Σελίδα 146 από 498
Re: Pablo Garcia
Δημοσιεύτηκε: Κυρ 31 Μάιος 2009, 21:24
από Falegkos
που σταμάτησε στο κεντρο και αρχησε να χειροκροταει και η κερκίδες έγιναν ταναπου

Re: Pablo Garcia
Δημοσιεύτηκε: Κυρ 31 Μάιος 2009, 21:25
από gate4mitsos
Σαν εμας και αυτος δεν ειναι καλα στα μυαλα του...

Re: Pablo Garcia
Δημοσιεύτηκε: Κυρ 31 Μάιος 2009, 21:29
από SATANAS
ΠΑΟΚ θρησκεια τρομοκρατεία
τιμη και δοξα στον PABLO τον GARCIA
Τα λέμε του χρόνου αρχηγέ.
υγ δηλαδή σε 2 μήνες τουιστεντ
Re: Pablo Garcia
Δημοσιεύτηκε: Κυρ 31 Μάιος 2009, 21:30
από Photis
Re: Pablo Garcia
Δημοσιεύτηκε: Κυρ 31 Μάιος 2009, 21:32
από Falegkos
ε αντε πες τη???
Δεν εφαγε καρτα??
Re: Pablo Garcia
Δημοσιεύτηκε: Κυρ 31 Μάιος 2009, 21:33
από Photis
Όχι μάγκες....Του έγινε φάουλ στο 1ο ημίχρονο με ένα κλωτσιδάκι στο πόδι και
ΕΠΕΣΕ ΚΑΤΩ!!!!!!!!!!!!!!!!

Re: Pablo Garcia
Δημοσιεύτηκε: Κυρ 31 Μάιος 2009, 21:36
από Falegkos
εχει πλακα????
παει χαλασε και αυτος......

Re: Pablo Garcia
Δημοσιεύτηκε: Κυρ 31 Μάιος 2009, 21:37
από Photis
Re: Pablo Garcia
Δημοσιεύτηκε: Κυρ 31 Μάιος 2009, 21:44
από sarkofagoktinos
δεν την παλευετε!!
Re: Pablo Garcia
Δημοσιεύτηκε: Κυρ 31 Μάιος 2009, 22:20
από slidar
Κορυφαια στιγμη της φετινης χρονιας εκει καπου στο 70.. ΠΑΟΚ ΘΡΗΣΚΕΙΑ ΤΡΟΜΟΚΡΑΤΙΑ ΤΙΜΗ ΚΑΙ ΔΟΞΑ ΣΤΟΝ PABLO ΤΟΝ GARCIA και ο παυλαρας σηκωνει τα χερια ψηλα και υποκλινεται στον λαο. Τα λεμε σε ενα μηνα ΑΡΧΗΓΕ. Διοτι μν ξεχνας .. Επιτρεπεται να πεσεις,ΕΠΙΒΑΛΛΕΤΑΙ να σηκωθεις..
Re: Pablo Garcia
Δημοσιεύτηκε: Κυρ 31 Μάιος 2009, 22:30
από Tetradje
Τις γροθιες σηκωσε αδελφε... Μοιαζει να μην εχει σημασια, αλλα η κινηση αυτη απογειωσε ολο το γηπεδο!
Re: Pablo Garcia
Δημοσιεύτηκε: Κυρ 31 Μάιος 2009, 22:32
από LittleJohn
Βασικα φωναζουμε το συνθημα,χειροκροταει ο Γκαρσια,χειροκροταει ολο το γηπεδο,μετα συχεχιζουμε να φωναζουμε το ιδιο συνθημα και μετα απο λιγο ξαναχειροκροταει κι ο Γκαρσια

Καλα που βγηκε ο Κονσεισαο μετα απο λιγα δευτερολεπτα αλλιως ετσι θα το πηγαιναμε μεχρι το τελος του αγωνα μου φαινεται:p Παλαβιαρης τελειως,της πουτανας γινοταν στις κερκιδες οταν γινοταν αυτο
Re: Pablo Garcia
Δημοσιεύτηκε: Κυρ 31 Μάιος 2009, 23:25
από danirifle
ΠΑΟΚ θρησκεία τρομοκρατία
τιμή και δόξα στον PABLO τον GARCIA
Re: Pablo Garcia
Δημοσιεύτηκε: Κυρ 31 Μάιος 2009, 23:28
από paok87
Tetradje έγραψε:Τις γροθιες σηκωσε αδελφε... Μοιαζει να μην εχει σημασια, αλλα η κινηση αυτη απογειωσε ολο το γηπεδο!
το χει πιασει η τηλεοραση μηπως?
εχει κανεις screenshot?
Re: Pablo Garcia
Δημοσιεύτηκε: Κυρ 31 Μάιος 2009, 23:32
από trel@menos
το πολυ πολυ τωρα με την παραμονη του sergio να χουμε δυο αρχηγους στην ενδεκαδα. ΠΑΟΚ εισαι.