Σελίδα 147 από 498

Re: Pablo Garcia

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 31 Μάιος 2009, 23:34
από kass4
Είχα καιρό να διαβάσω τόσα συνεχόμενα ποστ και να γουστάρω.
Γράψτε κι άλλα - γράψτε κι άλλα
για τον μέγα τον Παυλάρα.

Re: Pablo Garcia

Δημοσιεύτηκε: Δευ 01 Ιουν 2009, 00:03
από LittleJohn
Αντε,να βγαλω και παλι το φαν-μποϊλικι μου προς τιμην του φιλτατου kass :)

Τι να πεις γιαυτον τον παιχτη...Ο ανθρωπος ειναι ενα κεντρο μονος του,δεν περναει τιποτα,κανει χαβαλε με οποιον κακομοιρη εχει την εμπνευση να προσπαθησει να του κλεψει την μπαλα,διαβαζει την φαση 3 μερονυχτα πιο μπροστα απ' ολους τους υπολοιπους,κανει κοντινες και μακρινες μεταβιβασεις με ακριβεια διαβητη και ειναι απιστευτη εγγυηση για το κεντρο,τοσο για τους συμπαιχτες του οσο και για ολους εμας που παρακολοθουμε.Εχεις εναν Γκαρσια χωρις προετοιμασια να πηγαινει περπατοντας σε ολοκληρο τον αγωνα και ξερεις απο την στιγμη που ανακοινωνεται η εντεκαδα οτι θα εχεις ψυχραιμια στο κεντρο,σωστη κυκλοφορια και οτι δεν θα χασεις την μπαλα σε αυτην την περιοχη.Κι οσο για την γνωστη παπαρια οτι "δεν παταει περιοχη" ,νομιζω οτι ολοι παρατηρησαν οτι εστω και με μισο πνευμονι,οταν ειναι καπως πιο ξεκουραστος μια χαρα ανεβαινει και ψηλοτερα απο το κεντρο (σημερα βρεθηκε και στην γαμμη του κορνερ απο αριστερα να βγαλει σεντρα και επιασε ενα δυνατο σουτ λιγα μετρα εξω απο την περιοχη που κατελληξε σε κορνερ,κι εγω εβριζα την τυχη μου που δεν περασε να παει να καρφωθει σε κανενα γαμα και μετα να γελαμε με τα μουτρα του Κολκα) και παντα γυριζει πισω στην αμυνα για να βοηθησει.Αυτη ειναι η δουλεια του κοφτη,οχι να βγαινει κρυφος κυνηγος στο πεναλτι,ελεος δηλαδη.
Απορω τι εχουμε ακομα να δουμε μετα απο το καλοκαιρι με πληρη προετοιμασια και με την φυσικη του κατασταση στο ζενιθ της.Προσωπικα τον θεωρω ενα απο τα καλυτερα 6αρια που εχουν περασει ποτε απο την Ελλαδα,και σιγουρα το καλυτερο που εχω δει εγω.

Για τα οσα τερατα εχουν ακουστει για τα νευρα του κτλ τα 'χω ηδη πει πολλες φορες.Ελπιζω μονο τωρα που καταλαβε για τα καλα σε τι μπουρδελοπρωταθλημα παιζει να προσπαθει να συγκρατει τον θυμο του οσο καλυτερα μπορει,και τοτε αντε γεια,πολυ θα ηθελα να δω ποια δυσμοιρη ελληνικη ομαδα θα μπορουσε να μας παρει το κεντρο,ιδιως αν εχει καποιον γρηγορο παιχτη στον πλαϊ του να τον βοηθαει (οπως ειναι ο Αμπουμπακαρι και ο Βιοτολο).

Τι παραλληρημα ηταν κι αυτο βραδιατικα,μπραβο μου :)

Re: Pablo Garcia

Δημοσιεύτηκε: Δευ 01 Ιουν 2009, 00:10
από paok nafplio
paok87 έγραψε:
Tetradje έγραψε:Τις γροθιες σηκωσε αδελφε... Μοιαζει να μην εχει σημασια, αλλα η κινηση αυτη απογειωσε ολο το γηπεδο!
το χει πιασει η τηλεοραση μηπως?
εχει κανεις screenshot?

Βρικα το ματσ στο νετ το κατεβαζω αν το εχει διξει θα το βγαλω φωτογραφια τη σκηνη απλα δεν ξερω αν το εχει διξει στη τηλεοραση γιατι ημουν γηπεδο...θα δω μολισ κατεβει!!

Re: Pablo Garcia

Δημοσιεύτηκε: Δευ 01 Ιουν 2009, 00:18
από SATANAS
kass4 έγραψε:Είχα καιρό να διαβάσω τόσα συνεχόμενα ποστ και να γουστάρω.
Γράψτε κι άλλα - γράψτε κι άλλα
για τον μέγα τον Παυλάρα.
+1
LittleJohn έγραψε:Αντε,να βγαλω και παλι το φαν-μποϊλικι μου προς τιμην του φιλτατου kass :)

Τι να πεις γιαυτον τον παιχτη...Ο ανθρωπος ειναι ενα κεντρο μονος του,δεν περναει τιποτα,κανει χαβαλε με οποιον κακομοιρη εχει την εμπνευση να προσπαθησει να του κλεψει την μπαλα,διαβαζει την φαση 3 μερονυχτα πιο μπροστα απ' ολους τους υπολοιπους,κανει κοντινες και μακρινες μεταβιβασεις με ακριβεια διαβητη και ειναι απιστευτη εγγυηση για το κεντρο,τοσο για τους συμπαιχτες του οσο και για ολους εμας που παρακολοθουμε.Εχεις εναν Γκαρσια χωρις προετοιμασια να πηγαινει περπατοντας σε ολοκληρο τον αγωνα και ξερεις απο την στιγμη που ανακοινωνεται η εντεκαδα οτι θα εχεις ψυχραιμια στο κεντρο,σωστη κυκλοφορια και οτι δεν θα χασεις την μπαλα σε αυτην την περιοχη.Κι οσο για την γνωστη παπαρια οτι "δεν παταει περιοχη" ,νομιζω οτι ολοι παρατηρησαν οτι εστω και με μισο πνευμονι,οταν ειναι καπως πιο ξεκουραστος μια χαρα ανεβαινει και ψηλοτερα απο το κεντρο (σημερα βρεθηκε και στην γαμμη του κορνερ απο αριστερα να βγαλει σεντρα και επιασε ενα δυνατο σουτ λιγα μετρα εξω απο την περιοχη που κατελληξε σε κορνερ,κι εγω εβριζα την τυχη μου που δεν περασε να παει να καρφωθει σε κανενα γαμα και μετα να γελαμε με τα μουτρα του Κολκα) και παντα γυριζει πισω στην αμυνα για να βοηθησει.Αυτη ειναι η δουλεια του κοφτη,οχι να βγαινει κρυφος κυνηγος στο πεναλτι,ελεος δηλαδη.
Απορω τι εχουμε ακομα να δουμε μετα απο το καλοκαιρι με πληρη προετοιμασια και με την φυσικη του κατασταση στο ζενιθ της.Προσωπικα τον θεωρω ενα απο τα καλυτερα 6αρια που εχουν περασει ποτε απο την Ελλαδα,και σιγουρα το καλυτερο που εχω δει εγω.

Για τα οσα τερατα εχουν ακουστει για τα νευρα του κτλ τα 'χω ηδη πει πολλες φορες.Ελπιζω μονο τωρα που καταλαβε για τα καλα σε τι μπουρδελοπρωταθλημα παιζει να προσπαθει να συγκρατει τον θυμο του οσο καλυτερα μπορει,και τοτε αντε γεια,πολυ θα ηθελα να δω ποια δυσμοιρη ελληνικη ομαδα θα μπορουσε να μας παρει το κεντρο,ιδιως αν εχει καποιον γρηγορο παιχτη στον πλαϊ του να τον βοηθαει (οπως ειναι ο Αμπουμπακαρι και ο Βιοτολο).

Τι παραλληρημα ηταν κι αυτο βραδιατικα,μπραβο μου :)


+1 και συμφωνω και καλα τα λες, όπως θα ελεγε και ο πνευματικος μου πατερας και ηγέτης. (δε λεω εσενα ρε καςς μη χαιρεσαι..)

Και για να μην ξεχνιομαστε.
Την μαχη του Παμπλο με διατητες-δημοσιογραφους-παπαγαλακια-κωλοτουμπιστες την κερδισε ο ΛΑΟΣ μας με το πεισμα του και την αναγνωριση ενος πραγματικου ποδοσφαιρικου επαναστατη. Ο πολεμος συνεχιζεται φυσικα

Re: Pablo Garcia

Δημοσιεύτηκε: Δευ 01 Ιουν 2009, 00:21
από paokara129
LittleJohn έγραψε:Αντε,να βγαλω και παλι το φαν-μποϊλικι μου προς τιμην του φιλτατου kass :)

Τι να πεις γιαυτον τον παιχτη...Ο ανθρωπος ειναι ενα κεντρο μονος του,δεν περναει τιποτα,κανει χαβαλε με οποιον κακομοιρη εχει την εμπνευση να προσπαθησει να του κλεψει την μπαλα,διαβαζει την φαση 3 μερονυχτα πιο μπροστα απ' ολους τους υπολοιπους,κανει κοντινες και μακρινες μεταβιβασεις με ακριβεια διαβητη και ειναι απιστευτη εγγυηση για το κεντρο,τοσο για τους συμπαιχτες του οσο και για ολους εμας που παρακολοθουμε.Εχεις εναν Γκαρσια χωρις προετοιμασια να πηγαινει περπατοντας σε ολοκληρο τον αγωνα και ξερεις απο την στιγμη που ανακοινωνεται η εντεκαδα οτι θα εχεις ψυχραιμια στο κεντρο,σωστη κυκλοφορια και οτι δεν θα χασεις την μπαλα σε αυτην την περιοχη.Κι οσο για την γνωστη παπαρια οτι "δεν παταει περιοχη" ,νομιζω οτι ολοι παρατηρησαν οτι εστω και με μισο πνευμονι,οταν ειναι καπως πιο ξεκουραστος μια χαρα ανεβαινει και ψηλοτερα απο το κεντρο (σημερα βρεθηκε και στην γαμμη του κορνερ απο αριστερα να βγαλει σεντρα και επιασε ενα δυνατο σουτ λιγα μετρα εξω απο την περιοχη που κατελληξε σε κορνερ,κι εγω εβριζα την τυχη μου που δεν περασε να παει να καρφωθει σε κανενα γαμα και μετα να γελαμε με τα μουτρα του Κολκα) και παντα γυριζει πισω στην αμυνα για να βοηθησει.Αυτη ειναι η δουλεια του κοφτη,οχι να βγαινει κρυφος κυνηγος στο πεναλτι,ελεος δηλαδη.
Απορω τι εχουμε ακομα να δουμε μετα απο το καλοκαιρι με πληρη προετοιμασια και με την φυσικη του κατασταση στο ζενιθ της.Προσωπικα τον θεωρω ενα απο τα καλυτερα 6αρια που εχουν περασει ποτε απο την Ελλαδα,και σιγουρα το καλυτερο που εχω δει εγω.

Για τα οσα τερατα εχουν ακουστει για τα νευρα του κτλ τα 'χω ηδη πει πολλες φορες.Ελπιζω μονο τωρα που καταλαβε για τα καλα σε τι μπουρδελοπρωταθλημα παιζει να προσπαθει να συγκρατει τον θυμο του οσο καλυτερα μπορει,και τοτε αντε γεια,πολυ θα ηθελα να δω ποια δυσμοιρη ελληνικη ομαδα θα μπορουσε να μας παρει το κεντρο,ιδιως αν εχει καποιον γρηγορο παιχτη στον πλαϊ του να τον βοηθαει (οπως ειναι ο Αμπουμπακαρι και ο Βιοτολο).

Τι παραλληρημα ηταν κι αυτο βραδιατικα,μπραβο μου :)
Συμφωνώ σε όλα όσα γράφεις φίλε.Παρακολουθώ ποδόσφαιρο κοντά στα 25 χρόνια και όντως είναι απο τα καλύτερα 6αρια που έχουν περάσει απο τα ελληνικά γήπεδα (καλός κοφτης, σχεδόν αλάνθαστη κοντινή πάσα, ηρεμία στο κέντρο), αλλα πρέπει να κοντρολάρει λιγάκι τα νεύρα του γιατί είναι υπερπολύτιμος και μας κρέμασε αρκετές φορές φέτος.Τον έχουν βάλει και στο μάτι όλοι οι διαιτητές, που σημαίνει οτι του χρόνου πρέπει να είναι πιο προσεκτικτος.
Ελπίζω με την κατάλληλη προετοιμασία να δούμε ένα ακόμα καλύτερο Πάμπλο τη νέα σαιζόν

Re: Pablo Garcia

Δημοσιεύτηκε: Δευ 01 Ιουν 2009, 07:36
από scouser4
paok87 έγραψε:
Tetradje έγραψε:Τις γροθιες σηκωσε αδελφε... Μοιαζει να μην εχει σημασια, αλλα η κινηση αυτη απογειωσε ολο το γηπεδο!
το χει πιασει η τηλεοραση μηπως?
εχει κανεις screenshot?
Τα Σπορ το έχουν φωτο! :)

Re: Pablo Garcia

Δημοσιεύτηκε: Δευ 01 Ιουν 2009, 08:35
από ehemithos 199
ΠΑΥΛΑΡΑ ΠΑΥΛΑΡΑ ΓΙΑ ΠΑΝΤΑ ΠΑΟΚΑΡΑ!!
ανατριχιασα χθες!! ολη η τουμπα ενα ηφαιστειο για να δειξει τη λατρεια της στον παιχτη που δειχνει τα arcidia του στη σαπιλα του ελληνικου κατεστημενου!!
ζαγορακη μη ξεχνας...αυτος ειναι one of us!!!
:?

Re: Pablo Garcia

Δημοσιεύτηκε: Δευ 01 Ιουν 2009, 08:39
από ehemithos 199
paokovia έγραψε:Τι έγινε το μαλλί ρε παιδιά?Τον κούρεψαν στο αναμορφωτήριο? :)
φευγει ο σαντος...ερχεται ο αγγελος!! :) :) :)

Re: Pablo Garcia

Δημοσιεύτηκε: Δευ 01 Ιουν 2009, 10:04
από Lakistuta
DimisK έγραψε:Όσο περνούν οι μέρες και ηρεμώ, σκέφτομαι καλύτερα την υπόθεση Γκαρσια. Πιστεύω πλέον ότι θα ήταν λάθος να φύγει. Αξίζει μια δεύτερη ευκαιρία και είμαι σίγουρος ότι θα την αρπάξει από τα μαλλιά. Άλλωστε, του χρόνου έχουμε και Ευρώπη...

Τελικά είναι κακό πράγμα να μιλάς εν βρασμώ...
Δεν το παιζω ξερολας ουτε οτι δικαιωνομαι αλλα χαιρομαι οταν διαβαζω τετοια κειμενα αναγνωρισης λαθους εκτιμησης...Respect αδερφε...

Re: Pablo Garcia

Δημοσιεύτηκε: Δευ 01 Ιουν 2009, 10:06
από Lakistuta
savvas53 έγραψε:hight light της χρονιας η αντιδραση του pablo στο πρωτο ημιχρονο!
στο σφηριγμα του διαιτητη σε φαουλ που εκανε ετοιμαζεται να δαγκωσει την μπλουζα του με τον γνωστο τροπο και τον χτυπαει ρευμα και σταματαει.
τοσο θλιβερη οσο και ευχαριστη εικονα!
...να μπαινει η λογικη πανω απο την αυθεντικοτητα.
λιονταρι που πνιγει τον βρυχιθμο του για να μην προδωσει την θεση της αγελης....
Λυπηρο αδερφε...εχεις απολυτο δικιο...εμενα με χαλασε...λευτερια στον Παμπλο...

Re: Pablo Garcia

Δημοσιεύτηκε: Δευ 01 Ιουν 2009, 10:10
από Lakistuta
Αγωνιστικα ηταν ο κορυφαιος εχθες.....πραγματικος αρχοντας ρε μαγκες...σαν να ηθελε να δειξει οτι "Εγω ειμαι αυτος...εγω εχω τη μπαλα,εσεις περιμενετε να δειτε που θα την δωσω γιατι αλλιως δεν θα την παρετε.."
Εγω τον απολαυσα εχθες και αυτος ειναι ο λογος που παντα ελεγα οτι πρεπει να μεινει και του χρονου και μετα απο κανονικη προετοιμασια θα ειναι ακομη καλυτερος....

ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΦΩΤΟ -ΒΙΝΤΕΟ ΑΠΟ ΤΗ ΣΚΗΝΗ ΑΠΟΘΕΩΣΗΣ ΝΑ ΒΑΛΕΙ ΕΔΩ ΕΠΕΙΓΟΝΤΩΣ..

Στην τηλεοραση φανηκε παντως και εκεινη τη στιγμη αρκετοι απο τους παικτες μας τον κοιτουσαν και του χαμογελουσαν...πιστευω πηρε τη δοση του εκεινη τη στιγμη ο Παυλαρας...

Re: Pablo Garcia

Δημοσιεύτηκε: Δευ 01 Ιουν 2009, 10:17
από Guest
Ρε παιδια αμα μπορειτε βρειτε τη φοτο με τισ γροθιες...Απλα εκπληκτικη....

Re: Pablo Garcia

Δημοσιεύτηκε: Δευ 01 Ιουν 2009, 10:53
από novito
scouser4 έγραψε:
paok87 έγραψε:
Tetradje έγραψε:Τις γροθιες σηκωσε αδελφε... Μοιαζει να μην εχει σημασια, αλλα η κινηση αυτη απογειωσε ολο το γηπεδο!
το χει πιασει η τηλεοραση μηπως?
εχει κανεις screenshot?
Τα Σπορ το έχουν φωτο! :)
Μόνο αυτό έχουν αδερφέ...δυστυχώς...:
Εικόνα

Re: Pablo Garcia

Δημοσιεύτηκε: Δευ 01 Ιουν 2009, 10:53
από gika
Νοβίτο πως τα πάω??? Με κάρφωσες ή ακόμα?

Re: Pablo Garcia

Δημοσιεύτηκε: Δευ 01 Ιουν 2009, 11:02
από paokovia
Ρε novito ολόκληρο εξώφυλλο, στραβός είσαι? :p

Εικόνα