Σελίδα 146 από 498

Re: Pablo Garcia

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 31 Μάιος 2009, 21:24
από Falegkos
που σταμάτησε στο κεντρο και αρχησε να χειροκροταει και η κερκίδες έγιναν ταναπου :) :)

Re: Pablo Garcia

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 31 Μάιος 2009, 21:25
από gate4mitsos
Σαν εμας και αυτος δεν ειναι καλα στα μυαλα του...

:?

Re: Pablo Garcia

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 31 Μάιος 2009, 21:29
από SATANAS
ΠΑΟΚ θρησκεια τρομοκρατεία
τιμη και δοξα στον PABLO τον GARCIA

Τα λέμε του χρόνου αρχηγέ.

υγ δηλαδή σε 2 μήνες τουιστεντ

Re: Pablo Garcia

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 31 Μάιος 2009, 21:30
από Photis
Όχι!!!Κάτι άλλο έγινε..πολύ θετικό....!!!! :) :)

:?

Re: Pablo Garcia

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 31 Μάιος 2009, 21:32
από Falegkos
ε αντε πες τη??? :) :)

Δεν εφαγε καρτα??

Re: Pablo Garcia

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 31 Μάιος 2009, 21:33
από Photis
Όχι μάγκες....Του έγινε φάουλ στο 1ο ημίχρονο με ένα κλωτσιδάκι στο πόδι και ΕΠΕΣΕ ΚΑΤΩ!!!!!!!!!!!!!!!!

:?

Re: Pablo Garcia

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 31 Μάιος 2009, 21:36
από Falegkos
εχει πλακα????

παει χαλασε και αυτος...... :shock:

Re: Pablo Garcia

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 31 Μάιος 2009, 21:37
από Photis
Θα το θεωρήσω σαν απαρχή της "καραγκούνικης" του μετάλλαξης!!!!! :) :)

:?

Re: Pablo Garcia

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 31 Μάιος 2009, 21:44
από sarkofagoktinos
δεν την παλευετε!!

Re: Pablo Garcia

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 31 Μάιος 2009, 22:20
από slidar
Κορυφαια στιγμη της φετινης χρονιας εκει καπου στο 70.. ΠΑΟΚ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΔΟΞΑ ΣΤΟΝ PABLO ΤΟΝ GARCIA και ο παυλαρας σηκωνει τα χερια ψηλα και υποκλινεται στον λαο. Τα λεμε σε ενα μηνα ΑΡΧΗΓΕ. Διοτι μν ξεχνας .. Επιτρεπεται να πεσεις,ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ να σηκωθεις..

Re: Pablo Garcia

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 31 Μάιος 2009, 22:30
από Tetradje
Τις γροθιες σηκωσε αδελφε... Μοιαζει να μην εχει σημασια, αλλα η κινηση αυτη απογειωσε ολο το γηπεδο!

Re: Pablo Garcia

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 31 Μάιος 2009, 22:32
από LittleJohn
Βασικα φωναζουμε το συνθημα,χειροκροταει ο Γκαρσια,χειροκροταει ολο το γηπεδο,μετα συχεχιζουμε να φωναζουμε το ιδιο συνθημα και μετα απο λιγο ξαναχειροκροταει κι ο Γκαρσια :lol: Καλα που βγηκε ο Κονσεισαο μετα απο λιγα δευτερολεπτα αλλιως ετσι θα το πηγαιναμε μεχρι το τελος του αγωνα μου φαινεται:p Παλαβιαρης τελειως,της πουτανας γινοταν στις κερκιδες οταν γινοταν αυτο

Re: Pablo Garcia

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 31 Μάιος 2009, 23:25
από danirifle
ΠΑΟΚ θρησκεία τρομοκρατία
τιμή και δόξα στον PABLO τον GARCIA

Re: Pablo Garcia

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 31 Μάιος 2009, 23:28
από paok87
Tetradje έγραψε:Τις γροθιες σηκωσε αδελφε... Μοιαζει να μην εχει σημασια, αλλα η κινηση αυτη απογειωσε ολο το γηπεδο!
το χει πιασει η τηλεοραση μηπως?
εχει κανεις screenshot?

Re: Pablo Garcia

Δημοσιεύτηκε: Κυρ 31 Μάιος 2009, 23:32
από trel@menos
το πολυ πολυ τωρα με την παραμονη του sergio να χουμε δυο αρχηγους στην ενδεκαδα. ΠΑΟΚ εισαι.