στην περιοχη και το ξερουμε.Απλα το μονο που ειπα ειναι οτι μπορει να δουλεψει και πολυ μαλιστα σε 2-3 σημεια.
Εγω δεν μπηκα για να κραξω τον κλαους..Ισα ισα λεω τι θα μπορουσε να διορθωσει.Δεν εχω κανενα κολλημα με τον παιχτη και γενικως με κανεναν.Το οτι ομως δεν μπορει να αποδοσει αρκετα καλα σε καποια πραγματα οπως η δυναμη στον αερα, το σπρωξιμο, το κατεβασμα της μπαλας εστω και λιγα μετρα φαινεται.
Δεν κραζουμε και ουτε κακο λεμε...
Απλα εχετε κολληματα γιατι ο τροπος που γραφετε σε αλλα τοπικ ειναι προκλητικος και νομιζετε οτι κανω το ιδιο..
Μακαρι να ξελαμπικαρει λιγο γιατι και με την αεκ εχασε κλασικη φαση...Μακαρι να κανει γκολ...
Αυτο θελουμε..
Το εχει μεσα στην περιοχη και το ξερουμε.Απλα το μονο που ειπα ειναι οτι μπορει να δουλεψει και πολυ μαλιστα σε 2-3 σημεια.
- Emprostisghsoitrelamenoi
- Δημοσιεύσεις: 1905
- Εγγραφή: Τρί 12 Ιούλ 2011, 16:31
- Τοποθεσία: Παντού και πουθενά.
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
Δεν έχει να κάνει με 2 μέτρα και 2 σταθμά.
Έχει να κάνει με διαφορά ποιότητας (ή πιότητας που έλεγε και μια ψυχή).
Και σωστά διορθώνεις.Εδώ χωράνε "προσθήκες" σε ήδη υπάρχοντα προσόντα.
Σε άλλους επιθετικούς της ομάδας (εκτός Γιάννου) δεν χωράνε..
Για την φάση που έχασε ,μια τέτοια δεν θα αργούσε και ίσως να ρθουν κι άλλες ,αφού ο τρόπος που εκτελεί είναι χαρακτηριστικός ,γρήγορος και με μεγάλη πιθανότητα αστοχίας.Αυτό είναι killer.
Στην συγκεκριμένη όμως τον δικαιολογώ.
Δεν ήταν και σαν τις φάσεις του Πάπαζογλου.Δεν υπήρχε ισορροπία στο σώμα του.Όπως και ο Καφές ,επί παραδείγματι ,σε προηγούμενη φάση του αγώνα.
Πάντως, αν δεν τα βάλει τώρα στα πλέι οφ, τα κρατάει για την Εθνική και μετά θα πουλάμε και θα γελάν και τα αυτιά μας..
Έχει να κάνει με διαφορά ποιότητας (ή πιότητας που έλεγε και μια ψυχή).
Και σωστά διορθώνεις.Εδώ χωράνε "προσθήκες" σε ήδη υπάρχοντα προσόντα.
Σε άλλους επιθετικούς της ομάδας (εκτός Γιάννου) δεν χωράνε..
Για την φάση που έχασε ,μια τέτοια δεν θα αργούσε και ίσως να ρθουν κι άλλες ,αφού ο τρόπος που εκτελεί είναι χαρακτηριστικός ,γρήγορος και με μεγάλη πιθανότητα αστοχίας.Αυτό είναι killer.
Στην συγκεκριμένη όμως τον δικαιολογώ.
Δεν ήταν και σαν τις φάσεις του Πάπαζογλου.Δεν υπήρχε ισορροπία στο σώμα του.Όπως και ο Καφές ,επί παραδείγματι ,σε προηγούμενη φάση του αγώνα.
Πάντως, αν δεν τα βάλει τώρα στα πλέι οφ, τα κρατάει για την Εθνική και μετά θα πουλάμε και θα γελάν και τα αυτιά μας..
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
Σε δύο εβδομάδες θα την έχει...! Να ξεκουράσεις έναν παίκτη τώρα..; Γιατί; Για να είναι ξεκούραστος στις διακοπές του;
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
- Sick Bastard
- Δημοσιεύσεις: 11453
- Εγγραφή: Τρί 19 Οκτ 2010, 11:00
Re: 33. Στέφανος Αθανασιάδης
χτες μαχητικοτατος και με πολλες κερδισμενες μονομαχιες απεναντι σε ενα καλο σεντερ μπακ οπως ο μπουμσογκ//